آیین نامه و سیاست های استفاده از خدمت:
- کلیه اعضای دانشگاه خوارزمی شامل اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان میتوانند از سرویس پست الکترونیک دانشگاه تحت دامنه khu.ac.ir استفاده نمایند.
- هر فرد حقیقی مجاز به انتخاب یک نام کاربری می باشد و امکان تغییر وجود ندارد.
- در صورتیکه دانشجو فارغالتحصیل شود، به مدت یک سال برای دانشجویان دکتری و ۶ ماه برای دانشجویان کارشناسی ارشد و کارشناسی mailbox قبلی خود را در اختیار خواهند و پس از این مدت آدرس پست الکترونیک ایشان به آدرس usernamealumni.khu.ac.ir با همان نام کاربری تغییر مییابد.
- همه کاربرانی که از سامانه ایمیل دانشگاه استفاده مینمایند روزانه ۱۰۰ ایمیل می توانند ارسال نمایند .
- در ارسال ایمیل حجم فایل پیوست ۲۰ مگابایت می باشد.
- در آینده بر اساس دسته بندی گروه کاربری تعریف شده، بر روی mailbox های ایمیل با توجه به سیاست های مرکز فاوا حجم اختصاص داده می شود.