جلسه معارفه دکتر خوئینی به عنوان رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی

 | تاریخ ارسال: 1394/10/14 | 

جلسه تودیع دکتر رسولی پور و معارفه دکتر خوئینی به سمت رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی روز یکشنبه در اتاق شورا ریاست با حضور سرپرست دانشگاه دکتر سبحان اللهی، و اعضای هیئت رئیسه و جمعی از اعضای هیأت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر سبحان اللهی گفت این تفکیک ها در دانشگاه بنا به دلایل و ضرورت ها صورت می گیرد در مورد این دانشکده به جهت اهمیت آن و نیاز های امروز جامعه و تخصصی شدن کار ها در بخش های حقوقی و تعریف رشته های میان رشته ای در این رشته  ایجاب می کرد که ما به این بخش فعالیت های دانشگاه توجه ویژه داشته باشیم.

وی ادامه داد این دانشکده می تواند یک برند برای دانشگاه باشد و در تأمین  رنکینگ دانشگاه و قسمتی از نیاز های دانشگاه  با تعریف رشته های جدید و میان رشته ای موثر باشد.

دکتر سبحان اللهی خط قرمز ما کیفیت است در دانشگاه

در ادامه از دکتر رسولی پور بابت زحمات فراوان در این دانشکده قدردانی  و همچنین از دکتر مدرسی بابت زحمات بی پاینشان در این دانشکده تشکرکردند و ابرازی امیدواری داشتند که دکتر خویینی  با تدابیری که  خواهند داشت از همه نیرو ها در تمام معاونت ها و مدیریت ها جهت بهبود و اثر بخشی بیشتر در این دانشکده استفاده خواهند کرد.

دکتر رسولی پور ابراز داشت که گروه حقوق تاریخ پر فراز و نشیبی دارد و از رشته الهیات با همت دکتر خویینی آغاز شده است ، در حال حاظر به 4 گروه حقوق ، علوم سیاسی ، دین و فلسفه تقسیم شده.

وی از صبر و همت همکاران دانشکده حقوق و علوم سیاسی که باعث شده اند در حال حاظر این دانشکده به نقطه روشنی برسد تشکر نمود و همچنین با شناخت خوبی که از مدیریت دکتر خویینی دارد به آینده ابراز امیدواری کرد.

دکتر رسولی پور گفت آینده دانشگاه برای نیروهای  جوان است و امید است که از آنها بیشتر استفاده شود.

در انتها دکتر خوئینی ضمن قدردانی از حسن اعتماد دکتر سبحان اللهی جهت انتخاب وی ابراز داشت  سعی می کنیم که دانشکده حقوق و علوم سیاسی شاخص قانون گرایی توام با عدالت  محوری در دانشگاه باشد،ارتقاء کمی توام با کیفی توسعه معاونت پژوهشی سعی می شود کمیته ایی تشکل شود جهت جلب خیرین و ارتباط با فارغ التحصیلان.

وی ادامه داد امید است که با همکاری هم بتوانیم آن جایگاه واقعی خودمان را در میان دیگر دانشکده های حقوق و علوم سیاسی که در تهران هستند به دست آوریم.




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 8000 بار   |   دفعات چاپ: 566 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر