نکات مهم برای شرکت در آزمون اینترنتی KELT

 | تاریخ ارسال: 1399/4/1 | 

 نکات مهم برای شرکت در آزمون اینترنتی KELT

۱. حداقل سرعت آپلود و دانلود به ترتیب برابر ۱ و۲ مگابیت در ثانیه است. برای تست سرعت می توانید از طریق سایت  زیر سرعت اینترنت خود را اندازه بگیرید:
https://www.speedtest.net/
 ۲. لازم است پیش از شروع آزمون کلیه اپلیکیشن هایی که در حالت همگام سازی (سینک) قرار دارند راغیرفعال کنید و یا از حالت همگام سازی خارج کنید.
۳. اگرچنانچه به دلیل قطعی اینترنت از سامانه خارج شوید متاسفانه امکان بازگشت به آزمون برای شما وجود نخواهد داشت، بنابراین سعی کنید که در زمان آزمون پایداری اینترنت خود را چک کنید. لازم به توضیح است که معمولا اینترنت های وای فای پایداری مناسبی در کشور ما ندارند.
۴. اگر به هر دلیلی شخص دیگری به مشخصات کاربری و گذرواژه شما دسترسی داشته باشد و در حین آزمون تلاش کند وارد سامانه شود، به شرط موفقیت، سامانه فرد حاضر (شما) را از سامانه خارج می کند و فرد جدید جایگزین شما می شود. در این حالت شما آزمون را از دست می دهید.
 ۵. آی پی شما در هنگام ورود به سامانه ثبت و از نظر مکانی با آدرس های قبلی شما مقایسه می شود، بنابراین استفاده از وی پی ان برای ورود به سامانه مجاز نیست
۶. سامانه برای استفاده از طریق تلفن همراه کاملا سازگار نشده است، بنابراین حتما با لپ تاپ یا رایانه شخصی در آزمون شرکت کنید. اگر در شرایطی ناچار شدید با استفاده از تلفن همراه در آزمون شرکت کنید برای پایداری ارتباط و کاهش احتمال خروج از سامانه در حین آزمون حتما قبل از شروع آزمون ابتدا تلفن را در حالت ایرپلین قرار بدهید وسپس وای فای را فعال کنید.
اگر از اینترنت تلفن همراه استفاده می کنید و ارتباط شما voLTE نیست  (نسل جدیدی که در کشور ما هم ارائه می شود و در حین مکالمه ارتباط اینترنتی قطع نمی شود)، حتما تماس های ورودی را محدود کنید. در این شرایط در صورت دریافت مکالمه صوتی ارتباط اینترنتی شما قطع می شود درنتیجه آزمون را از دست می دهید.
۷. اگر به هر دلیلی در حین آزمون مرورگر خود را ببندید از سامانه خارج شوید، آزمون را از دست خواهید داد، بنابراین در مورد خروج های اتفاقی (مثلا توسط افراد صغیر) احتیاط های لازم را انجام دهید.
۸. مدت زمان آزمون با دقت بسیار بالا اندازه گیری و پس از پایان زمان در نظر گرفته شده حتی یک صدم ثانیه هم امکان تمدید زمان وجود ندارد و به صورت خودکار آزمون شما پایان می پذیرد. بنابراین در زمانبندی دقت کافی داشته باشید.
۹. برای اطمینان بیشتر اگر فایروال و یا آنتی ویروس فعال روی سیستم خود نصب دارید برای زمان آزمون آن ها را غیر فعال کنید. البته سامانه آزمون در شرایط تست مشکلی با هیچ آنتی ویروس یا فایروال رایجی نداشته است.
 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 10271 بار   |   دفعات چاپ: 273 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر