توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
دکتری تخصصی روانشناسی
دانشگاه علامه طباطبائی
1384/03/04
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
ارزیابی مدل رابطه بین خودکارآمدی
فاطمه ابراهیمی
2
ارزیابی مدل باورهای خودکار آمدی معلمان به عنوان تعیین کننده رضایت شغلی آنها و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
بهروز قلائی
3
ارزیابی مدل مسیر رابطه متغییرهای انگیزشی - عاطفی و اضطراب رایانه بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان
علی یونس نیاعمران
4
ارزیابی مدل باورهای خودکار آمدی دانشجویان انتظارات پیامد و اهداف عملکرد ی یه عنوان تعیین کننده پیشرفت تحصیلی دانشجویان
محمد اسفندیاری
5
تاثیر آموزش فراشناخت ( هوش موفق ) بر تفکر انتقادی ، خودکار آمدی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان
محمود نگهبان سلامی
6
تاثیر یادگیری مشارکتی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی
سیدحسین حسینی
7
تاثیر باز خورد معام در ارزشیابی های تکوینی بر میزان خود - کار آمدی و استفاده از راهبردهای یادگیری خود - تنظیم در دانش آموزان دختر وپسر شهرستان سلسله در سال تحصیلی 91-90
مهدی یوسف وند
8
بررسی نقش تعدیل کنندگی حافظه کاری در رابطه بین اظطراب و عملکرد ریاضی
سیده نسیبه کاتبی
9
بررسی نقش یادگیری خودگردان در ارتباط با هیجان تحصیلی و پیشرفت تحصیلی
حانیه نظری جویباری
10
رابطه کارکردهای اجرایی و ظرفیت حافظه کاری با عملکرد خواندن دانش آموزان : نقش سن ، جنس و هوش
خدیجه نوده ئی
11
اثر آموزش روش ساها جایاگو بر کنترل توجه پیش فعالی خودکار آمدی تحصیلی پیشرفت تجصیلی واسترس والدین روی دانش آموزان دچار اختلال نقص توجه همراه با بیش فعالی شهر تهران
سمیه داداشعلی
12
تاثیر بازخورد کتبی و شفاهی معلم در انگیزش دانش آموزان پس : نقش تعدیل گری خودکار آمدی
فرشید مهرانگیزی
13
نقش واسطه ای تفکر انتقادی در ارتباط بین سبک های هویت و سلامت اجتماعی
ریحانه رشیدی
14
ساختار عاملی و ویژگی های روان سنجی مقیاس سه بعدی خرد
طاهره جعفری
15
شاخص های روانسنجی پرسشنامه تفکر وعمل خردمندانه براساس نظریه سوال پاسخ
معصومه ابراهیمی
16
بررسی رابطه خوش بینی تحصیلی معلم و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با نقش واسطه ای هوش هیجانی
حامد کرمی جوب شهر
17
تاثیر آزادی درانتخاب فعالیت های یادگیری برخلاقیت و خود کنترل دانش آموزان
مسعود سردابی
18
بررسی رابطه راهبردهای نظم جویی شناختی هیجان،تاب آوری تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی با فرسودگی شغلی دانشجویان
وحیده معصومی
19
" نقش واسطه گری و تعدیل کنندگی هیجان اخلاقی، انگیزه اخلاقی و هویت اخلاقی در رابطه بین گسست اخلاقی و قلدری در مدارس مقطع ابتدایی شهر تهران "
معصومه ترکاشونددهنو
20
نقش تعدیل کنندگی یا واسطه گری سبک اسناد در ارتباط بین سبک های هویتی و انگیزه پیشرفت در میان دانش آموزان
اکرم الهی
21
نقش هوش هیجانی در پیشرفت تحصیلی ریاضی و زبان دانش آموزان. نقش واسطه گری سازگاری اجتماعی
اعظم پورقلی نصفچی
22
نقش سبک های دلبستگی فرزند پروری در پیشرفت تحصیلی کودکان کار شهر کرج. نقش واسطه ای انگیزشی، تحصیلی
زیبا پاکزاد
دروس ترم جاری
773 - تهیه و کاربرد آزمون های روانی در مشاوره مدرسه - روز: یک شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
773 - تهیه و کاربرد آزمون های روانی در مشاوره مدرسه - روز: شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
633 - روشهای آماری پیشرفته - روز: سه شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
642 - کاربرد نرم افزار در تحلیلهای روانسنجی - روز: شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
668 - کاربرد آزمونهای روانشناختی - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
719 - سنجش و اندازه گیری - روز: یک شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
719 - سنجش و اندازه گیری - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
719 - سنجش و اندازه گیری - روز: پنج شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
107 - آزمون های روانشناختی 2 - روز: سه شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
152 - روانسنجی - روز: شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
217 - کاربردآزمون های روانشناختی در مشاوره(2) - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
076 - آمار استنباطی - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
076 - آمار استنباطی - روز: سه شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
076 - آمار استنباطی - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
076 - آمار استنباطی - روز: سه شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30