توصیف مختصر

حسین اکبری یزدی؛ دکترای تخصصی مدیریت ورزشی

سمت اجرایی: معاون آموزشی دانشکده تربیت بدنی  و علوم ورزشی

مرتبه علمی: استادیار گروه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی
تلفن تماس: 02122228001
پست الکترونیکی: akbarihossein@yahoo.com
سوابق آموزشی:
دکترای تخصصی مدیریت ورزشی از دانشگاه تهران
عنوان رساله: گسترش عملکرد کیفیت (QFD) در لیگ حرفه ای فوتبال ایران/ نمره 20
کارشناس ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه تهران
عنوان پایان نامه: ارزیابی تعالی سازمانی (EFQM) در دانشکده های تربیت بدنی شهر تهران/ نمره 19/50
کارشناسی: مهندسی مواد- متالورژی صنعتی از دانشگاه فردوسی مشهد

افتخارات : 
کسب رتبه اول در آزمون ورودی دکترای تخصصی دانشگاه تهران/ 1387
کسب رتبه اول در آزمون ورودی کارشناسی ارشد در گرایش مدیریت ورزشی/ 1384
دانشجوی پژوهشگر برتر دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران/ 1388
 
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
کارشناسی
فردوسی مشهد
مشهد
ایران
1384
2
کارشناسی ارشد
تهران
تهران
ایران
1387
3
دکتری
تهران
تهران
ایران
1391
آشنایی با زبان
#
زبان
میزان مهارت ترجمه
میزان مهارت مکالمه
1
ٍEnglish
Excellent
Not Bad
مهارت‌های حرفه‌ای
#
عنوان مهارت‌ حرفه‌اى
تاریخ آغاز فعالیت
1
تدوین برنامه های راهبردی سازمان های ورزشی
2
تدوین چارچوب ارزیابی عملکرد در سازمان های ورزشی
3
آسیب شناسی ساختارها و فرایندهای سازمانی
4
پیاده سازی مدل های مدیریت کیفیت در سازمان های ورزشی
5
تدوین و اصلاح اساسنامه و آئین نامه های سازمانی فدراسیون ها و سایر سازمان های ورزشی
علایق تحقیقاتی
#
عنوان علاقمندى
تاریخ آغاز فعالیت
1
مدیریت کیفیت در ورزش
2
مدیریت راهبردی و چارچوب های ارزیابی عملکرد
3
مدیریت برند و بازاریابی در ورزش
طرح‌های تحقیقاتی
#
عناوین طرح‌هاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
تکمیل شده
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
تدوین برنامه راهبردی دانشکده تربیت بدنی وعلوم ورزشی دانشگاه خوارزمی تهران
حسین کارگر
2
ارتباط بین سبک رهبری خدمتگزار مدیران با رضایت شغلی معلمان ورزش مقطع متوسطه شهر زنجان
فاطمه خوئینی
3
تدوین اولویت بندی راهبردهای فدراسیون کاراته ایران با استفاده از و فرایند تحلیل شبکه ایی
سلیمان عبدالهی
4
ارتباط بین ابعاد سازمان یادگیرنده وپیاده سازی مدیریت کیفیت فراگیر در فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران
المیرا امان الهی
5
تحلیل شکاف کیفیت خدمات استخر های کرمانشاه از دیدگاه مشتریان بر اساس مدل سزوکال
فرزاد عباسی گوراجوبی
6
ارتباط کیفیت خدمات بر مبنای مدل با رضایتمندی وتمایل به حضور مجدد دانشجویان در فعالیت های فوق برنامه ی ئرزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان
پیمان کلهری
7
پیاده سازی مدل گسترش عملکرد کیفیت (QFD) با استفاده از فن کیفیت (SERVQUAL)در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی
محمود فاضل بخششی
8
تاثیر بازاریابی درونی بر تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی معلمان تربیت بدنی
خدیجه فرقانی
9
تدوین برنامه استراتژیک ورزشی دانشگاهی دانشگاه خوارزمی
معصومه حیدری
10
رابطه کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتریان اکادمی ملی المپیک پارا المپیک جمهوری اسلامی ایران
مریم برزگر حسینی رفسنجانی
11
آسیب شناسی فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین بر مبنای مولفه های توانمندسازی
صادق بیگدلی
12
ارزیابی کیفیت خدمات ( بر مبنای مدل کیو ای اس ال ) و ارتباط آن با رضایت کلی مشتریان از اماکن ورزشی آموزش و پرورش تهران
عاطفه عباسی
13
تاثیر تعهد ورزشی بر رفتار مصرف دانشجویان دانشگاه خوارزمی
جواد ستاره
14
تعیین تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر شخصیت برند و وفاداری به برند مجموعه های ورزشی شهر قزوین
علیرضا مهرعلیان
15
تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند و وفاداری مشتریان مجموعه های ورزشی شهر شیراز
داود حسینی
16
نقش واسطه ای کیفیت ادراک شده در تاثیر هویت تیمی بر رضایتمندی و تمایلات رفتاری تماشاگران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز
مسعود رنجبر
17
تدوین فرآیند مدیریت راهبردی ورزش قهرمانی جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران با رویکرد کارت امتیازی متوازن(BSC)
مهدی آرمندنیا
18
نقش تعدیل کننده بر رابطه فاکتورهای کیفیت رویداد و حضور مجدد تماشاگران
محمد براتی
19
رابطه تصویر برند با عشق به برند و نگرش‌ها و رفتارهای احتمالی مشتریان برندهای پوشاک ورزشی
علیرضا میرزائی
20
تحلیل پیامدهای کیفیت خدمات ادراک شده در پیست اسکی فریدون شهر
زهرا چیانی
21
تأثیر خوشنامی تیم بر رفتارهای حمایتی تماشاگران (مطالعه موردی: تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال)
مهدی لطیفی فرد
22
مطالعه مروری مقالات انجام شده در حیطه برند ورزشی و جمع بندی نتایج آنها
سیدعباس حسینی دیدرانی
23
مولفه های تاثیرگذار و تاثیرپذیر از ارزش ویژه در ورزش مطالعه مروری
سیدهادی طباطبائی کرین
24
نقش میانجی وجدان کاری و بدبینی سازمانی در ارتباط بین سرمایه روان شناختی و عملکرد کارکنان وزارت ورزش و جوانان ایران
محبوبه روزبهانی
25
نقش کیفیت خدمات وتصویرسازمان در رضایت احساسی و وفاداری مشتریان مجموعه‌های ورزشی شهرتهران
حمید آهنین جان
26
کاربرد رویکرد ترکیبی تحلیل شکست و تحلیل شبکه ای به منظور مدیریت ریسک فرآیند خدمات دانشکده های علوم ورزشی (مطالعه موردی: دانشکده علوم ورزشی خوارزمی)
علی باغبانی هاوستین
27
مدل بازاریابی اجتماعی ارتقاء مشارکت میان سالان در فعالیت های بدنی منظم
سعید مخلصی
28
تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی فدراسیون والیبال ایران
محمود افشاردوست
29
تدوین برنامه راهبردی فدراسیون تنیس روی میز ایرانبا استفاده از رویکرد SWOT و AHP
محمود علیزاده
30
نقش واسطه ای ارزش ادارک شده در تاثیر دانش مشتری بر وفاداری هوادار و کسب مزیت رقابتی باشگاههای فوتبال (مطالعه موردی باشگاه های استقلال و پرسپولیس)
جمال الدین بیرامی ایگدر
31
تدوین نقشه استراتژیک ورزش شرکت ملی گاز ایران با رویکرد کارت امتیازی متوازن
مجید یزدان پناه
32
نقش شهرت و ارزش ویژه برند در تاثیر مسئولیت اجتماعی بر تمایلات رفتاری هوادارن باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
احسان فانی
33
تدوین الگوی راهبردی استعدادیابی در وزنه برداری ایران
کوروش باقری
34
تدوین چارچوب مدیریت راهبردی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء ایران
مهین فرهادی زاد
35
طراحی مدل بین المللی سازی برند باشگاه های فوتبال ایران
احمد کاظمی پور
36
موانع و راهکارهای ارتباط بلندمدت تیمهای فوتبال لیگ برتر ایران با شرکتهای حامی، مطالعه موردی استقلال و پرسپولیس
میثم ناصح
37
تدوین مدل کیفیت خدمات گردشگری در کوهنوردی و کوهپیمایی
لیلا بهرامی
38
تجزیه و تحلیل حالات و اثرات شکست(FMEA) در شهرآورد تهران براساس استانداردهایFIFA وAFC
سعید اقامیری
39
مدیریت راهبردی (تدوین،اجرا و ارزیابی )تربیت بدنی آموزش و پرورش استان لرستان با رویکرد (BSC)
احمدرضا عزیزی فتاح آباد
40
بررسی کیفیت وب سایت دانشکده تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی و ارائه راهکارهای ارتقای آن
مسعود تفکری
41
مدیریت زنجیره تامین رویدادهای ورزشی: مطالعه مطالعه موردی لیگ برتر فوتبال ایران
سلیمان عبدالهی
42
اعتباریابی ابزار اندازه گیری مدیریت دانش مشتری در فدراسیون های ورزشی
مرضیه معدنی پور
43
شناسایی علل گرایش مشارکت کنندگان به ورزشهای نوظهور (تناسب اندام) و راه کارهای جذب و حفظ بیشتر آنها
خسرو فتحی
44
تدوین مدل اندازه گیری کیفیت خدمات در اماکن ورزشی لوکس
مهرناز درخشنده
45
شناسایی و اولویت بندی موانع پیاده سازی بازاریابی سبز در صنایع تولیدی کالاهای ورزشی ایران
سروناز فکرتی
46
طراحی الگوی جمع‌سپاری در حوزه ورزش همگانی
مهدی شوروزی
47
ساخت و اعتباریابی مقیاس بازاریابی پایدار در سازمان های ورزش حرفه ای
مریم باغبانی بیدگلی
48
تاثیر تبلیغات و ارزش ویژه برند بر تمایلات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی با توجه به نقش میانجی عدم تایید انتظار
ملیحه پرویزی
49
ارزیابی مدیریت کیفیت در کلوپ ورزشی دبی
مهتاب کاظمی
50
پیش بین ها و پیامدهای ارزش ادراک شده گردشگران کوهنوردی
نعیمه ستوده شاد
51
" تعیین تاثیر کیفیت ادراک شده(کیفیت فیزیکی،کیفیت تعاملات و کیفیت خروجی) بر تمایلات رفتاری مشتریان باشگاه‌های بدنسازی شهر شیراز با نقش واسطه ای کیفیت ارتباط با مشتری"
محمدمهدی سالاری
52
تاثیر تجربه برند برنیات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی با نقش واسطه ای یگانگی ادراک شده واعتماد به برند
معصومه علیزاده
53
تاثیربازاریابی باشگاههای فوتبال در شبکه های اجتماعی بر ارزش ویزه برند آنها
محمد بختیاری خدایار
54
تأثیر تصویر برند مدارس فوتبال بر تمایل به مراجعه مجدد والدین با نقش میانجی اعتماد، ریسک و قیمت ادراک شده
مجتبی رئیس زاده اسکوئی
55
فراتحلیل ارتباط کیفیت خدمات با رضایتمندی و نیات رفتاری مشتریان ورزشی
جلال میراحمدی باباحیدری
56
مدل سازی آمیخته بازاریابی پایدار در صنعت گردشگری ورزشی ایران
اعظم عباسی
57
تاثیر بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر نیات رفتاری مشتریان مجموعه های ورزشی (بررسی نقش واسطه ای آگاهی از ارزش و آگاهی از برند)
بهاره یوسفی
58
تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند بر رضایتمندی مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران (نقش واسطه ای اعتماد به برند و قدرشناسی مشتریان)
میثم شیراوند
59
مرور نظام مند مطالعات ارزش ویژه برند در ورزش
زینب نوروزی تزنگی
60
بخش بندی بازار گردشگری کوه نوردی ایران بر اساس ویژگی های جمعیت شناختی، انگیزه ها و مزایای مورد انتظار
ازاده محمدی
61
تدوین راهکارهای توسعه فعالیت جسمانی منظم زنان در دوران کرونا با رویکرد بازاریابی اجتماعی
ارزو امانی مستان اباد
62
تدوین برنامه راهبردی ورزش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با رویکرد کارت امتیازی متوازن
علی دیرنده
63
تدوین مدل مدیریت ارتباط الکترونیکی با هواداران (E-FRM) در فوتبال
پرستو قدسی
64
طراحی مدل بازاریابی اجتماعی فدراسیونهای ورزشی ایران
طاها جلالی
65
طراحی مدل زنجیره تامین ناب: مطالعه موردی سازمان ورزشی شهرداری تهران
مهدیه زاچکانی
66
تاثیر شخصیت برند، مصرف کننده و صحه گذار ورزشی بر اثربخشی صحه گذاری ورزشکاران مشهور با رویکرد نطریه تجانس
علیرضا امیرعلایی
67
تأثیر تبلیغات الکترونیک بر تمایلات رفتاری و رضایتمندی مشتریان باشگاه های تناسب اندام شهر تهران با توجه به نقش میانجی عدم تأیید انتظار و تعدیل‌کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات و میزان درگیری محصول
ملیحه پرویزی
68
تدوین برنامه راهبردی تربیت بدنی و ورزش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با رویکرد کارت امتیازی متوازن
علی دیرنده
69
تاثیر شخصیت برند، مصرف کننده و صحه گذار ورزشی بر اثربخشی صحه گذاری ورزشکاران مشهور با رویکرد نظریه تجانس
علیرضا امیرعلایی
70
تحلیل مزیت های رقابتی فوتسال ایران
محمدرضا رئیسی
دروس ترم جاری
822 - مدیریت پیشرفته درورزش - روز: سه شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
511 - مدیریت روابط عمومی و بین المللی در ورزش - روز: شنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
511 - مدیریت روابط عمومی و بین المللی در ورزش - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
509 - مدیریت نشان(برند)و بلیط فروشی در سازمان های ورزشی - روز: سه شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
506 - سمینار در بازاریابی ورزشی - روز: چهارشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
069 - سنجش واندازه گیری درتربیت بدنی - روز: شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30