راهنمای کارتابل پیش نویس ها

 | تاریخ ارسال: 1399/1/2 | 
در کارتابل پیش‌نویس‌ها، پیش‌نویس‌های ایجاد شده بر روی انواع آیتم‌های مکاتباتی، قابل مشاهده بوده و همانند کارتابل نامه شامل چهار زیرپوشه پیش‌نویس‌های دریافتی/ پیش‌نویس‌های ارسالی/ پیش‌نویس‌های ثبت شده/ پیش‌نویس‌های حذف شده/ و در دست اقدام می‌باشد.
پوشه پیش‌نویس‌های دریافتی شامل پیش‌نویس‌هایی است که توسط کاربری تهیه شده و برای کاربر جاری ارسال شده است.
پوشه پیش‌نویس‌های ارسالی شامل پیش‌نویس‌هایی است که کاربر جاری یا به‌طور مستقیم ارسال نموده و یا به پیش‌نویسی را به کاربر دیگری ارجاع یا پاسخ داده است.
پوشه پیش‌نویس‌های ثبت شده شامل پیش‌نویس‌هایی است که کاربر جاری با توجه به دسترسی‌هایش می‌تواند با استفاده از امکان تبدیل به انواع نامه‌ها (ارسالی و داخلی) تبدیل نماید که در آن صورت نسخه‌ای از پیش‌نویس تبدیل شده در این پوشه و نسخه‌ای هم تحت عنوان نامه‌ی ارسالی در پوشه نامه‌های ارسالی  قرار می‌گیرد.
هم‌چنین پوشه پیش‌نویس‌های حذف شده شامل پیش‌نویس‌هایی است که از داخل کارتابل کاربر حذف شده است.
در پوشه پیش‌نویس‌های در دست اقدام، پیش‌نویس‌های ذخیره شده قرار می‌گیرند (پیش‌نویس‌هایی که هنوز ثبت نشده‌اند).
 با کلیک بر روی هر یک از پوشه‌های ذکر شده می‌توانید لیست آیتم‌های موجود در هر کدام را مشاهده نمایید.

 

 
پس از انتخاب هر یک از آیتم‌های موجود در پوشه‌های کارتابل امکان پیش‌نمایش آن وجود دارد؛ بدون آنکه نیاز به گشودن آیتم به‌صورت کامل باشید. توجه داشته باشید برای عدم مشاهده بخش پیش‌نمایش، با کلیک روی دکمه فلش کوچک رو به پایین، این بخش را ببندید.
 
 
 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 2437 بار   |   دفعات چاپ: 260 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر