رویداد حامی در دانشگاه یکصد ساله خوارزمی رویداد حامی در دانشگاه یکصد ساله خوارزمی

 | تاریخ ارسال: 1401/8/14 | 
رویداد حامی با محوریت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه خوارزمی در تمام دانشگاه های کشور به صورت سلسله مراتبی برگزار می شود.
 

 
دکتر سید حسین حسینی لواسانی، مدیر مرکز رشد دانشگاه خوارزمی و دبیر علمی رویداد حامی در مورد نحوه برگزاری این همایش توضیح داد: رویداد حامی با محوریت دانشگاه خوارزمی در تمام دانشگاه های کشور به صورت سلسله مراتبی برگزار می شود. سلسله رویداد های حامی توسط سازمان هایی مانند وزارت کشور، نهاد رهبری و سازمان های بزرگ دیگر حمایت می شوند. دبیر علمی رویداد حامی هدف از برگزاری این رویداد را حمایت مالی و تسهیلاتی از تیم ها و شرکت های استارتاپی که در مناطق کمتر برخوردار فعال هستند معرفی کرد و گفت: این شرکت ها و تیم ها در رویداد حامی ارزیابی و داوری می شوند و تیم های مستعدی که توان تولید یک محصول خوب و کاربردی را داشته باشند مورد حمایت قرار می گیرند. وی در ادامه گفت: اسکان و استقرار این تیم ها در دانشگاه خوارزمی انجام می شود و تسهیلاتی مانند: سوله، وام های کم بهره و بلاعوض و تسهیلات ارتباطی توسط سازمان های حمایت کننده در اختیار این تیم ها قرار می گیرد.

دبیر علمی رویداد حامی درمورد زمان برگزاری این رویداد گفت: اولین رویداد از سلسله رویدادهای حامی اواخر آبان ماه برگزار خواهد شد. دکتر لواسانی افزود: دبیر اجرایی این همایش دکتر کامبیز خالقی است، دبیرخانه رویداد حامی در مرکز رشد دانشگاه خوارزمی آغاز به کار کرده و کارهای مقدماتی در حال انجام است. وی عنوان کرد: نشریه ای در زمینه دانش بنیان در مرکز رشد برای اطلاع رسانی محصولات فناورانه و فعالیت تیم ها و کارهای (high-tech) تکنولوژی های فناورانه ای که در دانشگاه خوارزمی پیش رفته است، منتشر می شود. این نشریه به صورت فصلنامه در اختیارمخاطبان قرار خواهد گرفت.



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 611 بار   |   دفعات چاپ: 52 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر