امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشکده حقوق و پژوهشکده مطالعات راهبردی امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشکده حقوق و پژوهشکده مطالعات راهبردی

 | تاریخ ارسال: 1400/3/24 | 
در نشستی با حضور رئیس و معاون پژوهشی   دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه خوارزمی  و رئیس و معاون پژوهشی و  کارشناسان پژوهشکده مطالعات راهبردی،  تفاهم نامه همکاری بین دو طرف امضا شد. 
 در این نشست که یکشنبه ۲۳خرداد ۱۴۰۰ در محل پژوهشکده مطالعات راهبردی برگزار شد،   دکتر کریمی رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه خوارزمی با تاکید بر وجود ظرفیت های دانشجویی از جمله دانشجویان داخلی و خارجی و نیز تخصص اعضای هیئت علمی این دانشکده بر لزوم بهره گیری از این ظرفیت ها به منظور همکاری مشترک در زمینه های مختلف آموزشی پژوهشی و نیز ارتباط با جامعه  تاکید کرد. دکتر کریمی رویکرد جدید دانشکده را تاکید بر ارتباط با جامعه از زاویه تعاملی و معطوف به مسائل جامعه برشمردند. همچنین دکتر میرمحمدی رئیس پژوهشکده مطالعات راهبردی با اشاره به ظرفیت‌های علمی و پژوهشی پژوهشکده ونیز تصویر مثبت از دانشگاه خوارزمی نزد نخبگان و محافل  علمی بیرون از دانشگاه به عنوان دانشگاهی علمی و در عین حال بی‌طرف و مستقل، با اشاره به شکل گیری مرکز مطالعات انتخابات در دانشگاه خوارزمی ، بر لزوم برنامه ریزی منسجم عملیاتی برای همکاری با دانشکده حقوق و علوم سیاسی در زمینه مطالعات انتخابات و رفتار سیاسی مردم ایران تاکید کردند. همچنین مقرر شد اولین نشست بین المللی حکمرانی و کشورداری دانشکده حقوق و علوم سیاسی با همکاری پژوهشکده مطالعات راهبردی برگزار شود. 
در پایان این نشست طرفین بر لزوم شکل گیری کارگروه اجرایی مشترک برای آغاز همکاری در زمینه های آموزشی پژوهشی و مسائل مبتلابه جامعه در اولین فرصت تاکید کردند.

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 1769 بار   |   دفعات چاپ: 271 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر