توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
دکتری تخصصی برنامه ریزی درسی
دانشگاه تربیت مدرس
1389/11/10
طرح‌های تحقیقاتی
#
عناوین طرح‌هاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
اعتبارسنجی راهنمای برنامه درسی حوزه تفکر و حکمت
زهرا نیک نام
تکمیل شده
1395
2
اعتبارسنجی برنامه درسی حوزه تربیت و یادگیری تفکر و حکمت
زهرا نیک نام
تکمیل شده
1395
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
بررسی تاثیر توسعه حرفه ای معلمان بر عملکرد علوم دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی بر اساس داده های تمیز 2011
ناهید طالبی
2
فرهنگ معلمی در مدارس عشایری کوچرو : مطالعه ای مردم نگارانه
داراب موسایی گله
3
رابطه دوزبانگی با پیشرفت سواد خواندن : یک مطالعه چند سطحی بر اساس داده های پرلز 2011
محمد شعبانی
4
عوامل موثر بر اجرای برنامه درسی پایه ششم ابتدایی:مطالعه کیفی فهم ویژگی های تغییر برنامه درسی
سهیلا جوزی پور
5
پرسشگری در کلاس درسی: مطالعه ای اکتشافی برای فهم تعاملات کلاس درس
شیرین فردیس تازه کند
6
بررسی ادراکات دانش آموزان دوره ابتدایی از علم و دانشمند
محمد مریدی
7
مطالعه کیفی برای فهم فرسودگی معلمان شاغل در دوره متوسطه
سمیه طاهری
8
فهم برنامه درسی سطح مدرسه: مطالعه موردی دبیرستان دخترانه فرهنگ
فریده چلوئی
9
چیستی و چگونگی تدریس و تعلیم در اندیشکده یقین، یک مطالعه موردی
مرتضی سحاب حمزه پور
10
بررسی تنوع فرهنگی درکلاس درس و تدریس حساس به آن مطالعه مردم نگارانه کلاس درس
طیبه صابری ایوری
11
ادراکات معلمان دوره ابتدایی از کار گروهی در کلاس موانع و مسائل
فاطمه قاسم ابادی
12
ارزشیابی پروژه های علمی دانش آموزان در دوره ابتدائی به روش خبرگی و نقد تربیتی آیزنر
پروانه سامعی
13
طراحی مواد برنامه درسی آموزش دهنده چشم اندازی نظری و تجربی به منظور پشتیبانی از معلمان فیزیک وارتقاء یادگیری آن
مهسا جلیلی هزاوه
14
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی رشته مکاترونیک در آموزش های فنی - حرفه ای در آموزش و پرورش با رئیکرد آموزش استم(علوم،فناوری،مهندسی و ریاضی)
حمید یزدانی
15
توسعه شایستگی های اساسی در دانش آموزان پایه اول دبستان مطالعه کیفی براساس تعاملات معلم
فهیمه سادات یوسفی کنعانی
16
شناسایی تعاملات کلاس درس و تحلیل آنها از منظر نطریه انسان عامل به منظور ارائه دلالت هایی برای ارتقاء آموزش
بهناز بهادری
17
تاملات معلم درباره تدریس مهارتهای زبانی در کلاس چندپایه، پژوهشی روایی
عیسی احمدی
18
ارزشیابی برنامه درسی جدید فیزیک پایه یازدهم درعمل بر اساس خبرگی و نقد تربیتی ایزنر
فاطمه قاسمی
19
مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان برنامه درسی جدید و قدیم کارشناسی علوم تربیتی ، مقایسه ای به منظور تعیین عوامل موثر بر اجرایی برنامه در دانشگاههای تهران
امیر رویافر
20
مردم نگاری تجارب دانش آموزان ابتدائی در مدرسه دارای تنوع فرهنگی
یاسمن عباسی
21
واکاوی باورها و کنشهای حرفه ای آموزشگران رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان در زمینه دانش تربیتی-محتوایی و دلالت های آن برای تربیت معلم
نسرین مهدوی
22
مردم نگاری انتقادی تجارب دانش آموزان کورد پایه اول دبستان در مواجهه با گفتمان مدرسه
سارا احمدزاده
23
فهم تجارب برنامه ریزی درسی مدرسه محور؛ پژوهشی کیفی به روایت راهبر برنامه درسی مدرسه.
نجمه ترتیفی زاده
24
مسیر زندگی و توسعه حرفه‌ای معلمان دوره ابتدائی
محمدامین فرهادی پور
25
واکاوی پروژه مداری در برنامه ویژه مدارس (بوم) در دوره دوم دبستان
احسان بدیعی راد
26
تحلیل دیدگاه های ذینفعان راجع به میزان اثربخشی آموزش مفهوم ارزشی کار در دوره دوم متوسطه
ناصر باقری کمال
27
رویکرد پداگوژیک به مساله از بر خواندن در نظام مدرسه ای مردم نگاری دو مدرسه ابتدایی
فاطمه رجب پورسواری
28
تحلیل مساله یادگیری مبتنی بر کار در آموزهای شغلی با تمرکز بر دانشگاه جامع علمی کاربردی
معصومه صادقی
29
مسیر زندگی و توسعه حرفه‌ای معلمان دوره ابتدائی مطالعه کیفی
محمدامین فرهادی پور
30
تحلیل تطبیقی اهداف ساحت تعلیم و تربیت اقتصادی و حرفه ای با انتظارات و عملکرد ذینفعان دوره دوم متوسطه
ناصر باقری کمال
31
بررسی پاسخ های معلمان دوره دوم ابتدائی به پرسش های علمی دانش آموزان از منظر ماهیت علم؛ مطالعه ای مردم نگارانه
حمیده هورفر
32
تاریخ فرهنگی مدرسه در دوران پهلوی
رسول محمودی قهساره
33
تحلیل تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی به منظور بهبود مهارت پرسشگری دانش آموزان
علی اکبر چراغعلی زاده طالکوئی
دروس ترم جاری
888 - روش ها و فنون تدریس - روز: شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
877 - سمینار در برنامه درسی - روز: شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
876 - اصول و روش های طراحی،اجرا و ارزشیابی برنامه های درسی - روز: شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
602 - ارزشیابی و توسعه حرفه ای مدرسان در نظام های آموزشی - روز: شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
843 - طراحی و تدوین برنامه درسی - روز: چهارشنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
843 - طراحی و تدوین برنامه درسی - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
851 - نظریه های یادگیری و الگوههای تدریس - روز: پنج شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
851 - نظریه های یادگیری و الگوههای تدریس - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
855 - موضوعات درسی مدارس ابتدایی(علوم تجربی، ریاضی، هنر) - روز: یک شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
852 - تغییر و اجرای برنامه درسی - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
852 - تغییر و اجرای برنامه درسی - روز: پنج شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
809 - مسائل آموزشی ایران - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
809 - مسائل آموزشی ایران - روز: پنج شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
310 - روش تدریس علوم تجربی و اجتماعی - روز: یک شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30