ورود به پنل کاربری
چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ ( OLD SITE )
دانشکده علوم مالی

آیین نامه کارشناسی ارشد (مصوب 1394)

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۳/۲۷ | 
جهت مشاهده آیین نامه کارشناسی ارشد (مصوب 1394) کلیک فرمایید.

دفعات مشاهده: 1761 بار   |   دفعات چاپ: 62 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

ماده 6 آیین نامه کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 94 (96/01/14)

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۱/۱۴ | 
  • باستناد ماده 6 آیین نامه آموزشی کارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب 28/7/93 مدت مجاز تحصیل در دوره کارشناسی ارشد، دو سال ( چهار نیمسال ) است و طبق تبصره این ماده در صورتیکه دانشجویی در مدت مقرر دانش آموخته نشود، مؤسسه  اختیار دارد مدت تحصیل وی را حداکثر تا دو نیمسال افزایش دهد و چنانچه دانشجو در این مدت دانش آموخته نشود از ادامه تحصیل محروم است . لذا دانشجویان پس از ترم ششم برای ترم هفت تمدید سنوات نخواهند شد و حکم محرومیت تحصیل برای آنان صادر خواهد شد.

  • باستناد ماده 9 آیین نامه آموزشی دوره دکتری تخصصی Ph.D  مصوب 93/7/28مدت مجاز تحصیل در دوره دکتری تخصصی ، حداقل شش نیمسال تحصیلی و حداکثر هشت نیمسال تحصیل است و طبق تبصره این ماده در صورتیکه دانشجو در مدت مقرر دانش آموخته نشود، مؤسسه اختیار دارد به پیشنهاد استاد راهنما، مدت تحصیل را حداکثر تا دو نیمسال تحصیلی افزایش دهد چنانچه دانشجو در این مدت دانش آموخته نشود پرونده برای تصمیم گیری در خصوص ادامه تحصیل به کمیسیون موارد خاص مؤسسه ارجاع می شود. لذا چنانچه کمیسیون با ادامه تحصیل موافقت ننماید محروم از تحصیل خواهد شد. لازم به ذکر است حداکثر سنوات قابل تمدید برای دانشجویان دکتری بر اساس مصوبات کمیسیون در صورت داشتن شرایط خاص سیزده ترم بوده و از آن پس یعنی بالاتر از 14 منصرف از تحصیل (محروم از تحصیل) محسوب می شود.


دفعات مشاهده: 2949 بار   |   دفعات چاپ: 65 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

آیین نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد مصوب مورخ 88/1/15 (تا ورودی 93)

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۷/۶ | 

 

جهت دریافت فایل آیین نامه  آموزشی دوره کارشناسی ارشد مصوب مورخ 88/1/15  (تا ورودی 93) کلیک نمایید.


دفعات مشاهده: 3750 بار   |   دفعات چاپ: 59 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

شیوه نامه ارسال پایان نامه به پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۷/۶ | 

 

 

شیوه نامه ارسال پایان نامه به پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران

1- مقدمه:

این شیوه‌نامه در راستای دستورالعمل شماره 12238/4389 تاریخ 86/8/20 وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری در مورد لزوم امکان دسترسی به منابع غنی علمی(پایان نامه‌ها/رساله‌ها) برای پژوهشگران و علاقه‌مندان، اجتناب از تکرار مطالعات و تحقیقات انجام یافته و تکمیل پایگاه اطلاعاتی پایان‌نامه‌های دانشجویی کشور در پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران تنظیم گردیده است.

2. تعاریف:

دانشگاه: کلیه دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و سایر موسسه‌های پژوهشی دولتی و غیر دولتی زیر پوشش وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری.

دانشجو: دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌ای و تخصصی دانشگاه.

پژوهشگاه: پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران

نماینده: فردی که از سوی دانشگاه برای ارتباط با پژوهشگاه در موضوع شیوه‌نامه معرفی می‌شود. این فرد، نماینده تام الاختیار دانشگاه در موضوع فوق الذکر بوده و مرجع تایید کننده برای صحت و اعتبار موارد ارسالی به پژوهشگاه می باشد.

پایان نامه: پایان نامه کارشناسی ارشد یا رساله دکتری حرفه‌ای و تخصصی که مراحل دفاع و اصلاحات پایانی آن به پایان رسیده است.

کتابخانه: کتابخانه مرکزی دانشگاه یا کتابخانه دیگری که از سوی دانشگاه تعیین می‌شود.

3- شیوه‌نامه

  1. 3-1 دانشگاه نمایندهِِ‌ی را در امور مربوط به پایان‌نامه‌های دانشجوی به پژوهشگاه معرفی می‌کند.

    1. دانشگاههایی که جمع آوری پایان نامه ها را به صورت پراکنده و نه متمرکز انجام می دهند می توانند نمایندگانی را معرفی کنند.

  2. 3-2 پژوهشگاه در سامانه‌ الکترونیکی خود یک شناسه به نام هر نماینده تعریف و به او اعلام می‌کند.

  3. 3-3 دانشجو پس ازجلسه دفاع اطلاعات نمایه پایان نامه را به دو زبان فارسی و انگلیسی آماده می کند و در نشانی http://thesis.irandoc.ac.ir بخش ورود اطلاعات پایان نامه ، ورود اطلاعات می نماید و شماره رهگیری را از طریق سیستم دریافت می نماید

  4. 3-4 کتابخانه، بر اساس ابلاغ دانشگاه نمایه پایان نامه را بررسی و تائید می‌کند.

  5.  

  6. 3-5 دانشجو پس ازتائید پایان نامه توسط هیات دواران نسخه نهائی (الکترونیکی و چاپی) پایان نامه خود را همراه با شماره رهگیری جهت تحویل به پژوهشگاه تحویل نماینده می‌دهد.

  7. 3-6 نماینده وارد کردن کد رهگیری و یا شماره دانشجویی به پایگاه اطلاعات پایان نامه به نشانی http://thesis.irandoc.ac.ir از وارد شدن اطلاعات پایان نامه به پایگاه توسط دانشجو اطمینان حاصل می نماید و نسخه‌ چاپی و الکترونیکی پایان نامه را تحویل می‌گیرد.

  8. 3-7 نماینده، بر مبنای راهنمای مندرج در سامانه الکترونیکی به نشانی http://thesis.irandoc.ac.ir با تایید اطلاعات ، نسبت به ارسال اطلاعات پایان نامه‌ دانشجو از طریق سامانه اقدام می نماید..

  9. 3-8 نماینده پس از اطمینان از ارسال موفق فرم و تایید محتویات پیوست، تائیدیه دریافت فرم را از سامانه پرینت می‌کند و پس از تائید( مهر و امضا)، تحویل دانشجو می‌دهد

  10. 3-9 دانشجو رسید تحویلی را به بخش فارغ‌التحصیلان دانشگاه تحویل می‌هد

  11. 3-10 نماینده دانشگاه در پایان هر ماه فهرست پایان نامه‌های ارسال شده را تهیه می‌کند و همراه با نسخه صحافی شده پایان نامه‌ها و فایلهای مربوطه به پژوهشگاه ارسال می‌کند.

  12. 3-11 پژوهشگاه پس از کنترل اطلاعات سامانه با پایان نامه های دریافتی ، نسبت به صدور تاییدیه نهایی و ارسال آن به دانشگاه اقدام می نماید.

 


دفعات مشاهده: 3935 بار   |   دفعات چاپ: 59 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

آیین نامه جدید آموزشی دوره کارشناسی ارشد مختص ورودی های 94 و بعد

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۷/۷ | 

 

 

جهت دریافت فایل آیین نامه جدید آموزشی دوره کارشناسی ارشد مختص ورودی های 94 و بعد کلیک نمایید.


دفعات مشاهده: 4337 بار   |   دفعات چاپ: 54 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

طرح تصویب پروپوزال دانشجویان مقطع ارشد

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۴/۱۰/۵ | 

 

قابل توجه دانشجویان ارشد

 

با توجه به صورتجلسه شورای تحصیلات تکمیلی مورخ 25/09/92 در رابطه با طرح و تصویب پروپوزال ها در گروه های آموزشی مقرر شد:

کمیته بررسی پروپوزال ها، ظرف مدت معین حداکثر دو هفته ، پیشنهادات واصله را رسیدگی و ضمن درج اشکالات روی پروپوزال ها آن را جهت انجام اصلاحات به دانشجو منعکس نماید و دانشجو موظف است حداکثر ظرف دو هفته با رفع اشکالات نسخه جدید ونسخه قبلی حاوی اشکالات را، جهت بررسی مجدد به گروه بازگرداند.

 

 


دفعات مشاهده: 3804 بار   |   دفعات چاپ: 63 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر