بیست و دومین دوره انتخابات کانون های فرهنگی ، هنری ، اجتماعی و مذهبی در دانشگاه برگزار شد. بیست و دومین دوره انتخابات کانون های فرهنگی ، هنری ، اجتماعی و مذهبی در دانشگاه برگزار شد.

 | تاریخ ارسال: 1400/3/31 | 
 انتخابات دبیران کانون‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و مذهبی از طریق سامانه نگارستان فرهنگی و با نظارت کارشناس محترم فرهنگی برگزار گردید.

🔹بر اساس آرای اخذ شده :

جناب آقای مجتبی مقیمی، دانشجوی کارشناسی علم اطلاعات و دانش‌شناسی، به عنوان دبیرکل و دبیر شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی دانشگاه انتخاب شدند.

🔸جناب آقای مقیمی سابقا به عنوان دبیر کانون گویندگی و اجرا و در حوزه کانون‌های فرهنگی فعالیت می‌کردند، ایشان فعال عرصه فرهنگی و اجتماعی، برگزیده جشنواره‌های کشوری و استانی ، چهره موفق حوزه کارآفرینی و محیط زیست در کشور و پژوهشگر برتر از جمله رزومه فرهنگی _علمی ایشان می‌باشد.

🔹ضمن تبریک و تهنیت به انتخاب شایسته ایشان و تمامی دبیران منتخب، آرزومند پیشرفت و رشد روز افزون عزیزان در عرصه فرهنگی می‌باشیم، امید است با جذب دانشجویان دغدغه‌مند و فعال به خانواده بزرگ فرهنگی و استفاده از توانمندی‌ها، طرح‌ها و ظرفیت‌های این عزیزان شاهد درخشش  بیش از پیش کانون‌های دانشگاه و کسب مقام‌های برتر در جشنواره‌های ملی باشیم.



معاونت فرهنگی و اجتماعی



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 3248 بار   |   دفعات چاپ: 250 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر