آیین نامه و سیاست های استفاده از خدمت:
• میز خدمت الکترونیک شامل پشتیبانی خدماتی است که مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه به کلیه کاربران دانشگاهی ارائه می دهد و افراد میتوانند وارد این صفحه شده و با تکمیل و ارسال فرم، مشکلات خود را به کارشناس مربوطه اعلام نمایند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.
آیین نامه و سیاست های استفاده از خدمت:
• سامانه احراز هویت متمرکز دانشگاه خوارزمی در راستای یکپارچه سازی فرایند احراز هویت کاربران در سامانه های مختلف دانشگاه ایجاد شده است. همه کسانی که نیاز به ورود به سامانه های دانشگاه را دارند لازم است این شناسه را دریافت نمایند.
• کاربران سامانه عبارتند از: دانشجویان شاغل به تحصیل، دانشآموختگان، داوطلبان پذیرفتهشده ورود به دانشگاه، مدرسین ، کارکنان شاغل و افرادی که در قالب هویت موقت در بازه زمانی مشخص با دانشگاه خوارزمی همکاری دارند.
آیین نامه و سیاست های استفاده از خدمت:
کاربران ذیل می توانند از مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات حساب کاربری اینترنت دریافت نموده و از خدمات مرکز بسته به نوع حساب کاربری خود استفاده نمایند:
● اعضای هیات علمی
● دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف دانشگاه که در حال تحصیل می باشند
● کارمندان دانشگاه(رسمی ،پیمانی ،قراردادی )
● به سایر افراد در صورت درخواست واحدهای ذیربط و موافقت حراست دانشگاه حساب کاربری موقت داده می شود.
● نوع و میزان استفاده از خدمات مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات در جدول زیر قید شده است.
گروه | پهنای باند (Mbps) | ترافیک در هفته (GB) |
اعضای هیات علمی | ۴۰ | ۴۰ |
کارمندان | ۲۰ | ۲۰ |
دانشجوی دکتری | ۳۰ | ۳۰ |
دانشجوی کارشناسی ارشد | ۲۰ | ۲۰ |
دانشجوی کارشناسی | ۱۰ | ۱۰ |