اهداف و وظایف

روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوشش‌های حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراریِ ارتباطاتِ مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با آن در ارتباط‌اند انجام می‌دهد.روابط عمومی، روبه‌رو شدنِ یک سازمان یا مؤسسه با مخاطبانش را از طریق پرداختن به موضوعات و مطالب و اخباری انجام می‌دهد که به منافعِ مشترک آن‌ها مربوط است. سخنرانی در کنفرانس ها، همکاری با رسانه ها و بهره‌وری از آنها، ارتباطات بحران، اشتغال به امورِ اجتماعی از طریق رسانه‌ها و ارتباط با کارکنان، در زُمرهٔ وظایف این حرفه است.

img_yw_news
img_yw_news
اطلاعیه ها
وبینار نقش دانشگاهیان در مشارکت حداکثری و انتخابات اصلح
۱۴۰۰/۳/۲۳
نشست کاربرد علوم جغرافیایی و گفتمان بین رشته ای
۱۴۰۰/۳/۲۳
نهمین جشنواره ملی رویش 
۱۴۰۰/۳/۱۸
کارگاه نحوه شناسایی و بررسی فرآیند های دیاژنزی
۱۴۰۰/۳/۱۸
کارگاه آموزشی تشخیص اختلال وسواس
۱۴۰۰/۳/۱۸
کارگاه آموزشی علوم تجربی با رویکرد stse
۱۴۰۰/۳/۱۸
ثبت نام بیست و چهارمین دوره ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت آغاز شد.
۱۴۰۰/۳/۱۲
کارگاه آموزشی آنلاین تکنیک های افزایش اعتماد به نفس 
۱۴۰۰/۳/۱۱
نهمین همایش بین‌المللی فلسفه دین معاصر
۱۴۰۰/۳/۹
نشست توصیف رای از منظر قابلیت شکایت 
۱۴۰۰/۳/۸
وبینار چگونه از بهترین بیزینس اسکول های دنیا پذیرش بگیریم 
۱۴۰۰/۳/۸
سلسله نشست های مجازی دولت کار آمد، چیستی، چرایی و چگونگی
۱۴۰۰/۳/۸
نشست با موضوع قراردادهای مرتبط با بازار سرمایه 
۱۴۰۰/۳/۸
سلسله نشست های مجازی فرصت دانایی
۱۴۰۰/۳/۴
کارگاه مجازی آشنایی با سامانه های پایان نامه 
۱۴۰۰/۳/۴