توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
دکتری تخصصی برنامه ریزی درسی
1362/10/08
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
طراحی و اعتبار بخشی از الگوی برنامه درسی فعالیت های فوق برنامه برای دانش آموزان دوره دبیرستان با تاکید بر آموزش های همگانی
امیر نادری
2
بررسی و مقاسیه عناصر برنامه های درسی زبان انگلیسی دبیرستانهاو موسسات خصوصی آموزشی
مهدی بیگی هرچگانی
3
بررسی تاثیر روش تدریس فعال بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان در درس علوم پایه سوم راهنمایی شهر اندیمشک
فیروز میردریکوند
4
اتلابلبییب
بهنام واثقی
5
رابطه هوش کلامی - زبانی گاردنر با یادگیری مهارت خواندن و نوشتن زبان انگلیسی دوره راهنمایی شهر سلماس ( سال تحصیلی 91-90)
زهرا عدالت
6
بررسی میزان فعالیتهای پرورشی دبیرستانهای استان البرز به مولفه های تربیت شهروندی دانش اموزان
حمید کرمی
7
تاثیر آموزش مبتنی بر نظریه هوش جنبشی کاردنر بر یادگیری در س علوم دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی شهرستان قدس
سیده صدیقه پوریحیی کلوری
8
ارزیابی دوره ی آموزش ضمن خدمت کارکنان شرکت سایپا مبتنی بر الگوی پاتریک و ارائه راهکارهای مناسب برای بهبود آن
مهری سبزواری
9
بررسی رابطه بین ارزشیابی تکوینی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان از دیدگاه معلمان دوره راهنمایی شهرستان بهارستان
سهراب مهدیلو
10
ارزیابی برنامه درسی رشته آموزش وپرورش پیش دبستان و دبستان دوره کارشناسی در دانشگاه های تهران
رسول صادق
11
تاثیر آموزش چند رسانه ای بر میزان یادگیری درس علوم دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی در سال تحصیلی 93-92
مرضیه علیخانی
12
آسیب شناسی مسایل و مشکلات کلاسهای چند پایه درمقطع ابتدایی در شهرستان بابل یک مطالعه کیفی
امین یحیوی
13
تدوین الگوی مفهومی تغییر برنامه درسی بر اساس نظریه های آشوب - پیچیدگی و ارزشیابی تغییر برنامه درسی دوره ابتدایی نظام آموزش وپرورش کشور بر اساس این الگو
سیدمحمدحسین حسینی
14
آسیب شناسی تربیت شهروندی در برنامه درسی پنهان از منظر معلمان دوره ابتدایی شهرستان قدس در سال تحصیلی 93-92
بهلول یولداش
15
نقش برنامه درسی پنهان مبتنی بر رویکرد اجتماعی - فرهنگی ف بر یادگیری ریاضی دانش اموزان
محمد نیرو
16
مطالعه تطبیقی برنامه درسی مهارتهای جهت یابی و حرکت دانش آموزان آسیب بینایی در آموزش وپرورش ویژه ایران و آمریکا و ارائه برنامه درسی مطلوب
اشرف کریمی
17
آسیب شناسی برنامه درسی مدارس استثنایی ویژه نابینایان شهر تهران
حسن سواری
18
واکاوی جایگاه چت روم ( اتاق های گپ اینترنتی ) در برنامه درسی پنهان تجربه شده توسط دانش آموزان دوره متوسطه تحصیلی شهر تهران
زهرا عظیم پور
19
طراحی الگوی اجرای برنامه درسی تربیت معلم مبتنی بر اسناد تحولی آموزش وژرورش جمهوری اسلامی ایران
نگار الهامیان
20
پذیرش موبایل برای یادگیری و عوامل مرتبط با آن از دیدگاه استادان دانشگاه خوارزمی
سمیه بخشی پریخانی
21
طراحی و اعتبارسنجی مدل مفهومی ارزشیابی صلاحیت های حرفه معلمی در ایران
مهدیه سادات وقورکاشانی
22
پایان نامه
محمدمهدی عبدی چوبری
23
شناسایی عوامل موثر بر صلاحیت حرفه ای معلمان موفق دوره ابتدایی
حسن رجبی
24
طراحی و اعتبار بخشی الگوی برنامه درسی تربیت استاد تربیت معلم مبتنی بر شایستگی عمل فکورانه
مریم قاسمی
25
شناسایی و الویت بندی مهم ترین عوامل اثرگذار بروز فرسودگی در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه های دولتی شهر تهران
عادل عربی مهربان
26
واکاوی و شناسایی نقش فرهنگ معلمان در مواجهه با تغییرات برنامه درسی استان لرستان مطالعه ی به روش ترکیبی
سعید رومانی
27
" ارائه الگویی برای ارزشیابی نظام برنامه درسی علمی کاربردی"
رحمان عزیزی
28
ارزیابی کتاب تفکر و سبک زندگی متوسطه اول بر اساس رویکرد یادگیری پروژه محور
میرحسین موسوی گاوگانی
29
راهنمای عملی مراقبت از بیماران ام ای برای فیزتراپها ووالدین
روح اله صمدی
30
"تبیین عوامل موثر بر کیفیت آموزشی در دانشگاه فنی و حرفه ای و طراحی الگوی مناسب برای ارزشیابی کیفیت آموزشی"
شهرام اسکندری پور
31
شناسایی چالش های تدریس در کلاسهای چند پایه ابتدائی شهرستان کوهرنگ و ارائه راهکارهایی جهت تدریس اثربخش
خسرو حیدری فارسانی
32
" طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه‌درسی دوره اول ابتدایی با تأکید بر هوش هیجانی "
غلامرضا شاکری ارقنه
33
طراحی واعتبار یابی الگوی مطلوب برنامه درسی درهم‌تنیده آموزش سواد بوم‌شناختی در دوره ابتدایی ایران
مهدی ربیعی
34
ارزشیابی برنامه درسی علوم تجربی دوره دوم ابتدایی (چهارم ،پنجم،ششم ) از نظر اسناد بالا دستی
منصور کاظم زاده