توصیف مختصر
 
شرح مختصر سوابق علمي (CV)

 
- اطلاعات شخصي
نام و نام خانوادگي مهدی عرب زاده
نام پدر غلامرضا
محل تولد استان بوشهر- دشتستان
مذهب شیعه
تابعیت ایرانی
وضعیت نظام وظیفه داشتن کارت پایان خدمت-خدمت در زیر پرچم
آدرس کرج- میدان دانشگاه- دانشگاه خوارزمی،دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی، گروه روان شناسی تربیتی
تلفن محل کار 34549600-026
پست الكترونيک E-mail:mehdi_arabzadeh@hotmail.com
Gmail:mehdiarabzadi@gmail.com
 
 
 
 
- اطلاعات و سوابق تحصیلی ( از دیپلم تا آخرین مدرک )
ردیف مقطع رشته معدل نام دانشگاه/ مدرسه
1 دیپلم علوم تجربی 30/18 شهید بهشتی برازجان
2 کاردانی آموزش
کودکان استثنایی
62/18 تربیت معلم شهید باهنر اصفهان
3 کارشناسی علوم تربیتی 44/18 دانشگاه بوشهر
4 کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی 82/17 دانشگاه خوارزمی تهران
5 دکتری تخصصی روانشناسی تربیتی 80/18 دانشگاه خوارزمی تهران
 
 
پایان نامه کارشناسی ارشد  و  رساله دکتری
 
پایان نامه/ رساله موضوع استاد راهنما استاد مشاور
کارشناسی ارشد یادگیری خودگردان، جهت گیری هدف با سبکهای مدیریتی دانشجو معلمان دکتر پروین کدیور دکتر ولی الله فرزاد
رساله دکتری
 
 
 
 
تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان بر قابلیت حل مسئله اجتماعی، جهت گیری هدف، خودکارآمدی و تاخیر در رضامندی تحصیلی دانش آموزان دکتر پروین کدیور دکتر علی دلاور
 
- وضعیت شغلي
نوع فعاليت محل كار زمان
هیات علمی تمام وقت گروه روان شناسی تربیتی دانشگاه خوارزمی تهران
 
-  افتخارات آموزشي
دانش‌آموخته رتبه اول 
مقطع رتبه دانشگاه معدل
کاردانی 1 تربیت معلم اصفهان 62/18
کارشناسی 1 دانشگاه بوشهر 44/18
کارشناسی ارشد 1 خوارزمی تهران 82/17
دکتری 1 خوارزمی تهران 80/18
 
 
- مدرس کارگاههای آموزشی
نام دوره
آموزش نرم افزار spss و لیزرل
مهارت های فرزندپروری
تکنیک های تصمیم گیری
تکنیک های موفقیت فردی
اصول و فنون ارتباط موثر
تکنیک های هدف گزینی
مشاوره تحصیلی/تربیتی
اقدام پژوهی
 
افتخارات علمی- فرهنگی
جزء دانشجویان استعدادهای درخشان در مقطع ارشد و دکتری
هیات رئیسه اولین کنگره اعتیاد و رفتارهای پرخطر
عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران
دبیر علمی همایش ملی آسیب های اجتماعی
عضو انجمن روان درمانی ایران
داور مجله علمی پژوهشی روان شناسی
 
-افتخارات پژوهشي
الف مقالات چاپ شده در مجلات علمي پژوهشی
  عنوان مقاله مجله
1  
-  بررسی نقش خودکارآمدی حافظه بر عملکرد حافظه رویدادی و معنایی
مجله علمی پژوهشی تازه های علوم روانشناختی
2 -   خودکارآمدی ادراک شده، راهبرهای شناختی مقابله و استرس تحصیلی مجله علمی پژوهشی سلامت روانشناختی دانشگاه خوارزمی تهران
3 فراتحلیل مطالعات مربوط به عملکرد ریاضی دانش آموزان مجله علمی پژوهشی اندازه گیری تربیتی دانشگاه علامه
4 یادگیری خودگردان ، جهت گیری هدف با سبک مدیریتی دانشجو معلمان مجله علمی پژوهشی روانشناسی معاصر
5 بررسی رابطه خودپنداره تحصیلی، هیجان های تحصیلی مثبت(لذت، امیدواری) و منفی(اضطراب، عصبانیت و خستگی) با  یادگیری خودگردان مجله علمی پژوهشی روان شناسی کاربردی
6  
بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی پرسشنامه معرفت شناختی ریاضی
 
 
مجله علمی پژوهشی اندازه گیری تربیتی دانشگاه علامه
7 goal orientation and learning strategies with academic stress. Procedia - Social and Behavioral Sciences 30 (2011) 453 – 456
8 The effects of teaching self-reguleated learning strategy on students academic of gratification Interdisciplinary Journal Of Contemporary Research,Vol.4,No.2.
9  
self-regulation and self-efficacy with academic stress in student
International Journal of Education and Psychology in the Community IJEPC 2012, 2(2), July, 102-113
10 Realibility. Validity and factor analysis of the persian academic delay of gratification scale Interdisciplinary Journal Of Contemporary Research,Vol.4,No.2
11 The Relationship of Internet Addiction with Loneliness and Identity Styles
 
Journal of Science and today's world                       2012, volume1, issue1, pages: 59-70
 
12 بررسی پایایی، روایی و تحلیل عاملی پرسشنامه تاخیر رضامندی تحصیلی
 
مجله علمی پژوهشی اندازه گیری تربیتی دانشگاه علامه
  The effects of teaching self-efficacy on students’ cognitive engagement Basic Research Journal of Education Research and Review ISSN 2315-6872 Vol. 1(6) pp. 99-103 December 2012
13 بررسی پایایی و روایی عاملی مقیاس انتظارات پیامد دانشجو مجله علمی پژوهشی اندازه گیری تربیتی دانشگاه علامه
14 بررسی نظام ارزشی دانش‌آموزان مدارس نمونه فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات آموزشی و آموزشگاهی
15 رابطه محیط کلاس، اهداف پیشرفت، تفکر تأملی با عملکرد ریاضی دانش­آموزان مجله علمی پژوهشی  روانشناسی مدرسه دانشگاه محقق اردبیلی
16 بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان بر توانایی حل مسئله اجتماعی دانش آموزان مجله علمی پژوهشی  شناخت اجتماعی پیام نور
17 بررسی روایی و پایایی نسخه فارسی فرم کوتاه پرسشنامه
ذهن آگاهی
 
مجله علمی پژوهشی
علوم پزشکی رفسنجان
18 اثربخشی مشاوره  مبتنی‌بر بهبود کیفیت زندگی بر ارتقای بهزیستی روان‌شناختی مادران کودکان مصروع
 
مجله علمی پژوهشی
مطالعات ناتوانی
19 رابطه ساختاري سلامت خانواده اصلی، طرحواره هیجانی،
نظم دهی هیجان با رغبت به ازدواج در دانشجویان با نقش واسطه گري
تمایزیافتگی خود
مجله علمی پژوهشی
فرهنگی- تربیتی زنان و خانواده
20 بررسی نقش واسطه­ای هیجان­های تحصیلی در ارتباط میان اهداف پیشرفت و راهبردهای خودگردانی یادگیری: ارائه الگوی ساختاری
 
مجله علمی پژوهشی
آموزش و یادگیری دانشگاه شیراز
 
ب- مقالات ارائه شده درهمایشهای علمی ملی  و بین المللی
  عنوان نام همایش
1  
The effects of learning behaviors in classroom goal orientation and control ideology: using structural equation modeling.
 
World Scientific and Engineering Academy and Society (WSEAS)
 
2 goal orientation and learning strategies with academic stress. World Conferrence on Psychology,Counseling and Guidance,Antalya-Turkey
3 سلامت روان ،جهت گیری هدف با اضطراب امتحان دانشجویان چاپ  و ارائه شده به شكل مقاله كامل در پنجمین سمینار سراسری بهداشت روانی دانشجویان
4   
بررسي اثرات آموزش خودکار­­آمدي خلاق در افزايش خلاقيت دانشجويان
 ( يک مطالعه آزمايشي )
 
چاپ  و ارائه شده به شكل مقاله كامل در سومین همایش ملی آموزش
5 سهم جامعه مدرن در تحول شناختی : مقایسه چهار فرهنگ چاپ  و ارائه شده به شكل مقاله كامل در همایش شناخت دانشگاه فردوسی مشهد
6 اهمالکاری ، اضطراب امتحان با سلامت روان در دانشجویان
 
چاپ  و ارائه شده به شكل مقاله كامل  در ششمین سمینار بهداشت روان دانشجویان
7 سر زندگی ذهنی و پیش بینی کننده های آن در دانشجویان
 
چاپ  و ارائه شده به شكل مقاله كامل در ششمین سمینار بهداشت روان دانشجویان
8 بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر کاهش تمایل به اعتیاد دردانشجویان چاپ و ارائه در اولین کنگره بین المللی دانشجویی اعتیاد دانشگاه ارومیه
9 اعتیاد به اینترنت با تنهایی و سبک های هویتی دانشجویان چاپ  و ارائه شده به شكل مقاله كامل در
اولین همایش ملی روانشناسی تربیتی
10 بررسی نقش واسطه ای رویکردها و راهبردهای یادگیری عمیق در ارتباط میان خودپنداره تحصیلی انتظارات پیامد با پیشرفت تحصیلی چاپ  و ارائه شده به شكل مقاله كامل در
اولین همایش ملی روانشناسی تربیتی
11 تاثیر آموزش راهبردهای خودکارآمدی بر افزایش مهارت های فراشناختی چاپ  و ارائه شده به شكل مقاله كامل در
اولین همایش ملی روانشناسی تربیتی
12 یادگیری خودگردان، جهت گیری هدف با سبکهای هویتی دانشجو معلمان چاپ  و ارائه شده به شكل مقاله كامل در
اولین همایش ملی روانشناسی تربیتی
13 بررسی رابطه بین سبک شناختی و رفتار دانش آموز چاپ  و ارائه شده به شكل مقاله كامل در
اولین همایش ملی روانشناسی تربیتی
14 نقش زنان در شکل گیری وگسترش بیداری اسلامی
 
چاپ  و ارائه شده به شكل مقاله كامل در همایش  بین المللی زنان و بیداری اسلامی
15 شناسایی اهداف و محتوای تعلیم و تربیت از دیدگاه صدرالمتاهلین ملاصدرای شیرازی اولین همایش ملی اسلام و آموزش علوم
16 مهارت‌هاي زندگي در دانش آموزان شاهد و عادي
 
چاپ  و ارائه شده به شكل مقاله كامل در
چهارمین کنگره انجمن روانشناسی ایران
17 بررسی رابطه بین مهارت زندگی و گرایش به مصرف مواد در دانشجويان چاپ  و ارائه شده به شكل مقاله كامل در
اولین کنگره اعتیاد و رفتارهای پرخطر
18 تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر بهزیستی روانشناختی، رضایت از زندگی و سرزندگی ذهنی دانش آموزان شاهد
 
دومین کنفرانس بین المللی روان شناسی و علوم اجتماعی
 
19 ادراک از محیط کلاس،هیجانهای تحصیلی مثبت و منفی با یادگیری خودگردان دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی
 
20 سبک زندگی اسلامی و پیش بینی کننده های آن در دانشجویان
 
اولین کنگره ملی مشاوره، خانواده و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر
 
21 اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیم بر خودکارآمدی و جهت گیری هدف دانش آموزان
 
چهارمین کنفرانس بین المللی روان شناسی و علوم رفتاری
 
22 خوشبینی تحصیلی دانش‌آموز با عملکرد ریاضی
 
اولین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی ایران
23 هیجانات تحصیلی و بهزیستی مدرسه در عملکرد ریاضی دانش‌آموزان اولین  کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی  و مطالعات اجتماعی ایران
 

ج- راهنما و مشاوره پایان نامه کارشناسی ارشد  

  عنوان مشاور/ راهنما
1 تبیین سهم عوامل هیجانات تحصیلی ، خوشبینی تحصیلی دانش‌آموز و بهزیستی مدرسه در عملکرد ریاضی دانش آموزان مشاور
2 پیش بینی سهم عوامل هوش موفق، خرد و خلاقیت در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تیزهوش و عادی مشاور
3 الگوی روابط علی بین سبک های فرزندپروری ادراک شده، جهت گیری هدف،خودکارآمدی تحصیلی و اهمالکاری تحصیلی
 
مشاور
4 اثربخشی آموزش شیوه­های کاهش اضطراب بر بار شناختی برونزاد دانش­آموزان دارای اضطراب امتحان
 
مشاور
 
 
د- طرحهای پژوهشی
  عنوان سازمان سمت تاریخ
1 بررسی میزان استفاده از رایانه و رابطه تعاملی آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان آموزش و پرورش استان هرمزگان همکار اصلی طرح 1390
2
 
مقایسه و بررسی تاثیر آموزش مهارتهای زندگی بر سازگاری،شایستگی ادراک شده و سلامت روانشناختی فرزندان ایثارگران مقطع دبیرستان شهر تهران بنیاد شهید و امور ایثارگران همکار اصلی طرح 1390
 
ح- كتاب (تالیف يا ترجمه)
  عنوان كتاب نوع نگارش محل انتشار
1 100 روش برای داشتن احساس خوب ترجمه در دست بررسی توسط انتشارات
2 حل مساله اجتماعی تالیف در دست بررسی توسط انتشارات
3 یادگیری خودتنظیم تالیف در دست بررسی توسط انتشارات
 
- مهارتهای زبانهای خارجی
 

Language(s)

Degree of Proficiency

Writing

Reading

Speaking

Native Good Fair Poor Native Good Fair Poor Native Good Fair
Poor
Persian X       X       X      
English   X       X       X  
Arabic     X     X         X
                         
 
 
 
 
 
 
 
 
Software Version of Software Degree of Skills
ICDL 2016 good
SPSS 23 good
LISREL
 
 
8/5 good
FACTOR 7 good
PS(Power and Sample Size) Calculation) 3 good
- مهارت های رایانه  و نرم افزار

- زمينه هاي مورد علاقه پژوهشی

  عناوين
1 خود، خودتنظیمی و خودکارآمدی
2 سازه­های شناختی و انگیزشی
3 سلامت و سالمندی
 
- سایر افتخارات
سایر
 افتخارات
توضیح راجع به افتخار
1 داشتن بیش از 40 لوح تقدیر و موفقیت در طول تحصیل
2 دبیر نمونه کشوری سال 1391
3  عضو بسیج اساتید استان البرز
4 عضو کمیته تحقیقات آموزش و پرورش کرج
5 انتخاب به عنوان پژوهشگر پژوهنده کشوری 1391
 
- درسهای مورد علاقه جهت تدریس
  عناوين
1 روانشناسی تربیتی
2 روانشناسی یادگیری
3 روانشناسی رشد
4 روش تحقیق
5 آمار استنباطی
 
 
 
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
دکتری تخصصی
1391/04/18
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
تبیین عوامل فردی(خودکارآمدی و اهداف پیشرفت) و عوامل بافتی (سبک تربیتی والدین و ساختار کلاس) در پیش بینی درگیری تحصیلی دانش آموزان
حمیدرضا اصفهانی مقدم
2
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر خلاقیت شناختی و خلاقیت هیجانی دانشجویان
امیر گرافر
3
تحلیل نرم افزارهای چندرسانه ای ریاضی اول ابتدایی براساس نظریه رشدشناختی در دوره عملیات عینی
فاطمه حسینی
4
نقش واسطه ای خودکارآمدی در رابطه با منبع کنترل و هیجانات تحصیلی در دانشجویان
حمید سلاجقه تذرجی
5
خودتفسیری، اهداف پیشرفت 2*3 و خودکارآمدی ریاضی با عملکرد ریاضی
ثنا پناهی پور
6
نقش واسطه ای جهت گیری آینده در رابطه بین ابعاد شخصیت و درگیری تحصیلی دانش آموزان تیزهوش و عادی
ویدا کبیری سامانی
7
نقش ابعاد شخصیت و خود تنظیمی در پیش بینی هویت اخلاقی دانشجویان
فرشته هاشمی
8
نقش خوش بینی تحصیلی و فرهنگ مدرسه در پیش بینی به تعویق انداختن رضایتمندی تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی
فرزانه فریدنی
9
رابطه هوش هیجانی، هوش موفق و هوش معنوی با اهمال کاری فعال تحصیلی دانشجویان
مونا محمودی
10
تبیین سهم عوامل هوش هیجانی،هوش موفق و هوش معنوی در پیش بینی خلاقیت دختران نوجوان
شبنم نورالهی
11
تاثیر بازی درمانی فلیال بر مهارت های ارتباطی و زورگویی دختران پیش دبستانی تهران
ضحا قاسمی ورجانی
12
تاثیر بازی درمانی کودک محور با رویکرد آکسلاین برخودپنداره، خودکارامدی و عزت نفس دختران دبستانی
فاطمه زاهدی وفا
13
تاثیر برنامه ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر رفتارهای باز دارنده سلامت تحصیلی دانشجویان
محمدمهدی عموپور
14
تاثیر آموزش فیلیال تراپی بر مشکلات اضطراب جدایی و رفتاری کودکان پیش دبستانی
نرگس شفیق
15
نقش روابط استاد دانشجو بر انگیزش و هیجانات تحصیلی دانشجویان
علی جهانبخشی
16
تاثیر آموزش مهارت های خودنظم دهی بر مولفه های ارتقا دهنده سلامت تحصیلی
امین آهنگرانی فراهانی
17
تاثیر برنامه ذهن آگاهی مبتنی برکاهش استرس بر رفتارهای ارتقادهنده سلامت تحصیلی دانشجویان
عقیل دانامهجن ابادی
18
تاثیر برنامه آموزش تحول مثبت جوانی بر تنظیم هیجانات شناختی و رفتاری نوجوانان
فاطمه عوض وردی
19
نقش میانجی خودکارآمدی معلمان در رابطه بین هوش موفق و خودکارآمدی معلمان ابتدایی
مریم حجازی حیدراباد
20
بررسی اضطراب تحصیلی ، اهمالکاری تحصیلی با کاکرد های اجرایی در دانش آموزان دبیرستانی
زهرا کرمی
21
تتبیین ابعاد درگیری تحصیلی براساس ادراک حمایت اجتماعی در دوره ی گذار به دبیرستان در دختران و پسران با نقش واسطه ای ادراک خودارزشمندی و بهزیستی ذهنی
سوده دوایی
22
پیش بینی اضطراب تحصیلی و اهمالکاری تحصیلی براساس کارکرد های اجرایی در دانش آموزان دبیرستانی
زهرا کرمی
23
تاثیر اثربخشی درمان یکپارچگی حسی بر نیمرخ مهارت های عصب روانشناختی و کارکردهای اجرایی کودکان کم شنوا
نیلوفر خداداد
24
مقایسه تنظیم هیجان،مدیریت زمان و اضطراب امتحان دانشجویان در ارزشیابی برخط و برون خط
فاطمه غلام طجری
25
بررسی مقایسه ای خودتفسیری، کمالگرایی با درگیری تحصیلی در دانشجویان ایرانی و افغانی
اسماعیل اسماعیلی
26
تاثیر فعالیت های یکپارچگی حسی بر بهبود عملکرد عصبی روان شناختی کودکان کم شنوا
نیلوفر خداداد
27
رابطه ی درگیری تحصیلی با باورهای ضمنی هوش: نقش میانجی گری باورهای انگیزشی و جهت گیری آینده تحصیلی در دانش آموزان شاخه ی نظری و کاردانش
یحیی مردوخی
28
نقش میانجی کیفیت خواب و حافظه آینده نگر در رابطه بین اعتیاد به اینترنت و اهمالکاری تحصیلی
عاتکه جوانمرد
29
رابطه فرسودگی تحصیلی براساس طرحواره های ناسازگار با میانجی گری تنظیم هیجانی و خود تعیین گری
بهاره محمدی
30
رابطه سبک‌های دلبستگی و سبک‌های هویت با خردمندی: نقش واسطه‌ای تنظیم هیجان رفتاری
سامان محمدی
31
تاثیر روش بازآموزی اسنادی بر انگیزش تحصیلی و هیجان تحصیلی دانش آموزان بی انگیزه
علی رضائی قراقانلو
32
پیش بینی به تعویق انداختن رضامندی تحصیلی دانش آموزان براساس باورهای ضمنی هوشی و باورهای انگیزشی
سیدامیرحسین موسوی اندانی
33
نقش واسطه ای خودکارآمدی معلم در رابطه بین هوش موفق و انگیزش شغلی معلمان
کمال ویسی احمداباد
34
پیش بینی اعتیاد به اینترنت دانش آموزان کاردانش بر اساس ادراک از جو مدرسه، ادراک از محیط کلاس و بی انگیزگی تحصیلی
مهین کشاورزترک
35
تاثیر بازی وارسازی بر توانایی های شناختی و درگیری تحصیلی دانش آموزان مبتنی بر سبک های یادگیری آنها
مرضیه لطفی
36
پیش بینی اهمال کاری تحصیلی فعال بر اساس ویژگی های شخصیتی و هوش هیجانی دانشجویان
مریم شاکری
37
تاثیر بازی درمانی کودک محور بر خودمهارگری و به تعویق انداختن رضامندی تحصیلی کودکان دارای نقص توجه / فزون کنشی
معصومه سخایی
38
تاثیر آموزش راهبردهای مدیریت منابع یادگیری بر عادت های مطالعه و درگیری تحصیلی دانش آموزان متوسطه دوم
مهسا عرفی
39
تاثیر آموزش برنامه تاب آوری پنسیلوانیا بر سلامت اجتماعی- عاطفی و سرزندگی تحصیلی دانشجویان
حانیه رحمانی
دروس ترم جاری
882 - روانشناسی یادگیری و آموزش - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
882 - روانشناسی یادگیری و آموزش - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
670 - آمار استنباطی پیشرفته - روز: سه شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
680 - روانشناسی یادگیری و انگیزش - روز: شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
668 - کاربرد آزمون های روانشناختی - روز: دوشنبه - از ساعت 09:00 تا 10:00
668 - کاربرد آزمون های روانشناختی - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 09:00
668 - کاربرد آزمون های روانشناختی - روز: دوشنبه - از ساعت 09:00 تا 10:00
668 - کاربرد آزمون های روانشناختی - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 09:00
668 - کاربرد آزمون های روانشناختی - روز: شنبه - از ساعت 11:00 تا 12:00
668 - کاربرد آزمون های روانشناختی - روز: شنبه - از ساعت 10:00 تا 11:00
668 - کاربرد آزمون های روانشناختی - روز: شنبه - از ساعت 11:00 تا 12:00
668 - کاربرد آزمون های روانشناختی - روز: شنبه - از ساعت 10:00 تا 11:00
805 - کاربرد آمار استنباطی در مشاوره - روز: دوشنبه - از ساعت 14:30 تا 15:30
805 - کاربرد آمار استنباطی در مشاوره - روز: دوشنبه - از ساعت 14:30 تا 15:30
805 - کاربرد آمار استنباطی در مشاوره - روز: یک شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
805 - کاربرد آمار استنباطی در مشاوره - روز: یک شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
728 - آمار استنباطی پیشرفته - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
319 - روان شناسی یادگیری - روز: سه شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
319 - روان شناسی یادگیری - روز: سه شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00