شرح وظایف

 | تاریخ ارسال: 1399/2/28 | 
  • ۸-(۱) مدیریت امور حقوقی، قراردادها و رسیدگی به شکایات
  • نظارت بر حسن اجرای مفاد حقوقی مندرج در متن قراردادها
  • اعلام نظر در خصوص تنظیم متن تفاهم نامه­ها و نظارت بر نحوه عقد قراردادهای منعقده بین دانشگاه و اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و بین المللی.
  • مستند سازی اموال غیر منقول دانشگاه و انجام امور ثبتی مرتبط با آن حسب دستور رئیس دانشگاه
  • پیگیری اخذ سند املاک دانشگاه تا حصول نتیجه.
  • گردآوری و تنظیم و تثبیت حقوق مالکیت فکری دانشگاه و تعیین سیاست­ها و رویکردهای مالکیت فکری و معنوی منعکس شده در شیوه­نامه­ها و آئین­نامه­های دانشگاه مرتبط با موضوع، با همکاری و هماهنگی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه.
  • اعلام نظر حقوقی درباره استعلام واحدهای مختلف دانشگاه در خصوص مسائل مختلف.
  • حضور در جلسات دادگاه در مورد پرونده­های مرتبط با دانشگاه و استماع اظهارات، رد یا قبول آن از نظر مسائل حقوقی.
  • پیگیری مسائل حقوقی و مطالعه و بررسی قوانین و مقررات و ارائه پیشنهادات لازم به منظور برقرار نمودن رویه واحد حقوقی.
  • مطالعه، بررسی و  اعلام نظر حقوقی در رابطه با اختلافات ناشی از تعابیر مختلف از قراردادهای فیمابین دانشگاه با اشخاص حقیقی و حقوقی.
  • انجام مشاوره و ارائه راهنمایی به واحدهای مختلف دانشگاه به منظور جلوگیری از اشتباهاتی که منجر به اختلافات حقوقی خواهد شد.
  • تدوین اساسنامه و آیین نامه­های مورد نیاز.
  • همکاری و اقدام در زمینه تهیه و تنظیم آرشیو حقوقی و نگهداری و طبقه بندی مصوبات.
  • تفکیک عرایض و شکایات واصله از مراجع ذی ربط و ارجاع آن به واحدها و یا کمیته تخصصی.
  • پاسخگویی به دعاوی، شکایات و تنظیم شکوائیه بر علیه اشخاص حقیقی و حقوقی معترض به حقوق دانشگاه در زمینه­های مختلف.
  • انجام مکاتبات لازم با مراجع قضایی (اعم از دادگاه نیروی انتظامی و...)
  • جوابگویی و رسیدگی به مشکلاتی که ارباب رجوع با واحدهای مختلف دانشگاه پیدا می­کند.
  • انجام سایر امور محوله از سوی رئیس دانشگاه.

دفعات مشاهده: 4344 بار   |   دفعات چاپ: 296 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر