نخستین همایش جامعه تعلیم و تربیت

 | تاریخ ارسال: 1394/9/12 | 
9
بهمن

موضوع‌های کنفرانس به شرح زیر (ولی نه محدود به آن) است:

  • طراحی محیط‌های یادگیری الکترونیک
  • فنّاوری‌های چندرسانه‌ای در یادگیری الکترونیکی
  • ابزارهای پدیدآوری محتوای الکترونیکی (رایا محتوا)
  • سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای یادگیری الکترونیکی
  •  امنیت اجزا، سامانه و شبکه‌های یادگیری الکترونیکی
  • راهبردهای آموزشی و هنر تعلیم و تعلم در یادگیری الکترونیکی
  • آثار فرهنگی و اجتماعی یادگیری الکترونیکی
  • مدیریت محتوا و مدیریت یادگیری
  • استانداردهای محیط‌های یادگیری الکترونیکی
  •  استانداردها و تعامل‌پذیری ابرداده‌ها در یادگیری الکترونیکی
  • مدیریت دانش در یادگیری الکترونیکی
  • یادگیری الکترونیکی و نهضت متن باز
  • سکوهای متن باز در یادگیری الکترونیکی
  • داده‌کاوی و هستان‌نگاری در یادگیری الکترونیک
  • محیط‌های مجازی آموزش الکترونیکی
  • هوش مصنوعی و یادگیری الکترونیکی
  • یادگیری در محیط وب 2
  • شبکه های اجتماعی و یادگیری الکترونیکی
  • یادگیری تلفیقی
  • رایانش ابری در یادگیری الکترونیکی
  •  سامانه‌های هوشمند و عاطفی در یادگیری الکترونیکی
  • کتابخانه‌های دیجیتال
  • آزمایشگاه‌های الکترونیکی
  •  شبیه‌سازها و یادگیری الکترونیکی
  • بازی‌ها و یادگیری الکترونیکی
  •  پایش و نظارت محیط‌های الکترونیکی
  •  ارزیابی و ارزشیابی در یادگیری الکترونیکی
  • یادگیری همراه
  • یادگیری فراگیر
  • سازمان های یادگیرنده و یادگیری الکترونیکی
  • تعامل انسان و اطلاعات در یادگیری الکترونیکی
  • ارتباط یادگیری الکترونیکی با مظاهر جامعه اطلاعاتی (دولت الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، سلامت الکترونیکی)
  • وجوه اقتصادی یادگیری الکترونیکی
  • سیاستگذاری در نظام‌های یادگیری الکترونیکی
  • کاربردهای یادگیری الکترونیکی در آموزش عمومی، آموزش عالی، آموزش مهارتی، آموزش پزشکی
  •  یادگیری الکترونیکی و آموزش‌های مهندسی
  •  یادگیری الکترونیکی برای گروه‌های خاص اجتماعی (زنان، کودکان، ناتوانان جسمی و ...)
  • تجارب موفق در یادگیری الکترونیکی
  •  آینده آموزش الکترونیکی
  • آموزش الکترونیکی در ایران (توفیق‌ها، تلاش‌ها و چالش‌ها)
  • مباحث حقوقی در یادگیری الکترونیکی
  • یادگیری همکارانه و مشارکتی
  • وبگاه‌ها و درگاه‌های یادگیری الکترونیکی



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 14241 بار   |   دفعات چاپ: 715 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر