توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
دکتری تخصصی تکنولوژی آموزشی
1387/09/01
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
کاربرد روش بحث هدایت شده در پرورش سطوح بالای یادگیری در نظام آموزش مبتنی بر یادگیری الکترونیک
مریم قربانی
2
بررسی میزان آمادگی دبستان های پسرانه شهر کرج در راستای طرح هوشمند سازی مدارس از دیدگاه معلمان و مدیران وارائه راهکار جهت اجرای موثر طرح
وحید منصوری
3
تاثیر یادگیری در محیط آموزش تلفیقی سنتی - الکترونیکی بر پیشرفت آموخته های دانش آموزان دیر آموز مدارس متوسطه ایلام
الهه سلیمانی
4
" مطالعه و تحلیل محتوای چندرسانه ی آموزشی درس فارسی بخوانیم و بررسی آن در تطابق با اصول تولید چندرسانه ای مایر و استانداردهای تولید سی دی های آموزشی آموزش و پرورش"
سالار جعفری
5
" تحلیل عوامل موثر بر پذیرش سیستم یادگیری الکترونیکی بر اساس الگوی پذیرش فناوری در آموزش عالی ایران"
مهران دستورانی
6
" ارزیابی نرم افزارهای چندرسانه ای مورد استفاده معلمان مدارس ابتدایی منطقه چهار کرج از منظر استاندارهای تولید محتوای دیجیتال"
محمد شمسیان مرصع
7
"بررسی اثربخشی آموزش به کمک نقشه مفهومی معلم ساخته با تلفیق چندرسانه ای در یادگیری مهارت های اجتماعی کودکان با نیازهای ویژه"
آزاد میرزایی
8
" بررسی موانع فردی و اجرایی توسعه خلاقیت در کاربرد تجهیزات و استفاده از رویکردهای نوین آموزشی از دیدگاه معلمان و دانش آموزان دوره اول متوسطه شهرساری
یاسر کیایی
9
تاثیر مدیریت تعاملی بر تبادل اطلاعات بر گرایش های تفکر انتقادی دانشجویان در محیط یادگیری الکترونیکی
محسن مرادی
10
"بررسی ویژگیهای چندرسانه‌ای آموزشی درس ریاضی و فارسی پایه چهارم ابتدایی در تطابق با بار شناختی بیرونی"
مرضیه باذوق ماچیانی
11
تاثیر آموزش شخصی سازی شده مبتنی بر فناوری آموزشی بر اشتیاق تحصیلی ویادگیری دانش آموزان ابتدایی
صغری نوروزی هارونی
12
مقایسه انواع معلمان فارغ التحصیل از مراکز آموزش حرفه ای با سایر معلمان براساس مدل ..
زهرا صلاح
13
تاثیر شبیه سازی آموزشی به درک مفهوم مدارهای الکتریکی جریان مستقیم و باورهای دانش آموزان درباره فیزیک
سارا شیری
14
تحلیل عوامل موثر بر استفاده از فناوری های ارتباط و اطلاعات در فرآیند یادگیری ویاددهی در دبیرستان های هوشمند ونیمه هوشمند
آسیه محققی
15
امکان سنجی کاربرد روش های نوین آموزشی در شرکت ملی صنایع پتروشیمی از منظر مدیران و کارکنان
محمد مجدم
16
بررسی تحلیل عوامل موثر بر پذیرش و ایجاد دوره های برخط آزاد انبوه در دانشگاه های علوم پزشکی ایران
فهیمه آجدانی
17
تاثیرکلاس درس معکوس بر الگوی طراحل مریل بر یادگیری و عملکرد تحصیلی دانش اموزان پایه پنجم ابتدایی
پریسا علی نژادمهربانی
18
تاثیر طراحی و کاربست بازی آموزشی دیجیتال آرین بر انگیزش و یادگیری دانش آموزان نارسا نویس دوم ابتدایی
سجاد گلزارعزیز
19
بررسی اثر بخشی بازی واسازی بر درگیری تحصیلی و یادگیری دانش آموزان پایه ششم ابتدایی
محمدجابر سالاری گوهرریزی
20
اثیر آموزش مبتنی بر نقشه مفهومی در درس پیام های آسمانی بر پیشرفت انگیزه ویادگیری درسطوح لالاس شناختی دانش آموزان دختر دوره اول دبیرستان
منصوره السادات موسوی شفیق
21
بررسیبررسی اثر بخشی آموزش تفکر انتقادی بر اساس مدل پاول الدر در کودکان دوره ی اول(6تا 10 سال)در آموزش ریاضی
زینب کریمی
22
تاثیر اموزش پژوهش محور در مقایسه با روش های رایج اموزش کودکان دیراموز بریادگیری مفاهیم شناختی
محبوبه سادات طاهری قمی
23
بررسی اثر بخشی شیوه ی اموزش تفکر انتقادی جمعی با بهره گیری از موبایل بر یادگیری و یادداری درس جامعه شناسی
فهیمه شیروانی
24
تأثیر عناصر بازیوارسازی رقابت و مشارکت بر یادگیری و انگیزه در درس ریاضی پایه چهارم
مهران محمدی
25
تحلیل رابطه عملکرد تحصیلی دانشجویان در محیط یادگیری تحت وب بر اساس فراشناخت در زمینه استفاده از تلفن هوشمند و بی‌موبایل‌هراسی با میانجی‌گری اعتیاد به اینترنت
سارا فرج پورنیری
26
بررسی تاثیر چندرسانه ای بازی وار سازی شده برخودآگاهی هیجانی کودکان 5 تا 7 سال
متینه اقازیارتی
27
بررسی سواد والدین در استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اشتیاق و عملکرد تحصیلی دانش آموزان مناطق شهری و روستایی بند لنگه
حمید رهبری
28
بررسی تاثیر استفاده از موشن گرافیک طراحی شده بر اساس نظریه نمایش اجزا مریل بر یادگیری و انگیزش دانش آموزان در درس علوم
علی هادئی
29
بررسی تاثیر محیط وب محور مبتنی بر آموزش برنامه ای بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی شهر کرج
فائزه عبدی
30
تاثیر بازی وارسازی آموزش مبتنی بر حل مساله در محیط الکترونیکی بر توانمندی حل مساله دانش آموزان در درس ریاضی پایه پنجم دبستان
زهرا کاظمی وسمه جانی
دروس ترم جاری
731 - طراحی و توسعه آموزش تعاملی مبتنی بر وب - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
292 - پروژه - روز: دوشنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
292 - پروژه - روز: سه شنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30