نشست صمیمانه رئیس دانشگاه با اعضای کانون بازنشستگان نشست صمیمانه رئیس دانشگاه با اعضای کانون بازنشستگان

 | تاریخ ارسال: 1400/4/6 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه خوارزمی، شنبه ۵ تیرماه ۱۴۰۰، نشست صمیمانه دکترحبیبی، رئیس دانشگاه، معاون و مدیر اداری و مالی با اعضای کانون بازنشستگان در دفتر حوزه ریاست کرج برگزار شد.
در این نشست دکتر حبیبی رییس دانشگاه خاطرنشان کردِ؛ بازنشستگان سرمایه های ارزشمند انسانی هستند که دانشگاه به لحاظ انتقال علم و تجربه به آن ها وابسته است و باید این ارتباط دوطرفه و همواره فعال باشد. این سرمایه های انسانی با تلاش و فعالیت خود در رشد و بالندگی دانشگاه نقش بسزایی دارند، همان گونه که در بحث خیرین بسیار تلاش کرده اند و گام های موثر و مفیدی در این راه برداشته اند. بازنشستگان عزیز باید خودشان را عضو مفید دانشگاه بدانند. دکترحبیبی در ادامه گفت: این کانون می تواند خواسته ها و نقطه نظرات اعضای خود را به مسئولین برساند و ما می توانیم در رایزنی ها این انتقال تجربیات را در سطح کارشناسی به مدیران کشور و مجلس منتقل کنیم.  وی بیان کرد؛ به هر حال  از شکل گیری این کانون  بسیار خرسندم  و شما به عنوان پیش قراولان این  حرکت باید مسیر گذشته را بازبینی کنید و متناسب با نیازهای روز اهداف و تلاش های جدیدتری را سرلوحه کار خود قراردهید،  دانشگاه نیز  به لحاظ مکان و ارائه امکانات  این کانون را حمایت می کند،  رئیس دانشگاه خوارزمی تصریح کرد؛ کانون بازنشستگان با دریافت حق عضویت از اعضا می تواند علاوه برایجاد علقه بین اعضا، دستمایه ایی برای انجام سریع تر کارها داشته باشد. 
در ادامه دکتر محمدی  مدیر امور اداری در خصوص بیمه تکمیلی بازنشستگان گفت: دانشگاه به دلیل شرایط مالی موجود  در حال حاضر نمی تواند بیمه تکمیلی را برای بازنشستگان متقبل شود ولی ساز و کاری را فراهم آورده است که بازنشستگان بتوانند با پرداخت مبلغی از بیمه تکمیلی بهره مند شود و امیدواریم که در سال های آتی با بهبود شرایط مالی دانشگاه بتوانیم بحث بیمه تکمیلی بازنشستگان را نیز عهده دار شویم. 
دکتر محمدی  بیان کرد: به منظور ایجاد فضای نشاط برای بازنشستگان در نظر داریم جشن هایی را در محیط دانشگاه برگزار نماییم.
 سپس رئیس دانشگاه در خصوص صندوق قرض الحسنه گفت: صندوق قرض الحسنه یک فرآیند مضاعف است یعنی تشکیلات مستقل تری می خواهد. درحال حاضر دوستان می توانند موقتا اسکان یابند و امور وام قرض الحسنه را از واحد اداری پیگیری کنند و پس از این که  جا به جایی ها در کرج صورت گرفت، مکان دائمی به این صندوق اختصاص داده می شود. 
 دکتر حبیی تاکید کرد: صندوق امام علی (ع) اصالتا قرض الحسنه است و خیرو برکتش بسیار است وی از اعضای این صندوق تشکر کرد و اظهار داشت، بی شک سایرین نیز اثرات مثبت و خیر آن را مشاهده خواهند کرد. 
وی گفت؛  اعضای کانون می توانند ظرفیت های اقتصادی دانشگاه را بررسی و پیشنهاد دهند یا حتی خودشان بانی تاسیس بنگاه اقتصادی شوند. بنابراین  هم خودشان سود می برند و هم دانشگاه منتفع می گردد. همچنین مجموعه می تواند تحت عناوین شرکت دانش بنیان در قالب طرح های پژوهشی از این قبیل پیشنهادات حمایت کند، وی تصریح کرد: بازنشستگان بازوان اجرایی دانشگاه در انجام فعالیت های اقتصادی خواهند بود. دکتر حبیبی در پایان از حاضرین جلسه بخاطر پیگیری ها و پیش قدم شدن در انجام امور بازنشستگان تقدیر و تشکر کرد. در این نشست اعضای کانون بازنشستگان مسائل و مشکلات خود را به ریاست دانشگاه مطرح نمودند.



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 1412 بار   |   دفعات چاپ: 214 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر