توصیف مختصر

دکتر عليرضا مرادی

مرتبه علمی: استاد روان شناسی بالينی،

 عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی، عضو وابسته موسسه آموزش عالی علوم شناختی

 آدرس تهران: شماره 43، خيابان شهيد مفتح، پائين تر از سميه، دانشگاه خوارزمی، دانشکده روان شناسی و علوم تربيتی، گروه روان شناسی  بالينی، تلفن: 88848938-021

آدرس کرج: ميدان دانشگاه، دانشگاه خوارزمی، دانشکده روان شناسی و علوم تربيتی، گروه روان شناسی بالينی، تلفن:  88848938-021
آدرس پژوهشکده علوم شناختی: فاز 4 شهر پردیس، میدان عدالت، انتهای بلوار سفیر امید، بلوار علوم شناختی، بلوار شهید چمران، تلفن: 76291130-021

EMAIL: moradi90@yahoo.com ,  moradi@khu.ac.ir , moradi@iricss.orgalirezamoradi1026@gmail.com

Links of Citations in Google Scholar, Scopus and ORCID:

سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
ديپلم
دبيرستان اروند رود
تهران
ایران
1352
2
کارشناسی روان شناسی
دانشگاه تبريز، دانشکده روان شناسی و علوم تربيتی، گروه روان شناسی
تبریز
ایران
1358
3
کارشناسی ارشد روان شناسی شخصيت
دانشگاه تربيت مدرس، دانشکده علوم انسانی، گروه روان شناسی
تهران
ایران
1365
4
دکتری روان شناسی بالينی
انستيتو روان پزشکی، دانشکده پزشکی کينگزکالج، دانشگاه لندن
لندن
بريتانيا
1375
آشنایی با زبان
#
زبان
میزان مهارت ترجمه
میزان مهارت مکالمه
1
انگلیسی
عالی
عالی
علایق تحقیقاتی
#
عنوان علاقمندى
تاریخ آغاز فعالیت
1
شناخت و هيجان
2
ابعاد شناختی اختلالات هيجانی، اضطراب، افسردگی، اختلال استرس پس از سانحه، و…
3
درمانهای رفتاری شناختی
4
آزمونهای شناختی، ارزيابی شناختی
5
فرهنگ و شناخت
6
بازتوانی شناختی
7
سلامت و سالمندی
8
حافظه و اختلالات آن
طرح‌های تحقیقاتی
#
عناوین طرح‌هاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
آزمون خواندن و نارسا خوانی
رضا کرمی نوری و علیرضا مرادی
وزارت آموزش و پرورش
ایران
تکمیل شده
1386
2
استاندارد سازی و هنجار یابی آزمون حافظه رفتاری ریور مید
علیرضا مرادی، جعفر حسنی، محمد درهرج
ستاد علوم و فناوری های شناختی
ایران
تکمیل شده
1394
3
انطباق، استانداردسازی، هنجاریابی و بررسی خصوصیات روان سنجی ویراست چهارم مقیاس حافظه وکسلر در فرهنگ ایرانی
ستاد علوم و فناوری های شناختی
ایران
در حال اجرا
-
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
نقش تفاوتهای فرهنگی (با تاکید بر زبان ) در حافظه شرح حال افراد مبتلا به ptsd
مریم عبدالهی مقدم
2
بررسی اثر بخشی مداخله رفتاری - شناختی گروهی در رفتار پر خاشگرانه وعملکرد شناختی در دختران نوجوان
مینو شیرین بیان
3
بررسی ومقایسه پدیده ی حس آمیزی در میان افراد مبتلا به اختلال اسکیزوفرنیا افراد مبتلا بهاختلال دو قطبی و افراد عادی و ارتباط آن با تفکر انتزاعی
ثارالله چمنی
4
بررسی و مقایسه عملکرد حافظه کلامی و غیر کلامی و کارکردهای اجرایی در بیماران ptsd,osd
علی محمد میراقایی
5
بررسی اثر بخشی و مقایسه درمان سازی رفتاری مختصر و درمان فرا شناختی بر علایم بیماران افسرده اساسی
هادی پرهون
6
بررسی ومقایسه عملکرد افراد مبتلا به وسواس وارسی با افراد مبتلابه در حافظه شرح حال حافظه کاری وپردازش اطلاعات و حافظه آینده نگر
سمیه گلیج
7
مقایسه عملکرد حافظه کاذب (شنیداری و دیداری ) در افراد مبتلا به اختلال افسردگی اساسی و اختلال استرس پس از سانحه
علی حیدریان زردالو
8
بررسی نقش تشخیصی حافظه شرح حال ، دلبستگی و هویت در اختلال استرس سانحه ( ) و اختلال اضطراب فراگیر ( )
محبوبه اسمعیلی
9
بررسی کارکردهای اجرایی در افراد داراری خصوصیات ناگوی خلقی
محمود منصوری
10
درمان شناختی - رفتاری ، اختلال استرس پس از سانحه ، حافظه ی روزمره، کودکان و نوجوانان
محمد درهرج
11
آموزش اختصاصی کردن خاطرات در کاهش آسیب پذیری شناختی بیماران اختلال استرس پس از سانحه
شیوا مشیرپناهی
12
فعال سازی رفتاری کوتاه مدت - شناخت درمانی بر ذهن آگاهی - اختلال افسردگی
المیرا اریاناکیا
13
تاثیر القای خلق بر عملکرد حافظه ی کاری بر اساس سیستم های مغزی - رفتاری
بهاره میرزامحمدنیا
14
اثر بخشی گروه درمانی شناختی - رفتاری بر افکار مزاحم ، رفتاری اجتنابی و کنترل درد زنان مبیلا به سر طان سینه
ملیحه مهدیه نجف ابادی
15
اثر بخشی آموزش مهارتهای تنظیم هیجانی در بهبود کارکردهای اجرایی ، راهبردهای تنظیم و تعدیل طرحواره های هیجانی در نوجوانان در معرض خطر
فاطمه رمضانزاده تبریز
16
بررسی اثر بخشی درمان مبتنی بر طرحواره های هیجانی و درمان شناختی رفتاری در علائم اختلال استرس پس از سانحه
یزدان نادری رجه
17
تدوین بسته ی درمانی چند بعدی غیرداروئی ومقایسه اثر بخشی آن با درمان داروئی در درمان بیماران مبتلا به انزال زودرس
آرمین فیروزی
18
بررسی خصوصیات روانسنجی آزمون خواندن ( نما ) در دانش آموزان دوره ابتدایی
مریم حسینی
19
اثر بخشی آموزش اختصاصی کردن خاطرات در ظرفیت حافظه فعال ، تجارب تجزیه ای و تمایز شناختی هیجانی بیماران مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه
سارا امرالهی
20
اثر بخشی درمان اجتماع مدار در کارکردهای اجرایی ، حافظه شرح حال و تنظیم شناختی هیجان در افراد معتاد به مواد مخدر صنعتی
فرشید علی پور
21
روابط علی نگرانی و حمله های نگرانی در بیماران مبتلا به ptsd
نعمت اله سنایی نسب
22
نقش تشخیصی حلات تجربه ای در کارکرد اجرایی بیماران PTSD
صابر سعیدپور
23
تاثیر تحریک جمجمه ای با امواج الکترومغناطیسی ( RTMS) بر قشر پیش پیشانی جانبی ( DLPFC) راست و چپ در حافظه کاری ف خلق ، اضطراب و ولع مصرف در افراد مبتلا به سوء مصرف متا مفتامین
مرجان یامولازواره
24
هنجاریابی مقدماتی آزمون تحلیل سبک های شناختی
عباس بیگی
25
بررسی حافظه شرح حال و نظم جویی شناختی هیجان در نوجوانان مهاجر مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه
مصطفی احدی
26
مقایسه عملکرد حافظه سالمندان مبتلا به آلزایمر تک زبانه و دو زبانه
مینا احمدزاده گسکری محله
27
بررسی عملکرد نوجوانان مبتلا به افسردگی اساسی و اختلال استرس پس از سانحه در شاخص های ادراک زمان ، حافظه فعال و سرعت پردازش
مریم احمدی
28
تعیین ابعاد و ارائه یک مدل برای پیوند عاطفی زوج ها
کبری ناموران گرمی
29
اثر بخشی روان درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد در ولع مصرف و تنظیم شناختی هیجان بیماران تحت درمان نگهدارنده با متادون
روژین میرانی
30
اثر بخشی راهبردهای نظم جویی هیجان بر مدل گروس در بهبود کارکردهای اجرایی و افزایش کیفیت زندگی در افراد بهبود یافته مراکز کاهش آسیب
عبدالله برهانی فیض آبادی
31
بررسی عملکرد نوجوانان مهاجر مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه در کارکرد نظام سلول های عصبی آینه ای مبتنی بر همدلی
مهدی پاروئی
32
" بررسی بیش کلی گرایی حافظه شرح حال و نشخوار فکری بر اساس راهبردهای نظم جویی شناختی هیجان در بیماران سرطانی"
غزل خاکپور
33
مقایسه عملکردهای اجرایی درنوجوانان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی نوجوانان مبتلا به اختلال بدشکلی بدن و نوجوانان بهنجار
سحر باقری دستگردی
34
کارآمدی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد برعملکرد عاطفی، شناختی، فیزیولوژیک وکیفیت زندگی درزنان باردارتحت درمان لقاح آزمایشگاهی
ژاله فیضی
35
بررسی حافظه شرح حال و هویت روایی درنوجوانان مهاجر مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه PTSD
فاطمه صنمبری
36
بررسی تاثیر درد مزمن بر روی حافظه کاری و سرعت پردازش اطلاعات
ریحانه کرمی
37
طراحی وتدوین برنامه معنویت درمانی مبتنی بر فرهنگ ایرانی با رویکرد شناختی - رفتاری و مقایسه اثر بخشی آن با رویکرد ذهن آگاهی درکاهش نشانه های هیجانی ، افزایش کیفیت زندگی و توانائیهای شناختی بیماران مبتلا به درد مزمن
علی اکبر حدادی کوهسار
38
اثر بخشی درمان شناختی-رفتاری بیخوابی و درمان شناختی -رفتاری بیخوابی مبتنی بر اینترنت در عملکردهای شناختی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان افراد مبتلا به بیخوابی همراه با افسردگی
مریم عظیمی
39
بررسی ویژگی های روان سنجی آزمون های مجموعه ذهن خوانی چهره صدا کمبریج وذهن خوانی از طریق چشم ها درکودکان مبتلابه اختلال
سهیل گمارآبادی
40
طراحی و ارزیابی مدل ایرانی مولفه های روان شناختی سبک زندگی سلامت محور یک مطالعه ی آمیخته
مهدی طاهری
41
بررسی خودپنداره احساس گناه مربوط به تروما و خودکارآمدی در نوجوانان مهاجر مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه
ارسطو میرانی
42
مقایسه تنظیم هیجان خودکنترلی و مکانیزم های دفاعی در افراد مبتلا به بیماری عروق کرونری قلب دیابت نوع 2 و افراد بهنجار
سیدعلی کاظمی رضایی
43
نقش درمان متمرکز بر هیجان در بقایافتگان سرطان سینه حافظه ی سرگذشتی و نظم جویی ضمنی هیجان
ندا خسروی فراهانی
44
بررسی ارتباط بین هوش کلامی و اختلال اضطراب فراگیر با نقش میانجی‌گری نگرانی، نشخوارفکری، پردازش پس رویدادی و عاطفه مثبت و منفی
بیتا خداوردی زاده
45
بررسی پیامدهای شناختی و هیجانی مصرف متاآمفتامین بر تصمیم گیری و رفتار های پر خطر جنسی بر اساس گسترش مدل های سیستم های دوگانه تصمیم گیری
هاشم جبراییلی
46
طراحی وتدوین بسته معنا درمانی مبتنی بر اندیشه های مولانا ومقایسه اثر بخشی ان با درمان پذیرش وتعهد بر سازگاری،حافظه سرگذشتی وبهزیستی روانی -اجتماعی سالمندان
اصغر نوروزی
47
انطباق سازی فرهنگی و اعتبار سنجی برنامه استپ در جمعیت آسیب مغزی تروماتیک لب فرونتال و بررسی اثربخشی آن بر تنظیم هیجان، حل مسئله و بهبود توجه.
سمیرا هادی
48
بررسی رابطه‌ی بین سبک‌های دلبستگی و افسردگی در اختلالات روانپزشکی سرپایی و افراد سالم با در نظر گرفتن نقش نشخوار فکری و بیش کلی گرایی حافظه‌ی شرح حال به عنوان میانجی
مریم مبلی
49
تحریک شناختی و درمان خاطره گویی در اختلال خفیف شناختی بررسی مکانیزمها وپیامدها
مرجان حسنوند
50
مدل پیش بینی عوامل شناختی علائم استرس پس از رویداد آسیب زا و رشد پس از آسیب در بیماران مبتلا به سرطان: نقش واسطه ای پردازش شناختی
شیوا مشیرپناهی
51
طراحی و امکان سنجی برنامه باز توانی ، عصب شناختی برای بیماران مبتلا به سرطان پستان اثرهابر پیامدهای شناختی، ، روان شناختی
هادی پرهون
52
نطباق و بررسی اثر بخشی درمان وجود ودرمان شناختی مبتنی بر توجه آگاهی در پریشانی روان شناختی انعطاف پذیری و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به سرطان سینه
محمد مهدی اسماعیل زاده پوریا
53
تدوین بسته مداخله مبتنی بر طرحواره درمانی هیجانی برای بیماران کرونر قلبی و بررسی اثربخشی آن در راهبردهای نظم جویی شناختی ، کاهش علایم هیجانی با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر کارکردهای اجرایی
مرتضی بادله شموشکی
54
مفهوم سازی فهم خود در مبتلایان به سرطان ، یک مطالعه داده بنیاد
غلام حسین ادب
55
عملکرد افراد مبتلا به اچ آی وی با و بدون نشانه های پی تی اس دی، و افسردگی در حافظه کاذب، سوگیری توجه و تفکر آینده‌نگر و بررسی نقش تشخیصی آنها
سپیده مشایخی قویونلو
56
مفهوم سازی فهم خود در بیماران مبتلا به سرطان یک مطالعه داده بنیاد
مجتبی دهقان
57
طراحی برنامه توانبخشی مبتنی برذهن آگاهی برای کودکان دارای اختلال نقص توجه وبیش فعالی و تاثیر آن در کاهش نشانگان رفتاری وبهبود کارکرداجرایی
ژاله کیانی
58
نقش ادراک زیر آستانه ای و فوق آستانه ای کلمه وشکل در ایجاد حافظه کاذب در افراد افسرده وسالم
زهرا بهرامی
59
نشانه شناسی رنگ در دیوان شمس (بررسی زیبایی شناختی و روانشناختی)
صدیقه غلام زاده
60
بررسی اثر بخشی باز توانی کارکردهای اجرایی خود تنظیمی و درمان اعتیاد به اینترنت با توجه به ا لگوی عصبی
عباس بیگی
61
مدل یابی رابطه بین آمیختگی شناختی ، حس انجام ، نشخوار فکری ، پریشانی روان شناختی با واسطه بد تنظیمی هیجان در بیمان مبتلا به سرطان
مریم پاینده داری نژاد
62
طراحی مداخله پردازش شناختی هیجانی و مقایسه اثربخشی آن با آموزش انعطاف پذیری حافطه در ابعاد شناختی پاسخ دهی هیجانی و تاب آوری مراقبان بیماران مبتلا به سرطان و تبعیت درمانی در بیماران
اتوسا خانجانی
63
تاثیر مداخله مواجهه نوشتاری برعلایم اختلال استرس پس از سانحه،بیش کلی گرایی حافظه،ادراک بیماری و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به سرطان پستان
ریحانه زلفی خشکدشتی
64
طراحی، آماده سازی و بررسی، اثربخشی برنامه توانمندسازی شناختی بر فعالیت های ابزاری زندگی روزمره افراد سالمند مبتلا به آسیب شناختی خفیف با استفاده از فناوری واقعیت مجازی
مهدیه ساسانی نژاد
65
تدوین و ارزیابی مدل روان شناختی تاب آوری و رفتارهای پرخطر مبتنی بر ویژگیهای خود ساختاری در نوجوانان پناهجوی افغان و بررسی اثربخشی مقدماتی پروتکل مبتنی بر آن
مرتضی دلاورپوراقدم
66
طراحی و ارزیابی برنامه دهن آگاهی در جراحی ارنوگناتیک (اصلاحی فک)
مرضیه مسعودی
67
پناهگاههای روانی در افراد دارای اختلال شخصیت در خوشه سی
مینو همراهی
68
بررسی نقش کارکردهای اجرایی در پیش بینی انسجام خانواده
فاطمه شریف موسوی
69
مقایسه کنترل شناختی و تفکر آینده نگر در بیماران مبتلا به سرطان پستان و گروه سالم: نقش کوواریت خستگی
زهرا فلاحت پیشه
70
مدل یابی روابط بین کنترل شناختی با علائم استرس و رشد پس از سانحه و افکار خودکشی، نقش واسطه ای بیش کلی گرایی حافظه شرح حال
احسان طولابی
71
مدل یابی روابط بین کارکرد های اجرایی اهمال کاری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان نقش واسطه ای بد تنظیمی هیجانی
فاطمه پارسایی
72
مدل یابی روابط ساختاری کارکردهای اجرایی و انعطاف پذیری روانشناختی و باورهای بیماری در سازگاری با بیماری و سلامت روانشناختی در بیماران قلبی عروقی
بیانه عبدالله زاده
73
اثر بخشی آموزش( کامپیوتری ) کنترل شناختی درکودکان مبتلا به چاقی اقرات وپیامدهای ( کنترل شناختی ، خودتنظیمی ، و وزن)
سپیده معماریان
74
آزمون اثربخشیِ مداخله روانی-آموزشی مبتنی بر ذهنی‌سازی برای مادرانِ کودکانِ مبتلا به آسم بر شاخص‌هایِ زیستی و روانشناختی در مادر و کودک
هادی دادگر
75
تبعیت از درمان و خود مراقبتی در میان بیماران مبتلا به دیابت نوع دو با در نظر گرفتن انعطاف پذیری شناختی و پریشانی ناشی از دیابت: مداخله بر مبنای سر نخ دهی هدف
سلاله سادات اصل علوی پایدار
76
تدوین مدل تئوریکی فرایند سالمندی موفق نزد مردان ایرانی از منظر روانشناختی: مطالعه‌ای بر مبنای نظریه داده بنیاد
مریم تیموری
77
تدوین مدل نظری فرآیند سالمندی موفق نزد مردان ایرانی از منظر روان شناختی مطالعهای برمبنای نظریه اده بنیاد
مریم تیموری
78
مدل یابی روابط ساختاری بین کنترل شناختی و ویژگی های مثبت با علائم استرس پس از سانحه و کیفیت زندگی در افراد دارای تجربه ترومای سیل، نقش میانجی پردازش شناختی و خستگی شناختی
یاسمن قائمی زاده
79
بررسی متغیر های پیش بین در نشانه های استرس پس از آسیب و رشد پس از آسیب در پرستاران بخش مراقبت های ویژه کرونا
سمیه احمدی
80
ارتباط بین حافظه مثبت کنترل مهاری با علائم اختلال و افکارخود کشی در افراد دارای تجربیه ترمای زلزله نقش میانجی سوگیری توجه به تنظیمی هیجانی واثر بخشی برنامه در کاهش علائم شناختی و هیجانی اختلال
سیدعلی کاظمی رضائی
81
مقایسه تاب آوری،تنظیم هیجان و پریشانی روانی در سه گروه بهبودیافتگان کرونا،افراد عادی و بیماران زمینه ای
شبنم قاسمی
82
تاثیر هیجان های مرتبط با هدف و هشدار بر حافظه کاذب
مینو همراهی
83
بررسی اثربخشی درمان واقیعت مجازی برکیفیت خواب و حافظه کادر درمان دارای نشانگان اختلال استرس پس از حادثه در همه گیری کرونا
کیمیا نجفی
84
مقایسه مکانیزم اثر مداخله آموزش حافظه اختصاصی با آموزش حافظه رقابتی (بر اساس رایانه)، بر ابعاد آسیب شناختی، نشخوار فکری و تبعیت درمانی در مراقبان کودکان مبتلا به سرطان، بر اساس نقش حافظه‌ی سرگذشتی، کنترل شناختی و تنظیم هیجان
حانیه یاورزاده
85
طراحی، تدوین و انطباق‌یابی مداخله پردازش شناختی هیجانی و مقایسه اثربخشی آن با آموزش انعطاف‌پذیری حافظه بر ابعاد شناختی، تنظیم هیجان، تاب‌آوری و تبعیت درمانی در مراقبان بیماران مبتلا به سرطان و تاثیر آنها بر تبعیت درمانی بیماران آنها
اتوسا خانجانی
86
مقایسه مداخله آموزش حافظه اختصاصی با آموزش حافظه رقابتی ( بر اساس رایانه )، بر ابعاد آسیب شناختی ، نشخوار فکری ، حافظه سرگذشتی و تبعیت درمانی در مراقبان اصلی کودکان مبتلا به سرطان
حانیه یاورزاده
87
مقایسه مداخله آموزش حافظه اختصاصی با آموزش حافظه رقابتی ( بر اساس رایانه )، بر ابعاد آسیب شناختی ، نشخوار فکری ، حافظه سرگذشتی و تبعیت درمانی در مراقبان کودکان مبتلا به سرطان
حانیه یاورزاده
88
روابط بین حافظه مثبت و کنترل مهاری با علائم PTSD و افکار خودکشی در افراد دارای تجربه ترمای زلزله: نقش میانجی سوگیری توجه و بدتنظیمی هیجانی و تاثیر برنامه آموزشی MEST در کاهش علائم شناختی و هیجانی افرد مبتلا به PTSD
سیدعلی کاظمی رضائی
89
نقش متغیر های شناختی و هیجانی در تمایز نوجوانان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه با علایم بالا و پایین افسردگی
الهه طهماسبی اشتیانی
90
تشخیص آشناپنداری با تصویر چهره بر اساس طیف‌نگاری کارکردی نزدیک فروسرخ به کمک مدل‌های گرافی احتمالاتی
رقیه فرجی الموتی
91
انطباق، امکان پذیری و بررسی تاثیرات شناختی و روان شناختی مداخله مدیریت سرطان و زندگی معنادار (CALM)، در بیماران مبتلا به سرطان پیشرفته در ایران
ساناز نبی پور
92
روابط ساختاری تاب آوری و رفتارهای پرخطر بر اساس ویژگیهای خود ساختاری و بررسی اثربخشی مداخله جعبه ابزار تاب آوری
مرتضی دلاورپوراقدم
93
رابطه بین آمیختگی شناختی ، حس انسجام، نشخوار فکری و پریشانی روانشناختی در بیماران مبتلا به سرطان، نقش میانجی بدتنظیمی هیجان
مریم پاینده داری نژاد
94
مدلیابی روابط حافظه مثبت و کنترل مهاری با علائم PTSD و افکار خودکشی در افراد دارای تجربه ترومای زلزله بامیانجی سوگیری توجه و بدتنظیمی هیجانی:تاثیر برنامه آموزشی اختصاصی کردن خاطرات در کاهش علائم اختلال
سیدعلی کاظمی رضائی
95
بررسی نقش پیضرفت تحصیلی و طبقه اجتماعی _ اقتصادی درمدل سیستم خود انگیزش زبان دوم درنظام آموزشی رسمی ایران
علی پرستاراسکی
96
اثربخشی "تمرین اختصاصی سازی حافظه "بر حافظه سرگذشتی، کنترل شناختی و تنظیم هیجان نوجوانان دارای علائم افسردگی
محسن سلامت
97
نقش واسطه ای تجارب گسستگی و اجتناب تجربه ای در رابطه بدرفتاری دوران کودکی و کیفیت روابط صمیمانه در بزرگسالی
نرگس فراهی
98
نقش فراتشخیصی تنظیم هیجان شناختی، اجتناب از تضاد، عدم تحمل ابهام و تفکر آینده نگر رویدادی در اختلالهای اضطراب فراگیر و افسردگی اساسی
محمد ابرقوئی
99
تدوین و بررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر زمینه سازی هدف در تبعیت از درمان و خودمراقبتی بیماران مبتلا به دیابت با نگاه به انعطاف پذیری شناختی و پریشانی
سلاله سادات اصل علوی پایدار
100
آماده سازی مقدماتی و تعیین اثربخشی مداخله روانی _ آموزشی مبتنی بر ذهنی سازی برای مادران کودکان مبتلا به آسم بر شاخص های سلامت مادر و کودک
هادی دادگر
101
انطباق‌سازی فرهنگی و بررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر ذهن‌سازی در شاخص‌های سلامت مادر - کودک کودکان مبتلا به آسم
هادی دادگر
102
انطباق یابی مداخله ای مبتنی بر ذهنی سازی برای مادران کودکان مبتلا به آسم و بررسی اثربخشی آن بر شاخص های سلامت مادر و کودک
هادی دادگر
دروس ترم جاری
692 - کاربرد روش های شناختی – رفتاری در روانشناسی بالینی - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
690 - روش های ارزیابی و تشخیص در روانشناسی بالینی 2 - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
686 - نوروسایکالوژی پیشرفته در روانشناسی بالینی - روز: شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
856 - استرس - روز: شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
770 - روانشناسی رشد پیشرفته - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00