اطلاعیه شماره ۳ ستاد آموزشهای مجازی اطلاعیه شماره ۳ ستاد آموزشهای مجازی

 | تاریخ ارسال: 1399/1/16 | 
اطلاعیه شماره ۳ ستاد  آموزشهای مجازی دانشگاه خوارزمی

پیرو تقاضاهای مطرح شده از جانب همکاران گرامی در دانشکده های مختلف و جمع‌بندی ستاد آموزشهای مجازی دانشگاه در خصوص ضرورت استفاده بهینه ازحداکثرامکانات سامانه سماد (lms) مقرر گردید، 

🔶➖ظرفیت عملیاتی سامانه مذکور به نحو مطلوب افزایش یافته تا پاسخگوی نیازهای مخاطبان در دانشگاه خوارزمی باشد.

🔷➖در این راستا، طرح توسعه ظرفیت منابع و اصلاح ساختار سامانه lms دانشگاه برای پوشش حداکثری نیازهای طرح شده از ساعت ۱۹ روز ۱۴ فروردین وارد فاز عملیاتی شد و انتظار میرود این فرایند تا ساعت ۲۴  روز ۲۰ فروردین ادامه داشته باشد.

🔶➖طبق پیش بینی‌های انجام شده، به سبب تغییرات عمده در ‌معماری و زیرساختهای پایگاه تا زمان بهره‌برداری نهایی ممکن است سامانه با برخی ناپایداری‌ها مواجه شده و در حفظ یا بازیابی اطلاعات بارگزاری شده توسط اساتید محترم اشکلاتی ایجاد شود.

🔷➖بنابراین ضرورت دارد این پیام در اسرع وقت به همه اساتید محترمی که قصد دارند اطلاعات و محتوای آموزشهای آفلاین خود را در بستر سامانه قرار دهند اطلاع‌رسانی شده تا از 20 فروردین اقدام به استفاده از شیوه آفلاین استفاده نمایند. 

🔶➖البته اساتید محترمی که کلاس‌های خود را بصورت آنلاین برگزار می‌کنند نیز درخواست می شود از فایل‌هایی که در این کلاس‌ها بارگزاری می‌کنند حتما نسخه بک‌آپ تهیه کنند.

🔷➖در ضمن  مقرر شده، محتواهای آموزشی مناسب چندرسانه‌ای و تصویری در مورد نحوه استفاده و بهره‌برداری از سامانه سماد تهیه و در صفحه اول سامانه بارگزاری شود.

🔶➖لازم به ذکر است تا زمان بهره‌برداری کامل از ظرفیت‌های درحال توسعه، اساتید محترم همچنان می‌توانند با در نظر داشتن سهمیه‌ تخصیصی کلاس آنلاین همزمان به هر دانشکده، کلاس‌های خود را اجرا کرده و در این حال حتی‌المقدور از بارگذاری و ذخیره فایل در سرورهای سامانه خودداری کنند.

🔷➖امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام شده، پس از ۲۰ فروردین بتوان از توان حداکثری سامانه سماد دانشگاه در جهت تامین نظر اساتید، همکاران و دانشجویان محترم استفاده کرد.


 
🔷ستاد آموزشهای مجازی دانشگاه خوارزمی🔶




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 2696 بار   |   دفعات چاپ: 333 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر