معاونت دانشجویی- کمیسیون بررسی موارد خاص
کمیسیون بررسی موارد خاص

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1394/11/12 | 

اهم وظایف:

کمیسیون بررسی موارد خاص که به عنوان یک واحد از زیر مجموعه معاونت دانشجویی دانشگاه می‌باشد و با رعایت مفاد آیین‌نامه خود به وضعیت تحصیلی دانشجویانی که مورد خاص تشخیص داده می‌شوند رسیدگی و رأی نهایی در مورد آن‌ها را صادر می‌نماید.

ترکیب اعضاء کمیسیون بررسی موارد خاص به ترتیب متشکل از:
1- رئیس دانشگاه به عنوان رئیس کمیسیون
2- معاون دانشجویی دانشگاه به‌ عنوان دبیر کمیسیون
3- معاون آموزشی دانشگاه
4- مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر
4- سه نفر از اعضاء هیأت علمی صاحب نظر و متعهد دانشگاه به پیشنهاد دبیر کمیسیون که این سه نفر در اولویت اول شامل مدیر کل امور آموزشی، مدیرکل تحصیلات تکمیلی، مدیر کل امور فرهنگی خواهد بود که نامبردگان بایستی عضو هیأت علمی دانشگاه نیز باشند.

آیین‌نامه اجرایی کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه‌ها و موسسات دولتی

نشانی مطلب در وبگاه معاونت دانشجویی:
http://khu.ac.ir/find-33.6594.16397.fa.html
برگشت به اصل مطلب