توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
کارشناسی
علامه طباطبایی
تهران
ایران
1388
2
کارشناسی ارشد
علامه طباطبایی
تهران
ایران
1390
3
دکتری
تربیت مدرس
تهران
ایران
1395
مهارت‌های حرفه‌ای
#
عنوان مهارت‌ حرفه‌اى
تاریخ آغاز فعالیت
1
تولید محتوای الکترونیکی
2
طراحی آموزشی
3
طراحی بازی آموزشی
علایق تحقیقاتی
#
عنوان علاقمندى
تاریخ آغاز فعالیت
1
طراحی بازی آموزشی، بازی گونه سازی، گیمیفیکیشن
2
تولید محتوای الکترونیکی
3
فناوری های نوین در آموزش
4
طراحی آموزشی
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
بررسی تاثیر استفاده از سبک آموزش محاوره ای وسبک آموزش رسمی در واقعیت افزوده بر یادگیری و یاد داری درس علوم تجربی پایه هشتم متوسط
سونا حضرتی قاسم قشلاقی
2
تاثیر استفاده از انواع عامل های آموزشی بر یادگیری درس علوم پایه ششم دبستان
محمد مینائی نژاد
3
ارزشیابی و تحلیل محتوای چند رسانه ای آموزشی ـ مجازی دانشگاه خوارزمی
محمد رضائی مقدم
4
تاثیر استفاده از برنامه ی واقعیت افزوده آموزش قلب بر یادگیری دانش آموزان مقطع متوسطه دوم
لیلا صدری
5
ارزشیابی برنامه‌های تلویزیونی شبکه آموزش در درس فارسی مقطع سوم ابتدایی
زهرا رشیدی زاده
6
تاثیر آموزش مبتنی بر محیط کاهوت و جدول پیشگامان بر یادگیری، یادداری و درگیرکردن دانش آموزان سال ششم ابتدایی در درس ریاضی
فرزانه جعفری خرقانی
7
تاثیر استفاده از یادگیری مشارکتی بازی وارسازی شده بر یادگیری و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان پایه دوم دبستان
راحله حیدری
8
تأثیر آموزش معکوس بر تفکر انتقادی و تفکر تأملی دانشجویان رشته مربی کودک دانشگاه فنی حرفه‌ای شهر یزد در بحران کووید 19
مطهره اسلامی
9
ارزشیابی انیمیشن‌های آموزش زبان انگلیسی به کودکان مقطع پیش‌دبستانی
راحله عباسی
10
تاثیر کلاس درس وارونه مبتنی بر مورد بر یادگیری و تفکر تشخیصی دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی البرز
مریم مفرح بجندی
11
تأثیر نقش بازخورد دهنده و تسهیل‌گری عامل آموزشی بر یادگیری و انگیزه دانش‌آموزان در درس علوم پایه دوم
شقایق ترابی
12
تاثیر سناریوهای داستانی در انیمیشن های آموزشی بر یادگیری و انگیزش دانش آموزان در درس فارسی اول ابتدایی
هانیه خادمیان وامرزانی
13
تاثیر یادگیری به سبک مشارکتی و فردی در محیط مبتنی بر واقعیت افزوده بر حل مسئله و درگیری تحصیلی جمع اعداد درس ریاضی دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی شهر تهران
فاطمه نجفی
14
بررسی تاثیر عنصر جعبه پاداش تصادفی و نشان بر یادگیری و انگیزش دانش آموزان پایه چهارم در درس علوم
فاطمه اسلامی نصرت ابادی
15
تأثیر نقش حمایتی معلم در بازی جدی مبتنی بر رقابت بر یادگیری و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان در درس نگارش پایه پنجم (مطالعه? موردی: بازی جدی نورولند)
رضا حاجی حاجی
16
تاثیر استفاده از بازی وارسازی در آموزش برنامه نویسی با نرم افزار اسکرچ بر یادگیری برنامه نویسی، خلاقیت و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان پسر پایه سوم ابتدایی.
سمیرا قلندری
17
تاثیر کلاس درس وارونه مبتنی بر مورد بر یادگیری و تفکر تشخیصی دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی البرز با راهنمایی و مشاورت
مریم مفرح بجندی
18
تاثیر یادگیری مبتنی بر مسئله با رویکرد داستانی بر درگیری تحصیلی, تفکر انتقادی و یادگیری دانش آموزان پایه نهم در درس علوم
ریحانه اشرفی
19
اثربخشی شوخ طبعی عامل آموزشی بر یادگیری و درگیری تحصیلی دانش آموزان دختر پایه پنجم دبستان
فاطمه السادات اشرف زاده
20
ارزیابی تجربه کاربری و رابط کاربری در اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی
فاطمه مرادی
21
تاثیر قصه ناتمام در بازی وارسازی بر مهارت های نوشتن و درگیرسازی و لذت دانش آموزان ابتدایی
عاطفه عسکری
22
بررسی تاثیر ارائه انواع مثال از طریق عامل آموزشی بر حل مسئله و بارشناختی دانش آموزان در درس ریاضی پایه نهم
مهران صاحبکارخادر
23
تاثیر بازی های ایفای نقش بر کاهش قلدری دانش آموزان قلدر و بهبود خودحفاظتی دانش آموزان قربانی مقطع ابتدایی
یاسمن بیگدلو
24
ارزشیابی معلمان دوره ابتدایی مبتنی بر الگوی TPACK در آموزش مجازی و ارائه راهکار جهت ارتقا صلاحیت حرفه ای آنها
محدثه سادات بنوفاطمه
25
تاثیر آموزش مبتنی بر کمیک معلم‌ساخته و دانش‌آموز‌ساخته بر درک مطلب و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان
مریم پازوکی
26
تاثیر نمایش عروسکی بازی وارسازی شده بر دانش، نگرش و رفتار محیط زیستی دانش اموزان پایه‌ی ابتدایی
ساناز علی اکبرپورشلمانی
داوری در کنفرانس‌ها
#
عناوین کنفرانس‌ها
تاریخ همکارى و توضیحات
1
داوری در همایش ملی فناوری آموزشی و محیط های یادگیری
دروس ترم جاری
768 - جریان ها و فناوری های نوظهور در یادگیری الکترونیکی - روز: سه شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
756 - طراحی و تولید محتوی الکترونیکی ( چند رسانه ای ) ، اصول و استانداردها - روز: یک شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
844 - متون تخصصی در برنامه درسی 1 - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
728 - رویکردهای و نظریه های برنامه درسی - روز: سه شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
733 - شبیه سازی و بازی های آموزشی - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
733 - شبیه سازی و بازی های آموزشی - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
730 - طراحی درس افزارهای چندرسانه ای برای آموزش مجازی - روز: دوشنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
506 - کاربرد ICT در آموزش و یادگیری - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
144 - محتوای الکترونیکی - روز: دوشنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
286 - تولید محتوای الکترونیکی - روز: سه شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00