انتصاب دکتر احمدرضا کشت کار قلاتی به سمت "سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی و امور بین‌الملل" انتصاب دکتر احمدرضا کشت کار قلاتی به سمت

 | تاریخ ارسال: 1401/9/16 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه خوارزمی، دکتر احمدرضا کشت کار قلاتی به سمت "سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی و امور بین‌الملل" دانشکده هنر و معماری منصوب شد. متن حکم ایشان به شرح ذیل می باشد.

جناب آقای دکتر احمدرضا کشت کار قلاتی
عضو محترم هیأت علمی دانشکده هنر و معماری
سلام علیکم
نظر به‌ مراتب دانش، تعهد، شایستگی و تجارب جناب­عالی، به ‌موجب این حکم به سمت "سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی و امور بین‌الملل" دانشکده منصوب می­شوید. انتظار می­رود با ابتکار عمل و پیگیری مجدّانه بر اساس ارزش­های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و با همکاری استادان، مدیران، کارکنان و دانشجویان دانشکده و به‌کارگیری تمامی امکانات و ظرفیت­های دانشگاه در جهت اجرایی کردن منویّات مقام معظم رهبری، راهبردهای دولت مردمی، برنامه تفصیلی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و برنامه دانشگاه خوارزمی در افق ۱۴۰۴ به‌ویژه موارد ذیل اهتمام ورزید:
  • ارتقا توانمندی های پژوهشی دانشکده در شناسایی و حل مسائل راهبردی در چالش­پذیری و تعامل با جامعه
  • درآمدزایی از امکانات پژوهشی دانشکده در تعامل با آزمایشگاه مرکزی دانشگاه
  • توجه ویژه به نظم و انضباط و رعایت قوانین حوزه پژوهش در راستای مصوبات شورای پژوهشی دانشگاه
  • استفاده حداکثری از ظرفیت‌های دانشکده و به طور خاص هم افزایی اساتید، دانشجویان و فارغ التحصیلان در امور پژوهشی و ارتباط با جامعه
  • تغییر رویکرد صرفاً کّمی و معطوف به ارتقای جایگاه علمی و بین‌المللی دانشکده به رویکرد کیفیِ نیازمحور، مزیت‌محور و اولویت‌محور
  • مرجعیت علمی و توسعه اثربخش و الهام‌آفرین همکاری‌های علمی دانشکده در سطح منطقه‌ای و جهانی
  • پیشرفت و ارتقا کیفیت و هدفمند کردن پژوهش‌های بنیادی و کاربردی در دانشکده
  • اهتمام جدی به توسعه فناوری از طریق تسهیل امور و ترغیب و تشویق اساتید و دانشجویان دانشکده به همکاری با مرکز رشد دانشگاه و کمک به شکل گیری شرکت‌های دانش‌بنیان در دانشکده برای حل مسائل اساسی کشور
  • فراهم­سازی محیط آموزشی و پژوهشی نوین همراه با تحوّل دیجیتال، افزایش رضایتمندی ذی‌نفعان، کاهش هزینه­ها و سرعت بخشی انجام فرایندهای پژوهشی
  • مدیریت و پیگیری خدمات اجرائی همایش­ها، وبینارها و کارگاه‌های بین‌المللی در دانشکده
  • توجه به هدفمندی و رشد کیفی و کاربردی نشریات علمی و پژوهشی دانشکده
  • تسهیل دسترسی متقاضیان به خدمات آزمایشگاهی دانشکده
  • توانمندسازی اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان دانشکده در راستای توسعه ارتباطات بین­المللی از طریق برقراری تفاهم‌نامه، ارتباط با پارک‌های علم و فناوری/نرم‌افزار، داشتن پروژه‌های مشترک تحقیقاتی، تبادل استاد و دانشجو، فعالیت‌های مختلف پژوهشی اساتید و دانشجویان با دانشگاه‌های خارجی، بازدیدها و برگزاری برنامه‌های مختلف علمی، مدارس تابستانه و زمستانه بین‌المللی
  • فعالیت در راستای بین‌المللی شدن دانشکده و ارائه گزارش‌های ادواری به مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه در خصوص پیشرفت دانشکده در خصوص شاخص‌های فعالیت ارتقای بین‌المللی دانشگاه‌
  • هماهنگی و پیگیری لازم جهت تکمیل فرایندهای رتبه­بندی بین­المللی دانشکده در بخش­های مختلف و همکاری در ارتقای آنها
  • فراهم نمودن تسهیلات لازم جهت توسعه ارتباطات آموزشی، پژوهشی با دانشکده­های معتبر مرتبط خارجی
  • شناسایی و معرفی ظرفیت­ها و مزیت­های نسبی دانشکده، جهت توسعه همکاری­های بین­المللی
  • مدیریت ارائه خدمات لازم به دانشجویان متقاضی تحصیل/گذراندن دوره در خارج از کشور
  • تهیه و به روز رسانی محتوای کتابچه و بروشورهای معرفی امکانات و فعالیت‌های دانشکده به زبان انگلیسی
  • به‌روزرسانی اطلاعات سامانه‌های مرتبط جهت ارائه یکپارچه پتانسیل و ظرفیت­های دانشگاه به‌منظور جذب دانشجوی خارجی
  • معرفی و کمک به عضویت حداکثری اعضای هیئت‌علمی در سازمان­های بین­المللی مرتبط با حوزه کار دانشکده
  • فعال نمودن پتانسیل جذب نخبگان ایرانی غیر مقیم مرتبط با حوزه کار دانشکده (جذب پژوهشگر پسادکتری در قالب فرمت و تعهدات فی‌مابین معاونت علمی - فناوری ریاست‌جمهوری)
  • پیگیری کلیه امورات پژوهشگران پسادکتری دانشکده و روان‌سازی فعالیت‌ها و تهیه گزارش‌های مربوطه
  • عبور از الگوی برنامه آموزشی دانشگاه‌محور به الگوی جامعه‌محور در توسعه کارکردهای علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشگاه اسلامی
  • بازنگری و ارتقاء کیفیت و کمیت برنامه­ها و خدمات آموزشی دانشکده و تهیه سازوکارهای لازم بر اساس موازین اسلامی و در جهت حفظ و ارتقای علم و فناوری­های نوین و بهره­مندی از امکانات آموزش مجازی با هماهنگی معاونت­های آموزشی و تحصیلات تکمیلی
  • حرکت از آموزش متمرکز بر توسعه کمّی، تخصص‌بسنده و فردمحور به سمت تربیت و پرورش نیروی انسانی متمرکز بر علم نافع، پیشرفت کیفی، ظرفیت اشتغال‌زایی و کارآفرینی، اخلاق‌مدار با معرفت دینی و مسئولیت­پذیری اجتماعی و خانواده‌محور



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 656 بار   |   دفعات چاپ: 63 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر