توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
دکتری تخصصی
1392/04/18
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
" مقایسه تعامل والد-کودک، پردازش حسی و بازشناسی هیجان در کودکان با مشکلات درونی سازی و برونی سازی"
سهیلا شفیعی
2
اثر بخشی درمان شناختی رفتاری و راهبردهای تنظیم هیجان در راهبردهای نگرانی، نشخوار فکری و نشانگان افسردگی پس از زایمان
بهجت مظاهری
3
آموزش رفتار درمانی شناختی در شاخص های سلامت روانی ملال پیش از قاعدگی
مریم باباخانی
4
مقایسه آموزش مهار تکانه و کارکردهای اجرایی در بازداری پاسخ، توجه و فزون کنشی کودکان دارای نقص توجه و بیش فعالی
امیر معدنی پور
5
تدوین و طراحی طرحواره درمانی الحاق شده با روش بازتوانی عصب شناختی و اثر بخشی آن در طرحواره شناختی و کارکردهای اجرایی اختلال افسرده خویی
الهام دیواندری
6
اثر تعدیل کنندگی راهبردهای مقابله ای و حمایت های اجتماعی در رابطه با کیفیت زندگی و نشانگان روان شناختی و سبک فرزند پروری زنان سرپرست خانوار
مریم افضلان
7
اثربخشی گروه درمانی ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر اضطراب امتحان و ابراز وجود دانش آموزان افسرده خو
ادریس احمدی
8
نقش خودآگاهی و نظم جویی شناختی در رابطه با استرس شغلی، ذهن آگاهی و سلامت روان زنان شاغل در شهرداری تهران
هادی صادقی
9
استرس و اختلال خوردن:نقش واسطه ای ویژگیهای شخصیتی،راهبردی مقابله ای و حمایت اجتماعی ادراک شده
سعیده مدبر
10
تعیین اضطراب کودکان و تاثیر درمان شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات بالینی آنان
فاطمه صداقی
11
اثر بخشی معنویت درمانی بر بهزیستی روان شناختی ،ذهن آگاهی و افسردگی افراد دارای سوئ مصرف مواد
مژگان بیات
12
مقایسه اثر بخشی آموزش گروهی عشق آگاهی
سید مجید میرابوالقاسمی
13
تدوین واعتبار یابی برنامه اموموزشی حافظه فعال و اثر بخشی آن بر کارکرد های اجرایی و مشکلات بالینی کودکان طیف اوتیسم
فخرالسادات بحرینی
14
مقایسه مغز افراطی مردانه مغز افراطی زنانه و همدلی شناختی در بزرگسالان مبتلا به اتیسم و افراد مبتلا به اسکیزوفرنی
نرجس لطفی کوپایی
15
رابطه نارساکنش وری اجرایی با اختلال های درونی سازی شده و برونی سازی شده نوجوان
فاطمه کشاورزی
16
مقایسه مولفه های مختلف کارکردهای اجرایی کودکان مبتلا به نقص توجه و بیش فعالی کودکان با اختلال یادگیری خاص و کودکان عادی
آسیه خالدی
17
" مقایسه پردازش شنیداری، همدلی شناختی و بهم پیوستگی مرکزی در کودکان طیف اتیسم و کودکان عادی"
نفیسه غیاثی
18
رابطه طرحوارهای ناسازگار اولیه به معنای زندگی و بهزیستی روان شناختی سالمندان
سهیلا اورنگ
19
مقایسه بازداری شناختی، تنظیم هیجانی و کفایت اجتماعی کودکان با اختلال یادگیری خاص و نقص توجه/ بیش فعالی
معصومه ریاضی دوست
20
مقایسه گارکردهای اجرایی در کودکان با اختلال ریاضی،اختلال کم توجهی-بیش فعالی و کودکان عادی
رقیه رنجبرقیه قشلاق
21
رابطه الگوهای پردازش حسی ورفتارهای محدود و تکراری با اضطراب در کودکان طیف اوتیسم
لیلا محمداسمعیلی
22
عنوان مقایسه استرس والدینی،سبک های فرزند پروری و حل مسئله اجتماعی مادران وکودکان با اختلال طیف اوتیسم،اختلال نقص توجه و بیش فعالی
روزیتا ارشادسرابی
23
خانم نسیم ماجید شبستری تحت عنوان رابطه ابعاد سرشتی-منشی و دشواری در تنظیم هیجان در نوجوانان با اختلال نقص توجه-بیش فعالی و بدون اختلال
نسیم ماجیدشبستری
24
رابطه عوامل تنش زای شغلی و مقابله های مذهبی با کیفیت زندگی و شادکامی مربیان شاغل در مراکز نگهداری و توانبخشی کودکان کم توان ذهنی
مریم عبدالله پور
25
رابطه نارساکنش وری اجرایی، سرشت و منش و نشانه های اختلال نقص توجه و بیش فعالی با ملالت
اکرم هزاروسی
26
بررسی رابطه شدت معلولیت کودکان کم توان ذهنی با درماندگی روانشناختی والدین. نقش تنظیم هیجانی و باورهای شناختی
فیروزه احدی
27
اثر بخشی آموزش شایستگی هیجانی بر اضطراب ، حل مسئله اجتماعی و حافظه کاری کودکان
مائده عباس تباربزرودی
28
تاثیر قصه گویی مبتنی بر مهارت آموزی در کنترل خشم و کاهش مشکلات رفتاری کودکان پیش دبستانی
مهرنوش بهادری بزچلو
29
اثربخشی آموزش ارتباط کارکردی در کاهش رفتارهای چالش انگیز، رفتارهای کلیشه ای و رفتارهای آسیب به خود
سارا بیدار
30
اثربخشی روش آموزش تعاملات اجتماعی در افزایش مهارتهای اجتماعی، روابز درون خانوادگی و کاهش مشکلات رفتاری کودکان با نقص توجه و فزون کنشی
الهه رستم نژاد
31
مقایسه اختلال کارکردهای اجرایی و مشکلات درون نمودی-برون نمودی در کودکان اتیسم و بیش فعال نقص
نیلوفر سلطانی نوجه ده
32
تاثیر مربیگری در تکانشگری بی قراری نواحی رفتار نگران کننده و مهارتهای اجتماعی بزرگسالان مبتلا به بیش فعالی و نارسایی توجه
غزل عسگری
33
اثربخشی آموزش شایستگی هیجانی در کاهش مشکلات رفتاری نوجوانان.نقش کفایت اجتماعی و همدلی هیجانی
مریم صادقی
34
اثربخشی برنامه مداخله ای شناختی رفتاری مبتنی بر خانواده در کاهش مشکلات رفتاری نوجوانان خانواده های تک والدینی مادر سرپرست.نقش افزایش تاب آوری و کیفیت رابطه والد فرزندی
فائزه کیادربندسری
35
تاثیر داشتن کودک با اختلال طیف اوتیسم بر زندگی مادران. رویکرد کیفی
مریم سادات شفیعی
36
مقایسه اختلال کارکردهای اجرایی و مشکلات درون نمودی-برون نمودی در کودکان اوتیسم و بیش فعال نقص توجه
نیلوفر سلطانی نوجه ده
37
ارتباط احساس ارزشمندی و ادراک کنترل بیماری در رفتارهای خودمراقبتی بهبودیافتگان از کرونا
ثمینه ماهینی
38
اثربخشی خانواده درمانی شناختی-رفتاری در فرسودگی زناشویی، شرمساری و درماندگی روانشناختی مادران کودکان مبتلا به فلج مغزی
فاطمه فضلی
39
ارتباط عواطف مثبت و منفی، پریشانی روان‌شناختی و خودمدیریتی با مدیریت درد در نوجوانان مبتلا به سرطان
فاطمه عبادیخواه
40
تاثیر مصاحبه انگیزشی بر دینداری، سلامت روان و سبک زندگی مادران دارای کودک کم توان ذهنی
مرجان برازجانی
41
اثربخشی آموزش مبتنی بر هیجان بر درماندگی روانشناختی، بدتنظیمی هیجان و احساس شرم و گناه آسیب دیدگان تصادفات جاده ای دچار اختلال استرس پس از سانحه
شهاب مهری
42
پیش بینی رفتار تکانشگری نوجوانان: نقش نظم جویی فرایندی هیجان، همدلی هیجانی و مهارت حل مسئله
زهرا شمسی
43
ارتباط سواد سلامت، سلامت روان و دینداری با خودمراقبتی بیماران مبتلا به Covid_19
لیلا سلیمی
44
آموزش بازی درمانی مبتنی بر دلبستگی ( تراپلی ) در کاهش مشکلات درون نمودی و برون نمودی کودکان کار
سیما شاهین فر
45
روابط افتراقی شرم و گناه،طرحواره های ناسازگار اولیه و ذهنی سازی با علائم خودشیفتگی اشکار و پنهان در نمونه ی غیر بالینی
شکوفه زارعی
46
پیش بینی پرخاشگری براساس تجارب ناخوشایندکودکی با میانجی گری دلبستگی ،تنظیم هیجان وذهنی سازی در بزهکاران (موردمطالعه : بزهکاران مقیم درکانون اصلاح تربیت تهران )
مریم افشاری
47
تدوین مدل علی اعتیاد به فضای مجازی : نقش ویژگی های شخصیتی (توافق پذیری و وجدان) و عملکرد خانواده با رضایت زناشویی
صدف کبیری نایینی
48
تدوین مدل ساختاری قلدری در نوجوانان بر اساس تجارب ناخوشایند کودکی، سرشت و منش با نقش واسطه‌ای روان‌رنجورخویی
محمدعلی صباحتی
49
رابطه بین ملالت با اعتیاد به اینترنت: نقش سرسختی و احساس ارزشمندی در نوجوانان
علی نصیبی
50
اثربخشی آموزش ذهنیت رشد در تاب آوری، ادراک خود و عاطفه منفی نوجوانان دختر و پسر مبتلا به نقص توجه بیش‌فعالی
مریم کاشفی فرد
51
پیش بینی کیفیت زندگی نوجوانان براساس کنترل گری والدین و تجارب ناخوشایند دوران کودکی
زهره مصداقی
52
مقایسه اثربخشی درمان نوروفیدبک با توانبخشی شناختی رایانه‎ای و نوع ترکیبی آنها بر بهبود کارکردهای اجرایی نوجوانان با اختلال نقص توجه و بیش فعالی
فاطمه رحمانی فرد
53
اثربخشی نوروفیدبک مادون پایین در بهبود بهداشت خواب و کاهش نشخوار خشم و فکری نوجوانان مبتلا به اختلال افسردگی اساسی
هاله سادات مرصعی
54
نقش باورهای ناکارآمد، آسیب های دلبستگی و عاطفه منفی در پیش بینی تاب آوری نوجوانان با رفتارهای سابقه خودزنی غیرکشنده
ارغوان کوچک حسینی
55
پیش بینی علائم کندی سرعت شناختی در نوجوانان بر اساس آسیب های دوران کودکی و سبک والدگری ‌
مینا نوری
56
پیش بینی صمیمیت زناشویی والدین کودکان دارای اختلال رفتاری بر اساس خودخاموشی و سبک زندگی
فائزه شوکت پور
57
مشکلات رفتاری کودکان پیش دبستانی بر اساس اضطراب مادران و نقاط عطفی رشد با نقش واسطه ای کنترل گری والدین
مهشید مرتضوی
58
رابطه دلبستگی نا ایمن، تروما های کودکی و کیفیت مراقبت مادرانه با اختلالات رفتاری برونی سازی
مهدیه سعادت نیا
59
تأثیر فرآیند مربی گری بیش فعالی نارسایی توجه بر مولفه های کارکردهای اجرایی بزرگسالان دارای اختلال بیش فعالی نارسایی توجه
غزل عسگری
60
تأثیر فرآیند مربی گری بیش فعالی نارسایی توجه بر مولفه های کارکردهای اجرایی بزرگسالان مبتلا
غزل عسگری
دروس ترم جاری
887 - روانشناسی آزمایشگاهی(طرح ها و پژوهش های آزمایشگاهی) - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
626 - روش های تحقیق پیشرفته در روان شناسی2 - روز: دوشنبه - از ساعت 14:30 تا 15:30
626 - روش های تحقیق پیشرفته در روان شناسی2 - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 14:30
626 - روش های تحقیق پیشرفته در روان شناسی2 - روز: دوشنبه - از ساعت 14:30 تا 15:30
626 - روش های تحقیق پیشرفته در روان شناسی2 - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 14:30
624 - آزمون های روان شناختی - روز: شنبه - از ساعت 14:30 تا 15:30
624 - آزمون های روان شناختی - روز: شنبه - از ساعت 13:30 تا 14:30
624 - آزمون های روان شناختی - روز: شنبه - از ساعت 14:30 تا 15:30
624 - آزمون های روان شناختی - روز: شنبه - از ساعت 13:30 تا 14:30
120 - پژوهش ( عملی _انفرادی ) در روانشناسی - روز: چهارشنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
120 - پژوهش ( عملی _انفرادی ) در روانشناسی - روز: دوشنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
111 - آسیب شناسی روانی کودک و نوجوان - روز: یک شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
111 - آسیب شناسی روانی کودک و نوجوان - روز: شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
084 - روش تحقیق (کمی و کیفی ) - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
084 - روش تحقیق (کمی و کیفی ) - روز: شنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
084 - روش تحقیق (کمی و کیفی ) - روز: یک شنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
084 - روش تحقیق (کمی و کیفی ) - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00