توصیف مختصر

 سوابق تحصيلي دانشگاهي به ترتيب تاريخ اخذ مدرك :

تاريخ اخذ

محل دانشگاه

نام دانشگاه

رشته تحصيلي و گرايش

مدرك تحصيلي

رديف

مدرك تحصيلي

 كشور

شهر

تیر 1367

ایران

تهران

شهید بهشتی

مدیریت و برنامه ریزی

کارشناسی

1

بهمن 70

ایران

تهران

تربیت معلم

برنامه ریزی درسی

کارشناسی ارشد

2

بهمن 76

روسیه

مسکو

تربیت معلم

علوم تربیتی مطالعات  برنامه درسی

دکتری

3

 

سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
دکتری تخصصی برنامه ریزی درسی
1376/11/25
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
طراحی فرایند آموزش مربیان سازمان فنی و حرفه ای وزارت کار
معصومه معتمدی کیا
2
ارزشیابی اجرای برنامه ارزشیابی کیفی -توصیفی در پایه سوم مقطع ابتدایی مدارس عادی شهرستان کرج بر اساس الگوی نظری در سال 1390-1389
محمد جواهری دانشمند
3
بررسی سطح توانمندی معلمان ابتدایی شیراز
هادی زارع
4
ارائه الگوی برنامه درسی زبان انگلیسی دوره متوسطه بر اساس اصول ویژگیهای رویکرد آموزش ارتباطی زبان
خدیجه صفرنواده
5
نگرش معلمین و والدین در خصوص ارزشیابی
سیده فهیمه حسینی
6
تحلیل محتوای کتب درسی دوره ابتدایی برمبنای ارزشهای دفاع مقدس در90-89
مهدی امیدی
7
نیاز سنجی آموزشی مربیان پرورشی در سه حیطه دانشی ، نگرشی و مهارتی
اکبر رمضانی غریبدوستی
8
بررسی میزان انطباق فعالیتهای مدارس هوشمند مقطع متوسطه شهرستان شهریار بانقشه راه مدارس هوشمند
مرتضی شاه مرادی
9
ارزشیابی عناصر برنامه درسی دوره آموزش ضمن خدمت ، ارزشیابی توصیفی از دیدگاه معلمان ابتدایی شهرستان کوهدشت در سال 1390
فرشید رضایی کیا
10
بررسی عوامل تسهیل کننده کار بست فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس متوسطه شهرستان خدابنده در سال 91-90 از نظر دبیران و کارشناسان آموزش
ابوالفضل گنج خانی
11
بررسی ارزیابی درونی در بهبود کیفیت گروه علوم تربیتی دانشگاه پیام نور مرکز کرج
ابراهیم هلالی مغانلو
12
ارزشیابی برنامه های درسی میان رشته ای علوم انسانی در نظام دانشگاهی ایران
سولماز نورآبادی
13
بررسی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده ، اجرا شده وکسب شده درس دین و زندگی پایه سوم متوسطه مطالعه موردی
مریم خسروی
14
کاربرد فاوا در مدارس هوشمند دوره متوسطه : فرصت ها و چالش ها
فاطمه صانعی پور
15
امکان سنجی میزان آمادگی دانشجویان دراجرای برنامه درسی مبتنی بر وب 200 دردانشگاه خوارزمی
آزاده زنگنه نامیوندی
16
بررسی و مقایسه ماهیت و کاربرد نقشه مفهومی و نقشه ذهنی در یادگیری موضوعات درسی
هجیر فرهادمنش
17
طراحی الگویی برای تربیت معلم از جمهوری اسلامی ایران در دوره ابتدایی و تعیین دلالتهای اجرای آن
بیژن سمیعی نژاد
18
طراحی و تدوین الگوی برنامه درسی محیط کار با رویکرد شایستگی در آموزش و بهسازی مدیران ( مطالعه موردی شرکت ملی نفت ایران )
فرزانه فرزادنیا
19
مطالعه تطبیقی برنامه درسی تربیت معلم دوره ابتدایی در کشورهای ایران و فنلاند
فاطمه خمیس آبادی
20
شناسایی مولفه های دانش عملی معلمان و تاثیر آن براجرای برنامه درسی
حسین چهارپاشلو
21
ارائه چارچوبی برای روش های تدریس در تربیت بدنی
زهره اسمعیلی کورنده
22
طراحی و تدوین مدلی کار آمد برای بهبود وضعیت آموزش علوم در کلاس های فاقد امکانات کافی و بررسی میزان تاثیر آن
محمود امانی طهران
23
ارزشیابی کارایی برنامه‌های درسی فنی و حرفه‌ای و کاردانش
محمود برزگر
24
بررسی مهارت های مدیریت کلاس درس دبیران دبیرستانهای دخترانه دولتی شهر کرج در سال تحصیلی 95-94
زینب شیرزادی
25
بررسی علل افت تحصیلی دانشجویان دوره های آموزش الکترونیکی در درس ریاضی 1
مریم کاظمی گندمانی
26
بررسی اثربخشی آموزش های ضمن خدمت ارزشیابی توصیفی در معلمان ابتدایی
فاطمه عسگری
27
طراحی و اعتبار بخشی الگوی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی برایدوره کارشناسی پرستاری
سپند ریاضی
28
ارزیابی آسیب هاو مشکلات برنامه ریزی درسی مدارس ابتدایی عشایر استان کهکیلویه و بویر احمد از نظر معلمان و مردم بومی
مرضیه باستان
29
طراحی و اعتبار بخشی الگوی برنامه درسی تربیت بدنی دوره پیش دبستانی ایران
مرتضی ملیجی
30
آسیب شناسی برنامه های درسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده درس کارورزی و ارائه راهکار برای افزایش همخوانی و کاهش شکاف میان برنامه ها دانشگاه فرهنگیان استان کردستان
حبیب الله قادرمرزی
31
طراحی و اعتبار بخشی برنامه درسی مطلوب جهت توامند سازی شغلی دانش اموزان کم توان ذهنی بالای 14 سال
عادل علی پورساری نصیرلو
32
رابطه بین هوش فرهنگی و ادراک محیط یادگیری کلاس با انگیزش تحصیلی دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه
حسین صادقی
33
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی آغاز خدمت برای نو معلمان دوره ابتدایی با تاکید بر توسعه حرفه ای
منصوره ایران نژاد
34
الهام بخشی های قرآن کریم برای مدل مفهومی برنامه درسی
محمدحیدر یعقوبی
35
بررسی ادراک و تجارب معلمان دوره دوم متوسطه از عوامل و موانع تدریس اثربخش
ادریس رستمی
36
بررسی همخوانی برنامه درسی قصدشده درس هدیه های آسمانی پایه پنجم ابتدایی کلاسهای چندپایه با برنامه درسی اجرا شده و کسب شده
اکرم کشاورزحداد
37
نقش برنامه درسی پنهان در روابط اجتماعی دانش آموزان مدارس ابتدایی
زهرا فلاحی سراییلانی
38
"تبیین عوامل موثر بر کیفیت آموزشی در دانشگاه فنی و حرفه ای و طراحی الگوی مناسب برای ارزشیابی کیفیت آموزشی"
شهرام اسکندری پور
39
طراحی مواد برنامه درسی آموزش دهنده چشم اندازی نظری و تجربی به منظور پشتیبانی از معلمان فیزیک وارتقاء یادگیری آن
مهسا جلیلی هزاوه
40
طراحی و اعتبار بخشی چهارچوب برنامه درسی چند فرهنگی با رویکرد تلفیقی برای دوره ابتدایی
سیده هما عقیلی
41
کاوش و ارائه الگوی بومی درس پژوهی برای دانش آموزان دارای اختلال یادگیری در دوره ابتدایی (مطالعه درسی ) به (( کاوش و ارائه بومی درس پژوهی در دوره ابتدایی))
ام البنین احمدی حاجی
42
نقش آموزش های مهدکودک بر ادراک کلامی و اطلاعات عمومی کودکان پایه اول ابتدایی شهر شیراز
منیره منتی
43
نیاز سنجی و ارائه الگوی آموزش کار افرینی در حوزه اموزش عالی مطالعات برنامه درسی با تاکید بر مدل اسکیلون
سارا شهیدی
44
ارزشیابی برنامه درسی جدید فیزیک پایه یازدهم درعمل بر اساس خبرگی و نقد تربیتی ایزنر
فاطمه قاسمی
45
طراحی و اعتبار بخشی الگوی برنامه درسی شهروند الکترونیک در دوره دوم ابتدایی
روژین حسین زاده
46
آسیب شناسی برنامه درسی تربیت بدنی و سلامت دوره اول متوسطه به منظور ارائه الگو با رویکرد فرهنگی وتربیتی
پروین ذوالقدری
47
شناسایی برنامه درسی مغفول تربیت بدنی دوره دوم ابتدایی مبتنی بر تجارب زیسته معلمان و دانش آموزان
محدثه چهارراهی
48
واکاوی باورهای نو معلمان و معلمان مجرب درباره تدریس ویادگیری از طریق معاملات
عقیل قاسمی خشاب
49
واکاوی اجرای برنامه ویژه مدرسه (بوم) در دوره دوم ابتدایی-
علی قلاوندی
50
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی دوره اول متوسطه بر اساس نظریه هوش های چندگانه گاردنر
محمدمهدی عبدی چوبری
51
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی دردوره پیش دبستانی
طاهره عاشوری
52
تبیین الگوی برنامه درسی جهانی- محلی با تکیه بر نظریه رابرتسون و ارزشیابی برنامه های درسی آرمانی و قصد شده مطالعات اجتماعی براساس آن.
محمدرضا علی پور
53
شبکه آموزشی شاد در دوره دوم ابتدایی، چالش ها و فرصت ها
هانیه ویسی
54
شناسایی عوامل موثر در بهبود یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی:پزوهش پدیدارنگاری
خدیجه فریدنی
55
بررسی تاثیر آموزش ریاضی با قصه گویی برخلاقیت ریاضی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
مهدی کهنسال کل کناری
56
شناسایی عوامل موثر در بهبود یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی،پژوهش؛ پدیدارنگاری
خدیجه فریدنی
57
تحلیل محتوای کتابهای درسی مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه بر اساس مولفههای هوش هیجانی بار – اُن
فاطمه شاهرودی
58
اجرای روش یادگیری معکوس و مقایسه با روش سنتی (مطالعه موردی کیفی درس ریاضی پایه هشتم)
جواد گرمابی
59
طراحی و اعتباربخشی الگو برنامه درسی تربیت اخلاقی در دوره پیش دبستانی.
طاهره عاشوری
60
طراحی الگوی برنامه درسی جهانی محلی مطالعات اجتماعی با تکیه بر نظریه رابرتسون و ارزشیابی برنامه درسی قصد شده آموزش و پرورش ایران
محمدرضا علی پور
61
تاثیر آموزش برنامه درسی ریاضی مبتنی با قصه گویی بر خلاقیت دانش آموزان دوره ابتدایی
مهدی کهنسال کل کناری
62
طراحی الگوی سواد دیجیتال به منظور ارتقای سطح صلاحیت حرفه ای معلمان دوره ی متوسطه
ژیلا سرمستی
63
تاثیر آموزش برنامه درسی ریاضی با قصه گویی بر خلاقیت دانش آموزان دوره ابتدایی
مهدی کهنسال کل کناری
دروس ترم جاری
879 - برنامه ریزی درسی در آموزش عالی - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
879 - برنامه ریزی درسی در آموزش عالی - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00