تسهیلات آموزشی برای دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی در ایام بیماری کرونا تسهیلات آموزشی برای دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی در ایام بیماری کرونا

 | تاریخ ارسال: 1399/1/19 | 
در جلسه شورای اموزشی دانشگاه مورخ 99/01/14 بحث و موارد زیر مورد تصویب قرار گرفت:
 
✅➖ شرکت تمام دانشجویان در کلاس های مجازی الزامی بوده و مثابه کلاس حضوری است.
 
✅➖ دانشجویانی که در شرایط خاص حاکم بر دانشگاه ها در اثر بیماری کرونا، دچار مشکلات و مسائل آموزشی شوند، می توانند درخواست خود را به گروه ارائه نمایند، و در صورت تایید از سوی گروه و سپس دانشکده، جهت بررسی  و تصمیم گیری به  شورای آموزشی دانشگاه ارسال گردد. (با توجه به اینکه دانشگاه با تمام توان در جهت پیشبرد اهداف آموزشی دانشجویان بصورت مجازی است، درخواست های حذف ترم و ... صرفاً در صورت بودن دلیل موجه و شرایط خاص پیش از آمده از بیماری مطابق رویه ذکر شده بررسی خواهد شد). 
 
🔶➖🔷تسهیلات خاص دانشجویان کارشناسی
 
✅➖ تعداد دروس معرفی به استاد برای دانشجویان متضرر از شرایط حاضر به 4 عدد با شرط موافقت گروه اضافه می گردد. (بدیهی است که درس معرفی به استاد پس از اتمام نیمسال 982 و پس از ثبت نمرات این نیمسال و در صورت باقیماندن حداکثر 4 درس بصورت نظری و صرف نظر از تعداد واحدهای آن دروس قابل اخذ است)
 
✅➖ دانشجویانی که ناشی از شرایط موجود دارای معدل 11 در نیمسال 982 شوند، در نیمسال بعد می-توانند واحدها را بصورت کامل اخذ نمایند ولی مشروطی در کارنامه ایشان ثبت می شود.
 
✅➖ در ارتباط با دروس عملی اخذ شده توسط دانشجویان که امکان برگزاری کلاس بصورت حضوری وجود ندارد پس از مشخص شدن زمان حضور دانشجویان در دانشگاه تصمیم گیری خواهد شد. 
 
🔶➖🔷تسهیلات دانشجویان تحصیلات تکمیلی
 
✅➖ دانشجویان ترم چهار ارشد می توانند تا آخر خرداد 99 بدون مشکل آموزشی پروپوزال خود را در گروه و دانشکده تصویب نمایند.
 
✅➖دانشجویانی که در سال گذشته (اسفند ماه 98) شرایط دفاع را با تایید دانشکده داشته اند ولی موفق به دفاع نشده اند می توانند بدون پرداخت جریمه ی اضافی تا آخر اردیبهشت 99 از پایان نامه/رساله خود دفاع نمایند.
 
✅➖ دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا که آماده دفاع هستند می توانند بصورت نیمه حضوری دفاع نمایند. به این ترتیب که استاد راهنما و داوران داخل بایستی حضور داشته باشند ولی داور خارجی می تواند بصورت مجازی در جلسه شرکت نمایند. در صورت عدم امکان جلسه نیمه حضوری دفاع از پایان-نامه/رساله، برگزاری جلسه دفاع بصورت غیرحضوری نیز با تایید شورای گروه و دانشکده و با حفظ کامل قوانین دفاع و کیفیت لازم تحت نظارت معاون آموزشی دانشکده و حضور مدیر گروه  امکان پذیر است.
 
✅➖ دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا می توانند بصورت غیر حضوری نسبت به ارایه و دفاع پروپوزال اقدام نمایند.
 
✅➖ امتحان جامع دانشجویان دکتری تا آخر خرداد 99 برگزار نمی گردد. تصمیم گیری برای تعیین زمان دقیق برگزاری آن در آینده انجام می¬شود. 
 
✅➖ در صورتی که بخاطر شرایط موجود، امتحان بسندگی زبان (انگلیسی و عربی) برگزار نگردد با تایید شورا، یک نوبت به سنوات مجاز آموزشی دانشجو اضافه می گردد.
 
✅➖ سایر تسهیلات برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در جلسات آتی شورای آموزشی دانشگاه بررسی خواهد شد.



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 2659 بار   |   دفعات چاپ: 284 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر