اطلاعیه فوری شماره 2- ثبت نام در سامانه احراز هویت متمرکز برای اعضای محترم هیات علمی اطلاعیه فوری شماره 2 ثبت نام در سامانه احراز هویت متمرکز برای اعضای محترم هیات علمی

 | تاریخ ارسال: 1399/12/20 | 
ضمن تشکر از کلیه اعضای محترم هیات علمی  که در سامانه احراز هویت متمرکز ثبت نام کرده اند، به اطلاع می رساند: 

با توجه به آغاز ثبت نام در سامانه احراز هویت متمرکز از روز سه شنبه ۱۹ اسفندماه ، طی بررسی آمار ثبت نام کنندگان تا کنون در مجموع ۳۰۹ نفر از اساتید محترم از سامانه مذکور شناسه یکتا دریافت نموده اند که تعداد  ۱۲۶ نفر اکانت دائم و ۱۸۳ نفر اکانت موقت دریافت نموده اند. 

لذا خواهشمند است اعضای محترم هیات علمی که تاکنون اقدام به ثبت نام و دریافت اکانت ننموده اند، اقدام نمایند. و آن دسته از عزیزان که اکانت موقت دریافت نموده اند با توجه به اینکه اکانت موقت مدت زمان بسیار محدودی در سامانه حفظ می گردد نسبت به ورود به پروفایل کاربری و دریافت اکانت دائم اقدام نمایید.

شناسه کاربری دریافت شده پس از اتمام تمامی ثبت نام ها و اتصال قطعی سامانه های اصلی از قبیل گلستان، چارگون، پرتال، میزخدمت، سامانه آموزش مجازی(Lms )، دسترسی به اینترنت ملاک احراز هویت تمامی سامانه ها قرار خواهد گرفت.


راهنمای کاملی از مراحل ثبت نام در پرتال مرکز فاوا در مسیر  " راهنما   راهنمای عمومی   راهنمای سامانه احراز هویت متمرکز " به آدرس زیر قرار داده شده است.  (لینک مذکور در صفحه ثبت نام سامانه احراز هویت متمرکز در بالای صفحه قسمت راهنما نیز قرار داده شده است.) لطفاً حتما ابتدا راهنما کامل مطالعه گردد تا روند ثبت نام با سهولت و بدون مشکل انجام شود.

- لینک نکات مهم و مراحل ثبت نام:
- لینک راهنمای دریافت شناسه کاربری (کاربری موقت):
- لینک راهنمای پروفایل کاربری (کاربری دائم):
- لینک راهنمای بازنشانی رمز عبور:
- لینک لیست کارشناسان آموزشی به تفکیک هر دانشکده:
- لینک فیلم آموزشی نحوه ثبت نام اساتید:
- لینک فیلم آموزشی نحوه ثبت نام دانشجویان:
- لینک فیلم آموزشی نحوه ثبت نام کارمندان:
لینک مستقم ثبت نام به آدرس زیر می باشد:
از همکاری شما سروران گرامی کمال تشکر و قدردانی را داریم .
 
  <<موفق و پیروز باشید>>        
مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 1323 بار   |   دفعات چاپ: 196 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر