ورود به پنل کاربری
پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ ( OLD SITE )
مدیریت روابط عمومی

اطلاعیه ساعات کاری در تهران و کرج اطلاعیه ساعات کاری در تهران و کرج

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ | 
با توجه به بخشنامه استانداری تهران به اطلاع کلیه همکاران دانشگاهی می رساند، طبق گزارش روابط عمومی و تصویب دستور العمل پیشنهادی مدیر امور اداری ساعات کاری کارکنان در هفته جاری تا اطلاع ثانوی در تهران و کرج از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ اعلام شده است.

متن دستور العمل مصوب به شرح ذیل می باشد:

طرح ساماندهی حضور کارکنان دانشگاه در دورۀ شیوع بیماری ویروسی
با توجه به گسترش شیوع بیماری ویروسی جدید، لزوم حفاظت از اعضای دانشگاه و خانواده های ایشان درمقابل این بیماری، تعطیلی کلاس های درس دانشگاه و نیز لزوم ادامه فعالیت دانشگاه برای خدمات-رسانی به دانشگاهیان و مراجعان، طرح پیشنهادی مدیریت اداری و منابع انسانی برای ساماندهی حضور کارکنان دانشگاه به شرح زیر در جلسه روز شنبه 10 اسفند 1398 هیئت رئیسه دانشگاه به تصویب رسید:
1⃣ مطابق بخشنامه وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، باوجود تعطیلی کلاس های درس تا پایان سال 98، دانشگاه خوارزمی به فعالیت خود تداوم خواهد بخشید.
2⃣ اعضای هیئت علمی برای انجام وظایف اجرایی، آموزشی و پژوهشی خود مطابق هماهنگی با رؤسای محترم دانشکده ها و مراکز پژوهشی و مدیران محترم گروه های آموزشی و پژوهشی اقدام فرمایند.
3⃣ با تقاضای مرخصی کارکنانی که به هر دلیل امکان حضور در دانشگاه را ندارند موافقت می-شود. بدیهی است که به دلیل تعطیل نبودن دانشگاه، ایام عدم حضور این دسته از کارکنان از مرخصی استحقاقی آنان کسر می گردد و درمورد کارکنان رسمی و پیمانی امکان استفاده از ذخیره مرخصی سنوات گذشته نیز وجود دارد. دانشگاه به ازای هر دو روز مرخصی استحقاقی استفاده شده در دورۀ شیوع بیماری ویروسی، یک روز مرخصی تشویقی اعطا می کند. کارکنانی که از مرخصی استفاده می¬کنند در محل جغرافیایی خدمت خود حضور خواهند داشت و موظف خواهند بود درصورت لزوم با لغو مرخصی در محل کار خود حاضر شوند و در ساعات اداری باید ازطریق تلفن و درصورت لزوم اینترنت در دسترس باشند.
4⃣ هر واحد کاری دانشگاه (دفتر ریاست، معاونت ها، مدیریت ها، دانشکده ها و پژوهشکده ها) یک میز خدمت دایر خواهد کرد. مسئول میز که با نظر مدیر یا مسئول واحد تعیین می¬گردد وظیفه پاسخگویی مراجعان حضوری و نیز ارجاع کار به همکارانی را که در منزل به صورت غیرحضوری کار می کنند برعهده خواهد داشت. مسئولیت میز خدمت به صورت نوبتی به همکاران هر واحد واگذار خواهد شد و درصورتی که همکاری نوبتی امکان پذیر نباشد، تعیین مسئول میز با مدیر یا مسئول واحد کاری خواهد بود.
5⃣  تعدادی از کارکنان هر واحد که از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری کار در منزل برخوردارند به تشخیص مدیر یا مسئول واحد برای دورکاری انتخاب و به مدیریت اداری و منابع انسانی معرفی می شوند. درصورت لزوم مدیریت فاوای دانشگاه آموزش و امکانات لازم را برای دورکاری در اختیار این دسته از کارکنان خواهد گذاشت. دورکاری این دسته از کارکنان به منزله حضور در محل کار خواهد بود. این کارکنان وظایف مشخص و قابل رصدی را برعهده خواهند داشت و گزارش کار آنها به طور مجزا و با ذکر جزئیات و تعداد و تاریخ روزهای دورکاری به تأیید مدیر یا مسئول واحد خواهد رسید.
6⃣ مدیریت نیروی انسانی هر واحد کاری ازحیث تعیین کارکنانی که حضورشان ضروری است، کارکنانی که دورکاری می کنند یا از مرخصی بهره مند می شوند برعهده مدیر یا مسئول واحد خواهد بود.  
7⃣ حضور فیزیکی یا دورکاری مدیران دانشگاه بنابر تشخیص معاونت ذی ربط یا ریاست دانشگاه خواهد بود. 
8⃣ تمام مدیران و مسئولان دانشگاه موظف هستند ضمن پایش حسن انجام کار و تداوم خدمت رسانی در دانشگاه، تا حد امکان مقدمات انجام وظیفه غیرحضوری سایر مدیران و کارکنان را فراهم کنند و از سوی دیگر به گونه ای برنامه ریزی کنند که جریان امور دانشگاه و اجابت درخواست مراجعان دچار اختلال نشود.
 
«مدیریت اداری و منابع انسانی» 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 1994 بار   |   دفعات چاپ: 53 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر