توصیف مختصر
         
            

                       حوزه تخصصی: مدیریت برند
 
 
 
Faraz Sadeghvaziri is an associate professor at Kharazmi University. His main area of expertise is in branding. He has published over 22 articles in academic journals such as Eurasian Business Review, Journal of Business Economics, and Quality and Quantity. In addition to an extensive list of articles in both scholarly and trade journals, he has translated two books in branding into Persian. Also, he is the author of two books, i.e. Qualitative Research Method in Brand Management, and Iranian Brand Management Case Studies.                   
   Faraz is an active consultant in branding and has served as a consultant for many Iranian companies. He has more than 12 years of teaching experience at both undergraduate and graduate levels, as well as for executive development programs.
 
برسند
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
دکتری مدیریت بازاریابی
دانشگاه تهران
تهران
ایران
2
کارشناسی مدیریت بازرگانی
دانشگاه علامه طباطبایی
تهران
ایران
1385/06/31
3
کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
دانشگاه تربیت مدرس
تهران
ایران
1387/06/31
آشنایی با زبان
#
زبان
میزان مهارت ترجمه
میزان مهارت مکالمه
1
انگلیسی
عالی
خوب
1
عربی
متوسط
متوسط
علایق تحقیقاتی
#
عنوان علاقمندى
تاریخ آغاز فعالیت
1
مدیرت برند
2
تحقیقات کاربردی
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
بررسی عشق به برند،ابعاد و تاثیرات آن (مورد مطالعه : برند پرسپولیس)
محمدرضا عربی
2
رفتار مستدل در بیمه عمر کاربرد تئوری تی آر ای در توسعه بیمه عمر
علیرضا مشایخ
3
توسعه الگوی استراتژی اقیانوس آبی در برند سازی دانشگاهها مطالعه موردی دانشگاه خوارزمی
مهسا ضیائی گروی
4
برندسازی در آموزش عالی بررسیو تاثیر ارزش ویژه برند بر واکنش های مشتریان در صنعت آموزش
محسن قبه ای
5
بررسی تاثیر تعلیق خاطر مصرف کننده به برند با در نظر گرفتن نقش کیفیت رابطه
سعید شاطری
6
برند و صنعت آموزش عالی ارزیابی تصویر برند دانشکده های مدیریت با استفاده از تصمیم گیری چند معیاره
الهه نادری
7
بررسی و مطالعه بازاریابی رابطه مند بر ابعاد وفاداری در موسسات آموزش عالی
علی شمس
8
بررسی تاثیر شخصیت برند بر روی عشق به برند وفاداری و تبلیغات دهان به دهان
مهدی طیب زاده
9
ارتباط بین اطلاعات منتشر شده در محیط آنلاین در راستای برند سازی شخصی و حفظ مخاطب
امیر نیک خواه کوچکسرائی
10
لوگو و صنعت آموزش عالی بررسی تاثیر لوگو در تعهد و توصیه های کلامی
امید گمار
11
عوامل ایجاد کننده در پیامد های هویت یابی از برند دانشگاه ، بررسی نقش جهت گیریهای فرهنگی (جمعگرایی/فردگرایی)
مصطفی سیمرغ
12
بررسی ارتباط میان هویت یابی برند رضایت مشتری تصویر قیمت جذابیت برند و نقش آنها در وفاداری به برند و توصیه کلامی مورد مطالعه برند اسنپ
سیده مروارید هاشمی نسب
13
بررسی تاثیر برندینگ داخلی بر رفتارهای شهروندی سازمانی در سازمانهای نوپای اینترنتی
فاطمه شریفی
14
تاثیر رهبری تحول آفرین بر ترک شغل با تاکید بر نقش میانجی برند کارفرما دلبستگی کارکنان و تعهد سازمانی
علیرضا میرزایی
15
عوامل و پیامد های تنفر از برند رویکردی آمیخته
علی شجاع
16
رفتار منفی مصرف کنندگان نسبت به برندهای حوزه آی تی بررسی و تحلیل خود تجانسی ایده آل و دلبستگی به برند در رفتار های منفی مصرف کنندگان (خرید اجباری اقدامات ضد برند ژرخاش کلامی) نسبت به برند های حوزه آی تی
سروش شازایی ابیانه
17
بررسی اثر استراتژی جایگاه‌یابی نوستالژیک برند بر ایجاد ارزش ویژه برند، با نقش میانجی عشق به برند
لیلا شفیعی
18
طراحی مدل برندسازی بین المللی محصولات پتروشیمی ایران (مطالعه ی موردی: محصولات پتروشیمی کارون)
محسن براری
19
تاثیر قابلیت بازاریابی اینترنتی بر رشد بازار بین المللی با نقش میانجی جهت گیری استراتژیک ارتباط شبکه کسب و کار در شرکت های برتر صادراتی در زمینه مواد غذایی در شهر تهران
حسن مهدی صالح الحسناوی
20
بررسی تاثیر تخلفات اخلاقی شرکت بر رفتارهای مشتری در رسانه های اجتماعی ناشی از تنفر درک شده مشتری
حامد زراوندی
21
تاثیر سرمایه اجتماعی بر وفاداری مشتریان بانکها با میانجی رضایت مشتریان (مطالعه تطبیقی بین صنعت بانکی ایران و افغانستان)
حمیداله رجبی
22
بررسی نقش آمیخته بازاریابی 7 در فرآیند جذب مخاطب و ارائه خدمات کتابخانه های عمومی شهری شرق استان گلستان
رحمن کوهستانی
23
بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی سازمان بر رضایت و قصد ترک کارکنان با نقش میانجی هویت یابی مبتنی بر برند کارفرما و کشش شخصیت برند کارفرما (مورد مطالعه: صنعت هتلداری ایران)
محمد عظیمی یانچشمه
24
تدوین استراتژی برای صنعت بازی های تبلیغاتی در ایران بر پایه استراتژی اقیانوس آبی
امیرمهدی پرورش
25
بررسی تاثیر استفاده از استراتژی های بازاریابی دیجیتال بر عملکرد بازاریابی در حوزه صنعت گردشگری ورودی ایران
مرضیه مرادی
26
بررسی تاثیر کلیشه ملی بر قصد خرید با نقش میانجی تصویر کشور مبدا، کیفیت ادراک شده، و ارزش درک شده مورد مطالعه: مصرف کنندگان تجهیزات صنعت حمل و نقل ایران در اقلیم کردستان
اسد عباسی قادیکلائی
27
بررسی برند کارفرما بر بهره وری نیروی انسانی با میانجی گری توانمند سازی کارکنان
هما خواجه وند
28
بررسی تاثیر شخصیت برند بر عشق به برند در صنعت گردشگری
محمدامین مظفری علی ابادی
29
تاثیر جنسیت برند بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجی عشق به برند , وفاداری به برند و هویت یابی برند بر بسترشبکه اجتماعی اینستاگرام
عاطفه خدادادی
30
بررسی نقش فناوری بلاکچین در خلق ارزش: مورد پژوهی چندگانه بر اساس دیدگاه کارآفرینی استراتژیک
علیرضا عبداللهی
31
تأثیر برندگرایی بر عملکرد برند با تبیین نقش میانجی مدیریت استراتژیک برند و هم‌آفرینی ارزش مشتری (مورد مطالعه: دانشگاه کابل)
زبیراحمد صادقی
32
تدوین و اعتبار سنجی مقیاس تجربه برند خرده فروش آنلاین در کشور ایران
محمد شیرازیان
33
تدوین و ارزیابی الگوی شخصیت برند بانک سامان از دیدگاه مشتریان براساس مدل شخصیت برند آکر
فاطمه حلمی شالقونی
34
بررسی تأثیر استفاده از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال بر عملکرد بازاریابی در صنعت گردشگری؛ مطالعه موردی: توراپراتورهای گردشگری خارجی ورودی به ایران
مرضیه مرادی
35
بررسی تاثیر جنسیت برند کارفرما بر پیامدهای رفتاری کارکنان با توجه به نقش میانجی هویت یابی و ارزش ویژه برند کارفرما
روزبه نیک سرشت
36
مقایسه برنامه های راهبردی شرکت های انتفاعی وغیر انتفاعی از منظر چشم اندازها،بیانیه ماموریت وارزش ها.
سیداعظم حبیب زاده
37
بررسی تاثیر قابلیت های صادراتی بر بهبود عملکرد بین المللی شرکت ها با توجه به نقش مزیت رقابتی و ارتباطات بازاریابی
نازنین یونس علی
38
بررسی تاثیر جنسیت برند کارفرما بر پیامدهای رفتاری کارکنان
روزبه نیک سرشت
39
بررسی تغییرات بازاریابی گردشگری با استفاده از روش‌های منبع‌سنجی و تحلیل‌های مبتنی بر متن‌کاوی
نیلوفر فرخ زاد
40
مطالعه و تحلیل بیانیه مأموریت در سه حوزه مصرفی B2C، تجاری – صنعتی B2B، و عمومی
قدرت الله آخندزاده
41
دلبستگی به برند و شدت اقدامات ضد برند با توجه به اهمیت نسبی خود واقعی و خود ایده آل
ثریا مهراریا
42
بررسی تأثیر تجربه برند آنلاین مشتریان بر بازاریابی دهان‌ به دهان الکترونیکی: نقش ارزش ادراک شده مشتریان و کیفیت خدمات (مورد مطالعه: بانک سامان)
محمد ارج دستجردی
43
بررسی نقش نگرش برند در رابطه بین تجربه برند و قصد خرید محصولات ضد عفونی کننده برای مقابله با پاندمی کووید 19 در کشورهای جهان سوم (مورد مطالعه: کشور افغانستان)
نصیراحمد ولی زاده
44
شناسایی عوامل مؤثر بر انتخاب برند های سوغاتی در کشور ایران(مطالعه موردی اتباع افغانستان)
شهاب الدین محبی
45
بررسی تاثیر جنسیت برند بر قصد خرید
حمیدرضا هدایتی
46
بررسی تأثیر سیاست‌های رسانه‌ای بر سرمایه فرهنگی و سبک زندگی جامعه با تأکید بر نقش تعدیل‌کننده سواد رسانه‌ای (مورد مطالعاتی: دانشگاه خوارزمی)
سعید شادمان بهمبری
47
آسیب شناسی برندسازی در آموزش عالی ایران
حمیدرضا گلیان
48
تاثیر مدیریت برند داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی با تاکید بر نقش هویت سازمانی
رحمی الله معصومی
49
بررسی تاثیر اعتماد و وابستگی بر رابطه خریدار و تامین کننده صنعتی با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر کنترل ریسک (مطالعه موردی: شرکت های صنعتی ایران)
حمیدرضا مروج
50
شناسایی عوامل ایجادکننده اصالت برند اساتید مدیریت
محسن عطااللهی
51
پیوند شخصیت برند با ارزش ویژه برند: بررسی نقش رابطه مصرف کننده و برند (مطالعه موردی: شرکت مخابراتی افغان بیسیم)
روح الله فطرت
52
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و فشارهای زیست محیطی ذی نفعان بر جهت گیری بازاریابی سبز استراتژیک شرکت ها به منظور کسب مزیت رقابتی و بهبود عملکرد مالی
عبدالولی حیدری
53
تاثیر هویت یابی از برند ملی بر وفاداری به برند و تبلیغات دهانی مثبت در یک محیط در حال تغییر: نقش عشق به برند
میرافغان تابان
54
معرکه بودن برند مقصد: چگونه معرکه بودن برند مقصد بر رفتار بازدیدکنندگان تأثیر می گذارد؟
مبینا رحمانی گوهر
داوری مقالات در مجلات علمی
#
عناوین مجلات
تاریخ همکارى و توضیحات
1
تحقیقات بازاریابی نوین
2
Iranian Journal of Management Studies
3
مدیریت بازرگانی
دروس ترم جاری
003 - بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
535 - مدیریت بازاریابی - روز: سه شنبه - از ساعت 13:00 تا 15:30
016 - بازاریابی صنعتی و خدمات - روز: سه شنبه - از ساعت 18:00 تا 20:00
005 - روش شناسی پژوهشهای کیفی و آمیخته در مدیریت - روز: دوشنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
016 - بازاریابی صنعتی و خدمات - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
004 - مدیریت تبلیغات و برند - روز: چهارشنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
535 - مدیریت بازاریابی - روز: دوشنبه - از ساعت 10:00 تا 12:30
535 - مدیریت بازاریابی - روز: یک شنبه - از ساعت 07:30 تا 10:00
036 - مدیریت بازاریابی - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00