ورود به پنل کاربری
سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ( OLD SITE )
مدیریت امور عمومی

معرفی مدیریت امور عمومی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ | 
     مدیریت امور عمومی      
مدیریت امور عمومی با بکارگیری روشهای نوین مدیریتی و با اعتقاد به کار گروهی و حفظ کرامت انسانی و اصل صداقت و امانتداری، ماموریت ارائه خدمات و پشتیبانی کلیه واحدهای دانشگاه را در دستور کار خود قرار داده است. این مدیریت در راستای رسالت ذاتی خود، با بهره مندی از خرد جمعی و استقبال از پیشنهادهای همکاران، همواره در تلاش است تا بستری برای تحقق هرچه مطلوب تر اهداف و برنامه های دانشگاه فراهم آورد. کارکنان این مدیریت با تبعیت از سیاست های اقتصاد مقاومتی و رعایت اصل بهره وری، همواره صیانت از اموال بیت المال و صرفه و صلاح دانشگاه را در دستور کار خود قرار داده اند.
 
وظایف مدیریت امور عمومی
  1. تعیین خط و مشی و نظارت بر حسن اجرای فعالیتهای عمومی، تدارکات، پشتیبانی و خدماتی در سطح دانشگاه و ارائه آن به واحد های مختلف.
  2. اجرای سیاست ها و خط مشی های دانشگاه در زمینه مربوط به امور عمومی و پشتیبانی.
  3. نظارت ، ارزشیابی و پیگیری حسن انجام کار واحد های ذیربط.
  4. مشارکت در جلسات و کمسیون های مختلف و اظهار نظر و ارائه پیشنهادات لازم در چارچوب شرح وظایف محوله.
  5. تأمین فضا و تدارک تجهیزات و امکانات و وسایل اداری جهت ارائه خدمات.
  6. انجام کلیه امور انبارداری دانشگاه.
  7. دریافت درخواست خرید کالا و خدمات از واحد های مختلف دانشگاه.
  8. پیش بینی احتیاجات دانشگاه از نظر وسایل و ملزومات اداری و خرید های کلی نظافتی و پشتیبانی.
  9. نظارت بر انجام کلیه خریدهای ملزومات دانشگاه.
  10. انجام امور مربوط به تشریفات فروش لوازم و تجهیزات اسقاطی بر اساس مقررات با هماهنگی واحد های ذیربط.
  11.  تأمین خودروهای واحدهای ستادی و نظارت بر استفاده بهینه آن.
  12. نظارت بر سرویس ایاب و ذهاب اساتید، کارکنان و واحدهای تابعه.
  13. بررسی پرونده خودروهای دانشگاه از نظر روند و سابقه تعمیر و خریدهای یدکی و ارائه گزارش به مقام مافوق.
  14.  تهیه و خرید نیازمندیها برابر اعتبارات تخصیص یافته مطابق آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه.
  15.  اتخاذ تدابیر لازم به منظور ترخیص کالای وارداتی خریداری شده برای دانشگاه از گمرک.
  16. پیش بینی و برآورد نیازهای تدارکاتی دانشگاه برای دریافت اعتبارات لازم و توزیع آن بین کارپردازان تحت سرپرستی و ارائه پیشنهاد های موثر و لازم برای تأمین آن.
  17.  نظارت بر حسن اجرای وظایف واگذاری شده به شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد.
  18.  همکاری با مدیریت حراست در زمینه حفاظت از ساختمانها، اموال و تأسیسات.
  19.  همکاری در انجام تعمیرات اساسی به منظور احیاء و نگهداری و تأسیسات و فضای سبز موجود با     هماهنگی مدیریت امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی.
  20. نظارت بر انجام کلیه امور مربوط به ایجاد جنگل، گلخانه، پارک و چمنکاری و گلکاری درمحلهای پیش بینی شده.
  21.  استفاده بهینه از اراضی مستعد و بایر سطح محدوده دانشگاه به منظور ایجاد فضای سبز متناسب با محیط و بالا بردن سرانه فضای سبز درحد استانداردهای تعیین شده.
  22.  انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق.




 

دفعات مشاهده: 395 بار   |   دفعات چاپ: 47 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر