برنامه های دانشکده علوم زمین در هفته پژوهش و فناوری ۱۴۰۰

 | تاریخ ارسال: 1400/8/30 | 

۱- برگزاری بیست و چهارمین همایش انجمن زمین شناسی ایران در دانشگاه خوارزمی(تهران)

این همایش طی روزهای ۲۵ و ۲۶ آبان ماه به صورت حضوری و مجازی برگزار شد. در این همایش ۲۳ مقاله توسط پژوهشگران داخلی و ۸ مقاله توسط پژوهشگران بین المللی از کشورهای اتریش، ایتالیا، کانادا، امریکا، فنلاند، شیلی و ترکیه در حوزه های مختلف علوم زمین بویژه منابع آب، محیط زیست، منابع معدنی و زمین شناسی ایران ارائه شد.
در این مراسم جناب آقای دکتر شهیدی ریاست محترم سازمان زمین شناسی کشور در مورد افق های جدید و برنامه های آتی مورد نیاز کشور در حوزه علوم زمین و اکتشافات معدنی کشور سخنان خود را ایراد فرمودند.
همچنین براساس عملکرد پژوهشی یکسال گذشته نیز کتاب برتر، پژوهشگر برتر، دانشجویان برتر در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری و عکس برتر انتخاب شدند و از منتخبین تجلیل به عمل آمد.
فیلم همایش به همراه برخی فایلهای ارائه شده در این همایش را میتوانید از بخش زیر دانلود نمایید:

فیلم همایش  سخنرانی دنیل مولر   سخنرانی رابرت استرن   سخنرانی فرانس نوبر   سخنرانی رانتا   سخنرانی باربرو   سخنرانی ساکانی

 

۲- برگزاری کارگاه میکروپلاستیکها و آلایندگی آنها

کارگاه میکرو پلاستیکها و آلایندگی آنها در تاریخ ۲۷ آبان ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۶:۳۰ به مدت ۶ ساعت به مدرسی جناب آقای دکتر میثم رستگاری مهر عضو هیئت علمی دانشکده علوم زمین دانشگاه خوارزمی و جناب آقای دکتر سجاد عباسی از دانشگاه ماری کوری اسلواکی بصورت مجازی و در نرم افزار ادوب کانکت برگزار شد. کارگاه  از دو بخش ۱. میکروپلاستیک چیست و انواع و نحوه تشکیل آنها ۲. انواع روشهای نمونه برداری و آماده سازی نمونه میکروپلاستیکها و باید و نبایدهای آن تشکیل شد.

 

 

۳- دفتر هدایت شغلی و کاریابی تخصصی دانشگاه با همکاری مرکز کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صنعت و انجمن علمی دانشجویی دانشکده علوم زمین:

برگزاری کارگاه " آگاهی های مربوط به سازمان بنگاه و تجارت" به مناسبت هفته پژوهش و فناوری ۱۴۰۰
- جهت ثبت نام و دریافت گواهی از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

لینک ورود به کارگاه:                                 
http://vc.khu.ac.ir/khastar
 

 

۴دفتر هدایت شغلی و کاریابی تخصصی دانشگاه با همکاری مرکز کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صنعت و انجمن علمی دانشجویی دانشکده علوم زمین:

برگزاری کارگاه آموزشی کاربردی " مهارتهای ارائه شفاهی در رویدادهای داخلی و بین المللی " به مناسبت هفته پژوهش و فناوری ۱۴۰۰
- جهت ثبت نام و دریافت گواهی از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

https://workshop.khu.ac.ir/ 

لینک ورود به کارگاه:

http://vc۲.khu.ac.ir/reuxrwm۸wkbt/


 
 
 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 3036 بار   |   دفعات چاپ: 285 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر