توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
دکتری تخصصی روانشناسی بالینی
1389/10/01
طرح‌های تحقیقاتی
#
عناوین طرح‌هاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
تکمیل شده
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
اثربخشی داستان درمانی شناختی در کاهش علایم خلق منفی و ناامیدی کودکان مبتلا به افسردگی
عزت کریمی بنادکوکی
2
آموزش معنویت درمانی در اضطراب، استرس و کیفیت زندگی زوجین متعارض
احمد عابدینی ابدر
3
مقایسه طرحواره های هیجانی ، سبک های مقابله ای در گروه افراد دارای اختلال وسواس-اجباری ، اضطراب اجتماعی و گروه بهنجار
مینا جافری
4
بررسی نیمرخ شخصیتی سلامت و مهارت های مقابله ای در نوجوانان بزهکار و غیر بزهکار
مهناز نبی لو
5
مقایسه باورهای غیرمنطقی اساسی، طرحواره های ناسازگار اولیه و بهزیستی روانی دانشجویان دارای علائم افسردگی و دانشجویان با علائم اضطرابی
محمد علی حبیبی
6
نقش تاب آوری و راهبردهای نظم جویی شناختی هیجانی بر رفتارهای پرخطر دانشجویان
فرشاد نقاش
7
تاثیر آموزش مهارت زندگی (مدیریت خشم) و اثر آن بر روی تاب آوری و امید به زندگی در افراد دارای سو مصرف مواد
مسعود مهدیلو
8
اثربخشی آموزش نظم جویی هیجانی مبتنی بر مدل گروس بر کنترل خشم و کاهش تکانشگری در نوجوانان دارای اختلال سلوک
سجاد ناصری نیا
9
نقش واسطه ای افکار مزاحم در رابطه عدم تحمل بلاتکلیفی با شدت علائم افکار وسواسی در جمعیت غیر بالینی
عظیمه حاجی پور
10
اثربخشی آموزش شایستگی هیجانی در کارکردهای اجرایی،تنظیم هیجان و تاب آوری کودکان مبتلا به بیش فعالی و نقص توجه
فائزه السادات جلال زاده اسفندابادی
11
فرآیندهای فراتشخیصی(هیجانی،رفتاری،شناختی)در معتادین به مواد و معتادین جنسی
امیرحسام عربگری
12
بررسی ارتباط اعتیاد به غذا با استرس، اضطراب و افسردگی با مطالعه نقش واسطه ای تکانشگری، تنظیم هیجانی و کرونوتایپ در بین نوجوانان 14 تا 18 ساله تهرانی
محمد صادق رزم حسینی
13
مقایسه تاب آوری،تنظیم هیجان و پریشانی روانی در سه گروه بهبودیافتگان کرونا،افراد عادی و بیماران زمینه ای
شبنم قاسمی
14
پیش بینی گرایش به رفتارهای پرخطر نوجوانان بر اساس اعتیاد به شبکه های اجتماعی مبتنی بر موبایل با نقش میانجی گری دشواری تنظیم هیجان
فاطمه سادات ایزدپناه
15
مدل ساختاری کمال گرایی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با حساسیت اضطرابی بر اساس نقش میانجی خودشفقتی و ذهن آگاهی در دانشجویان
فاطمه موسوی مفخر
16
بررسی مقایسه ای ناگویی هیجانی ، حمایت اجتماعی ادراک شده و تکانشگری در بین افراد دارای افکارخودکشی و اقدام کننده به خودکشی و افراد عادی
سمیرا اذراباد
دروس ترم جاری
993 - فرهنگ ،خانواده و سلامت - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
813 - کاربرد آموزه های معنوی و اسلامی در مشاوره - روز: یک شنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
792 - نظریه های روان درمانگری - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
845 - تشخیص و درمان اختلالات اضطرابی و خلقی - روز: دوشنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
769 - گروه درمانی - روز: یک شنبه - از ساعت 11:00 تا 12:00
798 - مداخلات معنوی و دینی در روان شناسی بالینی - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
769 - گروه درمانی - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 11:00
102 - آموزه های روانشناختی در قرآن و حدیث 2 - روز: سه شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
102 - آموزه های روانشناختی در قرآن و حدیث 2 - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
093 - روانشناسی دین - روز: سه شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
093 - روانشناسی دین - روز: سه شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
083 - روانشناسی از دیدگاه اندیشمندان مسلمان - روز: یک شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
083 - روانشناسی از دیدگاه اندیشمندان مسلمان - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
101 - آموزه های روانشناختی در قرآن و حدیث 1 - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
101 - آموزه های روانشناختی در قرآن و حدیث 1 - روز: سه شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
145 - مشاوره و روان درمانی معنوی- اسلامی - روز: یک شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30