توصیف مختصر
حسین اکبری یزدی؛ دکترای تخصصی مدیریت ورزشی
سمت اجرایی: معاون آموزشی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی
مرتبه علمی: استادیار گروه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتیتلفن تماس: 02122228001
پست الکترونیکی: akbarihossein@yahoo.com
سوابق آموزشی:
دکترای تخصصی مدیریت ورزشی از دانشگاه تهران
عنوان رساله: گسترش عملکرد کیفیت (QFD) در لیگ حرفه ای فوتبال ایران/ نمره 20
کارشناس ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه تهران
عنوان پایان نامه: ارزیابی تعالی سازمانی (EFQM) در دانشکده های تربیت بدنی شهر تهران/ نمره 19/50
کارشناسی: مهندسی مواد- متالورژی صنعتی از دانشگاه فردوسی مشهد
افتخارات :
کسب رتبه اول در آزمون ورودی دکترای تخصصی دانشگاه تهران/ 1387
کسب رتبه اول در آزمون ورودی کارشناسی ارشد در گرایش مدیریت ورزشی/ 1384
دانشجوی پژوهشگر برتر دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران/ 1388
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغالتحصیلى
میانگین کل
1
کارشناسی
فردوسی مشهد
مشهد
ایران
1384
2
کارشناسی ارشد
تهران
تهران
ایران
1387
3
دکتری
تهران
تهران
ایران
1391
آشنایی با زبان
#
زبان
میزان مهارت ترجمه
میزان مهارت مکالمه
1
ٍEnglish
Excellent
Not Bad
مهارتهای حرفهای
#
عنوان مهارت حرفهاى
تاریخ آغاز فعالیت
1
تدوین برنامه های راهبردی سازمان های ورزشی
2
تدوین چارچوب ارزیابی عملکرد در سازمان های ورزشی
3
آسیب شناسی ساختارها و فرایندهای سازمانی
4
پیاده سازی مدل های مدیریت کیفیت در سازمان های ورزشی
5
تدوین و اصلاح اساسنامه و آئین نامه های سازمانی فدراسیون ها و سایر سازمان های ورزشی
سوابق شغلی
#
عناوین مسئولیتها
سازمان محل خدمت
تاریخ شروع
تاریخ خاتمه
1
دبیر مرکز مدیریت ورزشی
آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک
1385
1387
2
مدیر آموزش
فدراسیون قایقرانی
1387
1388
3
عضو کمیته فنی و توسعه
فدراسیون فوتبال
1388
1390
4
عضو کمیته حقوقی و تدوین مقررات
فدراسیون فوتبال
1391
1394
5
معاون آموزشی
پردیس بین الملل دانشگاه خوارزمی
1392
1396
6
معاون آموزشی
دانشکده تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی
1396
1398
فعالیت های اجرایی
#
عناوین فعالیت های اجرایی
توضیح / سازمان محل خدمت
تاریخ شروع
تاریخ خاتمه
1
معاون آموزشی دانشکده تربیت بدنی وعلوم ورزشی
معاون دانشکده
1396/01/01
1396/02/01
علایق تحقیقاتی
#
عنوان علاقمندى
تاریخ آغاز فعالیت
1
مدیریت کیفیت در ورزش
2
مدیریت راهبردی و چارچوب های ارزیابی عملکرد
3
مدیریت برند و بازاریابی در ورزش
طرحهای تحقیقاتی
#
عناوین طرحهاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
تکمیل شده
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
تدوین برنامه راهبردی دانشکده تربیت بدنی وعلوم ورزشی دانشگاه خوارزمی تهران
حسین کارگر
2
ارتباط بین سبک رهبری خدمتگزار مدیران با رضایت شغلی معلمان ورزش مقطع متوسطه شهر زنجان
فاطمه خوئینی
3
تدوین اولویت بندی راهبردهای فدراسیون کاراته ایران با استفاده از و فرایند تحلیل شبکه ایی
سلیمان عبدالهی
4
ارتباط بین ابعاد سازمان یادگیرنده وپیاده سازی مدیریت کیفیت فراگیر در فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران
المیرا امان الهی
5
تحلیل شکاف کیفیت خدمات استخر های کرمانشاه از دیدگاه مشتریان بر اساس مدل سزوکال
فرزاد عباسی گوراجوبی
6
ارتباط کیفیت خدمات بر مبنای مدل با رضایتمندی وتمایل به حضور مجدد دانشجویان در فعالیت های فوق برنامه ی ئرزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان
پیمان کلهری
7
پیاده سازی مدل گسترش عملکرد کیفیت (QFD) با استفاده از فن کیفیت (SERVQUAL)در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی
محمود فاضل بخششی
8
تاثیر بازاریابی درونی بر تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی معلمان تربیت بدنی
خدیجه فرقانی
9
تدوین برنامه استراتژیک ورزشی دانشگاهی دانشگاه خوارزمی
معصومه حیدری
10
رابطه کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتریان اکادمی ملی المپیک پارا المپیک جمهوری اسلامی ایران
مریم برزگر حسینی رفسنجانی
11
آسیب شناسی فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین بر مبنای مولفه های توانمندسازی
صادق بیگدلی
12
ارزیابی کیفیت خدمات ( بر مبنای مدل کیو ای اس ال ) و ارتباط آن با رضایت کلی مشتریان از اماکن ورزشی آموزش و پرورش تهران
عاطفه عباسی
13
تاثیر تعهد ورزشی بر رفتار مصرف دانشجویان دانشگاه خوارزمی
جواد ستاره
14
تعیین تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر شخصیت برند و وفاداری به برند مجموعه های ورزشی شهر قزوین
علیرضا مهرعلیان
15
تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند و وفاداری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر شیراز
داود حسینی
16
نقش واسطه ای کیفیت ادراک شده در تاثیر هویت تیمی بر رضایتمندی و تمایلات رفتاری تماشاگران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز
مسعود رنجبر
17
تدوین فرآیند مدیریت راهبردی ورزش قهرمانی جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران با رویکرد کارت امتیازی متوازن(BSC)
مهدی آرمندنیا
18
نقش تعدیل کننده بر رابطه فاکتورهای کیفیت رویداد و حضور مجدد تماشاگران
محمد براتی
19
رابطه تصویر برند با عشق به برند و نگرشها و رفتارهای احتمالی مشتریان برندهای پوشاک ورزشی
علیرضا میرزائی
20
تحلیل پیامدهای کیفیت خدمات ادراک شده در پیست اسکی فریدون شهر
زهرا چیانی
21
تأثیر خوشنامی تیم بر رفتارهای حمایتی تماشاگران (مطالعه موردی: تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال)
مهدی لطیفی فرد
22
مطالعه مروری مقالات انجام شده در حیطه برند ورزشی و جمع بندی نتایج آنها
سیدعباس حسینی دیدرانی
23
مولفه های تاثیرگذار و تاثیرپذیر از ارزش ویژه در ورزش مطالعه مروری
سیدهادی طباطبائی کرین
24
نقش میانجی وجدان کاری و بدبینی سازمانی در ارتباط بین سرمایه روان شناختی و عملکرد کارکنان وزارت ورزش و جوانان ایران
محبوبه روزبهانی
25
نقش کیفیت خدمات وتصویرسازمان در رضایت احساسی و وفاداری مشتریان مجموعههای ورزشی شهرتهران
حمید آهنین جان
26
کاربرد رویکرد ترکیبی تحلیل شکست و تحلیل شبکه ای به منظور مدیریت ریسک فرآیند خدمات دانشکده های علوم ورزشی (مطالعه موردی: دانشکده علوم ورزشی خوارزمی)
علی باغبانی هاوستین
27
مدل بازاریابی اجتماعی ارتقاء مشارکت میان سالان در فعالیت های بدنی منظم
سعید مخلصی
28
تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی فدراسیون والیبال ایران
محمود افشاردوست
29
تدوین برنامه راهبردی فدراسیون تنیس روی میز ایرانبا استفاده از رویکرد SWOT و AHP
محمود علیزاده
30
نقش واسطه ای ارزش ادارک شده در تاثیر دانش مشتری بر وفاداری هوادار و کسب مزیت رقابتی باشگاههای فوتبال (مطالعه موردی باشگاه های استقلال و پرسپولیس)
جمال الدین بیرامی ایگدر
31
تدوین نقشه استراتژیک ورزش شرکت ملی گاز ایران با رویکرد کارت امتیازی متوازن
مجید یزدان پناه
32
نقش شهرت و ارزش ویژه برند در تاثیر مسئولیت اجتماعی بر تمایلات رفتاری هوادارن باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
احسان فانی
33
تدوین الگوی راهبردی استعدادیابی در وزنه برداری ایران
کوروش باقری
34
تدوین چارچوب مدیریت راهبردی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء ایران
مهین فرهادی زاد
35
طراحی مدل بین المللی سازی برند باشگاه های فوتبال ایران
احمد کاظمی پور
36
موانع و راهکارهای ارتباط بلندمدت تیمهای فوتبال لیگ برتر ایران با شرکتهای حامی، مطالعه موردی استقلال و پرسپولیس
میثم ناصح
37
تدوین مدل کیفیت خدمات گردشگری در کوهنوردی و کوهپیمایی
لیلا بهرامی
38
تجزیه و تحلیل حالات و اثرات شکست(FMEA) در شهرآورد تهران براساس استانداردهایFIFA وAFC
سعید اقامیری
39
مدیریت راهبردی (تدوین،اجرا و ارزیابی )تربیت بدنی آموزش و پرورش استان لرستان با رویکرد (BSC)
احمدرضا عزیزی فتاح آباد
40
بررسی کیفیت وب سایت دانشکده تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی و ارائه راهکارهای ارتقای آن
مسعود تفکری
41
مدیریت زنجیره تامین رویدادهای ورزشی: مطالعه مطالعه موردی لیگ برتر فوتبال ایران
سلیمان عبدالهی
42
اعتباریابی ابزار اندازه گیری مدیریت دانش مشتری در فدراسیون های ورزشی
مرضیه معدنی پور
43
شناسایی علل گرایش مشارکت کنندگان به ورزشهای نوظهور (تناسب اندام) و راه کارهای جذب و حفظ بیشتر آنها
خسرو فتحی
44
تدوین مدل اندازه گیری کیفیت خدمات در اماکن ورزشی لوکس
مهرناز درخشنده
45
شناسایی و اولویت بندی موانع پیاده سازی بازاریابی سبز در صنایع تولیدی کالاهای ورزشی ایران
سروناز فکرتی
46
طراحی الگوی جمعسپاری در حوزه ورزش همگانی
مهدی شوروزی
47
ساخت و اعتباریابی مقیاس بازاریابی پایدار در سازمان های ورزش حرفه ای
مریم باغبانی بیدگلی
48
تاثیر تبلیغات و ارزش ویژه برند بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی با توجه به نقش میانجی عدم تایید انتظار
ملیحه پرویزی
49
ارزیابی مدیریت کیفیت در کلوپ ورزشی دبی
مهتاب کاظمی
50
پیش بین ها و پیامدهای ارزش ادراک شده گردشگران کوهنوردی
نعیمه ستوده شاد
51
" تعیین تاثیر کیفیت ادراک شده(کیفیت فیزیکی،کیفیت تعاملات و کیفیت خروجی) بر تمایلات رفتاری مشتریان باشگاههای بدنسازی شهر شیراز با نقش واسطه ای کیفیت ارتباط با مشتری"
محمدمهدی سالاری
52
تاثیر تجربه برند برنیات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی با نقش واسطه ای یگانگی ادراک شده واعتماد به برند
معصومه علیزاده
53
تاثیربازاریابی باشگاههای فوتبال در شبکه های اجتماعی بر ارزش ویزه برند آنها
محمد بختیاری خدایار
54
تأثیر تصویر برند مدارس فوتبال بر تمایل به مراجعه مجدد والدین با نقش میانجی اعتماد، ریسک و قیمت ادراک شده
مجتبی رئیس زاده اسکوئی
55
فراتحلیل ارتباط کیفیت خدمات با رضایتمندی و نیات رفتاری مشتریان ورزشی
جلال میراحمدی باباحیدری
56
مدل سازی آمیخته بازاریابی پایدار در صنعت گردشگری ورزشی ایران
اعظم عباسی
57
تاثیر بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر نیات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی (بررسی نقش واسطه ای آگاهی از ارزش و آگاهی از برند)
بهاره یوسفی
58
تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند بر رضایتمندی مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران (نقش واسطه ای اعتماد به برند و قدرشناسی مشتریان)
میثم شیراوند
59
مرور نظام مند مطالعات ارزش ویژه برند در ورزش
زینب نوروزی تزنگی
60
بخش بندی بازار گردشگری کوه نوردی ایران بر اساس ویژگی های جمعیت شناختی، انگیزه ها و مزایای مورد انتظار
ازاده محمدی
61
تدوین راهکارهای توسعه فعالیت جسمانی منظم زنان در دوران کرونا با رویکرد بازاریابی اجتماعی
ارزو امانی مستان اباد
62
تدوین برنامه راهبردی ورزش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با رویکرد کارت امتیازی متوازن
علی دیرنده
63
تدوین مدل مدیریت ارتباط الکترونیکی با هواداران (E-FRM) در فوتبال
پرستو قدسی
64
طراحی مدل بازاریابی اجتماعی فدراسیونهای ورزشی ایران
طاها جلالی
65
طراحی مدل زنجیره تامین ناب: مطالعه موردی سازمان ورزشی شهرداری تهران
مهدیه زاچکانی
66
تاثیر شخصیت برند، مصرف کننده و صحه گذار ورزشی بر اثربخشی صحه گذاری ورزشکاران مشهور با رویکرد نطریه تجانس
علیرضا امیرعلایی
67
تأثیر تبلیغات الکترونیک بر تمایلات رفتاری و رضایتمندی مشتریان باشگاه های تناسب اندام شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار و تعدیلکنندگی نگرش نسبت به تبلیغات و میزان درگیری محصول
ملیحه پرویزی
68
تدوین برنامه راهبردی تربیت بدنی و ورزش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با رویکرد کارت امتیازی متوازن
علی دیرنده
69
تاثیر شخصیت برند، مصرف کننده و صحه گذار ورزشی بر اثربخشی صحه گذاری ورزشکاران مشهور با رویکرد نظریه تجانس
علیرضا امیرعلایی
70
تحلیل مزیت های رقابتی فوتسال ایران
محمدرضا رئیسی
دانشجویان تحت مشاوره
#
عنوان
افراد
1
ارتباط بین مشارکت درورزش های تفریحی وابعاد سرمایه اجتماعی ( مطالعه موردی جوانان 15-29 سال شهر تهران )
سمیرا جمالی اقباش
2
تدوین برنامه راهبردی مدیریت هواداران فوتبال باشگاه مبارکه سپاهان
سعید تابش
3
اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش شرکت ایرانسل در لیگ حرفه ای فوتبال ایران بر اساس مدل آیدا
نسیم کشمیری
4
رابطه شخصیت برند باشگاه ، اعتماد و وفاداری به برند هواداران پرسپولیس
حمید رودباری
5
تدوین الگوی بازاریابی الکترونیک صنعت فوتبال ایران
ایرج عیوضی
6
مدیریت اثربخشکاروان های اعزامی به بازیهای آسیایی و المپیک
اصغر رحیمی حسینیه
7
تعیین رابطه بین هوش هیجانی و عملکرد شغلی معلمان تربیت بدنی شهرستانهای استان تهران
محمد شهریاری
8
تدوین الگوی مدیریت ارتباط با مشتری باشگاههای حرفه ای فوتبال ایران
معصومه مجیدی پرست
9
نقش واسطه ارزش ادراک شده در ارتباط کیفیت خدمات اصلی و پیرامونی با رضایتمندی تماشاگران فوتبال
صالح حیدری
10
عوامل موثر بر برند سازی داخلی فدراسیون های ورزشی ایران
یعقوب محمدی
11
شناسایی عوامل موثر بر مدیریت تجربه تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران
سیده الهه علویه ثانی
12
طراحی مدل سبکهای تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان پوشاک ورزشی
مهدی فلاحتی
13
مدل برندسازی داخلی دانشکده های علوم ورزشی دانشگاههای سراسری ایران
معصومه حسینی
14
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه ها بر نیات رفتاری هوادارن لیگ برتر فوتبال ( نقش واسطه ای کیفیت رابطه )
روح اله باقری
15
ارتباط رفتار اخلاقی مربیان با رضایتمندی مشتریان باشگاه های شطرنج استان البرز
سپیده جهانگیری
16
مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند، نگرش به برند و تمایل به خرید کالای ورزشی
روح الله فتحیان جگرلوئی
17
تاأثیر مسئولیت اجتماعی بر ارزش ویژه برند
ساجده سادات مرتضوی
18
نقش اثربخشی صحه گذاری ورزشکاران مشهور روی وفاداری به برند
سیدامیر اجاق
19
نقش میانجیگری سرمایه اجتماعی و مسئولیت اجتماعی در رابطه اخلاق حرفه ای مدیریان با رفتار شهروندی هواداران باشگاههای فوتبال
سعید حاتمی
20
نقش واسطه ای رضایت کلی و احساسی در رابطه علی کیفیت خدمات و تمایلات رفتاری آینده زنان شرکت کننده در ورزش های گروهی باشگاه های شهر اصفهان
فرین میکائیلی طالخونچه
21
تبیین ساختار مالکیت بهینه باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
سعید امیرنژاد
22
پیش بینی ها و پیامدهای وفاداری تماشاگران تیم ملی والیبال ایران
بهنام محمودی
23
الگوی راهبردی مدیریت اسپانسرشیپ ورزش حرفه ای ایران
جواد غلامیان
24
تحلیل عصب شناسی فعالیت مغز هنگام مشاهده انواع فیلمهای تبلیغاتی از طریق ورزش
امین شرری
25
تآثیر ارزش ویژه برند مقصد بر رضایت و قصد بازدید مجدد گردشگران پیستهای اسکی استان تهران
حسین میری
26
شناسایی و اولویت بندی عوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی در جذب اسپانسر باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
فرهاد جاوید
27
تاثیر کیفیت تیم و کیفیت مکان بر نیابت رفتاری تماشاگران: نقش تعدیل کننده ریسکهای ادراک شده
شادی خسروی
28
تاثیر تصویر برند ورزشکاران معروف بر وفاداری نگرشی و تمایل به خرید مصرف کنندگان
مهدی باقری
29
نقش میانجی نوآوری در ارتباط علّی بازارگرایی و عملکرد برند در باشگاههای فوتبال لیگ برتر ایران
امین شری زاده
30
تاثیر انواع تبلیغات بر جلب توجه تماشاگران تلویزیونی مسابقات فوتبال : مطالعه تجربی ردیابی حرکات چشم
عبدالرضا عبودی
31
نقش تعدیلکننده انواع ریسک ادراک شده در تاثیر ارزش ادراکشده بر نیات رفتاری تماشاگران ورزشی
ندا کریمی
32
تدوین نقشه راه توسعه و ترویج فعالیتهای جسمانی سالمندان ایران
ابوالفضل گودرزی
33
بررسی تاثیر هیجانات تماشاگران بر نیات رفتاری تماشاگران لیگ جهانی والیبال، نقش واسطه ای رضایت تماشاگران
جاوید رحیمی نژاد
34
رابطه کیفیت فیزیکی و کیفیت کارکردی با تمایلات رفتاری تماشاگران فوتبال نقش واسطه ای رضایت احساسی
پرویز امامی
35
اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش شرکت ایرانسل در تیم فوتبال پرسپولیس بر اساس مولفه های شناختی، احساسی و رفتاری
عرفان نوذری
36
تدوین الگوی مشارکت سالمندان ایرانی در فعالیت های ورزشی
حمید سارانی
37
فراتحلیل تاثیر شاخص های توسعه انسانی بر عملکرد ورزش قهرمانی
حجت مردانه طالشمکائیل
38
شناسایی و الویت بندی ارزش پیشنهادی مشتریان مجموعه های تفریحی ورزشی و آبی شهر تهران
زینب امیدوار
39
تأثیر هویت اجتماعی، فردی و تیمی بر رفتارهای مثبت تماشاگران فوتبال لیگ برتر
حفیض الله طنازی اصل
40
تاثیر ارزش های فردی، هویت تیمی و نژادی بر انگیزش هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز : نقش تعدیل کنندگی کیفیت تیم
هادی نوری نقده
41
تحلیل محتوای مقالات انگلیسی حوزه مدیریت رویدادهای ورزشی
افسانه قاسمی
42
تاثیر ارزش ادراک شده مبتنی بر رویکرد هزینه منفعت بر نیات رفتاری تماشاگران فوتبال : نقش واسطه ای رضایت احساسی
سیدعلی امامی
43
شناسایی ارزش های پیشنهادی قابل ارائه به تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران
هژیر حسینی
44
طراحی مدل مدیریت مسیر شغلی مربیان ورزش ایران
شمسی شکری املشی
45
تاثیر بازاریابی چریکی بر عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط حوزه خدمات ورزشی با نقش میانجی مزیت رقابتی
فرنوش طائی
46
طراحی مدل کسب و کار باشگاههای ورزشی تناسب اندام زنان
راحله السادات واقفی نظری
47
تحلیل عصبی شناختی تاثیر صحه گذاری ورزشکاران مشهور بر اثر بخشی تبلیغات
حمید رودباری
48
ساخت واعتبار یابیمقیاس ترجیح برند مشتریان زن باشگاه هایتناسب اندام
فاطمه السادات علویه باغ گندم
49
طراحی مدل آموزش وتوسعه مربیگری ورزشی ایران
فرزاد کوهیان افضلی
50
تأثیر شاخصهای کیفیت محیطی بر ارزش ویژه برند گردشگری ورزشی دماوند
محمدامین بایزیدی
51
تاثیر تایید کننده مشهور بر خرید وسواسی مشتریان برند نایک با میانجیگری مادی گرایی و مد گرایی: نقش تعدیل گری آگاهی مصرف کننده و جنسیت
فائزه قراداغی
52
مرور نظام مند مقالات حوزه وفاداری هواداران و تماشاگران ورزشی
احمد توجهی
53
تأثیر مسئولیت اجتماعی بر ترجیح برند هواداران باشگاه گل گهر با نقش میانجی کیفیت ادراک شده
مهدیه نصرت آبادی
54
تأثیر برند شخصی تایید کننده مشهور بر تمایلات رفتاری مشتریان باشگاه های بدنسازی با توجه به نقش میانجی کیفیت ادراک شدهمورد مطالعه:هادی چوپان
میلاد حیدری ترکمانی
55
تحلیل عصب شناختی اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش های الکترونیک: کاربرد همزمان ردیابی حرکات چشم و الکتروآنسفالوگرافی
زهرا عسگری گندمانی
56
مدل ارتباطی آمیخته ی بازاریابی سبز و ارزش ویژه برند با نقش میانجی گری اعتماد به برند باشگاه های ورزشی شهر تهران
نیما حسنی نمین
57
تحلیل عصب شناختی تاثیر مسئولیت اجتماعی ورزشکاران مشهور بر تمایلات رفتاری هواداران
مریم طاهری کیا
58
مدل تحول دیجیتال باشگاههای حرفه ای فوتبال ایران
فرهاد فتحی
59
تاثیر دو نوع جاذبه احساسی و منطقی تبلیغات ورزشی بر پاسخ های مغزی افراد در موقعیت حضور و عدم حضوردیگران
یعقوب محمدی
60
مدل مدیریت داوطلبان در فدراسیون های ورزشی ایران
ازاد اهنگران
61
تدوین مدل بازار یابی اخلاقی کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی ایران
حسین ندرلو
62
تعیین عوامل موثر بر کیفیت ارتباط اسپانسر و باشگاه در لیگ برتر فوتبال ایران
مهدی اکبریان
63
تاثیر نوستالژی بر نیات رفتاری گردشگران ورزشی اسکی با نقش میانجی دلبستگی مکانی و تعدیل کنندگی شخصیت مصرف کننده
ماهان سلطانیان
64
اثربخشی تبلیغات برندهای پوشاک ورزشی در رسانه های اجتماعی بر اساس مدل AIDA
محمدامین قنبری
65
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه بازار برای کسب و کار های کوچک و متوسط ورزشی
مرضیه ریحانی
66
نقشه ادراکی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از نظر هواداران
انسیه اعرابی جشوقانی
دروس ترم جاری
822 - مدیریت پیشرفته درورزش - روز: سه شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
511 - مدیریت روابط عمومی و بین المللی در ورزش - روز: شنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
511 - مدیریت روابط عمومی و بین المللی در ورزش - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
509 - مدیریت نشان(برند)و بلیط فروشی در سازمان های ورزشی - روز: سه شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
506 - سمینار در بازاریابی ورزشی - روز: چهارشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
069 - سنجش واندازه گیری درتربیت بدنی - روز: شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
دوره های درسی
#
عنوان درس
توصیف درس
سرفصل ها
دوره درسی
توضیحات
فایل
1
مدیریت پیشرفته درورزش
دکتری
کد دانشکده:16کد گروه درسی:15کد درس:822گروه درس:65تعداد دانشجو:1تعداد واحد2روز:سه شنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:00نام ساختمان:نام کلاس:
2
مدیریت روابط عمومی و بین المللی در ورزش
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:16کد گروه درسی:15کد درس:511گروه درس:55تعداد دانشجو:18تعداد واحد2روز:شنبهزمان شروع کلاس:15:30زمان پایان کلاس:17:30نام ساختمان:نام کلاس:
3
مدیریت روابط عمومی و بین المللی در ورزش
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:16کد گروه درسی:15کد درس:511گروه درس:55تعداد دانشجو:18تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:00نام ساختمان:دانشکده تربیت بدنی تهران - شهید کشورینام کلاس:کلاس شماره 4 طبقه اول
4
مدیریت نشان(برند)و بلیط فروشی در سازمان های ورزشی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:16کد گروه درسی:15کد درس:509گروه درس:55تعداد دانشجو:16تعداد واحد2روز:سه شنبهزمان شروع کلاس:13:30زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:دانشکده تربیت بدنی تهران - شهید کشورینام کلاس:کلاس شماره 4 طبقه اول
5
سمینار در بازاریابی ورزشی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:16کد گروه درسی:15کد درس:506گروه درس:55تعداد دانشجو:3تعداد واحد2روز:چهارشنبهزمان شروع کلاس:08:00زمان پایان کلاس:10:00نام ساختمان:دانشکده تربیت بدنی تهران - شهید کشورینام کلاس:کلاس شماره 4 طبقه اول
6
سنجش واندازه گیری درتربیت بدنی
کارشناسی
کد دانشکده:16کد گروه درسی:11کد درس:069گروه درس:02تعداد دانشجو:48تعداد واحد2روز:شنبهزمان شروع کلاس:13:30زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:نام کلاس:
دورههای تدریس شده
#
عناوین دروس
مکان و تاریخ تدریس
1
مدیریت راهبردی در ورزش- دکترای تخصصی-
2
مدیریت ارزیابی عملکرد در ورزش- دکترای تخصصی
3
مدیرتی برند و بلیت فروشی در ورزش- کارشناسی ارشد
4
مدیریت استراتژیک بازاریابی در ورزش- کارشناسی ارشد
5
سنجش و اندازه گیری- کارشناسی
6
آمار توصیفی- کارشناسی
7
مدیریت تبلیغات- دکترای تخصصی
8
مدیریت کیفیت در ورزش- دکترای تخصصی
9
ترویج و روابط عمومی در ورزش- دکترای تخصصی
10
مدیریت پیشرفته در ورزش- دکترای تخصصی
11
مدیریت روابط عمومی در ورزش- کارشناسی ارشد
12
مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته- دکترای تخصصی
13
مدیریت سازمان های ورزشی- کارشناسی
14
مدیریت رویدادهای ورزشی- کارشناسی
15
مدیریت امنیت در وریدادهای ورزشی- کارشناسی ارشد
16
مدیریت عملکرد در رویدادهای ورزشی- کارشناسی ارشد
17
مدیریت کیفیت پیشرفته- دکترای تخصصی
کتابهای منتشر شده
#
عنوان
نگارندگان/مترجمان
ناشر
سال چاپ
1
شش سیگما و کنترل کیفیت در سازمانهای ورزشی - six sigma and quality control in sport organization
حسین اکبری یزدی, یعقوب محمدی, مهدیه زاچکانی
دانشگاه خوارزمی
1401
2
شناخت المپیک - Understanding the Olympic
حسین اکبری یزدی, مهدی لطیفی فرد, مهدیه زاچکانی
کمیته ملی المپیک
1400
3
بینش های برندسازی در ورزش - sport branding insights
حسین اکبری یزدی, عرفان مرادی
حتمی
1399
4
مدیریت استراتژیک در ورزش - strategic management in sport
حسین اکبری یزدی, عرفان مرادی, مهرزاد حمیدی
حتمی
1399
5
مدیریت کیفیت جامع و کایزن در ورزش - total quality management and kaizen in sport
حسین اکبری یزدی, چالاک مجیدی, سارا بوژمهرانی
حتمی
1399
6
ورزش در جامعه - sport in society
سید احمد نژاد سجادی, حسین اکبری یزدی, سارا بوژمهرانی, حسین بخشنده
انتشارات علمی و فرهنگی
1399
7
مدیریت کیفیت در ورزش - quality management in sport
حسین اکبری یزدی, مهرزاد حمیدی, نصرالله سجادی, محمد خبیری
علم و دانش
1393
8
مدیریت منابع انسانی در سازمان های ورزشی المپیک - human resource management in olympic sport organizations
حسین اکبری یزدی
پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی
1388
مقالات چاپ شده
#
عنوان
نگارندگان
عنوان مجله
سال انتشار
1
Exploring the impact of chance events on the competitive advantage of nations: an elite sport perspective
Hossein Akbari Yazdi, Mahdi Latififard, Hossein Akbari Yazdi, Geoff Dickson
International Journal of Sport Policy and Politics
2024
2
Investigate the Application of the AIDA Model in the Sport Industry: The Effectiveness of Advertisements of Famous Athletes on Students' Attitudes
, Alireza Elahi, Hossein Akbari Yazdi
Archives in Sport Management and Leadership
2023
3
Impacts of game attractiveness and color of message on sport viewers' attention to prosocial message: an eye-tracking study
Behnam Oboudi, Alireza Elahi, Hossein Akbari Yazdi, Do Young Pyun
Sport Business and Management-An International Journal
2022
4
A Comparative Study to Identify a Suitable Model of Ownership for Iran Football Pro League Clubs
Saeed Amirnejad, Alireza Elahi, Hossein Akbari Yazdi
International Journal of Applied Exercise Physiology
2018
5
The Impact of Team Reputation and Team Quality on the Loyalty of the Fans of Iranian National Volleyball Team:A Mediating Role of Satisfaction
Alireza Elahi, Behnam Mahmoudi, Hossein Akbari Yazdi
Annals of Applied Sport Science
2018
6
Strategic Analysis of Veterans and Disabled Peoples Championship Sports Evidence from Iran
mahdi armandnia, Hossein Akbari Yazdi, Alireza Elahi
international journal of economic perspectives
2017
7
The relationship between brand club personalities trust and brand loyalty in fans of perspolis FC
Hamid Rodbari, Alireza Elahi, Hossein Akbari Yazdi
Review of European Studies
2016
8
Strategic Planning For Iranian Veterans And Disabled Championship Sports Using Combined SWOT And AHP Analysis
mahdi armandnia, Hossein Akbari Yazdi, Alireza Elahi
WORLD JOURNAL OF ENVIRONMENTAL BIOSCIENCES
2016
9
Investigation of barriers to participation of women and girls in recreational sport activities at Tehran city
, Alireza Elahi, Hossein Akbari Yazdi
INDIAN JOURNAL OF FUNDAMENTAL AND APPLIED LIFE SCIENCES
2014
10
Investigate the barriers to participation women and girls on recreational-sportive activities on Tehran city
banafshe imani, Alireza Elahi, Hossein Akbari Yazdi
INDIAN JOURNAL OF FUNDAMENTAL AND APPLIED LIFE SCIENCES
2014
11
relationship between brand club personalities trust and brand loyalty in fans of perspolis fc
hamid roudbari, Alireza Elahi, Hossein Akbari Yazdi
Review of European Studies
1980
12
تفاوت تأثیر تبلیغات توسط زنان و مردان ورزشکار در میزان اشتیاق به خرید کالاهای ورزشی: نتایج یک آزمایش تجربی
روح الله فتحیان جگرلوئی, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
مدیریت ورزشی
1402
13
قوانین و مققرات، حلقه مفقوده توسعه و ترویج فعالیت جسمانی سالمندان ایرانی
ابوالفضل گودرزی, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
مجلس و راهبرد
1402
14
شناسایی معیارهای اولیه ورود به برنامه های رسمی آموزش مربی ورزشی
فرزاد کوهیان افضلی, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
مدیریت منابع انسانی در ورزش
1402
15
استراتژی های موثر در مدل اسپانسرشیپ ورزش های حرفه ای ایران
جواد غلامیان, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
مطالعات مدیریت ورزشی
1402
16
مدل سازی آمیخته بازاریابی پایدار در صنعت گردشگری ورزشی ایران
اعظم عباسی, حسین اکبری یزدی, محمدرضا معین فرد, علیرضا الهی
جغرافیایی فضای گردشگری
1402
17
نقشه راه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در ورزش ایران
علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی, چالاک مجیدی, رضا خورشیدی
مجلس و راهبرد
1401
18
ساخت و اعتبار سنجی مقیاسی برای سنجش برند سازی داخلی در فدراسیونهای ورزشی
یعقوب محمدی, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی
1401
19
پیش بینی کننده های جامعه شناختی انگیزش هواداران فوتبال : مطالعه موردی باشگاه تراکتورسازی
علیرضا الهی, هادی نوری نقده, حسین اکبری یزدی
مدیریت ورزشی
1401
20
تدوین مولفه های راهبردی توسعه و ترویج فعالیت جسمانی سالمندان ایرانی بر اساس رویکرد SOAR
ابوالفضل گودرزی, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی
1401
21
تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رفتار خرید مشتریان ورزشی: مطالعه موردی تماشاگران فولاد مبارکه سپاهان
مریم طاهری کیا, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی
1401
22
بین المللی سازی برند باشگاههای فوتبال ایران
احمد کاظمی پور, حسین اکبری یزدی, رضا محمدکاظمی, علیرضا الهی
مطالعات مدیریت ورزشی
1401
23
به کارگیری کارت امتیازی متوازن به منظور استقرار مدیریت راهبردی تربیت بدنی و ورزش دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
علی دیرنده, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران
1401
24
تأثیر مولفه شناختی شهرت تیم بر مولفه عاطفی: با تأکید بر تفاوت تماشاگران و بینندگان لیگ برتر ایران
مهدی لطیفی فرد, حسین اکبری یزدی, مرجان صفاری
مطالعات بازاریابی ورزشی
1401
25
ارائه مدلی برای اندازه گیری سبکهای تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان: مطالعه پوشاک ورزشی
مهدی فلاحتی, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
مدیریت ورزشی
1400
26
الگوی کیفی چارچوب آموزش و توسعه مربیگری ورزشی
فرزاد کوهیان افضلی, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی
1400
27
طراحی الگوی فرایندی کسب وکار باشگاه های ورزشی تناسب اندام زنان
راحله السادات واقفی نظری, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
مدیریت ورزشی
1400
28
واکنش های مغزی هواداران در پاسخ به مسئولیت اجتماعی ورزشکاران مشهور
علیرضا الهی, مریم طاهری کیا, امیرهمایون جوادی, حسین اکبری یزدی
تازه های علوم شناختی
1400
29
چالش ها و موانع کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در اعزام به بازیهای المپیک
سید نصراله سجادی , نجف آقایی, حسین اکبری یزدی, اصغر رحیمی
مطالعات مدیریت ورزشی
1400
30
تاثیر ابعاد بازاریابی تجربی بر تمایلات رفتاری دانشجویان هوادار لیگ برتر فوتبال ایران
حسین اکبری یزدی, مهدی لطیفی فر, امین یادگاری
تحلیل های جامعه شناختی و مدیریتی در ورزش
1400
31
هویت، طرفداری و رسانه های اجتماعی: بررسی اثر هویت تیم بر رفتار صفحه دوم طرفداران لیگ برتر ایران
حسین اکبری یزدی, مهدی لطیفی فر, امین یادگاری
تحلیل های جامعه شناختی و مدیریتی در ورزش
1400
32
تاثیرجذابیت، تخصص و اعتماد شخصیت های مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالای ورزشی: نتایج یک مطالعه تجربی
روح الله فتحیان جگرلوئی, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
مدیریت و توسعه ورزش
1400
33
مروری بر بازاریابی عصبی و کاربرد آن در ورزش (بررسی مطالعات تجربی)
زهرا عسگری گندمانی, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
فصلنامه سلامت و ورزش: رویکردهای نوین
1400
34
مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقای ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی
روح الله فتحیان جگرلوئی, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
مدیریت ورزشی
1399
35
تدوین برنامه راهبردی تربیت بدنی آموزش و پرورش استان لرستان با رویکرد SWOT
احمدرضا عزیزی فتاح آباد, حسین اکبری یزدی, علیرضا الهی
پژوهش در نظام های آموزشی
1399
36
تحلیل کیفی سیاستها و راهبردهای توسعه فعالیت جسمانی سالمندان کشورهای پیشرو
ابوالفضل گودرزی, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت ایران
1399
37
تحلیل نیازمندی های تماشاگران فوتبال جهت حضور در ورزشگاه با استفاده از مدل ترکیبی کانو و تاگوچی
عبدالرضا عبودی, حسین اکبری یزدی, سلیمان عبدالهی
پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی
1399
38
موانع ارتباط بلندمدت بین باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران با شرکتها و سازمانهای حامی
میثم ناصح, حسین اکبری یزدی, علیرضا الهی
پژوهشهای حامیگری، مدیریت و بازاریابی ورزشی
1399
39
ارائه مدلی برای مدیریت مسیر شغلی مربیان ورزشی ایران: یافته های یک تحقیق کیفی
شمسی شکری املشی, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
نشریه مدیریت منابع انسانی در ورزش
1399
40
تعیین اثر تصویر برند یک شخصیت مشهور ورزشی بر وفاداری و تمایل به خرید مصر ف کنندگان مطالعه موردی حسن یزدانی قهرمان المپیک
مهدی باقری, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی
1399
41
تدوین مدل بازاریابی اجتماعی برای ارتقای مشارکت میان سالان آگاه و کم درآمد در فعالیت بدنی منظم، یک مطالع?
سعید مخلصی, حسین اکبری یزدی, علیرضا الهی, محمد خبیری
آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت ایران
1398
42
ارتباط کیفیت خدمات بر مبنای مدل کیواسک، با رضایتمندی و تمایل به حضورمجدد دانشجویان در فعالیت های فوق برنامه ورزشی
پیمان کلهری, حسین اکبری یزدی
مطالعات مدیریت ورزشی
1398
43
نقش واسطه ای ارزش ادراک شده در ارتباط بین دانش مشتری با وفاداری مشتریان وکسب مزیت رقابتی باشگاههای لیگ برتر فوتبال
جمال الدین بیرامی ایگدر, حسین اکبری یزدی, علیرضا الهی
مدیریت ورزشی
1398
44
مدیریت ایمنی در سالن دوازده هزار نفری آزادی با رویکرد تجزیه و تحلیل حالات شکست
سیدامیر اجاق, حسین اکبری یزدی
مدیریت و توسعه ورزش
1398
45
آیا خوشنامی تیم، محرکی بر رفتارهای حمایتی تماشاگران خواهد بود؟
مهدی لطیفی فرد, حسین اکبری یزدی, مرجان صفاری
پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی
1398
46
تدوین برنامه راهبردی فدراسیون ورزشی تنیس روی میز ایران با استفاده از رویکرد A'WOT
محمود علیزاده, حسین اکبری یزدی, علیرضا الهی
مطالعات راهبردی ورزش و جوانان
1398
47
ارزیابی کیفیت وبسایتهای ورزشی با استفاده از رویکرد WEBQUAL و QFD
مریم طاهری کیا, رضا خورشیدی, حسین اکبری یزدی
مدیریت و توسعه ورزش
1398
48
نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در رابطه اخلاق حرفه ای مدیران با رفتار شهروندی هواداران باشگاههای فوتبال
سعید حاتمی, نجف آقایی, حسین پور سلطان زرندی, حسین اکبری یزدی
مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش
1397
49
عوامل موثر بر مشارکت سالمندان ایرانی در فعالیتهای ورزشی از دیدگاه متخصصان یک مطالعه کیفی
حمید سارانی, نجف آقایی, مرجان صفاری, حسین اکبری یزدی
آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت ایران
1397
50
ارزیابی و مقایسه مدیریت کیفیت در فدراسیون های پایه و پرمدال ایران بر اساس رویکرد تلفیقی ای اف کیو ام و تحلیل سلسله مراتبی
سارا بوژمهرانی, محمد حسین رضوی, مرتضی دوستی, حسین اکبری یزدی
پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی
1397
51
ساخت، روایی و پایایی سنجی ابزار سنجش اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش بر اساس مدل آیدا
عاطفه اسد زاده, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
مدیریت و توسعه ورزش
1397
52
تعیین روایی و پایایی پرسش نامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی
مریم طاهری کیا, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
مطالعات مدیریت ورزشی
1397
53
راهبردهای ارتقای سلامت سالمندان با استفاده از فعالیت های ورزشی: یک مطالع? کیفی
حمید سارانی, نجف آقایی, مرجان صفاری, حسین اکبری یزدی
آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت ایران
1397
54
پیش بینی وفاداری کارکنان از طریق تصویر ذهنی برند (مطالعه موردی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک)
سارا بوژمهرانی, معصومه کلاته سیفری, حسین اکبری یزدی
مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش
1396
55
طراحی مدل تاثیر کیفیت خدمات ادراک شده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه پرسپولیس
سعید حاتمی, حسین اکبری یزدی
مدیریت ورزشی
1396
56
نقش میانجی وجدان کاری و بدبینی سازمانی در ارتباط بین سرمایه روانشناختی و عملکرد کارکنان وزارت ورزش و جوانان ایران
محبوبه روزبهانی, حسین اکبری یزدی, علیرضا الهی
مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش
1396
57
اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش شرکت ایرانسل در لیگ حرفه ای فوتبال ایران بر اساس مدل آیدا AIDA
نسیم کشمیری, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
مطالعات مدیریت ورزشی
1396
58
تبیین مدل ارزش ادراک شده برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
جمال الدین بیرامی ایگدر, حسین اکبری یزدی
مدیریت ورزشی
1396
59
سبک های تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان پوشاک ورزشی
مهدی فلاحتی, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
مطالعات مدیریت ورزشی
1396
60
تحلیل گسترش عملکرد کیفیت در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی
محمود فاضل بخششی, نجف آقایی, حسین اکبری یزدی
مدیریت و توسعه ورزش
1396
61
تدوین مضامین راهبردی مدیریت هواداران باشگاه سپاهان اصفهان
سعید تابش, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی
1395
62
مضامین راهبردی مدیریت هواداران باشگاه سپاهان اصفهان
حسین اکبری یزدی
پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی
1395
63
تدوین بیانیه ماموریت و استراتژی های توسعه دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی
حسین کارگر, بهراه رادفر, حسین اکبری یزدی, علیرضا الهی
مطالعات تربیت بدنی و علوم ورزشی
1395
64
شناسایی مولفه های محیطی موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاه های حرفه ای فوتبال
معصومه مجیدی پرست, علیرضا الهی, امیر خانلری, حسین اکبری یزدی
رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی
1395
65
راهبردها و پیامدهای مدیریت ارتباط دانشکده های تربیت بدنی و علوم ورزشی با بخش اجرایی صنعت ورزش
وحید ساعتچیان, فریده هادوی, حسین اکبری یزدی, مرجان صفاری
مطالعات راهبردی ورزش و جوانان
1394
66
بررسی و تحلیل کیفیت خدمات در لیگ برتر فوتبال ایران بر مبنای سروکوال
حسین اکبری یزدی, مهرزاد حمیدی, محمد خبیری, سیدنصرالله سجادی
مطالعات مدیریت ورزشی
1393
67
ارتباط رضایتمندی و کیفیت ارائه خدمات عوامل برگزاری با میزان رضایتمندی شرکت کنندگان در المپیاد ورزش دانشجویی
علی ناصریان, حسین کردلو, حسین اکبری یزدی
پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی
1393
68
تدوین هدف های کلان، سیاست ها و راهبردهای توسعه تربیت بدنی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران
حسین اکبری یزدی
راهبرد دفاعی
1391
69
بلیبلیلبلی
مریم طاهری کیا, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
سروش کودکان
1379
70
تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند بر رضایتمندی مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران (نقش واسطه ای اعتماد به برند و قدرشناسی مشتریان)
میثم شیراوند, حسین اکبری یزدی, محمد حسن پیمان فر
مدیریت ورزشی
مقالات ارایه شده
#
عنوان
نگارندگان
مشخصات کنفرانس
سال برگزارى
نوع ارائه
1
مقایسه ی کیفیت زندگی معلمان تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی( مطالعه موردی شهرستان همدان)
حسین اکبری یزدی, پیمان کلهری
همایش ملی تحولات علوم ورزشی در حوزه سلامت، پیشگیری و قهرمانی - ایران
1395/02/23
شفاهى
2
تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رفتار خرید مشتریان ورزشی
مریم طاهری کیا, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
نهمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی - ایران
1394/12/19
شفاهى
3
تحلیل سوات بازاریابی فدراسیون والیبال ایران
حسین اکبری یزدی, سجاد نعمت زاده, سلیمان عبدالهی
نهمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی - ایران
1394/12/19
شفاهى
4
ساخت، روایی و پایایی سنجی ابزار ایرانی سنجش اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش بر اساس مدل AIDA
نسیم کشمیری, علیرضا الهی, حسین اکبری یزدی
دومین کنفرانس بین المللی ابزارها و تکنیکهای مدیریت - ایران
1394/10/15
شفاهى
5
عوامل موثر در نحوه گذران اوقات فراغت دانش آموزان پسر پیش دانشگاهی شهرستان مشکین شهر
حسین اکبری یزدی, فرزاد نوبخت, هادی زمانی
ورزش برای همه - ایران
1393/02/24
شفاهى