مدیریت تحصیلات تکمیلی- شرح وظایف
اداره ثبت نام و پذیرش

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1395/11/3 | 

اداره پذیرش و ثبت نام یکی از اداره های مدیریت تحصیلات تکمیلی می باشد که مسائل و مشکلات دانشجویان از بدو ورود تا قبل از فراغت از تحصیل را پوشش می دهد. مهمترین فعالیت قابل انجام در این اداره به شرح ذیل می باشد.
 

      1. انجام امور مربوط به پذیرش دانشجویان جدیدالورود و نظارت بر حسن انجام امور ثبت نام

 2.  بررسی وانجام امور آموزشی دانشجویان از قبیل مهمانیامور مشمولین -  انصراف از تحصیل - ترخیص از خدمت - مرخصی–حذف ترم – حذف واحد - تمدید سنوات – معافیت تحصیلی و .....
 

4. صدور گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان.(وزارت علوم،تحقیقات و فناوری- اداره آموزش و پرورش - بیمه - ثبت اسناد و مدارک - سفارتخانه ها -  نظام وظیفه)

5. انجام امور مربوط به دانشجویان بورسیه

6. تهیه وتنظیم فرم‌های مناسب جهت انجام امور دانشجویان براساس مقررات وبخشنامه­ های وزارت علوم

7. طرح مشکلات حاد آموزشی دانشجویان در کمیسیون موارد خاص دانشگاه و در صورت لزوم ارسال آن­ها به کمیسیون موارد خاص استانی. همچنین ابلاغ و پیگری مصوبات کمیسیون موارد خاص دانشگا به افراد ذی نفع

8. بررسی صورتجلسات شوراهای تحصیلات تکمیلی دانشکده‌ها

9. پاسخ گویی،مشاوره و راهنمایی دانشجویان و ارائه راه حل‌های مناسب برای مشکلات آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی

10. بررسی مدارک و انجام کلیه امور مربوط به پذیرش دانشجویان اتباع خارجی بصورت غیر بورسیه در دانشگاه

11. پیگیری در خصوص اخذ گزارش پیشرفت تحصیلی دانشجویان بورسیه و ارسال آن به ادارات مربوط

12. معرفی دانشجویان دکتری به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای استفاده از فرصت مطالعاتی


 

نشانی مطلب در وبگاه مدیریت تحصیلات تکمیلی:
http://khu.ac.ir/find-41.6490.31252.fa.html
برگشت به اصل مطلب