آیین بزرگداشت روز کارمند و تجلیل از کارمندان نمونه، بازنشسته و همکاران فقید دانشگاه در کرج برگزار شد  آیین بزرگداشت روز کارمند و تجلیل از کارمندان نمونه، بازنشسته و همکاران فقید دانشگاه در کرج برگزار شد 

 | تاریخ ارسال: 1400/6/21 | 
آیین بزرگداشت روز کارمند وتجلیل از کارمندان نمونه، بازنشسته و همکاران فقید دانشگاه خوارزمی، روز چهارشنبه  ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۰ با حضور ریاست دانشگاه در پردیس کرج برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه خوارزمی، در این مراسم ، دکتر حبیبی ریاست دانشگاه ضمن قدردانی از زحمات کارکنانی که به عنوان کارمند نمونه معرفی شدند و کارکنان بازنشسته گفت؛ فرصت مناسبی است تا یاد همکاران فقیدی که دیگر در بین ما نیستند و متاسفانه عمرشان بر دنیا باقی نبود را گرامی بداریم . رئیس دانشگاه خوارزمی تصریح کرد:روز ۱۷ شهریوریکی از نقاط تلخ حرکت و خیزش مردم برای انقلاب بود  در این روز شهید باهنر و رجائی بخاطر اعتقاداتشان مورد کینه معاندان قرارگرفتند و به شهادت رسیدند.یادشان را گرامی می داریم.
وی در خصوص برگزاری روز کارمند گفت: امسال به دلیل شرایط موجود دو مراسم جداگانه برای کارکنان در کرج و تهران برگزار می شود. دکتر حبیبی اظهار کرد:  پیگیری تحولات مربوط به روندهای اداری، فعالیت ها در جهت تحقق  دولت الکترونیک و همچنین بازطراحی تشکیلات دانشگاه ، تلاش در جهت بهسازی و نوسازی اماکن و استانداردسازی فرایندهای بخش های سخت افزاری و نرم افزاری از جمله فعالیت های هئیت رئیسه در چند سال اخیر بوده است.  وی گفت: تقویت بخش نرم افزاری در بخش های اداری،مالی و سایر بخش های دانشگاه و حذف کاغذ در مکاتبات اداری،به  روز شدن سایت دانشگاه به لحاظ ظاهری،محتوا و امکانات و ارتقاء رتبه دانشگاه براساس گزارش وبومتریک در سطح بین الملل حاصل تلاش مدیران وکارشناسان است.

رئیس دانشگاه در خصوص شرایط دانشگاه در حال حاضربیان نمود: پس از واکسیناسیون دانشجویان، کلاس ها به تدریج به صورت حضوری برگزار می شود. دکتر حبیبی از  کارشناسانی که در دو سال گذشته در آموزش مجازی مشارکت کردند و شبانه روز پاسخگو بوده اند صمیماته تشکرنمود وتصریح کرد:دور کاری به عنوان یک اصل  و آموزش مجازی بخشی از آموزش کشور خواهد بود. قانون مدار کردن فعالیت ها، پرداخت تدریجی معوقه ها، فعال کردن خدمات رفاهی   از دیگر مباحثی بود که رئیس دانشگاه به آن پرداخت.  در پایان دکتر حبیبی  گفت : اگر آرمان های دانشگاه را سرلوحه کارمان قرار دهیم و در همین راستا همواره برنامه های اصولی داشته باشیم. همانطور که دانشگاه در دهه های اخیر جز دانشگاه های برتر بود همواره در این جایگاه خواهد ماند. سپس  حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا فیاض، ضمن گرامیداشت روز ۱۷شهریور و تبریک روز کارمند در خصوص اهمیت خدمات اجتماعی در اسلام و تاثیرات آن در رشد و کمال انسان سخنانی را ایراد کرد. در ادامه دکتر محمدی ، مدیر اداری دانشگاه از دیگر سخنرانان این مراسم بود . مدیر اداری دانشگاه اظهار داشت ؛ تاخیر در برگزاری روز کارمند به دلیل وجود شرایط اضطرار بیماری بود ومصوب شد در سال های آتی هفته کارمند داشته باشیم. وی گزارشی از اقدامات انجام شده در بخش اداری و مالی را ارائه داد از جمله  مباحث: سختی کار، دورکاری، بهره وری، اضافه کارومیزخدمت در بخش امور اداری و... سپس دکتر محمدی دربحث انتخاب کارمند نمونه تصریح کرد: برای انتخاب کارمند نمونه تابع مقررات جشنواره شهید رجائی هستیم ولی طرحی را مدون کردیم تا علاوه بر کارمند نمونه ، کارکنان  تحت عنوان شایسته تقدیر مورد ارزیابی قراربگیرند . وی افزود: شیوه نامه ایی را با ۵ موضوع پژوهشی،آموزشی،خلاقیت و ابتکار،ورزشی و فرهنگی برای ارزیابی عملکرد کارکنان، خارج از بحث  کارمند نمونه تنظیم و اجرائی شد. وی در پایان ضمن آرزوی سلامت و تندرستی  گفت: کارکنان علی رغم کمبودها به نکات مثبت بیشتر توجه داشته باشند و با تقویت شورای صنفی متحد و قوی باشند. سپس آقای ستاری، دبیرشورای صنفی کارکنان در خصوص انتخابات شورای صنفی سخنانی را بیان نمودند. در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه از کارکنان نمونه و شایسته تقدیر،قدردانی شد.



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 1779 بار   |   دفعات چاپ: 217 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر