برگزاری جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با هیئت رئیسه دانشگاه برگزاری جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با هیئت رئیسه دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1399/9/22 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه روز  شنبه ۱۵ آذرماه جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه بصورت وبیناری برگزار شد.
در ابتدای برنامه آقای دکتر رجبی مدیر گروه برنامه ریزی و سیاستگذاری فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، روز دانشجو (روز تأکید بر اهمیت علم آموزی، تقویت ایمان و اهمیت افزایش بصیرت سیاسی و معرفت دینی)  را به همه دانشجویان مومن و پرتلاش دانشگاه خوارزمی تبریک گفتند.
سپس آقای دکتر حبیبی ریاست محترم دانشگاه گفتند: من به سهم خود روز دانشجو را  به دانشجویان عزیز که در این برنامه حضور دارند و همه دانشجویان دانشگاه خوارزمی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.  
ایشان عنوان کردند: روز ۱۶ آذر در سال‌های قبل از انقلاب، سه دانشجوی آگاه و عدالت خواه برای مبارزه و برخورد با حضور استکبار آمریکا در دانشگاه در مقابل رژیم شاهنشاهی قرار گرفتند  و به شهادت رسیدند. از آن سال به بعد همیشه ۱۶ آذر یادآور عدالت خواهی، حضور در صحنه و فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی دانشجویان بوده است و امیدواریم که در این ایام همه دانشجویان بتوانند در صحنه های مختلف علمی، سیاسی و اجتماعی به خوبی بدرخشند و وظایف انقلابی خود را  نسبت به حضور در صحنه اجتماع به خوبی انجام دهند.
رئیس دانشگاه افزودند: در این فرصت پیش آمده ما مایل هستیم شنونده نظرات ،نکات و مطالبی باشیم که دانشجویان از دغدغه‌های خود صحبت کنند و مسائل و مشکلات خود را با ما درمیان بگذارند و ما هم در هیئت رئیسه به فراخور نیاز پاسخگویی این عزیزان هستیم.
دکتر حبیبی اظهار داشتند: ما به روسای دانشکده ها تأکید کرده ایم که به منظور ارتباط بیشتر با دانشجویان و رفع مسائل و مشکلات آنان جلسات پرسش و پاسخ در مقاطع مختلف (کارشناسی، ارشد و دکترا) را به صورت جداگانه با دانشجویان برگزار نمایند.
دکتر حبیبی در پایان عنوان کردند: گزارش برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در نه ماه گذشته در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، عمرانی، ساخت و ساز پروژه ها و خدماتی که در فضای مجازی به دانشجویان ارائه دادیم ان شاءالله در زمان مناسب به سمع و نظر دانشجویان عزیز می رسد و ما در این جلسه بیشتر شنونده مشکلات، دغدغه ها و مطالبه های دانشجویان هستیم.
 در ادامه برنامه آقای قنبرپور از دانشکده مدیریت  بیانیه ای قرائت کردند. سپس آقای قربانعلی پور از دانشکده علوم مالی نماینده انجمن های علمی و کانون های فرهنگی، آقای بیرانوند نمایده شورای صنفی،آقای قاسمی نماینده بسیج دانشجویی،آقای قنواتی نماینده تشکل های اسلامی، خانم پایداری نماینده دانشجویان دکتری و آقای قهرمانی نماینده دانشجویان کم بینا و دارای معلولیت جسمی، مسائل، دغدغه ها و مشکلات دانشجویان را مطرح کردند
سپس آقای دکتر عبداللهی معاون آموزشی دانشگاه، آقای دکتر تهامی معاون فرهنگی،آقای دکتر زنگانه معاون دانشجویی، آقای دکتر شنبه زاده معاون پژوهشی ضمن تبریک روز دانشجو به سوالات مطرح شده دانشجویان در حوزه های مختلف پاسخ دادند.
معاونت فرهنگی و اجتماعی



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 3525 بار   |   دفعات چاپ: 290 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر