توصیف مختصر
حوزه تخصصی: مدیریت برند
Youtube: Faraz Sadeghvaziri - YouTube
Faraz Sadeghvaziri is an associate professor at Kharazmi University. His main area of expertise is in branding. He has published over 22 articles in academic journals such as Eurasian Business Review, Journal of Business Economics, and Quality and Quantity. In addition to an extensive list of articles in both scholarly and trade journals, he has translated two books in branding into Persian. Also, he is the author of two books, i.e. Qualitative Research Method in Brand Management, and Iranian Brand Management Case Studies.
Faraz is an active consultant in branding and has served as a consultant for many Iranian companies. He has more than 12 years of teaching experience at both undergraduate and graduate levels, as well as for executive development programs.
برسند
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغالتحصیلى
میانگین کل
1
دکتری مدیریت بازاریابی
دانشگاه تهران
تهران
ایران
2
کارشناسی مدیریت بازرگانی
دانشگاه علامه طباطبایی
تهران
ایران
1385/06/31
3
کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
دانشگاه تربیت مدرس
تهران
ایران
1387/06/31
آشنایی با زبان
#
زبان
میزان مهارت ترجمه
میزان مهارت مکالمه
1
انگلیسی
عالی
خوب
1
عربی
متوسط
متوسط
معرفها
#
اسامى
نشانى و شماره تماس
1
دکتر علی اکبر فرهنگی
2
دکتر حسنقلی پور
3
دکتر دهدشتی
4
دکتر خداداد حسینی
5
دکتر محمود محمدیان
6
دکتر پیمان متقی
7
دکتر اسماعیل شاه طهماسبی
8
دکتر میثم شهبازی
9
دکتر مهدی حقیقی
10
دکتر مهدی کروبی
11
دکتر میراحمد امیرشاهی
12
دکتر حسن قاسمی
فعالیت های اجرایی
#
عناوین فعالیت های اجرایی
توضیح / سازمان محل خدمت
تاریخ شروع
تاریخ خاتمه
1
معاون آموزشی دانشکده مدیریت سطح 3
معاون آموزشی دانشکده سطح 3
1401/10/04
علایق تحقیقاتی
#
عنوان علاقمندى
تاریخ آغاز فعالیت
1
مدیرت برند
2
تحقیقات کاربردی
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
بررسی عشق به برند،ابعاد و تاثیرات آن (مورد مطالعه : برند پرسپولیس)
محمدرضا عربی
2
رفتار مستدل در بیمه عمر کاربرد تئوری تی آر ای در توسعه بیمه عمر
علیرضا مشایخ
3
توسعه الگوی استراتژی اقیانوس آبی در برند سازی دانشگاهها مطالعه موردی دانشگاه خوارزمی
مهسا ضیائی گروی
4
برندسازی در آموزش عالی بررسیو تاثیر ارزش ویژه برند بر واکنش های مشتریان در صنعت آموزش
محسن قبه ای
5
بررسی تاثیر تعلیق خاطر مصرف کننده به برند با در نظر گرفتن نقش کیفیت رابطه
سعید شاطری
6
برند و صنعت آموزش عالی ارزیابی تصویر برند دانشکده های مدیریت با استفاده از تصمیم گیری چند معیاره
الهه نادری
7
بررسی و مطالعه بازاریابی رابطه مند بر ابعاد وفاداری در موسسات آموزش عالی
علی شمس
8
بررسی تاثیر شخصیت برند بر روی عشق به برند وفاداری و تبلیغات دهان به دهان
مهدی طیب زاده
9
ارتباط بین اطلاعات منتشر شده در محیط آنلاین در راستای برند سازی شخصی و حفظ مخاطب
امیر نیک خواه کوچکسرائی
10
لوگو و صنعت آموزش عالی بررسی تاثیر لوگو در تعهد و توصیه های کلامی
امید گمار
11
عوامل ایجاد کننده در پیامد های هویت یابی از برند دانشگاه ، بررسی نقش جهت گیریهای فرهنگی (جمعگرایی/فردگرایی)
مصطفی سیمرغ
12
بررسی ارتباط میان هویت یابی برند رضایت مشتری تصویر قیمت جذابیت برند و نقش آنها در وفاداری به برند و توصیه کلامی مورد مطالعه برند اسنپ
سیده مروارید هاشمی نسب
13
بررسی تاثیر برندینگ داخلی بر رفتارهای شهروندی سازمانی در سازمانهای نوپای اینترنتی
فاطمه شریفی
14
تاثیر رهبری تحول آفرین بر ترک شغل با تاکید بر نقش میانجی برند کارفرما دلبستگی کارکنان و تعهد سازمانی
علیرضا میرزایی
15
عوامل و پیامد های تنفر از برند رویکردی آمیخته
علی شجاع
16
رفتار منفی مصرف کنندگان نسبت به برندهای حوزه آی تی بررسی و تحلیل خود تجانسی ایده آل و دلبستگی به برند در رفتار های منفی مصرف کنندگان (خرید اجباری اقدامات ضد برند ژرخاش کلامی) نسبت به برند های حوزه آی تی
سروش شازایی ابیانه
17
بررسی اثر استراتژی جایگاهیابی نوستالژیک برند بر ایجاد ارزش ویژه برند، با نقش میانجی عشق به برند
لیلا شفیعی
18
طراحی مدل برندسازی بین المللی محصولات پتروشیمی ایران (مطالعه ی موردی: محصولات پتروشیمی کارون)
محسن براری
19
تاثیر قابلیت بازاریابی اینترنتی بر رشد بازار بین المللی با نقش میانجی جهت گیری استراتژیک ارتباط شبکه کسب و کار در شرکت های برتر صادراتی در زمینه مواد غذایی در شهر تهران
حسن مهدی صالح الحسناوی
20
بررسی تاثیر تخلفات اخلاقی شرکت بر رفتارهای مشتری در رسانه های اجتماعی ناشی از تنفر درک شده مشتری
حامد زراوندی
21
تاثیر سرمایه اجتماعی بر وفاداری مشتریان بانکها با میانجی رضایت مشتریان (مطالعه تطبیقی بین صنعت بانکی ایران و افغانستان)
حمیداله رجبی
22
بررسی نقش آمیخته بازاریابی 7 در فرآیند جذب مخاطب و ارائه خدمات کتابخانه های عمومی شهری شرق استان گلستان
رحمن کوهستانی
23
بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی سازمان بر رضایت و قصد ترک کارکنان با نقش میانجی هویت یابی مبتنی بر برند کارفرما و کشش شخصیت برند کارفرما (مورد مطالعه: صنعت هتلداری ایران)
محمد عظیمی یانچشمه
24
تدوین استراتژی برای صنعت بازی های تبلیغاتی در ایران بر پایه استراتژی اقیانوس آبی
امیرمهدی پرورش
25
بررسی تاثیر استفاده از استراتژی های بازاریابی دیجیتال بر عملکرد بازاریابی در حوزه صنعت گردشگری ورودی ایران
مرضیه مرادی
26
بررسی تاثیر کلیشه ملی بر قصد خرید با نقش میانجی تصویر کشور مبدا، کیفیت ادراک شده، و ارزش درک شده
مورد مطالعه: مصرف کنندگان تجهیزات صنعت حمل و نقل ایران در اقلیم کردستان
اسد عباسی قادیکلائی
27
بررسی برند کارفرما بر بهره وری نیروی انسانی با میانجی گری توانمند سازی کارکنان
هما خواجه وند
28
بررسی تاثیر شخصیت برند بر عشق به برند در صنعت گردشگری
محمدامین مظفری علی ابادی
29
تاثیر جنسیت برند بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجی عشق به برند , وفاداری به برند و هویت یابی برند بر بسترشبکه اجتماعی اینستاگرام
عاطفه خدادادی
30
بررسی نقش فناوری بلاکچین در خلق ارزش: مورد پژوهی چندگانه بر اساس دیدگاه کارآفرینی استراتژیک
علیرضا عبداللهی
31
تأثیر برندگرایی بر عملکرد برند با تبیین نقش میانجی مدیریت استراتژیک برند و همآفرینی ارزش مشتری (مورد مطالعه: دانشگاه کابل)
زبیراحمد صادقی
32
تدوین و اعتبار سنجی مقیاس تجربه برند خرده فروش آنلاین در کشور ایران
محمد شیرازیان
33
تدوین و ارزیابی الگوی شخصیت برند بانک سامان از دیدگاه مشتریان براساس مدل شخصیت برند آکر
فاطمه حلمی شالقونی
34
بررسی تأثیر استفاده از استراتژیهای بازاریابی دیجیتال بر عملکرد بازاریابی در صنعت گردشگری؛ مطالعه موردی: توراپراتورهای گردشگری خارجی ورودی به ایران
مرضیه مرادی
35
بررسی تاثیر جنسیت برند کارفرما بر پیامدهای رفتاری کارکنان با توجه به نقش میانجی هویت یابی و ارزش ویژه برند کارفرما
روزبه نیک سرشت
36
مقایسه برنامه های راهبردی شرکت های انتفاعی وغیر انتفاعی از منظر چشم اندازها،بیانیه ماموریت وارزش ها.
سیداعظم حبیب زاده
37
بررسی تاثیر قابلیت های صادراتی بر بهبود عملکرد بین المللی شرکت ها با توجه به نقش مزیت رقابتی و ارتباطات بازاریابی
نازنین یونس علی
38
بررسی تاثیر جنسیت برند کارفرما بر پیامدهای رفتاری کارکنان
روزبه نیک سرشت
39
بررسی تغییرات بازاریابی گردشگری با استفاده از روشهای منبعسنجی و تحلیلهای مبتنی بر متنکاوی
نیلوفر فرخ زاد
40
مطالعه و تحلیل بیانیه مأموریت در سه حوزه مصرفی B2C، تجاری – صنعتی B2B، و عمومی
قدرت الله آخندزاده
41
دلبستگی به برند و شدت اقدامات ضد برند با توجه به اهمیت نسبی خود واقعی و خود ایده آل
ثریا مهراریا
42
بررسی تأثیر تجربه برند آنلاین مشتریان بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی: نقش ارزش ادراک شده مشتریان و کیفیت خدمات (مورد مطالعه: بانک سامان)
محمد ارج دستجردی
43
بررسی نقش نگرش برند در رابطه بین تجربه برند و قصد خرید محصولات ضد عفونی کننده برای مقابله با پاندمی کووید 19 در کشورهای جهان سوم (مورد مطالعه: کشور افغانستان)
نصیراحمد ولی زاده
44
شناسایی عوامل مؤثر بر انتخاب برند های سوغاتی در کشور ایران(مطالعه موردی اتباع افغانستان)
شهاب الدین محبی
45
بررسی تاثیر جنسیت برند بر قصد خرید
حمیدرضا هدایتی
46
بررسی تأثیر سیاستهای رسانهای بر سرمایه فرهنگی و سبک زندگی جامعه با تأکید بر نقش تعدیلکننده سواد رسانهای (مورد مطالعاتی: دانشگاه خوارزمی)
سعید شادمان بهمبری
47
آسیب شناسی برندسازی در آموزش عالی ایران
حمیدرضا گلیان
48
تاثیر مدیریت برند داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی با تاکید بر نقش هویت سازمانی
رحمی الله معصومی
49
بررسی تاثیر اعتماد و وابستگی بر رابطه خریدار و تامین کننده صنعتی با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر کنترل ریسک (مطالعه موردی: شرکت های صنعتی ایران)
حمیدرضا مروج
50
شناسایی عوامل ایجادکننده اصالت برند اساتید مدیریت
محسن عطااللهی
51
پیوند شخصیت برند با ارزش ویژه برند: بررسی نقش رابطه مصرف کننده و برند (مطالعه موردی: شرکت مخابراتی افغان بیسیم)
روح الله فطرت
52
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و فشارهای زیست محیطی ذی نفعان بر جهت گیری بازاریابی سبز استراتژیک شرکت ها به منظور کسب مزیت رقابتی و بهبود عملکرد مالی
عبدالولی حیدری
53
تاثیر هویت یابی از برند ملی بر وفاداری به برند و تبلیغات دهانی مثبت در یک محیط در حال تغییر: نقش عشق به برند
میرافغان تابان
54
معرکه بودن برند مقصد: چگونه معرکه بودن برند مقصد بر رفتار بازدیدکنندگان تأثیر می گذارد؟
مبینا رحمانی گوهر
داوری مقالات در مجلات علمی
#
عناوین مجلات
تاریخ همکارى و توضیحات
1
تحقیقات بازاریابی نوین
2
Iranian Journal of Management Studies
3
مدیریت بازرگانی
دانشجویان تحت مشاوره
#
عنوان
افراد
1
مدلسازی مسئله مکان یابی ، تخصیص و مسیریابی سبز دو سطحی با استفاده از الگوریتم ترکیبی ممتیک و ازدحام ذرات در سیستم حمل و نقل جاده ای
ای سان اربابی
2
بررسی عوامل موثر بر استراتژیهای پیشبرد فروش در تجهیزات پزشکی
فرزاد ارام
3
طراحی مدل چند بعدی تصویر برند بر ژایه دیدگاه مبتنی بر مشتری
شاهد یوسفی
4
رابطه رضایت مشتری با وفاداری به نرم افزار های پیام رسان با در نظر گرفتن نقش تعدیل کننده هزینه های جابجایی و ریسک ادراک شده در نرم افزار تلگرام
پوریا نوروزی
5
بررسی تاثیر عوامل مربوط به چهره مشهور در تبلیغات بر قصد خرید مشتریان با در نظر گرفتن نقش نگرش برند
زبیده شمالی
6
بررسی تاثیر تعامل عوامل شبکه های اجتماعی بر مدل تصمیم گیری خرید و رفتار پس از خرید مصرف کننگان - مطالعه موردی مشتریان فروشگاه آنلاین دیجیکالا در ایران
سیدعلیرضا دهقانیان
7
بررسی تاثیر عوامل بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید آنلاین با در نظر گرفتن نقش تاثیرگذاری ادراک شده . مورد مطالعه مشتریان ایرانی هتل ها
علیرضا سبزعلیان
8
بررسی تاثیر ابعاد مخالف برند بر رفتار شهروندی برند با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت شغلی مورد مطالعه کارکنان شرکت کاله آمل
سیده ماهرخ موسوی شاهاندشت
9
بررسی تاثیر دلبستگی مشتری به برند بر وفاداری به برند در بانکداری آنلاین ایران
یاسمن زهتاب اصغری
10
ارزیابی اثربخشی ارتباطات بازاریابی یکپارچه بر جذب سپرده در صندوق ارزش آفرین بانک دی
ندا دهمرده
11
نقش چابکی استراتژیک در عملکرد رقابتی اپراتور ها در صنعت تلکام
سیده ساناز دهملایی
12
تدوین استراتژی برای انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران بر پایه استراتژی اقیانوس آبی
فاطمه تاجداری
13
تأثیر بازاریابی در رسانههای اجتماعی بر وفاداری به برند و قصد خرید از طریق ارزش ویژه برند
سینا جنتی
14
بررسی نقش میراث برند در تمایل به پرداخت مشتری مبتنی بر پیشران و ستاده های شناختی آن
علی رشیدی خرسند
15
بررسی تاثیر اجزا و عناصر مختلف بسته بندی بر خرید وسواسی در مشتریان فروشگاه های زنجیره ای شهروند تهران
منیره یزدلی
16
تحلیل عوامل موثر بر عملکرد برند با در نظر گرفتن نقش میانجی اعتماد و شناسایی و احساسات مثبت به برند (مطالعه موردی: آبمیوه سان استار)
شایان رضایی
17
تقویت دلبستگی به برند، عجین شدن با برند، ارزش رابطه و اعتماد به برند از طریق بازاریابی محتوایی دیجیتال: نقش اقدامات مفید برند
ارمین حمزه لو
18
تاثیر ادراک سبزشویی بر قصد خرید سبز
فاطمه مافی بالانی
19
بررسی اثرات بحران کرونا بر فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری با تاکید بر تاب آوری سازمانی.
زهرا بهبودی
20
بررسی هرم مسئولیت اجتماعی کارول در دانشکده مدیریت دانشگاه خوارزمی
محمدصادق امیدوار
21
تأثیر قابلیتهای مدیریت دانش، انعطافپذیری استراتژیک و چابکی استراتژیک بر عملکرد شرکت با تبیین نقش میانجی نوآوری مدل کسب و کار (مورد مطالعه: شرکتهای ایرانی فعال در صنعت بیمه کشور ایران)
رسول نصرت پناه
22
بررسی عوامل موثر بر درگیری مشتری با برند، باورهای درک شده و ارزش لوکس درک شده و تأثیر آن بر وفاداری به برند (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی لاکچری کالا)
انسیه سادات اطیابی
23
بررسی نقش برندها در استخدام با در نظر گرفتن نقش میانجیگری ارزش ویژه برند کارفرما
سیدامیرحسین چکامه
24
بررسی عوامل موثر بر وفاداری به سیستم عامل های توزیع و نقش آن بر روی وفاداری به برند
مریم نیازی
25
بررسی تاثیر عوامل دوسوتوان بر چابکی بازاریابی بین الملل مبتنی بر عوامل دوسوتوان ظرفیت محور و ستاده محور
امین هنری
26
بررسی تاثیر تسهیم دانش بر جابکی سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی هوش سازمانی و سبک های تصمیم گیری در زمان بحران همه گیری ویروس کرونا -کویید 19
معصومه وصالی برازنده
27
بررسی رمز ارزها و درک مصرف کننده ها از آنها
عیدمحمد پویا
28
بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از بانکداری موبایلی با در نظر گرفتن نقش میانجی اعتماد اولیه (مطا لعه موردی مشتریان بانک پارسیان)
پردیس مرادی
29
تبیین ارتباط بین بازار محوری، مدیریت کیفیت فراگیر و عملکرد شرکت ها در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری تهران)
بهار همتی
30
ارائه مدل برند کارفرمای ارتش جمهوری اسلامی ایران
31
تاثیر ارزش برند بررقابت پذیری برند
فرشید فتحیان
32
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری به برند در زمینه تغییر مد
داوود باشوکیان
33
بررسی نقش برند محصول و شرکت در استخدام نیروی کار با تأکید بر متغیر میانجیگری ارزش ویژه برند کارفرما
سیدامیرحسین چکامه
34
بررسی تأثیر اقدامات داخلی و بیرونی مدیریت زنجیره تأمین سبز (GSCM) بر کاهش هزینههای زیستمحیطی و عملکرد زنجیره تأمین با نقش میانجی چابکی و تابآوری زنجیره تأمین سبز در صنعت هتلداری (مورد مطالعه:هتلهای 4 و 5 ستاره شهر تهران)
هانیه شکوری
35
تأثیر کیفیت خدمات بر موفقیت سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی در پلتفرمهای کسب و کار آنلاین: تحلیلی بر نقش تجربه، ارزش درک شده، اعتماد و رضایت مشتری
زهراسادات حسینی
36
اثرات تجربه برند بر قصد خرید: نقش نگرش برند، اعتماد برند، دلبستگی برند، سن و درآمد
مهسا محمودیان
37
ارائه الگوی استراتژی سرمایه گذاری سرمایه گذاران موفق بورس اوراق بهادار تهران
حمیدرضا عزیزی کوهانستانی
38
شناسایی پیشران ها و پیامدهای تنفر از برند مبتنی بر تئوری رفتار برنامه ریزی شده و هویت اجتماعی
فائزه اقارضائی
39
شناسایی عوامل موثر بر برندسازی دانشکده مدیریت دانشگاه خوارزمی
محمدرسول نفرکلکو
دروس ترم جاری
003 - بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
535 - مدیریت بازاریابی - روز: سه شنبه - از ساعت 13:00 تا 15:30
016 - بازاریابی صنعتی و خدمات - روز: سه شنبه - از ساعت 18:00 تا 20:00
005 - روش شناسی پژوهشهای کیفی و آمیخته در مدیریت - روز: دوشنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
016 - بازاریابی صنعتی و خدمات - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
004 - مدیریت تبلیغات و برند - روز: چهارشنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
535 - مدیریت بازاریابی - روز: دوشنبه - از ساعت 10:00 تا 12:30
535 - مدیریت بازاریابی - روز: یک شنبه - از ساعت 07:30 تا 10:00
036 - مدیریت بازاریابی - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
دوره های درسی
#
عنوان درس
توصیف درس
سرفصل ها
دوره درسی
توضیحات
فایل
5
بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:16کد درس:003گروه درس:23تعداد دانشجو:21تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:08:00زمان پایان کلاس:10:00نام ساختمان:نام کلاس:
6
مدیریت بازاریابی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:12کد درس:535گروه درس:25تعداد دانشجو:17تعداد واحد3روز:سه شنبهزمان شروع کلاس:13:00زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:نام کلاس:
7
بازاریابی صنعتی و خدمات
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:16کد درس:016گروه درس:22تعداد دانشجو:19تعداد واحد2روز:سه شنبهزمان شروع کلاس:18:00زمان پایان کلاس:20:00نام ساختمان:نام کلاس:
8
روش شناسی پژوهشهای کیفی و آمیخته در مدیریت
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:16کد درس:005گروه درس:22تعداد دانشجو:25تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:00نام ساختمان:نام کلاس:
9
بازاریابی صنعتی و خدمات
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:16کد درس:016گروه درس:21تعداد دانشجو:8تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:08:00زمان پایان کلاس:10:00نام ساختمان:نام کلاس:
10
مدیریت تبلیغات و برند
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:16کد درس:004گروه درس:21تعداد دانشجو:13تعداد واحد2روز:چهارشنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:00نام ساختمان:نام کلاس:
11
مدیریت بازاریابی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:12کد درس:535گروه درس:22تعداد دانشجو:27تعداد واحد3روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:30نام ساختمان:نام کلاس:
12
مدیریت بازاریابی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:12کد درس:535گروه درس:24تعداد دانشجو:19تعداد واحد3روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:07:30زمان پایان کلاس:10:00نام ساختمان:نام کلاس:
13
مدیریت بازاریابی
کارشناسی
کد دانشکده:23کد گروه درسی:17کد درس:036گروه درس:11تعداد دانشجو:28تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:00نام ساختمان:نام کلاس:
14
کیس: بودجه بندی اقدامات ارتباطات بازاریابی در عمل
برای دیدن ویدو کیس به شبکه یوتیوب به آدرس زیر مراجعه کنید
https://www.youtube.com/channel/UCbIz_GQN6bVLcfW7SZGeQVA
دورههای تدریس شده
#
عناوین دروس
مکان و تاریخ تدریس
1
مدیریت برند
2
تحقیقات بازار
کارگاههای برگزار یا تدریس شده
#
عناوین کارگاهها و دورههاى آموزشى
سازمان برگزار کننده
محل برگزارى
تاریخ برگزارى
1
کارگاه مقاله نویسی
دانشگاه خوارزمی
دانشکده مدیریت
1399
2
کارگاه آشنایی با سایت های پرکاربرد در مقاله نویسی
دانشگاه خوارزمی
دانشکده مدیریت
1401
3
کارگاه برند سازی شخصی اساتید دانشگاه
دانشگاه خوارزمی
دانشکده ادبیات و علوم انسانی
1402
4
نكات اجرايي برگزاری نمايشگاه های تجاري، با رويكرد ارتباطات يكپارچه برند
دانشگاه خوارزمی
دانشکده مدیریت
1402
کتابهای منتشر شده
#
عنوان
نگارندگان/مترجمان
ناشر
سال چاپ
1
Changing Practices of Tourism Stakeholders in Covid-19 Affected Destinations
Zahed Ghaderi, Zahra Behboodi, Faraz Sadeghvaziri and Ian Patterson
Channel View Publications
2023
2
Iranian Brand Management Case Studies
Faraz Sadeghvaziri
ََAdibanreoz
2021
3
Qualitative research method in brand management
Faraz Sadeghvaziri
Fozhan
2020
4
روش تحقیق کیفی در مدیریت برند: تحلیل تم و نظریه داده بنیاد
فراز صادق وزیری
فوژان
1399
5
موردکاوی های مدیریت برند در ایران
فراز صادق وزیری
ادبیان روز
1399
6
مدیریت برند به زبان ساده
فراز صادق وزیری - الهه نادری
دفتر پژوهش های فرهنگی
1395
7
بازاریابی صنعتی - B2B marketing
فراز صادق وزیری, یحیی توماج
ماهان
1393
8
مدیریت کلایسک
فراز صادق وزیری
ماهان
1393
9
مدیریت برند در بازاریابی صنعتی-تجاری
محمد حقیقی- سید علی موسوی- فراز صادق وزیری
نگاه دانش
1389
مقالات چاپ شده
#
عنوان
نگارندگان
عنوان مجله
سال انتشار
1
Corporate social responsibility and employer brand personality appeal: approaches for human resources challenges in the hospitality sector
Mohammad Azimi, Faraz Sadeghvaziri, Zahed Ghaderi, Collin Michael Hall
Journal of Hospitality Marketing & Management
2024
2
Investigating the Effect of Institution Reputation on Student Loyalty's Dimensions in the Framework of Relationship Marketing in Higher Education
Ali Shams, Faraz Sadeghvaziri, , Farshid Falatoon Nejhad
Journal of Relationship Marketing
2024
3
Development and validation of a scale for measuring E-retail brand experience
Mohammad Shirazian, Imran Khan, Faraz Sadeghvaziri, Elham Ebrahimi
QUALITY and QUANTITY
2024
4
Alireza Abdollahi, Faraz Sadeghvaziri, Abderahman Rejeb
QUALITY and QUANTITY
2023
5
Faraz Sadeghvaziri, Omid Gomar, Mohammad Azimi, Ali Shoja, Amin Mozafari
Iranian Journal of Management Studies
2022
6
Faraz Sadeghvaziri, Mohammad Azimi
Zeitschrift fur Betriebswirtschaft
2021
7
Ebrahimi Elham, Faraz Sadeghvaziri, Soroush Shazaie abyaneh
Iranian Journal of Management Studies
2020
8
Mohsen Ghobehei, Faraz Sadeghvaziri, Elham Ebrahimi, Khashayar Afshar Bakeshloo
Eurasian Business Review
2019
9
فراز صادق وزیری, علی شجاع, حامد زراوندی
مطالعات رفتار مصرف کننده
1401
10
فراز صادق وزیری, الهام ابراهیمی, سعید شادمان
رسانه و فرهنگ
1401
11
فراز صادق وزیری, الهام ابراهیمی, علی شجاع
تحقیقات بازاریابی نوین
1400
12
فاطمه شریفی, علی شجاع, فراز صادق وزیری
کاوش های مدیریت بازرگانی
1400
13
یعقوب رشنوادی, فراز صادق وزیری, رسول نصرت پناه
مدیریت نوآوری در سازمانهای دفاعی
1400
14
فراز صادق وزیری, علی شجاع, بهاره اصانلو, مصطفی سیمرغ
چشم انداز برنامه درسی و آموزش
1400
15
علی شجاع, فراز صادق وزیری, الهام ابراهیمی
مدیریت بازرگانی
1399
16
فراز صادق وزیری, سهیلا خدامی, مهدی طیب زاده
مدیریت برند
1398
17
الهام ابراهیمی , فراز صادق وزیری, حسین نوروزی, علیرضا میرزایی
مدیریت پرستاری
1398
18
تاثیر رهبری تحول آفرین بر قصد ترک خدمت پرستاران: نقش میانجی برند کارفرما، اشتیاق شغلی و تعهد سازمانی
الهام ابراهیی, فراز صادق وزیری, حسین نوروزی, علیرضا میرزایی
مدیریت پرستاری
1398
19
علی شجاع, فراز صادق وزیری
تحقیقات بازاریابی نوین
1397
20
طهمورث حسنقلی پور, عزیز محمد ملایری نوری جانی, جبار باباشاهی, فراز صادق وزیری
بهبود مدیریت
1394
21
فرهنگی علی اکبر, مهدی کروبی, فراز صادق وزیری
مدیریت بازرگانی
1394
22
تدوین استراتژی برای انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران بر پایه استراتژی اقیانوس آبی
رضا ربعلی بگلو, فاطمه تاداری, فراز صادق وزیری
مطالعات کتابداری و علم اطلاعات
23
تدوین استراتژی برای انمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران بر پایه استراتژی اقیانوس آبی
رضا رجبعلی بگلو,, فاطمه تاجداری, فراز صادق وزیری
مطالعات کتابداری و علم اطلاعات
مقالات ارایه شده
#
عنوان
نگارندگان
مشخصات کنفرانس
سال برگزارى
نوع ارائه
1
بررسی عوامل موثر بر درگیری مشتری با برند، باورهای درک شده و ارزش لوکس درک شده و تأثیر آن بر وفاداری به برند (موردمطالعه: فروشگاه اینترنتی لاکچری کالا)
حسین نوروزی, فراز صادق وزیری, انسیه سادات اطیابی
اولین همایش ملی اقتصاد، مدیریت و مهندسی مالی با تاکید بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها - ایران
1400/07/18
شفاهى
2
تاثیر برند گرایی برعملکرد برند با تبین نقش میانجی مدیریت استراتژیک برند و هم آفرینی ارزش مشتری (مورد مطالعه: دانشگاه کابل)
فراز صادق وزیری, سهیلا خدامی, یعقوب رشنوادی, زبیراحمد صادقی
هشتمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار - ایران
1400/03/31
شفاهى
3
بررسی نقش تکنولوژی بلاکچین در ارزش آفرینی: موردپژوهی چندگانه بر اساس دیدگاه های تئوری مبتنی بر منبع و اقتصاد هزینه مبادله
علیرضا عبداللهی, فراز صادق وزیری
ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت - ایران
1399/12/20
شفاهى
4
انعطاف پذیری استراتژیک و عملکرد برتر: چشم انداز پویا
یعقوب رشنوادی, فراز صادق وزیری, کاظم چاوشی, رسول نصرت پناه
ششمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین حسابداری، مدیریت و علوم انسانی در هزاره سوم - ایران
1399/12/10
شفاهى
5
تأثیر سرمایه اجتماعی بر وفاداری مشتریان با میانجی رضایت مشتریان (مطالعه تطبیقی بین صنعت بانکی ایران و افغانستان).
صادقوزیری، فراز؛ سبحانیان، سید محمد هادی؛ رجبی، حمیدالله
دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار.
1398
شفاهى
6
بررسی ارتباط میان هویت یابی برند، رضایت مشتری، تصویر قیمت، جذابیت برند و نقش آنها در وفاداری به برند و توصیه کلامی (مورد مطالعه: اسنپ).
صادقوزیری، فراز؛ شجاع، علی
سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا
1397
شفاهى
7
بررسی چالش ها و فرصت های برند حلال محصولات ایرانی در بازارهای جهانی
صادقوزیری، فراز؛ بیگی، شاهرخ؛ رخیده، محمدرضا؛ بیگی، معرو
دومین همایش تولید ملی و اشتغال پایدار: چالش ها و راهکارها
1397
شفاهى
8
ارزش ویژه برند دانشگاهی و تاثیر آن بر رفتار دانشجویان
قبه ای، محسن؛ صادقوزیری، فراز
پنجمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری
1397
شفاهى
9
نقش برندمحوری و کیفیت خدمات ادراک شده در پیامدهای رفتاری و نگرشی دانشجویان
صادقوزیری، فراز ؛ قبه ای محسن
نخستین کنفرانس تحقیق و توسعه در مدیریت و اقتصاد مقاومتی
1397
شفاهى
10
گردشگری سلامت؛ راهبردهای توسعه سواحل مکران با تاکید بر راهکارهای بازاریابی مبتنی بر توسعه صنعت گردشگری.
صادقوزیری، فراز؛ عباسی مسعود؛ سیاوشی بهناز
همایش ملی راهبردهای توسعه شرق ایران
1396
شفاهى
11
همگرایی اسلامی و راهبردهای توسعه سواحل مکران با رویکرد آموزش عالی
صادقوزیری، فراز؛ ضیایی گروی، مهسا؛ قبه ای محسن
همایش ملی راهبردهای توسعه شرق ایران
1396
شفاهى
12
برند و صنعت آموزش عالی ارزیابی تصویر برند دانشکده های مدیریت با استفاده از تصمیم گیری چندمعیاره
فراز صادق وزیری, الهه نادری, محمدعلی خاتمی فیروزآبادی
اولین کنفرانس مدیریت و اقتصاد جهانی - ایران
1395/11/28
شفاهى
13
مطالعه و بررسی رضایت بر ابعاد وفاداری در موسسات آموزش عالی با رویکرد بازاریابی رابطه مند
فراز صادق وزیری, حسین نوروزی, علی شمس
اولین کنفرانس مدیریت و اقتصاد جهانی - ایران
1395/11/28
شفاهى
14
بررسی رابطه بین استرس شغلی و حمایت سازمانی ادراک شده در صنعت هتلداری شهر اصفهان
یاحی، محمدرضا؛ شمس، حسین؛ صادق وزیری، فراز
همايش گردشگری، توسعه پایدار، عدم اتکا به درآمدهای نفت
1391
شفاهى