مراحل ثبت سفارش در سامانه ی آزمایشگاه مرکزی

تمامی مراحل ثبت سفارش آزمایشگاه مرکزی دانشگاه خوارزمی از طریق سامانه آزمایشگاه مرکزی انجام می‌شود. بعد از ثبت سفارش توسط شما، اپراتور آزمایشگاه با شما جهت ارسال نمونه تماس خواهد گرفت. بعد از انجام آزمون و آماده شدن آنالیز مربوطه نیز از طریق تماس تلفنی به شما اطلاع داده خواهد شد و نتیجه ارسال می‌شود.
توجه فرمایید که مبلغ دریافتی برای آنالیزها علی‌الحساب است و مبلغ تفاوت هزینه تمام شده آزمایش با هزینه واریز شده در هنگام تحویل نتایج تسویه خواهد شد
. ثبت نام در سامانه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه خوارزمی در آدرس http://lab-portal.khu.ac.ir/login انجام می شود. در این سامانه به بخش ثبت نام حقیقی رفته و ثبت نام خود را با پر کردن موارد خواسته شده تکمیل کنید:
 
 

 
 
بعد از تکمیل فرم و ثبت نام کلمه عبور برای ایمیل شما ارسال خواهد شد. با استفاده از آدرس ایمیل به عنوان کد کاربری و کلمه عبور ارسال شده می توانید وارد کارتابل خود شوید.


پس از ورود به کارتابل در قسمت ثبت درخواست جدید مراحل مختلف ثبت را طبق آنچه خواسته شده تکمیل نمایید و درخواست خود را ثبت کنید.

سپس منتظر تایید ثبت خود از طرف آزمایشگاه مرکزی باشید. درخواست شما در آزمایشگاه مرکزی بررسی می شود. بعد از تایید شما باید هزینه را به صورت فیش به حساب درآمدهای اختصاصی دانشگاه خوارزمی نزد بانک مرکزی به شماره ۴۰۰۱۰۷۴۲۰۳۰۰۵۴۷۱ یا شماره شبای IR۳۳۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۷۴۲۰۳۰۰۵۴۷۱ و شناسه درآمد آزمایشگاه ها ۳۱۰۰۷۴۲۷۴۱۴۰۱۰۳۰۰۱۴۰۰۲۹۱۵۷۲۰۱۵ واریز نموده و در بخش افزایش اعتبار صندوق مشخصات فیش خود را وارد کرده و فیش را بارگذاری نمایید. فیش شما به تأیید آزمایشگاه مرکزی رسیده و شما می توانید در بخش پرداخت علی الحساب آزمون خود، پرداخت را انجام دهید.
مرحله بعد آنالیز نمونه های ارسالی شماست که توسط کارشناس مربوط انجام خواهد شد. بعد از انجام آنالیز با شما تماس برقرار خواهد شد.
در صورت متناقض بودن تعداد نمونه های ارسالی با سفارش ثبت شده مبلغ تفاوت هزینه در زمان تحویل نتایج در قالب فیش واریزی دریافت می شود.
در صورت بروز هر گونه مشکل در این مراحل با شماره ۰۹۱۴۰۰۳۲۰۷۹ سرکار خانم مهندس رنجبر یا سایر همکاران آزمایشگاه تماس بگیرید.

دفعات مشاهده: 2933 بار   |   دفعات چاپ: 238 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر