توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
کارشناسی
دانشگاه خوارزمی
تهران
ایران
1384.4.30
17.65
2
کارشناسی ارشد
دانشگاه شهید چمران
اهواز
ایران
1387.9.23
18.70
3
دکترای تخصصی
دانشگاه فردوسی
مشهد
ایران
1394.3.27
18.14
آشنایی با زبان
#
زبان
میزان مهارت ترجمه
میزان مهارت مکالمه
1
انگلیسی
علایق تحقیقاتی
#
عنوان علاقمندى
تاریخ آغاز فعالیت
1
مدیریت کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی، مدیریت دانش، دانش منسوخ و چسبندگی دانش، آموخته‌زدایی، مدیریت کیفیت و مدل‌های تعالی، مدیریت تغیی
طرح‌های تحقیقاتی
#
عناوین طرح‌هاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
متناسب‌سازی نظام‌ وزن‌دهی الگوی تعالی سازمانی برای کتابخانه‌های عمومی ایران
عبدالحسین فرج پهلو، سمیه سادات آخشیک، رضا رجبعلی بگلو
نهاد اداره کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان
استان خوزستان
تکمیل شده
1392
2
بررسی ضعف‌ها و قوت‌های سیستم سیمرغ از دیدگاه کاربران
مهری پریرخ، سمیه سادات آخشیک، رضا رجبعلی بگلو
دانشگاه فردوسی مشهد
دانشگاه فردوسی مشهد
تکمیل شده
1391
3
برنامه راهبردی براي توسعه و تحول در خدمات كتابخانه هاي دانشگاه فردوسی مشهد
مهری پریرخ، سمیه سادات آخشیک، اکرم فتحیان، محمد رامین نادری
دانشگاه فردوسی مشهد
دانشگاه فردوسی مشهد
تکمیل شده
1390
4
بررسي عملكرد مديريت كتابخانه‌هاي دانشگاه شهيدچمران اهواز براساس مدل تعالی سازمانی((EFQM.
عبدالحسین فرج پهلو، سمیه سادات آخشیک
دانشگاه شهید چمران
دانشگاه شهید چمران
تکمیل شده
1386
5
تدوین برنامه راهبردی برای مرکز استنادی علوم جهان اسلام (ISC).
عبدالحسین فرج پهلو، سمیه سادات آخشیک، رضا رجبعلی بگلو
مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری
شیراز
در حال اجرا
-
6
یکسان‌سازی و استانداردسازی شیوه‌نامه و ساختار نگارشی پایان‌نامه‌ها و رساله‌های (پارسا) مؤسسه‌‌های زیر پوشش وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری (عتف)
رضا رجبعلی بگلو---سمیه سادات آخشیک---مریم ناخدا
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
ایرانداک
تکمیل شده
1396
7
استاندارد بازاریابی و روابط عمومی کتابخانه عمومی ایران
سمیه سادات آخشیک
تکمیل شده
1398
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
ارزیابی سامانه‌ اطلاعات پژوهشی دانشگاه خوارزمی بر اساس مدل اصلاح شده دلون و مک لین
ناهید رستمی
2
واکاوی تاثیر کتاب های کمیک ( پی نما ) ضرب المثل برخودکار آمدی خواندن و انگیزش تحصیلی دانش آموزان ابتدایی
معصومه منصوری
3
واکاوی تاثیر مشکلات صرفی ، معنایی ورسم الخط فارسی بر بازیابی اطلاعات در جایگاه اطلاعات علمی ایران (گنج )
خدیجه نگهداری
4
تحلیل محتوای کتاب تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی بر اساس نظر متخصصان و استانداردهای سواد اطلاعاتی
بابک دشتی گرمی
5
ارزیابی انطباق برنامه درسی علم اطلاعات و دانش‌شناسی با مهارت‌های مورد نیاز دانش‌آموختگان برای ورود به بازار کار بر پایه طبقه‌بندی بازنگری شده بلوم
محمدتقی جعفری
6
مرور نظام مند و فراتحلیل پژوهش های مدیریت دانش در کتابخانه ها
نیما نجاری پورسیاهکلی
7
شناسایی شیوه‌های مدیریت همه‌گیری اطلاعات کووید-19 میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی بر پایه نظریه نظارت و کم اثر کردن.
عطیه صالحی
8
بررسی وضعیت مقاومت در برابر دانش سلامت در بهورزهای خانه‌های بهداشت بر پایه نظریه فقر اطلاعاتی چتمن
الهام عسکریان کاخ
9
شناسایی ویژگی های محیط آموزش ویادگیری سواد اطلاعاتی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی در ایران
بابک دشتی گرمی
10
تحلیل مقایسه ای مولفه های فرهنگ ملی در کتاب های شعر بازاری و غیر بازاری برای کودکان
طیبه گوهری راد
11
ترسیم نقشه راه ارائه خدمات مشاوره خوانندگان در کتابخانه‌های عمومی ایران مبتنی بر آمادگی سنجی قابلیت‌های کتابداران
محبوبه دلپسند
12
عدالت فضایی کتابخانه های عمومی ایران بر مبنای آراء دیوید هاروی
اسماعیل بابائی دهکردی
13
شناسایی چارچوب مناسب بازی وارسازی برای خدمات کتابخانه های دانشگاهی ایران
رها سیفی نیا
14
واکاوی تأثیر کتاب‌های کمیک (پی‌نما) ضرب‌المثل بر خودکارآمدی خواندن و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
معصومه منصوری
15
واکاوی تاثیر مشکلات صرفی، معنایی و رسم¬الخط فارسی بر بازیابی اطلاعات در پایگاه اطلاعات علمی ایرانیان (گنج)
خدیجه نگهداری
داوری در کنفرانس‌ها
#
عناوین کنفرانس‌ها
تاریخ همکارى و توضیحات
1
InSITE 2015: Informing Science, Tampa, Florida, United States
2015
داوری مقالات در مجلات علمی
#
عناوین مجلات
تاریخ همکارى و توضیحات
1
مطالعات کتابداری و اطلاع رسانی
1390-
2
فصلنامه کتابداری و اطلاع رسانی
1394-
3
پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی
1395-
4
پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات
1394-
5
فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات
1395-
6
Research in Business and Management
2014-
دروس ترم جاری
733 - نظریه های اطلاعات و دانش - روز: چهارشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
882 - مدیریت دانش - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
265 - مدیریت کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی - روز: چهارشنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
268 - آشنایی با مدیریت دانش - روز: سه شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
201 - سیستم های اطلاعات مدیریت ( مقدماتی ) - روز: سه شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00