توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
کارشناسی - تکنولوژی آموزشی
علامه طباطبایی
تهران
ایران
1388
17.80
2
کارشناسی ارشد - تکنولوژی آموزشی
علامه طباطبایی
تهران
ایران
1391
18.66
3
دکتری - تکنولوژی آموزشی
تربیت مدرس
تهران
ایران
1395
18.33
4
فرصت مطالعاتی
MESSINA
MESSINA
ITALY
2015
آشنایی با زبان
#
زبان
میزان مهارت ترجمه
میزان مهارت مکالمه
1
انگلیسی
عالی
خوب
مهارت‌های حرفه‌ای
#
عنوان مهارت‌ حرفه‌اى
تاریخ آغاز فعالیت
1
طراح آموزشی
2
طراح سایت
3
طراح محیط های مبتنی بر بازی
علایق تحقیقاتی
#
عنوان علاقمندى
تاریخ آغاز فعالیت
1
طراحی عامل های آموزشی
2
یادگیری های الکترونیکی
3
توجه و ردیابی نشانگان توجه به منظور طراحی محیط های یادگیری هوشمند
4
گیمیفیکیشن( بازی آموزی )
طرح‌های تحقیقاتی
#
عناوین طرح‌هاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
واکاوی الزامات و استانداردهای آموزش و طراحی محیط‌های یادگیری در فضای یادگیری الکترونیکی( LMS )و تهیه بسته آموزشی توانمندسازی اعضا هیات علمی به منظور ارایه آموزش موثر در این محیط
نسرین محمد حسنی
تکمیل شده
1400
2
study the instruction requirements and standards and design of learning environments in e-learning (LMS) and develop an instructional package to empower faculty members to provide the effective teaching in this environment
Nasrin Mohmamadhasani
تکمیل شده
2021
3
طراحی و تولید برنامه ی آموزشی تربیت جنسی کودکان با توجه با مبانی دینی و فرهنگی وبژه والدین و مربیان
نسرین محمد حسنی, صدیقه احمدی
تکمیل شده
1397
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
تاثیر بازی‌وارسازی همیارانه در آموزش مجازی بر انگیزه و یادگیری درس ریاضی دانش‌آموزان پایه ششم
فاطمه قاسمیان بالف
2
بررسی تأثیر استفاده از کلاس درس معکوس و روش جیگ‌ساو بر یادگیری و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان پایه ی هفتم در درس ادبیات فارسی
احسان قربانیان
3
بررسی تاثیر انیمیشن های داستانی معلم ساخته و دانش آموز ساخته بر پیشرفت و انگیزه تحصیلی در درس علوم اجتماعی
مهران ترابی رستمی
4
بررسی تأثیر حضور عامل آموزشی در کلاس معکوس بر یادگیری
رضا میرزایی
5
تبیین مولفه های باورهای خود کار آمدی معلمان ونقش آنها در پیش بینی میزان کاربرد تکنولوژی در تدریس زبان انگلیسی با رویکرد یادگیری تلفیقی
سعیده کربلائی کامران
6
تاثیر بازی وارسازی بر یادگیری مهارت خواندن و نوشتن و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه اول ابتدایی
زهره مروتی سیبنی
7
تاثیر طراحی و اجرای بازی آموزشی بریادگیری و انگیرش درس علوم اجتماعی پایه ششم ابتدایی
راضیه میرزایی ازندریانی
8
تاثیر ارزشیابی پنهان مبتنی بر بازی دیجیتال بر بهبود نارساخوانی دانش آموزان پایه ی اول دبستان
زهرا نجفی اطربی
9
تاثیر بازی وارسازی بر یادگیری دانش پرستاری و کاهش خطاهای عملکردی دانشجویان پرستاری
سمانه فرزامیان
10
تاثیر بازی‌وارسازی همیارانه بر انگیزه و درگیری تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پایه سوم دبستان
مژگان جلالی کلکناری
11
بررسی نقش عامل هوشمند آموزشی بر انتقال یادگیری نوشتن الگوریتم
خه بات اله ویسی
12
" بررسی الگوهای طراحی آموزشی به منظور شناسایی و طبقه بندی وارائه راهکار مناسب برای آموزش مجازی
معصومه عسگری
13
تاثیر بازی وارسازی بر مهارت تصمیم گیری مشارکتی و تفکر استراتژیک کارکنان
زهرا وطنخواه کورنده
داوری در کنفرانس‌ها
#
عناوین کنفرانس‌ها
تاریخ همکارى و توضیحات
1
چهارمین همایش تربیت معلم دانشگاه خوارزم- دانشگاه فرهنگیان
1397
2
دوازدهمین همایش یادگیری الکترونیکی- تهران
1396
3
دومین همایش فناوری اموزشی
1399
4
ISLS2021
2021
داوری مقالات در مجلات علمی
#
عناوین مجلات
تاریخ همکارى و توضیحات
1
فصلنامۀ علمی پژوهشی بین المللی علوم انسانی
2
فصلنامۀ علمی پژوهشی تعلیم و تربیت
3
Frontier in psychology
4
فصلنامه فناوری اموزش
5
فصلنامه پژوهش های تربیتی
دروس ترم جاری
874 - روش های تدریس و کاربرد فناوری های نوین در آموزش - روز: یک شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
733 - شبیه سازی و بازی های آموزشی - روز: سه شنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
733 - شبیه سازی و بازی های آموزشی - روز: یک شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
733 - شبیه سازی و بازی های آموزشی - روز: سه شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
734 - نظام جامع یادگیری الکترونیکی - روز: سه شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
741 - ارزشیابی مواد و نرم افزارهای آموزشی - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
292 - پروژه - روز: شنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
261 - طراحی آموزشی - روز: شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
297 - مبانی چند رسانه ی آموزشی - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
296 - آموزش از دور - روز: سه شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30