توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغالتحصیلى
میانگین کل
1
دکتری تخصصی
1392/04/18
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
" مقایسه تعامل والد-کودک، پردازش حسی و بازشناسی هیجان در کودکان با مشکلات درونی سازی و برونی سازی"
سهیلا شفیعی
2
اثر بخشی درمان شناختی رفتاری و راهبردهای تنظیم هیجان در راهبردهای نگرانی، نشخوار فکری و نشانگان افسردگی پس از زایمان
بهجت مظاهری
3
آموزش رفتار درمانی شناختی در شاخص های سلامت روانی ملال پیش از قاعدگی
مریم باباخانی
4
مقایسه آموزش مهار تکانه و کارکردهای اجرایی در بازداری پاسخ، توجه و فزون کنشی کودکان دارای نقص توجه و بیش فعالی
امیر معدنی پور
5
تدوین و طراحی طرحواره درمانی الحاق شده با روش بازتوانی عصب شناختی و اثر بخشی آن در طرحواره شناختی و کارکردهای اجرایی اختلال افسرده خویی
الهام دیواندری
6
اثر تعدیل کنندگی راهبردهای مقابله ای و حمایت های اجتماعی در رابطه با کیفیت زندگی و نشانگان روان شناختی و سبک فرزند پروری زنان سرپرست خانوار
مریم افضلان
7
اثربخشی گروه درمانی ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر اضطراب امتحان و ابراز وجود دانش آموزان افسرده خو
ادریس احمدی
8
نقش خودآگاهی و نظم جویی شناختی در رابطه با استرس شغلی، ذهن آگاهی و سلامت روان زنان شاغل در شهرداری تهران
هادی صادقی
9
استرس و اختلال خوردن:نقش واسطه ای ویژگیهای شخصیتی،راهبردی مقابله ای و حمایت اجتماعی ادراک شده
سعیده مدبر
10
تعیین اضطراب کودکان و تاثیر درمان شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات بالینی آنان
فاطمه صداقی
11
اثر بخشی معنویت درمانی بر بهزیستی روان شناختی ،ذهن آگاهی و افسردگی افراد دارای سوئ مصرف مواد
مژگان بیات
12
مقایسه اثر بخشی آموزش گروهی عشق آگاهی
سید مجید میرابوالقاسمی
13
تدوین واعتبار یابی برنامه اموموزشی حافظه فعال و اثر بخشی آن بر کارکرد های اجرایی و مشکلات بالینی کودکان طیف اوتیسم
فخرالسادات بحرینی
14
مقایسه مغز افراطی مردانه مغز افراطی زنانه و همدلی شناختی در بزرگسالان مبتلا به اتیسم و افراد مبتلا به اسکیزوفرنی
نرجس لطفی کوپایی
15
رابطه نارساکنش وری اجرایی با اختلال های درونی سازی شده و برونی سازی شده نوجوان
فاطمه کشاورزی
16
مقایسه مولفه های مختلف کارکردهای اجرایی کودکان مبتلا به نقص توجه و بیش فعالی کودکان با اختلال یادگیری خاص و کودکان عادی
آسیه خالدی
17
" مقایسه پردازش شنیداری، همدلی شناختی و بهم پیوستگی مرکزی در کودکان طیف اتیسم و کودکان عادی"
نفیسه غیاثی
18
رابطه طرحوارهای ناسازگار اولیه به معنای زندگی و بهزیستی روان شناختی سالمندان
سهیلا اورنگ
19
مقایسه بازداری شناختی، تنظیم هیجانی و کفایت اجتماعی کودکان با اختلال یادگیری خاص و نقص توجه/ بیش فعالی
معصومه ریاضی دوست
20
مقایسه گارکردهای اجرایی در کودکان با اختلال ریاضی،اختلال کم توجهی-بیش فعالی و کودکان عادی
رقیه رنجبرقیه قشلاق
21
رابطه الگوهای پردازش حسی ورفتارهای محدود و تکراری با اضطراب در کودکان طیف اوتیسم
لیلا محمداسمعیلی
22
عنوان مقایسه استرس والدینی،سبک های فرزند پروری و حل مسئله اجتماعی مادران وکودکان با اختلال طیف اوتیسم،اختلال نقص توجه و بیش فعالی
روزیتا ارشادسرابی
23
خانم نسیم ماجید شبستری تحت عنوان رابطه ابعاد سرشتی-منشی و دشواری در تنظیم هیجان در نوجوانان با اختلال نقص توجه-بیش فعالی و بدون اختلال
نسیم ماجیدشبستری
24
رابطه عوامل تنش زای شغلی و مقابله های مذهبی با کیفیت زندگی و شادکامی مربیان شاغل در مراکز نگهداری و توانبخشی کودکان کم توان ذهنی
مریم عبدالله پور
25
رابطه نارساکنش وری اجرایی، سرشت و منش و نشانه های اختلال نقص توجه و بیش فعالی با ملالت
اکرم هزاروسی
26
بررسی رابطه شدت معلولیت کودکان کم توان ذهنی با درماندگی روانشناختی والدین. نقش تنظیم هیجانی و باورهای شناختی
فیروزه احدی
27
اثر بخشی آموزش شایستگی هیجانی بر اضطراب ، حل مسئله اجتماعی و حافظه کاری کودکان
مائده عباس تباربزرودی
28
تاثیر قصه گویی مبتنی بر مهارت آموزی در کنترل خشم و کاهش مشکلات رفتاری کودکان پیش دبستانی
مهرنوش بهادری بزچلو
29
اثربخشی آموزش ارتباط کارکردی در کاهش رفتارهای چالش انگیز، رفتارهای کلیشه ای و رفتارهای آسیب به خود
سارا بیدار
30
اثربخشی روش آموزش تعاملات اجتماعی در افزایش مهارتهای اجتماعی، روابز درون خانوادگی و کاهش مشکلات رفتاری کودکان با نقص توجه و فزون کنشی
الهه رستم نژاد
31
مقایسه اختلال کارکردهای اجرایی و مشکلات درون نمودی-برون نمودی در کودکان اتیسم و بیش فعال نقص
نیلوفر سلطانی نوجه ده
32
تاثیر مربیگری در تکانشگری بی قراری نواحی رفتار نگران کننده و مهارتهای اجتماعی بزرگسالان مبتلا به بیش فعالی و نارسایی توجه
غزل عسگری
33
اثربخشی آموزش شایستگی هیجانی در کاهش مشکلات رفتاری نوجوانان.نقش کفایت اجتماعی و همدلی هیجانی
مریم صادقی
34
اثربخشی برنامه مداخله ای شناختی رفتاری مبتنی بر خانواده در کاهش مشکلات رفتاری نوجوانان خانواده های تک والدینی مادر سرپرست.نقش افزایش تاب آوری و کیفیت رابطه والد فرزندی
فائزه کیادربندسری
35
تاثیر داشتن کودک با اختلال طیف اوتیسم بر زندگی مادران. رویکرد کیفی
مریم سادات شفیعی
36
مقایسه اختلال کارکردهای اجرایی و مشکلات درون نمودی-برون نمودی در کودکان اوتیسم و بیش فعال نقص توجه
نیلوفر سلطانی نوجه ده
37
ارتباط احساس ارزشمندی و ادراک کنترل بیماری در رفتارهای خودمراقبتی بهبودیافتگان از کرونا
ثمینه ماهینی
38
اثربخشی خانواده درمانی شناختی-رفتاری در فرسودگی زناشویی، شرمساری و درماندگی روانشناختی مادران کودکان مبتلا به فلج مغزی
فاطمه فضلی
39
ارتباط عواطف مثبت و منفی، پریشانی روانشناختی و خودمدیریتی با مدیریت درد در نوجوانان مبتلا به سرطان
فاطمه عبادیخواه
40
تاثیر مصاحبه انگیزشی بر دینداری، سلامت روان و سبک زندگی مادران دارای کودک کم توان ذهنی
مرجان برازجانی
41
اثربخشی آموزش مبتنی بر هیجان بر درماندگی روانشناختی، بدتنظیمی هیجان و احساس شرم و گناه آسیب دیدگان تصادفات جاده ای دچار اختلال استرس پس از سانحه
شهاب مهری
42
پیش بینی رفتار تکانشگری نوجوانان: نقش نظم جویی فرایندی هیجان، همدلی هیجانی و مهارت حل مسئله
زهرا شمسی
43
ارتباط سواد سلامت، سلامت روان و دینداری با خودمراقبتی بیماران مبتلا به Covid_19
لیلا سلیمی
44
آموزش بازی درمانی مبتنی بر دلبستگی ( تراپلی ) در کاهش مشکلات درون نمودی و برون نمودی کودکان کار
سیما شاهین فر
45
روابط افتراقی شرم و گناه،طرحواره های ناسازگار اولیه و ذهنی سازی با علائم خودشیفتگی اشکار و پنهان در نمونه ی غیر بالینی
شکوفه زارعی
46
پیش بینی پرخاشگری براساس تجارب ناخوشایندکودکی با میانجی گری دلبستگی ،تنظیم هیجان وذهنی سازی در بزهکاران (موردمطالعه : بزهکاران مقیم درکانون اصلاح تربیت تهران )
مریم افشاری
47
تدوین مدل علی اعتیاد به فضای مجازی : نقش ویژگی های شخصیتی (توافق پذیری و وجدان) و عملکرد خانواده با رضایت زناشویی
صدف کبیری نایینی
48
تدوین مدل ساختاری قلدری در نوجوانان بر اساس تجارب ناخوشایند کودکی، سرشت و منش با نقش واسطهای روانرنجورخویی
محمدعلی صباحتی
49
رابطه بین ملالت با اعتیاد به اینترنت: نقش سرسختی و احساس ارزشمندی در نوجوانان
علی نصیبی
50
اثربخشی آموزش ذهنیت رشد در تاب آوری، ادراک خود و عاطفه منفی نوجوانان دختر و پسر مبتلا به نقص توجه بیشفعالی
مریم کاشفی فرد
51
پیش بینی کیفیت زندگی نوجوانان براساس کنترل گری والدین و تجارب ناخوشایند دوران کودکی
زهره مصداقی
52
مقایسه اثربخشی درمان نوروفیدبک با توانبخشی شناختی رایانهای و نوع ترکیبی آنها بر بهبود کارکردهای اجرایی نوجوانان با اختلال نقص توجه و بیش فعالی
فاطمه رحمانی فرد
53
اثربخشی نوروفیدبک مادون پایین در بهبود بهداشت خواب و کاهش نشخوار خشم و فکری نوجوانان مبتلا به اختلال افسردگی اساسی
هاله سادات مرصعی
54
نقش باورهای ناکارآمد، آسیب های دلبستگی و عاطفه منفی در پیش بینی تاب آوری نوجوانان با رفتارهای سابقه خودزنی غیرکشنده
ارغوان کوچک حسینی
55
پیش بینی علائم کندی سرعت شناختی در نوجوانان بر اساس آسیب های دوران کودکی و سبک والدگری
مینا نوری
56
پیش بینی صمیمیت زناشویی والدین کودکان دارای اختلال رفتاری بر اساس خودخاموشی و سبک زندگی
فائزه شوکت پور
57
مشکلات رفتاری کودکان پیش دبستانی بر اساس اضطراب مادران و نقاط عطفی رشد با نقش واسطه ای کنترل گری والدین
مهشید مرتضوی
58
رابطه دلبستگی نا ایمن، تروما های کودکی و کیفیت مراقبت مادرانه با اختلالات رفتاری برونی سازی
مهدیه سعادت نیا
59
تأثیر فرآیند مربی گری بیش فعالی نارسایی توجه بر مولفه های کارکردهای اجرایی بزرگسالان دارای اختلال بیش فعالی نارسایی توجه
غزل عسگری
60
تأثیر فرآیند مربی گری بیش فعالی نارسایی توجه بر مولفه های کارکردهای اجرایی بزرگسالان مبتلا
غزل عسگری
دانشجویان تحت مشاوره
#
عنوان
افراد
1
اثر بخشی آموزش تنیدگی زدایی مبتنی بر ذهن آگاهی در کاهش تنیدگی مادران شاغل بر حسب ویژگی های مادر - کودک
حمیده اذری استانه
2
مقایسه راهبردهای تنظیم هیجان طرحواره های هیجانی سبک های دلبستگی در بیماران مبتلا به افسردگی و اضطراب اساسی واضطراب فراکیر و افراد بهنجار
آزاده سعیدی عبدی
3
نقش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در رابطه تعارضات زناشویی والدین و مشکلات درون نمودی و برون نمودی کودکان
فاطمه مناقبی
4
مقایسه کمال گرایی، حساسیت اضطرابی وبهزیستی روانی در بیماران مبتلا به پرخوری عصبی واختلال وسواس-اجباری
آوا رزمهر
5
نقش واسطه ای تاب آوری در رابطه با راهبردهای تنظیم هیجان و نشانگان افسرده وار زنان مبتلا به سرطان سینه
میترا ناصرپور آسیابری
6
مقایسه طرحواره های هیجانی ، سبک های مقابله ای در گروه افراد دارای اختلال وسواس-اجباری ، اضطراب اجتماعی و گروه بهنجار
مینا جافری
7
نقش واسطه ای باورهایفرا شناختی در رابطه با نظم جویی هیجان
فرنوش رافعی
8
طراحی و اعتباریابی برنامه آموزشی فلورتایم مبتنی بر تحلیل رفتار کاربردی در مهارت های ارتباطی و اجتماعی کودکان دارای اختلالات طیف اُتیسم
فاطمه شیرمحمدی
9
اثربخشی آموزش تمثیل های مثنوی معنوی بر هوش معنوی، کیفیت زندگی و سلامت روانی دانشجویان
علی روزبهانی
10
مقایسه نشخوار فکری ،توجه معطوف به خود و بی نظمی هیجان در بیماران مبتلا به اضطراب امتحان ،افسرده خویی و افراد بهنجار
زهرا شیخ طاهری
11
اثربخشی درمان شناختی رفتاری مبتنی بر ذهن آگاهی در ذهن آگاهی،نظم جویی شناختی هیجان و کاهش علائم افسردگی در افراد مبتلا به افسردگی مداوم
نازلی رجب پور انور
12
تاثیر برنامه پانورا و فیلیپو در خود تنظیمی و فرا شناخت دانش آموزان با اختلال ریاضی
الهام قنبری
13
رابطه خود انتقادی، کمال گرایی و احساس تنهایی با افسردگی و اضطراب نوجوانان
هلیا رهنمائی
14
مقایسه طرحواره های ناکارآمد در افراد با علائم اختلال شخصیت خودشیفته وسواسی و فاقد علائم(بهنجار)
فاطمه نعیمی پور
15
اثر بخشی قصه درمانی گروهی در کاهش مشکلات
حمیده مبارکی
16
پیش بینی و تشخیص صفات مرزی و اسکیزوتایپال بر اساس پنج عامل بزرگ
مریم بابائی فرد
17
بررسی نقش واسطه ای تاب آوری در ارتباط با طرحوار های ناسازگار و رفتارهای پر خطر دانشجویان
لطیفه میکائیلی
18
مقایسه سبکهای هویت و سبکهای مقابله با استرس و هویت بین مهاجران ایرانی تحصیلکرده مقیم استرالیا و غیر مهاجرین"
الهام قنبری
19
مفایسه حافظه فعال محرک های هیجانی و غیر هیجانی در کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی و اختلال نارسایی
فرشته دادرس
20
" سبک های دلبستگی بزرگسالی و رضایت زناشویی: نقش انعطاف پذیری روانشناختی"
مهسا رجایی
21
مقایسه طرح واره های ناسازگار اولیه و ناسازگاری زناشویی در زنان مبتلا به افسردگی پس از زایمان و بعد از زایمان
فریده شاهین
22
مقایسه باز شناسی حالات هیجانی ، شناخت اجتماعی وبه هم پیوستگی مرکزی درکودکان طیف اتیسم سطح یک و سطح دو عادی
شایسته مرادی
23
مقایسه نظریه ذهن و سطوح آن درکودکان طیف اوتیسم درکودکان به اختلال نقص توجه به ممیز بیش فعالی
آمنه السادات قریشی گلوگائی
24
تأثیر توانبخشی شناختی مبتنی بر مدل حافظه کاری دیداری بدلی بر بهبود مهارتهای دیداری- فضایی کودکان پیش دبستانی
مهسا شاهرضایی
25
بررسی اثربخشی داستان گویی بر خلاقیت کلامی و آگاهی واج شناختی دانش آموزان نارساخوان
ساناز شهبازی
26
تاثیر تحریک جریان مستقیم برون جمجمه ائی مغز بر حافظه کاری و توجه دانش اموزان مبتلا به نارسا خوانی
مژگان فهیم نیا
27
تاثیر بازی درمانی دلبستگی محور در پردازش حسی و مهارتهای اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم
زهرا لاهیجی
28
رابطه سبک های دلبستگی و سبک های فرزندپروری با هویت جنسی در دانش آموزان با معلمان زن و مرد
الهام شکوهی دانا
29
رابطه وجدان با قضاوت اخلاقی قضات دادگستری استان تهران ، نقش واسطه ای عواطف
نگار ابوطالبی خروزقی
30
پیش بینی پاسخ به شکست بر اساس قالب های ذهنی زبانی در میان زبان آموزان ایرانی. نقش واسطه ای جهت گیری هدف و یادگیری خودتنظیمی
پروین ربیعی
31
رابطه سیستم های مغزی- رفتاری با تنطیم هیجان در افراد مبتلا به ایدز با توجه به نقش کارکردهای روانشناختی خانواده
جلال ذوالفقاری
32
طراحی، تدوین و اعتبارسنجی چک لیست غربالگری یادگیری ویژه برای دانش آموزان ایرانی با زبان مادری ترکی
پریرخ ممقانی میاندواب
33
پیش بینی حمای اجتماعی در رابطه سرسختی روانشناختی با اضطراب مرگ در سالمندان مبتلا به آلزایمر
محمدمهدی فتحیان بروجنی
34
اثربخشی آموزش شایستگی هیجانی در کارکردهای اجرایی،تنظیم هیجان و تاب آوری کودکان مبتلا به بیش فعالی و نقص توجه
فائزه السادات جلال زاده اسفندابادی
35
پیش بینی بهزیستی روانشناختی بر اساس نارسائی های شناختی و عاطفه منفی با میانجی گری خودکارآمدی مقابله ای و حمایت اجتماعی در سالمندان
اعظم محمدی
36
مقایسه اثربخشی روش ماساژ لنفاوی و ماساژ چینی در کاهش رفتارهای کلیشه ای و افزایش کیفیت خواب کودکان طیف اوتیسم
زیبا اسکندری
37
ارتباط هوش هیجانی، کارکردهای اجرایی و تکانشگری با پرخاشگری و سلامت جسم و روان نوجوانان در شرایط شیوع ویروس کرونا.
مهسان پورعلی
38
مقایسه رابطه کارکردهای اجرایی، هیجانهای خودآگاه، و دشواری تنظیمهیجان با کیفیت زندگی افراد مصروع و غیر مصروع
کتایون رضایی
39
نقش پیش بینی کنندگی انعطاف پذیری شناختی، ذهن آگاهی و تکانشگری در اعتیاد به اینترنت نوجوانان
سیدمنصور نعمتی
40
رابطه ی بین هم نوایی با پنج عامل بزرگ شخصیتی : نقش طبقه ی اقتصادی -اجتماعی
عباس خدایی
41
ارتباط ارزش های شخصی و خود کارآمدی با امنیت روانی در بین مصرف کنندگان کانابیس
سیاوش ازاد
42
اثر بخشی سبک فرزند پروری مقتدرانه به مادران (PMT) در کاهش قلدری، تعامل والد کودک و کاهش مشکلات رفتاری کودکان مقطع دبستان
مونا قائمی فر
43
رابطه کیفیت روابط بین فردی و تنظیم شناختی هیجان با پرخاشگری در نوجوانان
رضا غفارزاده نمازی
44
رابطه سرعت شناختی کند و کارکردهای اجرایی با مهارت های اجتماعی در کودکان با اختلال یادگیری خاص
مهناز سرمستی
45
رابطه باور های فراشناخت و نشخوار فکری با خود سرزنشگری نوجوانان دختر مستعد افسردگی
الا سیاحی
46
رابطه نیازهای بین فردی و تنظیم شناختی هیجان با افکار خودکشی در نوجوانان مراجعه کننده به مراکز روانشناختی
فاطمه حاجی باقری
47
اثر تمرین مغزی بر ادراک دیداری فضایی و توجه شنیداری دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی
زهرا خوشدل
دروس ترم جاری
887 - روانشناسی آزمایشگاهی(طرح ها و پژوهش های آزمایشگاهی) - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
626 - روش های تحقیق پیشرفته در روان شناسی2 - روز: دوشنبه - از ساعت 14:30 تا 15:30
626 - روش های تحقیق پیشرفته در روان شناسی2 - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 14:30
626 - روش های تحقیق پیشرفته در روان شناسی2 - روز: دوشنبه - از ساعت 14:30 تا 15:30
626 - روش های تحقیق پیشرفته در روان شناسی2 - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 14:30
624 - آزمون های روان شناختی - روز: شنبه - از ساعت 14:30 تا 15:30
624 - آزمون های روان شناختی - روز: شنبه - از ساعت 13:30 تا 14:30
624 - آزمون های روان شناختی - روز: شنبه - از ساعت 14:30 تا 15:30
624 - آزمون های روان شناختی - روز: شنبه - از ساعت 13:30 تا 14:30
120 - پژوهش ( عملی _انفرادی ) در روانشناسی - روز: چهارشنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
120 - پژوهش ( عملی _انفرادی ) در روانشناسی - روز: دوشنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
111 - آسیب شناسی روانی کودک و نوجوان - روز: یک شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
111 - آسیب شناسی روانی کودک و نوجوان - روز: شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
084 - روش تحقیق (کمی و کیفی ) - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
084 - روش تحقیق (کمی و کیفی ) - روز: شنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
084 - روش تحقیق (کمی و کیفی ) - روز: یک شنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
084 - روش تحقیق (کمی و کیفی ) - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
دوره های درسی
#
عنوان درس
توصیف درس
سرفصل ها
دوره درسی
توضیحات
فایل
1
روانشناسی آزمایشگاهی(طرح ها و پژوهش های آزمایشگاهی)
دکتری
کد دانشکده:14کد گروه درسی:14کد درس:887گروه درس:01تعداد دانشجو:5تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:00نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:گروه روانشناسی
2
روش های تحقیق پیشرفته در روان شناسی2
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:14کد درس:626گروه درس:01تعداد دانشجو:12تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:14:30زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 118
3
روش های تحقیق پیشرفته در روان شناسی2
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:14کد درس:626گروه درس:01تعداد دانشجو:12تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:13:30زمان پایان کلاس:14:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 118
4
روش های تحقیق پیشرفته در روان شناسی2
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:14کد درس:626گروه درس:01تعداد دانشجو:12تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:14:30زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 118
5
روش های تحقیق پیشرفته در روان شناسی2
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:14کد درس:626گروه درس:01تعداد دانشجو:12تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:13:30زمان پایان کلاس:14:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 118
6
آزمون های روان شناختی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:14کد درس:624گروه درس:01تعداد دانشجو:7تعداد واحد2روز:شنبهزمان شروع کلاس:14:30زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 116
7
آزمون های روان شناختی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:14کد درس:624گروه درس:01تعداد دانشجو:7تعداد واحد2روز:شنبهزمان شروع کلاس:13:30زمان پایان کلاس:14:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 116
8
آزمون های روان شناختی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:14کد درس:624گروه درس:01تعداد دانشجو:7تعداد واحد2روز:شنبهزمان شروع کلاس:14:30زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 116
9
آزمون های روان شناختی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:14کد درس:624گروه درس:01تعداد دانشجو:7تعداد واحد2روز:شنبهزمان شروع کلاس:13:30زمان پایان کلاس:14:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 116
10
پژوهش ( عملی _انفرادی ) در روانشناسی
کارشناسی
کد دانشکده:14کد گروه درسی:14کد درس:120گروه درس:05تعداد دانشجو:7تعداد واحد3روز:چهارشنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:00نام ساختمان:نام کلاس:
11
پژوهش ( عملی _انفرادی ) در روانشناسی
کارشناسی
کد دانشکده:14کد گروه درسی:14کد درس:120گروه درس:05تعداد دانشجو:7تعداد واحد3روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:15:30زمان پایان کلاس:17:30نام ساختمان:نام کلاس:
12
آسیب شناسی روانی کودک و نوجوان
کارشناسی
کد دانشکده:14کد گروه درسی:14کد درس:111گروه درس:02تعداد دانشجو:36تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:13:30زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 201
13
آسیب شناسی روانی کودک و نوجوان
کارشناسی
کد دانشکده:14کد گروه درسی:14کد درس:111گروه درس:01تعداد دانشجو:46تعداد واحد2روز:شنبهزمان شروع کلاس:08:00زمان پایان کلاس:10:00نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 200
14
روش تحقیق (کمی و کیفی )
کارشناسی
کد دانشکده:14کد گروه درسی:14کد درس:084گروه درس:02تعداد دانشجو:24تعداد واحد3روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:08:00زمان پایان کلاس:10:00نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 204
15
روش تحقیق (کمی و کیفی )
کارشناسی
کد دانشکده:14کد گروه درسی:14کد درس:084گروه درس:02تعداد دانشجو:24تعداد واحد3روز:شنبهزمان شروع کلاس:15:30زمان پایان کلاس:17:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 101
16
روش تحقیق (کمی و کیفی )
کارشناسی
کد دانشکده:14کد گروه درسی:14کد درس:084گروه درس:01تعداد دانشجو:28تعداد واحد3روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:15:30زمان پایان کلاس:17:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 204
17
روش تحقیق (کمی و کیفی )
کارشناسی
کد دانشکده:14کد گروه درسی:14کد درس:084گروه درس:01تعداد دانشجو:28تعداد واحد3روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:08:00زمان پایان کلاس:10:00نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 101
کتابهای منتشر شده
#
عنوان
نگارندگان/مترجمان
ناشر
سال چاپ
1
T - T
T
T
T
2
درمان اختلالات کنترل تکانه یک برنامه درمانی شناختی رفتاری راهنمای درمانگر
هادی هاشمی رزینی, رزیتا ارشاد سرابی
ارجمند
1400
3
برنامه درمان شناختی-رفتاری درمان اختلالات کنترل تکانه(راهنمای درمانگر) مجموعه درمانهای اثربخش - Treating Impulse Control Disorders: A Cognitive- Behavioral Therapy Program
رزیتا ارشاد سرابی, هادی هاشمی رزینی
اتشارات ارجمند
1400
4
روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی
سیف اله آقاجانی, هادی هاشمی رزینی
آوش
1394
مقالات چاپ شده
#
عنوان
نگارندگان
عنوان مجله
سال انتشار
1
reducing anxiety in cancer patients using mindfulness-based stress reduction and transcranial direct current stimulation
edris ahmadi, Mohammad Hatami, Hadi -hashemi razini, mozhgan sepah mansoor
Chronic Diseases Journal
2023
2
reducing anxiety in cancer patients using mindfulness-based stress reduction and transcranial direct curret stimulation
IDRIS AHMADI, Mohammad Hatami, Hadi -hashemi razini
Chronic Diseases Journal
2022
3
Comparing the Effectiveness of Compassion focused therapy and Cognitive Behavioral Therapy on Emotional Schemas and Resilience in Patients with Diabetes
Mohammad Hatami, Hadi -hashemi razini, rita liaghat
Razavi International Journal of Medicine
2022
4
Strategic differences in visual scanning between field dependent and field independent individuals on the basis of eye tracking measures
HAMZEZADE MARZIH, ROOHOLLAH MANSOORI, VAHID MESHKI, Hadi -hashemi razini
International Journal of Applied Behavioral Sciences
2019
5
Effect of cognitive-behavioral play therapy in the self-esteem and social anxiety of students
Marzieh Ataie, Hadi -hashemi razini, Mohammad Hatami
Journal of Research and Health
2018
6
پ?شب?ن? پرخاشگر ی در نوجوانان بر اساس ک?ف?ت روابط ب?ن فردی و راهبردهای تنظ?م شناخت? ه?جان
رضا غفارزاده نمازی, فریدون یاریاری, هادی هاشمی رزینی
فصلنامه دانش مخاطرات
1403
7
پیشبینی پرخاشگر ی در نوجوانان بر اساس کیفیت روابط بین فردی و راهبردهای تنظیم شناخیتی هیجان
رضا غفارزاده نمازی, فریدون یاریاری, هادی هاشمی رزینی
فصلنامه دانش مخاطرات
1403
8
پیش بینی بهزیستی روانشناختی بر اساس نارسائی های شناختی و عاطفه منفی با میانجی گری خودکارآمدی مقابله ای و حمایت اجتماعی در سالمندان
اعظم محمدی, محمد حسین عبداللهی, ربابه نوری قاسم آبادی, هادی هاشمی رزینی, مهناز شاهقلیان قهفرخی
1401
9
پیش بینی پاسخ به شکست بر اساس قالبهای ذهنی زبانی در میان زبان آموزان ایرانی: نقش واسطه جهت گیری هدف و یادگیری خودتنظیمی
پروین ربیعی, مهناز شاهقلیان قهفرخی, هادی هاشمی رزینی
روانشناسی تربیتی
1401
10
اثربخشی برنامه مداخلهای مبتنی بر آموزش ارتباط کارکردی بر رفتارهای کلیشهای، رفتارهای کشاکشبرانگیز، و رفتارهای آسیب به خود کودکان با اختلال طیف اوتیسم
مینو کرم پور, هادی هاشمی رزینی, مشرشسشده غلامعلی لواسانیمسعود, سمیرا وکیلی
سلامت روان کودک
1400
11
الگوی ساختاری مهارت اجتماعی کودکان با ناتوانیهای یادگیری بر اساس سبکهای دلبستگی با نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی
مهدی خدابخش, هادی هاشمی رزینی, ربابه نوری قاسم آبادی
سلامت روان کودک
1400
12
پیش بینی پاسخ به شکست بر اساس قالب های ذهنی زبانی در میان زبان آموزان ایرانی: نقش واسط? هت گیری هدف و یادگیری خودتنظیمی
پروین ربیعی, مهناز شاهقلیان قهفرخی, هادی هاشمی رزینی
فصلنامه روان شناسی تربیتی
1400
13
ا ثربخشی معنادرمانی گروهی بر افسردگی و کیفیت زندگی زنان دارای همسر معتاد
سمیه طاهری, هادی هاشمی رزینی, سمیرا وکیلی
اعتیاد پژوهی
1399
14
اثربخشی داستانگویی بر خلاقیت کلامی و آگاهی واج شناختی دانشآموزان نارساخوان
ساناز شهبازی, هادی کرامتی, هادی هاشمی رزینی, منیژه کاوه
ناتوانی های یادگیری
1398
15
قن رد یناوخ زیامت نیب یگدرسفا کی یبطق و یبطقود اب یدرکیور ی
هادی هاشمی رزینی
روانشناسی تحلیلی شناختی
1398
16
اثربخشی آموزش مهارت همدلی بر صمیمیت، سازگاری زناشویی و گرایش به معنویت در زنان دارای همسر معتاد
بنفشه لطیفی, مریم صادقی, فائزه کیادربندسری, سمیرا وکیلی, هادی هاشمی رزینی
سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت
1398
17
اثربخشی آموزش سبک زندگی اسلامی بر فرسودگی زناشویی، تابآوری و سلامت معنوی زنان دارای همسر معتاد
رضا ابراهیمیان, مریم توپه, مریم بهبهانی, سمیرا وکیلی, هادی هاشمی رزینی
سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت
1398
18
بررسی معنای زندگی و بهزیستی روانشناختی، جوانان، بزرگسالان و سالمندان( مطالعه مقاسه ای از نظر سن)
سهیلا اورنگ, هادی هاشمی رزینی, مریم رامشینی, طوبا اورنگ
سالمند
1397
19
نقش تعامل والد-کودک و الگوی پردازش حسی در پیش بینی مشکلات درونی سازی و برونی سازی کودکان
سهیلا شفیعی, هادی هاشمی رزینی, مهناز شاهقلیان قهفرخی
کودکان استثنایی
1397
20
بررسی اثربخشی برنامه طبیعت درمانی خانواده محور بر نشانگان کودکان طیف اتیسم
مریم رامشینی, سعید حسن زاده, غلامعلی افروز, هادی هاشمی رزینی
توانبخشی
1397
21
رابطه علی حمایت اجتماعی و تنیدگی والدینی با سبک های والدگری مادران کودکان مبتلا به کم توانی ذهنی با میانجی گری خودنظم جویی شناختی هیجان
نیلوفر شکیب, هادی هاشمی رزینی
فصلنامه سلامت روان کودک
1396
22
پیشبینی اضطراب مرگ بر اساس راهبردهای مقابله و منبع کنترل در سالمندان
هادی هاشمی رزینی, شهاب باحشمت جویباری, مریم رامشینی
سالمند
1396
23
اثربخشی آموزش شایستگی هیجانی بر اضطراب، حل مسئله اجتماعی و حافظه کاری کودکان
مائده عباس تباربزرودی, هادی هاشمی رزینی, محمد حسین عبداللهی
فصلنامه مطالعات روان شناسی بالینی
1396
24
مقایسه تنیدگی والدگری، سبک های والدگری، و حل مسئله اجتماعی مادران کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم، نارسایی توجه/فزون کنشی و بهنجار
روزیتا ارشادسرابی, هادی هاشمی رزینی, محمد حسین عبداللهی
فصلنامه سلامت روان کودک
1396
25
بررسی رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه با معنای زندگی و بهزیستی روانشناختی سالمندان
سهیلا اورنگ, هادی هاشمی رزینی, محمد حسین عبداللهی
سالمند
1396
26
اثر بخشی اموزش تنیدگی زدایی مبتنی بر ذهن آگاهی در کاهش تنیدگی حر فه ای و زندگی مادران شاغل
حمیه آذری آستانه, محمد حاتمی, هادی هاشمی رزینی
فصلنامه روان شناسی کاربردی
1395
27
اثربخشی آموزش تنیدگی زدایی مبتنی بر ذهن آگاهی در کاهش تنیدگی حرفه ای و زندگی مادران شاغل
حمیده اذری استانه, محمد حاتمی, هادی هاشمی رزینی
روان شناسی کاربردی
1395
28
رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت با ویژگیهای اختلال شخصیت مرزی و اختلال شخصیت اسکیزوتایپی در یک نمونه ی غیر بالینی
مریم بابائی فرد, محمدنقی فراهانی, هادی هاشمی رزینی
پژوهش در سلامت روانشناختی
1394
29
روابط تعلل ورزی تحصیلی با راهبردهای یادگیری خود تنظیمی و پیشرفت تحصیلی.
فرشته جوادی, هادی هاشمی رزینی, سعدالله هاشمی رزینی
پژوهش های کاربردی روانشناختی
1394
30
اثربخشی بازی درمانی در مهارت های اجتماعی و رفتارهای تهاجمی دانش آموزان
هادی هاشمی رزینی, مریم رامشینی, فرشته جوادی
پژوهش های کاربردی روانشناختی
1394
31
نقش شناخت اجتماعی در آسیب شناسی روانی مقایسه نظریه ذهن و سبک اسناددی در افراد مبتلا به افسردگی اساسی و همتایان سالم
عزیزاله تاجیک اسماعیلی, هادی هاشمی رزینی, شهاب باحشمت جویباری
پژوهش های کاربردی روانشناختی
1394
32
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر مهارت های اجتماعی و ارتباطی کودکان درخودمانده با عملکرد بالا
هادی هاشمی رزینی, مینو کرم پور
مطالعات روانشناسی بالینی
1394
33
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر مهارت های اجتماعی و ارتباطی کودکان طیف اتیسم
هادی هاشمی رزینی, مینو کرم پور
مطالعات روانشناسی بالینی
1394
34
اثربخشی بازی درمانی در مهارت های اجتماعی و رفتارهای تهاجمی دانش آموزان با نشانگان داون
هادی هاشمی رزینی, مریم رامشینی, فرشته جوادی
پژوهش های کاربردی روانشناختی
1394
35
رابطه جهت گیری اهداف پیشرفت و باورهای انگیزشی با اهمال کاری و خودناتوان سازی
هادی هاشمی رزینی, سید مسلم موسوی پناه, مریم شیری پیرآغاج
مطالعات آموزشی و آموزشگاهی
1393
36
مقایسه راهبردهای تنظیم هیجان و ابراز وجود در دانش آموزان پسر مبتلا به اختلال لکنت زبان با دانش آموزان پسر عادی
هادی هاشمی رزینی, حسین سوری, فرشته جوادی, باقر حسنوند
پژوهش های کاربردی روانشناختی
1393
37
انعطاف پذیری شناختی و کنترل عواطف مادران دانش آموزان پسر نابینا
حافظ پادروند, هادی هاشمی رزینی, اکبر رضایی فرد, باقر حسنوند, فرشته جوادی
پژوهش های کاربردی روانشناختی
1393
38
رابطه جهت گیری اهداف پیشرفت و باورهای انگیزشی با اهمال کاری و خود ناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان
هادی هاشمی رزینی, سید مسلم موسوی پناه, مریم شیری پیرآغاج
مطالعات آموزشی و آموزشگاهی
1393
39
نقش تعامل والد-کودک و الگوی پردازش حسی در تشخیص مشکلات درونیسازی و برونیسازی کودکان
سهیلا شفیعی, هادی هاشمی رزینی, مهناز شاهقلیان قهفرخی
کودکان استثنایی
1300
مقالات ارایه شده
#
عنوان
نگارندگان
مشخصات کنفرانس
سال برگزارى
نوع ارائه
1
بررسی رابطه هوش معنوی با اضطراب مرگ در کارکنان اورژانس تهران
مریم امیدبیگی, هادی هاشمی رزینی
اولین کنگره ملی مشاوره، خانواده و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر - ایران
1394/08/14
شفاهى
2
بررسی نقش رابطه باورهای فراشناختی در رابطه نظم جویی هیجان و افسردگی دانشجویان
محمد حاتمی, هادی هاشمی رزینی
اولین کنگره ملی مشاوره، خانواده و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر - ایران
1394/08/14
شفاهى
3
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد در نظم جویی شناختی هیجان بیماران مبتلا به درد مزمن
محمد حاتمی, هادی هاشمی رزینی
اولین کنگره ملی مشاوره، خانواده و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر - ایران
1394/08/14
شفاهى
4
اثربخشی آموزش تنیدگی زدایی مبتنی بر ذهن آگاهی در کاهش تنیدگی مادران شاغل بر حسب ویژگی های مادر- کودک
محمد حاتمی, هادی هاشمی رزینی
اولین کنگره ملی مشاوره، خانواده و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر - ایران
1394/08/14
شفاهى
5
اثربخشی نظم جویی شناختی هیجان در استرس و ذهن آگاهی زوجین متعارض
محمد حاتمی, هادی هاشمی رزینی
اولین کنگره ملی مشاوره، خانواده و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر - ایران
1394/08/14
شفاهى
6
اثربخشی درمان استرس زدایی مبتنی بر ذهن آگاهی و نظم جویی شناختی هیجان در تعارضات زناشویی
محمد حاتمی, هادی هاشمی رزینی
اولین کنگره ملی مشاوره، خانواده و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر - ایران
1394/08/14
شفاهى
7
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد در کیفیت زندگی بیماران مبتلا به درد مزمن
محمد حاتمی, هادی هاشمی رزینی
اولین کنگره ملی مشاوره، خانواده و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر - ایران
1394/08/14
شفاهى