توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
تجهیزات آزمایشگاهی روانشناسی
دانشگاه وازدا و نیهون
توکیو
ژاپن
1366
2
کارشناسی روانشناسی بالینی
اصفهان
اصفهان
ایران
1367
17
3
کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی
تربیت مدرس
تهران
ایران
1371
17
4
دکتری تخصصی روانشناسی کودکان استثنایی
تربيت مدرس
تهران
ايران
1376
17/70
آشنایی با زبان
#
زبان
میزان مهارت ترجمه
میزان مهارت مکالمه
1
انگلیسی
خوب
خوب
مهارت‌های حرفه‌ای
#
عنوان مهارت‌ حرفه‌اى
تاریخ آغاز فعالیت
1
روانشناس بالینی مرکز مشاوره توحید سازمان آموزش و پرورش تهران
1371 الی1398
2
روانشناس بالینی مرکز مشاوره رازی سازمان آموزش و پرورش کرج
1371 الی 1395
3
مهارت در انجام الکتروآنسفالوگرافی مغزی کودکان و بزرگسالان و دریافت تاییدیه یا سرتیفیکیشن
1375
4
مهارت و آموزش فنون نوروتراپی tDCS , EEG Brain Mapping , Neurofeedback , Biofeedback و دريافت سرتيفيكيشن هاي مربوطه
1390
5
مهارت و آموزش فنون درمانهای مکمل در روانشناسی مثل روانشناسی انرژی فنون لمس درمانی و حرکت شناسی کاربردی و ..
1390
علایق تحقیقاتی
#
عنوان علاقمندى
تاریخ آغاز فعالیت
1
درمانهای مکمل در روانشناسی كودکان و بزرگسالان با نیازهای ویژه ( روانشناسي انرژي و .. )
1390
2
نوروتراپي كودكان و نوجوانان داراي نيازهاي ويژه
1390
3
توانبخشي كودكان و نوجوان داراي آسيبهاي مغزي
1376
4
ساخت و توليد ابزارهاي تشخيصي و درماني بين رشته اي
1395
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
آموزش مهارت آغازگری اجتماعی به کودکان اوتیسم بااستفاده از مدل سازی ویدئویی
لیلا هوشیارمحبوب
2
تاثیر لمس درمانی برمیزان اضطراب وشدت علایم بیماران مبتلا به سندرم روده ای تحریک پذیر
مهدی طاهری
3
تاثیر آموزش بازی های رایانه ای بر عملکرد حافظه بینایی دانش آموزان دچار اختلال یادگیری ( نارسا خوانی ) پایه ابتدایی شهر تهران
ریحانه پاکتچی
4
اثر بخشی تعامل با همسالان عادی در مدارس عادی بر مهارت های ارتباطی ، مهارت های اجتماعی و مشکلات رفتاری دانش اموزان اوتیسم
مجتبی گشول
5
کارکردهای اجرایی در دانش آموزان اتیسم با کنش بالا و دانش آموزان نشانگان دوان آموزش پذیر
معصومه مختاری گورابجواری
6
تاثیر روشهای مختلف تحریک الکتریکی مستقیم مغز از روی جمجمعه بر حافظه کاری در افراد سالم
امین ارکان
7
مقایسه کارکردهای اجرایی مغز و کیفیت زندگی در بیماران به مولتیپل اسکلروریس ( ام اس ) و افراد سالم
احسان رنجبر
8
اثر تحریک مستقیم الکتریکی فراجمجمه ای ( ) قشر پیش پیشانی پشتی - جانبی بر کاهش ولع سیگار و میزان استرس
سارا مرادی کلارده
9
تاثیر یک بازی کامپیوتری بر افزایش آستانه توجه کودکان(با تاکید بر کودکان دارای اختلال کمبود توجه- بیش فعالی)
فرزانه سلیمانی
10
تاثیر درمان نوروفیدیک بر ولع مصرف و افسردگی بیماران وابسته به مواد مخدر تحت درمان نگهدارنده
یاسر جیریائی شراهی
11
مقایسه بین میزان استرس، تاب آوری هیجانی و رضایت زندگی زوجین ورزشکار و غیر ورزشکار
آزاده افشاریان
12
مقایسه باورهای فراشناختی ، تنظیم شناختی هیجانی و سرسختی روانشناختی در افراد دارای سوء مصرف مواد و عادی
محسن مرادی
13
تاثیر تحریک مستقیم جمجمه ای نورونهای آیینه ای دربهبود تقلید کودکان مبتلا به اوتیسم با عملکرد بالا
زهراسادات میرشاه ولد
14
تاثیرانرژی درمانی در کاهش اضطراب ،درد و کیفیت زندگی زنان 55-45 سال تحت عمل جراحی قلب باز مرکز اموزشی درمانی قلب دکتر حشمت رشت
آمنه رحیمی
15
تاثیر آموزش مهارتهای اجتماعی برهمدلی شناختی ، پر خاشگری ، سازگاری اجتماعی دختران نوجوان
زینب سلیمانی دامنه
16
بررسی اثربخشی روش تحریک گوش به روش اکوپوسورتراپی در کاهش علائم اختلال ADHD
امیر محامد
17
تاثیر تحریک جریان مستقیم برون جمجمه ائی مغز بر حافظه کاری و توجه دانش اموزان مبتلا به نارسا خوانی
مژگان فهیم نیا
18
تاثیر بازی درمانی دلبستگی محور در پردازش حسی و مهارتهای اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم
زهرا لاهیجی
19
رابطه ذهن آگاهی با معنا در زندگی و بهزیستی فضیلت گرا در ورزشکاران یوگا.بررسی نقش واسطه ای خوداستعلایی
روزبه اسدی
20
اضطراب کوید19. نقش بهزیستی روانشناختی و مولفه های سرمایه روانشناختی
زهرا مجدی
21
رابطه کندی زمان شناختی با علایم اختلال استرس پس آسیبی در بزرگسالان مبتلا به اختلال نقص توجه- بیش فعالی. نقش تجربه کودک آزاری و اجتناب تجربه ای
نرگس کریمی
22
مقایسه اثربخشی روش ماساژ لنفاوی و ماساژ چینی در کاهش رفتارهای کلیشه ای و افزایش کیفیت خواب کودکان طیف اوتیسم
زیبا اسکندری
23
ارتباط ارزش های شخصی و خود کارآمدی با امنیت روانی در بین مصرف کنندگان کانابیس
سیاوش ازاد
24
ارتباط خودزنی نوجوانان با افکار و اقدام به خودکشی با توجه به نقش تعدیل‌گر بدتنظیمی هیجان، مشکلات بین فردی، و تنبیه خود و ارائ? یک برنام? آموزشی پیشگیرانه
فاطمه وحدت نیا
25
رابطه اعتیاد به اینترنت با کیفیت خواب: نقش خودکنترلی و احساس تنهایی
زهرا عباس نژادبندری
26
مقایسه اثربخشی درمان نوروفیدبک با توانبخشی شناختی رایانه‎ای و نوع ترکیبی آنها بر بهبود کارکردهای اجرایی نوجوانان با اختلال نقص توجه و بیش فعالی
فاطمه رحمانی فرد
27
پیش بینی پرخاشگری براساس تجارب ناخوشایندکودکی با میانجی گری دلبستگی ،تنظیم هیجان وذهنی سازی در بزهکاران (موردمطالعه : بزهکاران مقیم درکانون اصلاح تربیت تهران )
مریم افشاری
28
نقش میانجی دشواری تنظیم هیجان ،مشکلات بین فردی و تنبیه خود در رابطه خودزنی غیرکشنده با خودکشی و طراحی یک برنامه پیشگیری از خودزنی در نوجوانان.
فاطمه وحدت نیا
29
اثر بخشی سبک فرزند پروری مقتدرانه به مادران (PMT) در کاهش قلدری، تعامل والد کودک و کاهش مشکلات رفتاری کودکان مقطع دبستان
مونا قائمی فر
30
رابطه کیفیت روابط بین فردی و تنظیم شناختی هیجان با پرخاشگری در نوجوانان
رضا غفارزاده نمازی
31
رابطه سرعت شناختی کند و کارکردهای اجرایی با مهارت های اجتماعی در کودکان با اختلال یادگیری خاص
مهناز سرمستی
32
رابطه باور های فراشناخت و نشخوار فکری با خود سرزنشگری نوجوانان دختر مستعد افسردگی
الا سیاحی
33
رابطه نیازهای بین فردی و تنظیم شناختی هیجان با افکار خودکشی در نوجوانان مراجعه کننده به مراکز روانشناختی
فاطمه حاجی باقری
دروس ترم جاری
887 - روانشناسی آزمایشگاهی(طرح ها و پژوهشهای آزمایشگاهی) - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
895 - روانشناسی کودکان استثنایی با تاکید بیشتر شخصیت کودکان استثنایی - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
763 - روانشناسی کودکان استثنائی - روز: دوشنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
763 - روانشناسی کودکان استثنائی - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
632 - روان شناسی تجربی - روز: شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
273 - روان شناسی و آموزش کودکان با نیاز های ویژه - روز: شنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
118 - توانبخشی کودکان با نیازهای ویژه - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
116 - روانشناسی کودکان با نیاز های ویژه1 - روز: شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
116 - روانشناسی کودکان با نیاز های ویژه1 - روز: شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
102 - اصول توانبخشی - روز: یک شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
099 - روانشناسی تجربی - روز: شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
099 - روانشناسی تجربی - روز: یک شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
099 - روانشناسی تجربی - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
099 - روانشناسی تجربی - روز: دوشنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
117 - روانشناسی کودکان با نیاز های ویژه 2 - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
117 - روانشناسی کودکان با نیاز های ویژه 2 - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00