سیاستها و راهبردها

 | تاریخ ارسال: 1397/12/12 | 
سیاست های کلی 
  • گسترش طرح‌­های پژوهشی بنیادی و کاربردی و استفاده بهینه از نتایج آن­ها در جهت ارتقاء  و توسعه اجتماعی
  • توسعه پژوهش‌های تربیتی از طریق  همکاری با مراجع  و نهادهای تربیتی، روان شناختی و اجتماعی
  • فراهم آوردن زمینه مناسب برای تألیف، ترجمه و انتشار کتب، نشریات و نتایج  تحقیقات  و مقالات علمی  و تولید مواد کمک  آموزشی
  • ارائه  خدمات علمی – تخصصی کاربردی در زمینه‌­های مختلف مورد نیاز جامعه
  • دعوت از اعضاء هیأت علمی، پژوهشگران و دانشجویان مستعد دانشگاه­‌ها و ایجاد شرایط  و امکانات  لازم  به منظور فراهم آوردن زمینه فعالیت‌های علمی پژوهشی آنان بر مبنای شناخت مشکلات واقعی و نیازهای تربیتی و روانی – اجتماعی سازمان­‌ها  و نهادهای دولتی و غیر دولتی
  • اجرای دوره های رسمی آموزش‌های علمی – کاربردی  مطابق ضوابط  و مقررات  آموزش عالی  در کشور
  • بسط  و گسترش همکاری‌های محلّی، منطقه ای،کشوری و بین­ المللی در حوزه  فعالیت  مؤسسه
  • تبعیت از روش‌های کلاسیک علمی، ترویج، بسط و توسعه تئوری­‌های علمی و دانش­‌های تولید شده در زمینه‌های امور روان شناختی، جامعه­‌شناختی و تربیتی
  • بررسی و مطالعات تطبیقی در سطح بین المللی جهت تعیین استراتژی‌های کلان ملّی با گرایش بومی­ سازی 
  • ایجاد زمینه مناسب برای تعامل همه جانبه علمی و پژوهشی با سازمان‌ها و نهادها در راستای پاسخگویی به نیازهای علمی و تحقق اهداف پیشرفت و توسعه کشور در حل و فصل امور روانی – اجتماعی - تربیتی
  • فراهم نمودن زمینه مناسب و مساعد برای توانمندسازی و ارتقاء صلاحیت‌­ها و شایستگی­‌های عمومی کارکنان سازمان­‌ها، نهادها، ادارات و دستگاه­‌های دولتی و غیر دولتی، متناسب با مبانی و ارزش‌های اسلامی و نیازهای جامعه از طریق فراهم نمودن بسته‌های آموزشی
  • استفاده بهینه از آخرین تولیدات علمی در محتوای آموزشی کاربردی مورد نیاز سازمان‌ها، ادارات و دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی مبتنی بر مبانی اسلامی و نیازهای ملی
  • نهادینه سازی اندیشه­‌های به‌دست آمده از نتایج  و دستاوردهای پژوهش علمی در سازمان­‌ها و دستگاه­‌های دولتی و غیردولتی در کشور
  • برگزاری دوره­های عالی تخصصی پژوهشی
  • افزایش مهارت­‌های پژوهشی علمی متقاضیان از طریق کاربرد روش­‌های جدید آموزش حضوری و نیمه حضوری
  • تربیت دانش آموختگان پویا در حوزه فعالیت‌های مورد علاقه مؤسسه و آماده ساختن آنان برای موفقیت در رقابت‌های موجود در بازار کار ملّی و جهانی  پژوهش

دفعات مشاهده: 4761 بار   |   دفعات چاپ: 427 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر