تفاهم نامه همکاری  بین دانشگاه خوارزمی و پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تفاهم نامه همکاری  بین دانشگاه خوارزمی و پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

 | تاریخ ارسال: 1401/1/21 | 
با حضور آقای دکتر حبیبی ریاست محترم دانشگاه، سرتیپ دوم دکتر هادی شیرزاد رئیس پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی ج.ا.ایران، آقای دکتر شنبه زاده معاون پژوهشی دانشگاه ، آقای دکتر کریمی رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی، و ... روز یکشنبه ۲۱ فروردین ماه در راستای دستیابی به اهداف سند چشم انداز و سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در جهت بهره‌مندی مستمر از خرد جمعی و تجربیات و توانمندی‌های دانشگاه خوارزمی و پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تفاهم نام همکاری امضا شد. 

هدف از این تفاهم نامه، استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی در جهت استمرار ارتباط سازمان یافته بین دانشگاه و پلیس بین‌الملل به منظور برطرف نمودن نیازهای علمی و پژوهشی متقابل می‌باشد.

موضوع تفاهم نامه شامل:تبادل اولویت‌های پژوهشی و جهت‌دهی به موضوعات پژوهشی طرفین؛اجرای طرح پژوهشی مشترک؛هدایت و حمایت از پایان نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان در راستای نیازهای تحقیقاتی؛استفاده از توان علمی و تجربی اعضاء هیأت علمی، خبرگان و کارشناسان طرفین؛بهره‌مند شدن طرفین از امکانات یکدیگر در زمینه‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و فنی؛نگارش و انتشار مقالات علمی، ‌آموزشی و پژوهشی در نشریه‌های طرفین و... است. 
به منظور اجرایی شدن این تفاهم نامه ریاست دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه خوارزمی و ریاست مرکز تحقیقات کاربردی پلیس بین‌الملل به عنوان نمایندگان تام الاختیار طرفین معرفی شدند و مقرر گردید کمیته ای متشکل از کارشناسان دو طرف جهت اجرای مفاد تفاهم نامه تشکیل شود و نمایندگان طرفین هر ۲ ماه یکبار جلسات مشترک داشته و برنامه ریزی و هماهنگی های لازم را انجام دهند.
لازم به توضیح است این تفاهم نامه به مدت ۳ (سه) سال معتبر است و درصورت تمایل و تداوم فعالیت‌های مشترک طرفین قابل تمدید است.

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 2402 بار   |   دفعات چاپ: 196 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر