توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغالتحصیلى
میانگین کل
1
کارشناسی
علامه طباطبایی
تهران
ایران
1388
2
کارشناسی ارشد
علامه طباطبایی
تهران
ایران
1390
3
دکتری
تربیت مدرس
تهران
ایران
1395
مهارتهای حرفهای
#
عنوان مهارت حرفهاى
تاریخ آغاز فعالیت
1
تولید محتوای الکترونیکی
2
طراحی آموزشی
3
طراحی بازی آموزشی
سوابق شغلی
#
عناوین مسئولیتها
سازمان محل خدمت
تاریخ شروع
تاریخ خاتمه
1
سردبیر نشریه بالندگی حرفه ای(شماره های یادگیری الکترونکی و سنجش و ارزشیابی)
دانشگاه فرهنگیان
1396
1396
2
مدرس دانشگاه علامه طباطبایی
دانشگاه علامه طباطبایی
1392
1396
3
مدرس دانشگاه تهران
دانشگاه تهران
1397
1398
4
دبیر انجمن علمی- دانشجویی تکنولوژی آموزشی
دانشگاه تربیت مدرس
1391
1394
5
عضو هیئت علمی گروه تکنولوژی آموزشی
دانشگاه خوارزمی
1397
1398
6
مدیر فنی طرح توسعه فاوا در آموزش و پرورش
سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات
1393
1394
7
مدیر اجرایی پروژه تولید محتوای الکترونیکی دروس دانشگاهی
دانشگاه علامه طباطبایی
1394
1396
8
عضو هیئت مدیره و مسئول کمیته آموزش انجمن فناوری آموزشی ایران
انجمن فناوری آموزشی ایران
1398
1400
افتخارات و جوایز
#
عناوین جوایز و افتخارات
تاریخ دریافت
1
برگزیده مقاله برتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
1393
2
انتخاب به عنوان پژوهشگر ممتاز دانشجویان دکتری تعلیم و تربیت دانشگاه تربیت مدرس
1395
فعالیت ها و عضویت های حرفه ای
#
عناوین عضویتهاى حرفهاى
توضیحات
1
دبیر اجرایی چهارمین همایش ملی جامعه و تعلیم و تربیت
دبیری اجرایی همایش ها - تهران - 1399 - 2021
2
دبیر اجرایی چهارمین همایش ملی جامعه و تعلیم و تربیت برگزار شده در دانشگاه خوارزمی
دبیری اجرایی همایش ها - تهران - 1399 - 2021
علایق تحقیقاتی
#
عنوان علاقمندى
تاریخ آغاز فعالیت
1
طراحی بازی آموزشی، بازی گونه سازی، گیمیفیکیشن
2
تولید محتوای الکترونیکی
3
فناوری های نوین در آموزش
4
طراحی آموزشی
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
بررسی تاثیر استفاده از سبک آموزش محاوره ای وسبک آموزش رسمی در واقعیت افزوده بر یادگیری و یاد داری درس علوم تجربی پایه هشتم متوسط
سونا حضرتی قاسم قشلاقی
2
تاثیر استفاده از انواع عامل های آموزشی بر یادگیری درس علوم پایه ششم دبستان
محمد مینائی نژاد
3
ارزشیابی و تحلیل محتوای چند رسانه ای آموزشی ـ مجازی دانشگاه خوارزمی
محمد رضائی مقدم
4
تاثیر استفاده از برنامه ی واقعیت افزوده آموزش قلب بر یادگیری دانش آموزان مقطع متوسطه دوم
لیلا صدری
5
ارزشیابی برنامههای تلویزیونی شبکه آموزش در درس فارسی مقطع سوم ابتدایی
زهرا رشیدی زاده
6
تاثیر آموزش مبتنی بر محیط کاهوت و جدول پیشگامان بر یادگیری، یادداری و درگیرکردن دانش آموزان سال ششم ابتدایی در درس ریاضی
فرزانه جعفری خرقانی
7
تاثیر استفاده از یادگیری مشارکتی بازی وارسازی شده بر یادگیری و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان پایه دوم دبستان
راحله حیدری
8
تأثیر آموزش معکوس بر تفکر انتقادی و تفکر تأملی دانشجویان رشته مربی کودک دانشگاه فنی حرفهای شهر یزد در بحران کووید 19
مطهره اسلامی
9
ارزشیابی انیمیشنهای آموزش زبان انگلیسی به کودکان مقطع پیشدبستانی
راحله عباسی
10
تاثیر کلاس درس وارونه مبتنی بر مورد بر یادگیری و تفکر تشخیصی دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی البرز
مریم مفرح بجندی
11
تأثیر نقش بازخورد دهنده و تسهیلگری عامل آموزشی بر یادگیری و انگیزه دانشآموزان در درس علوم پایه دوم
شقایق ترابی
12
تاثیر سناریوهای داستانی در انیمیشن های آموزشی بر یادگیری و انگیزش دانش آموزان در درس فارسی اول ابتدایی
هانیه خادمیان وامرزانی
13
تاثیر یادگیری به سبک مشارکتی و فردی در محیط مبتنی بر واقعیت افزوده بر حل مسئله و درگیری تحصیلی جمع اعداد درس ریاضی دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی شهر تهران
فاطمه نجفی
14
بررسی تاثیر عنصر جعبه پاداش تصادفی و نشان بر یادگیری و انگیزش دانش آموزان پایه چهارم در درس علوم
فاطمه اسلامی نصرت ابادی
15
تأثیر نقش حمایتی معلم در بازی جدی مبتنی بر رقابت بر یادگیری و درگیری تحصیلی دانشآموزان در درس نگارش پایه پنجم (مطالعه? موردی: بازی جدی نورولند)
رضا حاجی حاجی
16
تاثیر استفاده از بازی وارسازی در آموزش برنامه نویسی با نرم افزار اسکرچ بر یادگیری برنامه نویسی، خلاقیت و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان پسر پایه سوم ابتدایی.
سمیرا قلندری
17
تاثیر کلاس درس وارونه مبتنی بر مورد بر یادگیری و تفکر تشخیصی دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی البرز با راهنمایی و مشاورت
مریم مفرح بجندی
18
تاثیر یادگیری مبتنی بر مسئله با رویکرد داستانی بر درگیری تحصیلی, تفکر انتقادی و یادگیری دانش آموزان پایه نهم در درس علوم
ریحانه اشرفی
19
اثربخشی شوخ طبعی عامل آموزشی بر یادگیری و درگیری تحصیلی دانش آموزان دختر پایه پنجم دبستان
فاطمه السادات اشرف زاده
20
ارزیابی تجربه کاربری و رابط کاربری در اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی
فاطمه مرادی
داوری در کنفرانسها
#
عناوین کنفرانسها
تاریخ همکارى و توضیحات
1
داوری در همایش ملی فناوری آموزشی و محیط های یادگیری
دانشجویان تحت مشاوره
#
عنوان
افراد
1
تاثیر کلاس درس معکوس مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی مریل بر یادگیری و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی در درس ریاضی
پریسا علی نژاد مهربانی
2
مطالعه تحلیلی استفاده از شبکه های اجتماعی در آموزش درس زیست شناسی ونقش آن در یادگیری
صفا سنگانی
3
تاثیر طراحی و اجرای بازی آموزی بر یادگیری حروف الفبا و انگیزش دانش آموزان پایه اول ابتدایی
فریما کاظمی
4
تاثیر استفاده از نرمافزار جئوجبرا بر یادگیری درس ریاضی و انگیزش تحصیلی دانش آموزان تیزهوش
لیلا جعفری
5
تاثیر آموزش شخصی سازی شده مبتنی بر فناوری آموزشی بر اشتیاق تحصیلی ویادگیری دانش آموزان ابتدایی
صغری نوروزی هارونی
6
تاثیر بازی وارسازی بر یادگیری مهارت خواندن و نوشتن و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه اول ابتدایی
زهره مروتی سیبنی
7
تاثیرکلاس درس معکوس بر الگوی طراحل مریل بر یادگیری و عملکرد تحصیلی دانش اموزان پایه پنجم ابتدایی
پریسا علی نژادمهربانی
8
تاثیر طراحی و کاربست بازی آموزشی دیجیتال آرین بر انگیزش و یادگیری دانش آموزان نارسا نویس دوم ابتدایی
سجاد گلزارعزیز
9
تاثیر روش بازی ایفای نقش و چند رسانه ای آموزشی بر کاهش رفتارهای غیر اجتماعی کودکان پیش دبستانی
فرشته عمادپور
10
تاثیر آموزش به شیوه پادکستینگ بر پیشرفت تحصیلی ، انگیزش و خودکار آمدی دانش آموزان ابتدایی
حسین آهن جان
11
تاثیر طراحی و اجرای بازی آموزشی بریادگیری و انگیرش درس علوم اجتماعی پایه ششم ابتدایی
راضیه میرزایی ازندریانی
12
تاثیر شبیه سازی های آموزشی بر یادگیری و خودکار آمدی تحصیلی دانش آموزان در درس علوم تجربی
پرستو مرادی
13
تبیین مولفه های باورهای خود کار آمدی معلمان ونقش آنها در پیش بینی میزان کاربرد تکنولوژی در تدریس زبان انگلیسی با رویکرد یادگیری تلفیقی
سعیده کربلائی کامران
14
بررسی اثر بخشی بازی واسازی بر درگیری تحصیلی و یادگیری دانش آموزان پایه ششم ابتدایی
محمدجابر سالاری گوهرریزی
15
اثیر آموزش مبتنی بر نقشه مفهومی در درس پیام های آسمانی بر پیشرفت انگیزه ویادگیری درسطوح لالاس شناختی دانش آموزان دختر دوره اول دبیرستان
منصوره السادات موسوی شفیق
16
بررسی تأثیر حضور عامل آموزشی در کلاس معکوس بر یادگیری
رضا میرزایی
17
اثربخشی کلاس معکوس بر یادگیری، یادداری و درگیری تحصیلی دانش آموزان در درس علوم
سحر سوهانی
18
تاثیر استفاده از کلاس درس معکوس بر مدیریت زمان و یادگیری دانش آموزان کلاس درس چندپایه
مهدی ذبیح پوردرازکلا
19
بررسی تاثیر استفاده از مودل طراحی شده براساس نظریه یادگیری همیارانه بر مولفه های یادگیری همیارانه
مهدی رجبی نیازاباد
20
تاثیر اموزش پژوهش محور در مقایسه با روش های رایج اموزش کودکان دیراموز بریادگیری مفاهیم شناختی
محبوبه سادات طاهری قمی
21
بررسی اثر بخشی شیوه ی اموزش تفکر انتقادی جمعی با بهره گیری از موبایل بر یادگیری و یادداری درس جامعه شناسی
فهیمه شیروانی
22
تلفیق فناوری واقعیت افزوده در برنامه درسی علوم تجربی یک مطالعه ترکیبی در پایه چهارم ابتدایی
ژابیز گلزار مقدم
23
بررسی رابطه بین میزان سواد دیجیتال معلمان و دیدگاه آنان نسبت به میزان کاربردپذیری شبکه آموزشی دانش آموز (شاد)
مهدی رجبی نیازاباد
24
بررسی تأثیر استفاده از کلاس درس معکوس و روش جیگساو بر یادگیری و درگیری تحصیلی دانشآموزان پایه ی هفتم در درس ادبیات فارسی
احسان قربانیان
25
تلفیق فناوری واقعیت افزوده در برنامه درسی علوم تجربی دوره ابتدایی یک پژوهش ترکیبی
ژابیز گلزار مقدم
26
ارزشیابی نظام آموزش الکترونیکی دانشگاه خوارزمی: یک پژوهش ترکیبی مبتنی بر مدل مفهومی HELAM
نیوشا باقری
27
بررسی تاثیر چندرسانه ای بازی وار سازی شده برخودآگاهی هیجانی کودکان 5 تا 7 سال
متینه اقازیارتی
28
تاثیر بازیوارسازی همیارانه در آموزش مجازی بر انگیزه و یادگیری درس ریاضی دانشآموزان پایه ششم
فاطمه قاسمیان بالف
29
بررسی تاثیر استفاده از موشن گرافیک طراحی شده بر اساس نظریه نمایش اجزا مریل بر یادگیری و انگیزش دانش آموزان در درس علوم
علی هادئی
30
تاثیر بازی وارسازی آموزش مبتنی بر حل مساله در محیط الکترونیکی بر توانمندی حل مساله دانش آموزان در درس ریاضی پایه پنجم دبستان
زهرا کاظمی وسمه جانی
31
تاثیر بازیوارسازی همیارانه بر انگیزه و درگیری تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پایه سوم دبستان
مژگان جلالی کلکناری
32
تاثیر یادگیری خرد بر میزان یادگیری و انگیزش دانش آموزان در درس علوم تجربی ششم ابتدایی
حسن ته کر
33
تاثیر بازی وارسازی بر یادگیری دانش پرستاری و کاهش خطاهای عملکردی دانشجویان پرستاری
سمانه فرزامیان
34
تاثیر ارزشیابی پنهان مبتنی بر بازی دیجیتال بر بهبود نارساخوانی دانش آموزان پایه ی اول دبستان
زهرا نجفی اطربی
35
اثربخشی تلفیق موسیقی بی کلام در ویدئوی های آموزشی بر افزایش یادگیری و درگیرسازی تحصیلی دانش آموزان
زهرا عزیزی
36
نقش پیش بینی کننده ابعاد خودتنطیمی بر انگیزه دانشجویان در آموزش مجازی
رقیه حیدری
37
تاثیر بازی وارسازی بر مهارت تصمیم گیری مشارکتی و تفکر استراتژیک کارکنان
زهرا وطنخواه کورنده
38
تاثیر بازی وارسازی بر توانایی های شناختی و درگیری تحصیلی دانش آموزان مبتنی بر سبک های یادگیری آنها
مرضیه لطفی
39
طراحی الگوی سواد دیجیتال به منظور ارتقای سطح صلاحیت حرفه ای معلمان دوره ی متوسطه
ژیلا سرمستی
40
ارزشیابی فیلم های آموزشی ریاضی پایه پنجم فیلیمو مدرسه
زهرا مقیمیان
41
بررسی تاثیر بازیوارسازی بر توانایی یادگیری خودراهبر دانش آموزان پایه ششم در درس ریاضی
مریم واسوجویباری
42
تاثیرآموزش آگاهی واج شناختی چندرسانه ای بر روان خوانی دانش آموزان نارساخوان پایه دوم ابتدایی
علیرضا محمدنژاد
43
تاثیر عنصر روایت نیمه تمام در بازی وارسازی بر مهارت حل مسئله دانش آموزان دردرس مطالعات اجتماعی
محمدمعین دانش پور
44
بررسی تاثیر بازی کارتی جئوپاردی بریادگیری دانشجویان درس اصول حسابرسی
نجمه علی نقیان
دروس ترم جاری
768 - جریان ها و فناوری های نوظهور در یادگیری الکترونیکی - روز: سه شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
756 - طراحی و تولید محتوی الکترونیکی ( چند رسانه ای ) ، اصول و استانداردها - روز: یک شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
844 - متون تخصصی در برنامه درسی 1 - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
728 - رویکردهای و نظریه های برنامه درسی - روز: سه شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
733 - شبیه سازی و بازی های آموزشی - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
733 - شبیه سازی و بازی های آموزشی - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
144 - محتوای الکترونیکی - روز: دوشنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
دوره های درسی
#
عنوان درس
توصیف درس
سرفصل ها
دوره درسی
توضیحات
فایل
1
جریان ها و فناوری های نوظهور در یادگیری الکترونیکی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:15کد درس:768گروه درس:01تعداد دانشجو:4تعداد واحد2روز:سه شنبهزمان شروع کلاس:13:30زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 119
2
طراحی و تولید محتوی الکترونیکی ( چند رسانه ای ) ، اصول و استانداردها
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:15کد درس:756گروه درس:01تعداد دانشجو:4تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:13:30زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 118
3
متون تخصصی در برنامه درسی 1
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:12کد درس:844گروه درس:01تعداد دانشجو:13تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:08:00زمان پایان کلاس:10:00نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کارگاه علم اطلاعات
4
رویکردهای و نظریه های برنامه درسی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:15کد درس:728گروه درس:01تعداد دانشجو:12تعداد واحد2روز:سه شنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:00نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:سایت شماره2
5
شبیه سازی و بازی های آموزشی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:15کد درس:733گروه درس:01تعداد دانشجو:12تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:08:00زمان پایان کلاس:10:00نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 212
6
سمینار رویکردهای نوین در تکنولوژی آموزشی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:15کد درس:738گروه درس:01تعداد دانشجو:0تعداد واحد2روز:زمان شروع کلاس:زمان پایان کلاس:نام ساختمان:نام کلاس:
7
شبیه سازی و بازی های آموزشی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:15کد درس:733گروه درس:01تعداد دانشجو:12تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:08:00زمان پایان کلاس:10:00نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 212
8
محتوای الکترونیکی
کارشناسی
کد دانشکده:14کد گروه درسی:16کد درس:144گروه درس:01تعداد دانشجو:18تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:15:30زمان پایان کلاس:17:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 118
کارگاههای برگزار یا تدریس شده
#
عناوین کارگاهها و دورههاى آموزشى
سازمان برگزار کننده
محل برگزارى
تاریخ برگزارى
1
کارگاه بازی آموزی (Gamification)
دانشگاه خوارزمی
دانشگاه خوارزمی
1397
2
مدرس کارگاه سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی LMS
دانشگاه خوارزمی
دانشگاه خوارزمی
1397
3
کارگاه بازی گونه سازی و خلق یک محیط یادگیری لذت بخش
1397
4
کارگاه Corel video Studio تدوین فیلم های آموزشی
دانشگاه خوارزمی
دانشگاه خوارزمی
1397
5
برگزای کارگاه آموزش نرم افزار Prezi
کانون زبان ایران
کانون زبان ایران
1396
6
کارگاه آموزشی ورد پیشرفته برای مقاله و پایان نامه
کانون زبان ایران
کانون زبان ایران
1396
7
برگزاری کارگاه آموزش استوری لاین Story line برای تولید محتوای الکترونیکی
دانشگاه علامه طباطبایی
دانشکده ادبیات و علوم انسنانی
1396
8
کارگاه طراحی آموزشی
دانشگاه علوم پزشکی البرز
دانشگاه علوم پزشکی البرز
1396
9
اصول طراحی چند رسانه ای های آموزشی
دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی
دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی
1392
کتابهای منتشر شده
#
عنوان
نگارندگان/مترجمان
ناشر
سال چاپ
1
دانشنامه علم، فناوری و اخلاق: نظریه، پژوهش و کاربرد
محمدنقی فراهانی, رضا عظیمی, فرهاد بلاش, نسرین محمد حسنی, یوسف مهدوی نسب, حمید خانی پور
دانشگاه خوارزمی
1402
2
یادگیری سیاز راهنمایی برای توسعه دهندگان، مربیان و یادگیرندگان - M-learning
نسرین محمد حسنی, سعید طولابی, احسان طوفانی نژاد, یوسف مهدوی نسب
خوارزمی تهران
1400
مقالات چاپ شده
#
عنوان
نگارندگان
عنوان مجله
سال انتشار
1
Adapting player styles to enhance learning and retention in high school science education
Mahsa Moradi, Yousef MahdavinNasab, Mahboobe Mehrvarz
E-Learning and Digital Media
2024
2
The Effect of Gamification and Uncertainty in Rewards on Elementary School Students: A Quasi-Experimental Study
Saber Ghanbari, Yousef MahdavinNasab, Nasrin Mohmamadhasani, Sayd abdollah Ghasemtabar
Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences
2024
3
The Effects of Flipped Classroom on Students' Academic Performance Based on a Comparison of Merrill's Model with Conventional Teaching Methods
Zohreh Khoshneshin, Parisa Alinejad Mehrban1, Yousef MahdavinNasab
International Journal of Learning spaces Studies
2023
4
Using a design?based research methodology to develop and study prompts integrated into GeoGebra to support mathematics learning of gifted students
Esmaeil Azimi, Leila Jafari, Yousef MahdavinNasab
Education and Information Technologies
2023
5
The Effects of Flipped Classroom on Students' Academic Performance Based on a Comparison of Merrill'
Zohreh Khoshneshin, Parisa Alinejad mehrabani, Yousef MahdavinNasab, Javad Hatami
The International Journal of Learning Spaces Studies
2023
6
Investigating the Components of Educational Game Design Based on Explorer Player Style: A Systematic Literature Review
Mahsa Moradi, Khadijeh Aliabadi, Mohammad Reza Nili Ahmadabadi, Saeid Pourroostaei Ardakani, Yousef MahdavinNasab
Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences
2020
7
An Investigation of the Effective Components Considered in Designing E-Learning Environments in Higher Education and Offering a Framework for E-Learning Instructional Design
Yousef MahdavinNasab, Esmaeil Sadipour, Mahsa Moradi
Quarterly Journal of Iranian Distance Education
2019
8
تثیر طراحی و کاربست بازی آموزشی دیجیتال بر انگیزش و یادگیری دانش آموزان نارسانویس پایه دوم ابتدائی
سجاد گلزارعزیز, زهره خوش نشین لنگرودی, یوسف مهدوی نسب, مهدی رجبی
فناوری آموزش
1403
9
تأثیر نقش بازخورددهنده و تسهیل کننده عامل آموزشی در آموزش مجازی بر یادگیری و انگیزه دانش آموزان در درس علوم پایه دوم دبستان
شقایق ترابی, یوسف مهدوی نسب, نسرین محمد حسنی
تعلیم و تربیت
1403
10
وضعیت تمایل به استفاده از تکنولوژی در تدریس در میان معلمان زبان انگلیسی با رویکرد یادگیری تلفیقی
سعیده کربلائی کامران, نسرین محمد حسنی, یوسف مهدوی نسب
نشریه برنامه درسی و آموزش یادگیرنده محور
1403
11
تأثیر بازی وارسازی در آموزش معکوس بر تفکر انتقادی دانشجویان رشته مربی کودک دانشگاه فنی حرفه ای شهر یزد
مطهره اسلامی, یوسف مهدوی نسب, زهره خوش نشین لنگرودی, آسیه السادات مدرسی سریزدی
مطالعات روانشناسی تربیتی
1402
12
تاثیر روش انیمیشن داستانی بر انگیزش تحصیلی و یادگیری درس فارسی دانش آموزان مقطع ابتدایی
هانیه خادمیان وامرزانی, یوسف مهدوی نسب, نسرین محمد حسنی, سیدسعید ترابی
فناوری های آموزشی در یادگیری
1402
13
شناسایی بسترها، موانع و راهبردهای سواد دیجیتال به منظور ارتقای سطح صلاحیت حرفهای معلمان
ژیلا سرمستی, مرجان کیان, یوسف مهدوی نسب, مجید علی عسگری
جامعه شناسی آموزش و پرورش
1402
14
نحوه ی استفاده از بازی وارسازی در آموزش های مبتنی بر وب
یوسف مهدوی نسب, زهرا کاظمی وسمه جانی
فصلنامه علمی پژوهشهای نوین در آموزش و پرورش
1402
15
تأثیر استفاده از سبک رسمی و سبک محاوره ای در واقعیت افزوده بر یادگیری درس علوم تجربی دانش آموزان پایه هشتم متوسطه
سونا حضرتی قاسم قشلاقی, یوسف مهدوی نسب, سیدعبدالله قاسم تبار
فناوری آموزش
1401
16
رابطه بین میزان سواد دیجیتال معلمان و دیدگاه آنان نسبت به میزان کاربردپذیری شبکه آموزشی دانشآموز )شاد(
سیدعبدالله قاسم تبار, یوسف مهدوی نسب
فناوری آموزش
1401
17
تأثیر جدول پیش گامان بر میزان مطالعه دانش آموزان ابتدایی
فاطمه نجفی تربه بر, یوسف مهدوی نسب, نسرین محمد حسنی
تحقیقات اطلاع رسانی کتابخانه های عمومی
1401
18
تثیر نقش های مختلف عامل های آموزشی در چندرسانه ای ها بر یادگیری، یادداری و درگیری تحصیلی دانش آموزان در درس علوم پایه ششم دبستان
محمد مینائی نژاد, یوسف مهدوی نسب, نسرین محمدحسنی
فناوری آموزش
1401
19
تاثیر آموزش مبت ن یبر نقشههای مفهوم ی معلم و دانشآموز ساخته بر انگیز ش و یادگی ری مفاه یم در س ی دانشآموزان مقطع هشتم متوسط ه
زهره خوش نشین لنگرودی, یوسف مهدوی نسب, منصوره سادات موسوی شفیق
فناوری آموزش
1401
20
ارزشیابی برنامه های تلویزیونی تدریس درس فارسی شبکه آموزش
زهرا رشیدی زاده, یوسف مهدوی نسب, نسرین محمد حسنی, کیومرث تقی پور
فناوری آموزش و یادگیری
1401
21
ارائه و کاربست الگوی طراحی بازیهای آموزشی درس مطالعات اجتماعی دوره دبستان با روش طراحی پژوهی
یوسف مهدوی نسب, هاشم فردانش, ابراهیم طلائی, جواد حاتمی
تعلیم و تربیت
1400
22
تجزیه و تحلیل تولیدات علمی در حوزه تلفیق فناوری واقعیت افزوده در آموزش
ژابیز گلزار مقدم, مرجان کیان, مسعود گرامی پور, یوسف مهدوی نسب
پژوهش در برنامه ریزی درسی
1400
23
بیانیه ها و توصیه نامه های بین المللی مرتبط با سواد دیجیتالی
یوسف مهدوی نسب
دانشنامه ایرانی برنامه درسی
1399
24
اثربخشی کلاس درس معکوس در خودکارآمدی رایانه و ادراک از کلاس درس دانش آموزان مقطع متوسطه دوم
سیدعبدالله قاسم تبار, کیومرث تقی پور, یوسف مهدوی نسب
تعلیم و تربیت
1399
25
تاثیر چند رسانه ای آموزشی بر درک مفهوم و حل مسئله ریاضی دانش آموزان
حسین اکبری احمدسرایی, حمید رضا مقامی, یوسف مهدوی نسب
فناوری آموزش و یادگیری
1399
26
طراحی و اجرای بازی آموزشی درس همسایگان ایران بر اساس اصول سازنده گرایی و ارائه چارچوبی برای طراحی بازی آموزشی
یوسف مهدوی نسب, هاشم فردانش, ابراهیم طلائی, جواد حاتمی
تعلیم و تربیت
1395
27
تحلیلی بر روش شناسی و زمینه ی اجرایی پایان نامه های کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی آموزشی
Taleb Zandi, یوسف مهدوی نسب, هاشم فردانش, روشن احمدی
فناوری آموزش
1395
28
بررسی تأثیر وبلاگ بر یادگیری مشارکتی دانشجویان دانشکد? روانشناسی و علوم تربیتی
یوسف مهدوی نسب, علی آبادی خدیجه
روانشناسی تربیتی
1393
29
مقایسه تاثیر محتوای دروس دانشگاهی با راهبرد قالب داستانی و قالب متداول در میزان یادگیری و یادداری دانشجویان
حسن فانید پور, حاتمی جواد, یوسف مهدوی نسب, محمد آرمند
پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی
1392
مقالات ارایه شده
#
عنوان
نگارندگان
مشخصات کنفرانس
سال برگزارى
نوع ارائه
1
Investigating the Effect of Flipped Classroom and Jigsaw Method on Students' Learning and Academic Engagement
Ehsan Ghorbanian, Nasrin Mohmamadhasani, Yousef MahdavinNasab, Mehdi Rajabi
11th International and the 17th National Conference on E-Learning and E-Teaching (ICeLeT) - Iran
1402/12/08
شفاهى
2
The Role of Self-Efficacy Beliefs in Predicting the Level of Teachers' Willingness for Technology Integration in Teaching
Saeedeh Karbalaee Kamran, Nasrin Mohmamadhasani, Yousef MahdavinNasab
11th International and the 17th National Conference on E-Learning and E-Teaching (ICeLeT) - Iran
1402/12/08
شفاهى
3
نحوهی استفاده از بازی وارسازی، در آموزشهای مبتنی بر وب
یوسف مهدوی نسب
ششمین همایش ملی فناوری های نوین در تعلیم و تربیت، روانشناسی و مشاوره ایران - ایران
1402/05/26
شفاهى
4
نحوه استفاده از بازی وارسازی در آموزشهای مبتنی بر وب
یوسف مهدوی نسب, زهرا کاظمی وسمه جانی
ششمین همایش ملی فناوری های نوین در تعلیم و تربیت، روانشناسی و مشاوره ایران - ایران
1402/05/26
شفاهى
5
The effect of a competing-based serious game on students' learning and academic engagement in a writing course (Case study: Neuroland serious game
Reza Hajihaji, Yousef MahdavinNasab, Sayd abdollah Ghasemtabar
10th International and the 16th National Conference on E-Learning and E-Teaching (ICeLeT) - Iran
1401/12/09
شفاهى
6
بررسی تاثیر استفاده از موشن گرافیک طراحی شده بر اساس نظریه نمایش اجزا مریل بر یادگیری دانش آموزان در درس علوم
علی هادئی, زهره خوش نشین لنگرودی, یوسف مهدوی نسب
اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم اجتماعی، علوم تربیتی و فلسفه - ایران
1401/05/25
شفاهى
7
Investigating the consideration of explorer player style in Iranian educational games.
Mahsa Moradi, Yousef MahdavinNasab
2021 International Serious Games Symposium (ISGS) - Iran
1400/09/04
شفاهى
8
آموزش زیست شناسی در شبکه های اجتماعی: مرور نظام مند پژوهش ها
صفا سنگانی, یوسف مهدوی نسب
نخستین کنفرانس دوسالانه دبیران زیست شناسی ایران - ایران
1400/02/30
شفاهى
9
مسیر روبروی دانشگاه و پرسشهای منتظر پاسخ
فرهاد بلاش, یوسف مهدوی نسب, محمد بابایی
چهارمین همایش ملی جامعه و تعلیم و تربیت - ایران
1399/12/14
شفاهى
10
یادگیری الکترونیکی: از ورود اجباری تا ضرورت سازگاری
یوسف مهدوی نسب
چهارمین همایش ملی جامعه و تعلیم و تربیت: فضای مجازی، دانشگاه و جامعه - ایران
1399/12/14
شفاهى
11
ارزیابی وضعیت آموزش مجازی در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی
فاطمه محتشمی, یوسف مهدوی نسب
چهارمین همایش ملی جامعه و تعلیم و تربیت: فضای مجازی، دانشگاه و جامعه - ایران
1399/12/14
شفاهى
12
استفاده از عاملهای آموزشی در کلاسهای مجازی
محمد مینائی نژاد, یوسف مهدوی نسب, نسرین محمد حسنی
چهارمین همایش ملی جامعه و تعلیم و تربیت: فضای مجازی، دانشگاه و جامعه - ایران
1399/12/14
شفاهى
13
واقعیت افزوده در آموزش مجازی
سونا حضرتی قاسم قشلاقی, یوسف مهدوی نسب, سیدعبدالله قاسم تبار
چهارمین همایش ملی جامعه و تعلیم و تربیت: فضای مجازی، دانشگاه و جامعه - ایران
1399/12/14
شفاهى
14
تأثیر آموزش از طریق چندرسانه ای آموزشی بر کاهش رفتارهای غیراجتماعی کودکان پیش دبستانی
فرشته عمادپور, حسن رستگارپور, یوسف مهدوی نسب, ساسان سلیمی
دومین همایش ملی فناوری آموزشی: چالش ها، فرصت ها و دستاوردها - ایران
1399/08/06
شفاهى
15
نقش استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان و فرصت ها وچالش های آن
زهرا سیفی زاده آرانی, یوسف مهدوی نسب
دومین همایش ملی فناوری آموزشی: چالش ها، فرصت ها و دستاوردها - ایران
1399/08/06
شفاهى
16
بررسی کاربرد روش یادگیری معکوس در آموزش ریاضی دانش آموزان
پریسا علی نژادمهربانی, زهره خوش نشین لنگرودی, یوسف مهدوی نسب
سومین همایش ملی روانشناسی ، تعلیم و تربیت و سبک زندگی - ایران
1398/08/30
شفاهى
17
برسی زمینه ها، فرصت ها و چالش های کلاس درس معکوس در مدارس کشورهای مختلف(مرور نظامند پژوهش ها)
احسان طوفنی نژاد, یوسف مهدوی نسب
دومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی - ایران
1398/08/29
شفاهى
18
بررسی رابطه ی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با خلاقیت هیجانی دانش آموزان پایه یازدهم
یوسف مهدوی نسب, مرادی مهسا , اسماعیل سعدی پور, مهدیه شاه میرزایی
اولین همایش ملی مدرسه فردا - ایران
1398/08/01
شفاهى
19
ریشه های درخت یادگیری: کاربرد مبانی عصب شناسی تعامل در یادگیری
یوسف مهدوی نسب, مهسا مرادی
چهارمین کنفرانس بین المللی دستاورد های نوین پژوهشی در علوم اجتماعی، علوم تربیتی و روانشناسی - ایران
1398/04/29
شفاهى
20
بررسی موانع استفاده از بازیهای آموزشی در کلاسهای درس از دیدگاه معلمان
یوسف مهدوی نسب
سومین همایش ملی روانشناسی، تعلیم و تربیت و سبک زندگی
1398
شفاهى
21
بررسی فرصت ها محدودیت های کلاس درس معکوس در کلاس های درسی ابتدایی(مرور نظامند پژوهش ها)
احسان طوفانی نژاد- یوسف مهدوی نسب
دومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی
1398
شفاهى
22
بررسی استفاده از نرمافزار جئوجبرا در آموزش ریاضی دانشآموزان
لیلا جعفری- یوسف مهدوی نسب
اولین همایش ملی مدارس فردا
1398
شفاهى
23
طراحی و تولید محتوای الکترونیکی دوره اخلاق در پژوهش پزشکی
دوازدهمین کنفرانس سالانه یادگیری الکترونیکی
1396
شفاهى
24
یادگیری مبتنی بر کلاس وارونه تاثیرش روی یادگیری ریاضی
یوسف مهدوی نسب, زهره خوش نشین لنگرودی
اولین همایش بین المللی و دومین همایش ملی اسلام و ارزش های متعالی با تاکید بر فرهنگ - ایران
1395/02/27
شفاهى