توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغالتحصیلى
میانگین کل
1
کارشناسی ادبیات انگلیسی
1387/06/29
2
کارشناسی ارشد زبانشناسی
1390/06/29
3
دکتری تخصصی زبان شناسی
سوفیا/ژاپن
1396/06/29
آشنایی با زبان
#
زبان
میزان مهارت ترجمه
میزان مهارت مکالمه
1
انگلیسی
پیشرفته
پیشرفته
1
ژاپنی
متوسط
متوسط
1
آلمانی
مبتدی
مبتدی
سوابق شغلی
#
عناوین مسئولیتها
سازمان محل خدمت
تاریخ شروع
تاریخ خاتمه
1
هیئت علمی
دانشگاه خوارزمی
1400
2
مدرس دانشگاه
دانشگاه اوتسوما ژاپن
1394
1396
3
مدرس دانشگاه
دانشگاه تویو-ایوا
1394
1396
4
مدرس
رایزنی علمی فرهنگی ایران در ژاپن
1393
1396
5
مدرس دانشگاه
دانشگاه علمی کاربردی تهران
1388
1390
6
مدرس دوره های آزاد و پودمانی
مجتمع فنی تهران
1387
1390
علایق تحقیقاتی
#
عنوان علاقمندى
تاریخ آغاز فعالیت
1
مترجمی زبان انگلیسی
2
آموزش زبان انگلیسی
3
زبانشناسی کاربردی- روانشناسی زبان
4
زبانشناسی شناختی
5
تحلیل گفتمان زبان
دروس ترم جاری
713 - زبانشناسی کاربردی وترجمه - روز: سه شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
003 - زبان عمومی - روز: یک شنبه - از ساعت 15:30 تا 17:00
003 - زبان عمومی - روز: یک شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:00
010 - خواندن ودرک مفاهیم 1 - روز: سه شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
010 - خواندن ودرک مفاهیم 1 - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
200 - زبان شناسی 2 - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
دوره های درسی
#
عنوان درس
توصیف درس
سرفصل ها
دوره درسی
توضیحات
فایل
1
زبانشناسی کاربردی وترجمه
تحصیلات تکمیلی
کد دانشکده:15کد گروه درسی:16کد درس:713گروه درس:50تعداد دانشجو:4تعداد واحد2روز:سه شنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:00نام ساختمان:دانشکده ادبیات و علوم انسانینام کلاس:103- ادبیات. طبقه همکف
2
زبان عمومی
کارشناسی
کد دانشکده:90کد گروه درسی:13کد درس:003گروه درس:33تعداد دانشجو:36تعداد واحد3روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:15:30زمان پایان کلاس:17:00نام ساختمان:دانشکده ادبیات و علوم انسانینام کلاس:114 - آزمایشگاه زبان. طبقه همکف
3
زبان عمومی
کارشناسی
کد دانشکده:90کد گروه درسی:13کد درس:003گروه درس:33تعداد دانشجو:36تعداد واحد3روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:13:30زمان پایان کلاس:15:00نام ساختمان:دانشکده ادبیات و علوم انسانینام کلاس:114 - آزمایشگاه زبان. طبقه همکف
4
خواندن ودرک مفاهیم 1
کارشناسی
کد دانشکده:15کد گروه درسی:16کد درس:010گروه درس:11تعداد دانشجو:43تعداد واحد4روز:سه شنبهزمان شروع کلاس:13:30زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:دانشکده ادبیات و علوم انسانینام کلاس:102- ادبیات . طبقه همکف
5
خواندن ودرک مفاهیم 1
کارشناسی
کد دانشکده:15کد گروه درسی:16کد درس:010گروه درس:11تعداد دانشجو:43تعداد واحد4روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:08:00زمان پایان کلاس:10:00نام ساختمان:دانشکده ادبیات و علوم انسانینام کلاس:114 - آزمایشگاه زبان. طبقه همکف
6
زبان شناسی 2
کارشناسی
کد دانشکده:15کد گروه درسی:16کد درس:200گروه درس:11تعداد دانشجو:49تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:13:30زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:دانشکده ادبیات و علوم انسانینام کلاس:102- ادبیات . طبقه همکف
دورههای تدریس شده
#
عناوین دروس
مکان و تاریخ تدریس
1
واژه شناسی ومعادل گزینی درترجمه
خوارزمی
2
زبان شناسی 1
خوارزمی
3
زبان شناسی 2
خوارزمی
4
اصول و روش تدریس زبان های خارجی
خوارزمی
5
زبان عمومی
خوارزمی
6
خواندن ودرک مفاهیم 1
خوارزمی
7
خواندن ودرک مفاهیم 2
خوارزمی
8
آواشناسی و واجشناسی
علمی کاربردی
9
ترجمه متون حقوقی زبان انگلیسی
علمی کاربردی
10
ترجمه شفاهی نوار وفیلم
علمی کاربردی
11
کاربرد اصطلاحات زبان انگلیسی
علمی کاربردی
12
آزمایشگاه زبان انگلیسی
علمی کاربردی
13
ترجمه متون سیاسی زبان انگلیسی
علمی کاربردی
14
واژه شناسی زبان انگلیسی
علمی کاربردی
15
زبان انگلیسی پیشرفته
Otsuma Univ
16
زبان انگلیسی پیشرفته
Toyo-Eiwa Univ
کارگاههای برگزار یا تدریس شده
#
عناوین کارگاهها و دورههاى آموزشى
سازمان برگزار کننده
محل برگزارى
تاریخ برگزارى
1
زبان انگلیسی با تاکید بر تقویت مهارت ترجمه
دانشکده ادبیات
دانشکده ادبیات
1398
2
نقش فرآیندهای شناختی در یادگیری زبان
دانشکده ادبیات
دانشکده ادبیات
1400
کتابهای منتشر شده
#
عنوان
نگارندگان/مترجمان
ناشر
سال چاپ
1
Challenges and Opportunities of Online EFL Classes in Iran
Mohammad Hadi Ahmadi
2022
مقالات چاپ شده
#
عنوان
نگارندگان
عنوان مجله
سال انتشار
1
Multiculturalism and Technology-Enhanced Language Learning
Mohammad Hadi Ahmadi
Lenguas Modernas
2021
2
Investigating characteristics of a dialogical discourse pattern in Japanese EAP classrooms
Mohammad Hadi Ahmadi
Journal of English Linguistics
2017
3
Establishing a dialogic mode of discourse to provide scaffolding
Mohammad Hadi Ahmadi
ARCLE
2017
4
Learners' beliefs, learning styles and sense of achievements in an EAP and CLIL course
ASTE
2016
5
اثربخشی داستان خوانی مشارکتی بر درک استعاره بدن مند کودکان درخودمانده
Jayran Zebardast, Saeede Shoja Razavi, Mahdieh Karami, محمد هادی احمدی, Alireza Moradi
فصلنامه های تازه های علوم شناختی
1402
مقالات ارایه شده
#
عنوان
نگارندگان
مشخصات کنفرانس
سال برگزارى
نوع ارائه
1
رویکردی شناختی به تحلیل گفتمان کلاسی
محمد هادی احمدی
نهمین همایش بین المللی علوم شناختی - ایران
1401/02/28
شفاهى
2
The Power of Verbal aspects of online classroom discourse in cognitively engaging students
Mohammad Hadi Ahmadi
2nd International Conference Innovation and Technology in Language Teaching - Portugal
1400/09/08
شفاهى
3
The Investigation of Cognitive Discourse Functions in Online EFL Classroom Discourse
Mohammad Hadi Ahmadi
The 2021 Fall Conference of the JoongwonLinguistic Society of Korea - South Korea
1400/08/08
شفاهى
4
A reflection on the study in Japan as a foreigner at two distinct periods of time (self case study)
Mohammad Hadi Ahmadi
The Japan Association for Language Teaching (JALT) Study Abroad SIG Conference - Japan
1400/06/13
شفاهى
5
A reflection on the study in Japan (Case Study)
Mohammad Hadi Ahmadi
Japan Association for Language Teaching (JALT)
1400
شفاهى