توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
کارشناسی - تکنولوژی آموزشی
علامه طباطبایی
تهران
ایران
1388
17.80
2
کارشناسی ارشد - تکنولوژی آموزشی
علامه طباطبایی
تهران
ایران
1391
18.66
3
دکتری - تکنولوژی آموزشی
تربیت مدرس
تهران
ایران
1395
18.33
4
فرصت مطالعاتی
MESSINA
MESSINA
ITALY
2015
آشنایی با زبان
#
زبان
میزان مهارت ترجمه
میزان مهارت مکالمه
1
انگلیسی
عالی
خوب
مهارت‌های حرفه‌ای
#
عنوان مهارت‌ حرفه‌اى
تاریخ آغاز فعالیت
1
طراح آموزشی
2
طراح سایت
3
طراح محیط های مبتنی بر بازی
علایق تحقیقاتی
#
عنوان علاقمندى
تاریخ آغاز فعالیت
1
طراحی عامل های آموزشی
2
یادگیری های الکترونیکی
3
توجه و ردیابی نشانگان توجه به منظور طراحی محیط های یادگیری هوشمند
4
گیمیفیکیشن( بازی آموزی )
طرح‌های تحقیقاتی
#
عناوین طرح‌هاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
واکاوی الزامات و استانداردهای آموزش و طراحی محیط‌های یادگیری در فضای یادگیری الکترونیکی( LMS )و تهیه بسته آموزشی توانمندسازی اعضا هیات علمی به منظور ارایه آموزش موثر در این محیط
نسرین محمد حسنی
تکمیل شده
1400
2
study the instruction requirements and standards and design of learning environments in e-learning (LMS) and develop an instructional package to empower faculty members to provide the effective teaching in this environment
Nasrin Mohmamadhasani
تکمیل شده
2021
3
طراحی و تولید برنامه ی آموزشی تربیت جنسی کودکان با توجه با مبانی دینی و فرهنگی وبژه والدین و مربیان
نسرین محمد حسنی, صدیقه احمدی
تکمیل شده
1397
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
تاثیر بازی‌وارسازی همیارانه در آموزش مجازی بر انگیزه و یادگیری درس ریاضی دانش‌آموزان پایه ششم
فاطمه قاسمیان بالف
2
بررسی تأثیر استفاده از کلاس درس معکوس و روش جیگ‌ساو بر یادگیری و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان پایه ی هفتم در درس ادبیات فارسی
احسان قربانیان
3
بررسی تاثیر انیمیشن های داستانی معلم ساخته و دانش آموز ساخته بر پیشرفت و انگیزه تحصیلی در درس علوم اجتماعی
مهران ترابی رستمی
4
بررسی تأثیر حضور عامل آموزشی در کلاس معکوس بر یادگیری
رضا میرزایی
5
تبیین مولفه های باورهای خود کار آمدی معلمان ونقش آنها در پیش بینی میزان کاربرد تکنولوژی در تدریس زبان انگلیسی با رویکرد یادگیری تلفیقی
سعیده کربلائی کامران
6
تاثیر بازی وارسازی بر یادگیری مهارت خواندن و نوشتن و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه اول ابتدایی
زهره مروتی سیبنی
7
تاثیر طراحی و اجرای بازی آموزشی بریادگیری و انگیرش درس علوم اجتماعی پایه ششم ابتدایی
راضیه میرزایی ازندریانی
8
تاثیر ارزشیابی پنهان مبتنی بر بازی دیجیتال بر بهبود نارساخوانی دانش آموزان پایه ی اول دبستان
زهرا نجفی اطربی
9
تاثیر بازی وارسازی بر یادگیری دانش پرستاری و کاهش خطاهای عملکردی دانشجویان پرستاری
سمانه فرزامیان
10
تاثیر بازی‌وارسازی همیارانه بر انگیزه و درگیری تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پایه سوم دبستان
مژگان جلالی کلکناری
11
بررسی نقش عامل هوشمند آموزشی بر انتقال یادگیری نوشتن الگوریتم
خه بات اله ویسی
12
" بررسی الگوهای طراحی آموزشی به منظور شناسایی و طبقه بندی وارائه راهکار مناسب برای آموزش مجازی
معصومه عسگری
13
تاثیر بازی وارسازی بر مهارت تصمیم گیری مشارکتی و تفکر استراتژیک کارکنان
زهرا وطنخواه کورنده
14
واکاوی انواع حضور از دیدگاه معلمان و بررسی ارتباط آن با رضایت دانش آموزان در محیط یادگیری برخط براساس چارچوب جامعه کاوش (CoI)
اناهیتا ابراهیمی
15
ارزشیابی فیلم های آموزشی ریاضی پایه پنجم فیلیمو مدرسه
زهرا مقیمیان
16
بررسی تاثیر بازیوارسازی بر توانایی یادگیری خودراهبر دانش آموزان پایه ششم در درس ریاضی
مریم واسوجویباری
17
تاثیر عنصر روایت نیمه تمام در بازی وارسازی بر مهارت حل مسئله دانش آموزان دردرس مطالعات اجتماعی
محمدمعین دانش پور
18
رابطه توجه دیداری و تجربه ی سیالی در محیط بازیوارسازی شده درس آسیب شناسی روانی دوره کارشناسی روانشناسی
عرفانه گلشن
داوری در کنفرانس‌ها
#
عناوین کنفرانس‌ها
تاریخ همکارى و توضیحات
1
چهارمین همایش تربیت معلم دانشگاه خوارزم- دانشگاه فرهنگیان
1397
2
دوازدهمین همایش یادگیری الکترونیکی- تهران
1396
3
دومین همایش فناوری اموزشی
1399
4
ISLS2021
2021
داوری مقالات در مجلات علمی
#
عناوین مجلات
تاریخ همکارى و توضیحات
1
فصلنامۀ علمی پژوهشی بین المللی علوم انسانی
2
فصلنامۀ علمی پژوهشی تعلیم و تربیت
3
Frontier in psychology
4
فصلنامه فناوری اموزش
5
فصلنامه پژوهش های تربیتی
دروس ترم جاری
735 - کاربرد نظریه های یادگیری در آموزش مجازی - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
749 - فناوری های سیار در آموزش و یادگیری - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
851 - نظریه های یادگیری و الگوههای تدریس - روز: دوشنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
265 - الگوها و روش های تدریس - روز: شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00