توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغالتحصیلى
میانگین کل
1
دکترای تخصصی
تربیت مدرس
تهران
تهران
1391
افتخارات و جوایز
#
عناوین جوایز و افتخارات
تاریخ دریافت
1
رتبه اول آزمون دکتری
1387
2
دانش آموخته برتر مقطع کارشناسی ارشد
3
دانش آموخته برتر مقطع دکتری
4
پژوهشگر برتر دانشگاه علوم اقتصادی
فعالیت های اجرایی
#
عناوین فعالیت های اجرایی
توضیح / سازمان محل خدمت
تاریخ شروع
تاریخ خاتمه
1
معاون پژوهشی دانشکده مدیریت
معاون دانشکده
1394/06/17
1394/06/18
2
معاون پژوهشی مدیریت
معاون پژوهشی دانشکده سطح 2
1394/06/19
3
معاون آموزشی دانشکده مدیریت
دانشکده مدیریت
92/10/14
94/6/16
4
مدیر گروه مدیریت امور گمرکی
دانشکده مدیریت
91/8/25
94/6/16
5
مدیرگروه مدیریت بازرگانی
مدیر گروه سطح 2
1401/03/25
طرحهای تحقیقاتی
#
عناوین طرحهاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
رابطه میان کد های اخلاقی و عملکرد پایدار سازمانی : با تاکید بر نقش بشر دوستی
سهیلا خدامی, احمد گلپایگانی
تکمیل شده
1397
2
T
T
T
تکمیل شده
T
3
ارتقای مزیت رقابتی بانک سپه در حوزه بانکداری خرد
سهیلا خدامی
تکمیل شده
1397
4
Improving the competitive advantage of Sepeh Bank in the field of retail banking
Soheila Khoddami
تکمیل شده
2019
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
طراحی مدل برند خدماتی مبتنی بر متغیرهای قضاوت مشتری با استفاده از مدل یابی معادلات ساختاری
معصومه سادات اردستانی
2
بررسی عملکردبازار شرکتها در بازارهای صنعتی مبتنی بر سطوح مختلف آگاهی از نام و نشان تجاری
محمود صحرانوردبوری آبادی
3
پیاده سازی مدل وفاداری برند مبتنی بر درگیر سازی مشتریان بر اساس عوامل زمینه ساز بازاریابی رابطه ای
نیوشا سبحانی
4
ژیاده سازی مدل وفاداری برند مبتنی بر دگیرسازی مشتریان بر اساس عوامل زمینه ساز بازاریابی رابطه ای
نیوشا سبحانی
5
برسسی عملکرد بازارشرکتها در بازارهای صنعتی مبتنی بر سطوح مختلف آگاهی از نام و نشان تجاری
محمود صحرانوردبوری آبادی
6
مدل تعدیل رفتار مدیران فروش مبتنی بر مفهوم مدیریتی واقعی سور با تاکید بر ساختار مالکیت و ستاده های عملکرد
فاطمه فاتحیان
7
بررسی تاثیر عضویت در برنامه های وفاداری بر روی وفاداری رفتار مشتری در قالب سهم خرید مشتری با تاکید بر جذابیت فروشگاه و کیفیت ادراک شده
مصطفی محمدی
8
بررسی عوامل تاثیر گذار بر استفاده مصرف کنندگان از تبلیغات موبایلی مبتنی بر نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از تکنولوژی یو تی ای یو تی
مهسا مروتی شانجانی
9
بررسی تاثیر استفاده از عامل های پیشنهاد دهنده بر رفتار خرید برنامه ریزی نشده مصرف کننده
فاطمه عارفخانی
10
طراحی مدل قصد خرید مبتنی بر ابعاد درگیری تبلیغات با تاکید بر اعتبار تایید کننده
ساراسادات شمس زاده
11
طراحی مدل وفاداری مصرف کننده مبتنی بر پیشرانهای ادراک مصرف کننده از نوآوری با تاکید بر دو رویکرد کارکردی شناختی و عاطی تجربی
حدیث السادات مشعشعی
12
طراحی مدل ارزش ویژه نیروی فروش مبتنی بر خلق ارزش در زنجیره فروش با استفاده از رویکرد اس او آر
مهسا شریفی
13
طراحی مدل چند بعدی تصویر برند بر ژایه دیدگاه مبتنی بر مشتری
شاهد یوسفی
14
طراحی چارچوب تصمیم گیری با استفاده از ترکیب الگوریتم مدل های کمیز آر اف ام و درخت تصمیم به منظور بازاریابی دقیق مشتریان
سعیده ارجمندی
15
کاربرد مدل اس او آر در ژاسخ های رفتاری مصرف کننده به برند خرده فروش با استفاده از رویکرد بازاریابی ارتباطی
فاطمه فخری
16
بررسی تاثیر ابعاد شخصیت برند ملی بر هویت یابی و طرفداری از برند ملی با میانجی گری تئوری خودسازگاری و تجانس عملکردی
ناهید رضایی
17
شناسایی انگیزههای گردشگر برای به اشتراک گذاری تجربیات گردشگری در رسانههای اجتماعی با استفاده از الگو جامع پذیرش و بکارگیری فناوری(UTAUT)
ایمان سمیعی
18
مفهوم سازی تاب آوری سازمان و بررسی نقش آن در شکل گیری نوآوری در صنعت هتلداری
فاطمه علی پور
19
تاثیر تجربه برند بر روی وفاداری حمایت و توصیه در موسسات آموزشی
سیدعلی اکبر مسچی زاده
20
شناسایی نحوه مشارکت مشتری در همکاری در برندینگ مبتنی بر انگیزاننده های موثر در رسانه های اجتماعی
حامد خلیلی
21
بررسی نقش میراث برند در تمایل به پرداخت مشتری مبتنی بر پیشران و ستاده های شناختی آن
علی رشیدی خرسند
22
بررسی نحوه شکل گیری مزیت رقابتی مبتنی بر سطوح مختلف استراتژی بازاریابی با در نظر گرفتن نقش مسوولیت اجتماعی و فشارهای زیست محیطی ذی نفعان
غفار قریشی
23
بررسی نقش تجربه برند بر وفاداری برند در صنعت تفریحات، مبتنی بر چهارچوب مدل رزونانس
مسعود بیات
24
بررسی اثر رهبری تحولآفرین، رهبری معتبر و فرهنگ سبز سازمانی بر نوآوری سبز در هتلهای سبز
فاطمه خلیلی ورنامخواستی
25
بررسی پیشایندها و پیامدهای تعامل مصرفکننده با برند در رسانههای اجتماعی
محمدامین سفیدیان
26
بررسی نقش تجربه حسی برند در شکل گیری ارزش ویژه برند با تاکید برنقش میانجی تعهد عاطفی مشتری، رضایت مشتری و مشارکت مصرف کننده برند
یعقوب روحی
27
طراحی مدل و بررسی رفتار مشاهدهپذیر مشتری در خرید آنلاین با رویکرد آمیخته مبتنی بر روش کیفی و ابزار ردیابی چشم
ایدا شافعی
28
نقش عوامل فردی و اجتماعی در ایجاد آگاهی برند مبتنی بر خلق مشترک نوآوری توسط فروشندگان در جوامع آنلاین
علیرضا جعفری
29
بررسی تاثیر تجربه فعالیت های بازاریابی بازیوار سازی بر شکل گیری ابعاد هواخواهی برند( هواخواهی وسواسی و هواخواهی هارمونیک)
لیلا مختاری کرچگانی
30
بررسی تاثیر تئوری جریان و ارزش تبلیغات بر قصد خرید مصرف کننده در تبلیغات گوشی های هوشمند مبتنی بر مدل اینترنتی داکوف
نسیم مستفیضی
31
بررسی قصد استفاده مشتریان از اپلیکیشن های سفارش غذا با استفاده از مدل پذیرش فناوری و تئوری استفاده و خشنودی
فرید عربان
32
تاثیر کیفیت خدمات پس از فروش بر حفظ مشتری با نقش میانجی تصویر برند، مورد مطالعه: مشتریان شرکت فاراتل
عبدالله کوزه گر
33
عوامل تاثیر گذار بر خرید پوشاک سبز توسط مصرف کننده ایرانی مبتنی بر نگرش مثبت و موانع موجود بر سر راه آن
مرجان کیانی
34
بررسی تاثیر پیشران ها و ابعاد مشارکت برند با مشتری بر شکل گیری کیفیت ارتباط برند در حوزه رسان های اجتماعی
ارزو رییسی دهکردی
35
بررسی نقش شک و تردید مسئولیت اجتماعی شرکت بر قصد خرید از طریق نقش هویت یابی و اعتماد مورد مطالعه هتلهای 4 و 5 ستاره ایران
پانیذ جعفری
36
نقش جنسیت برند بر شکلگیری رفتار شوق محور مصرف کننده
فاطمه اقاملایی
37
بررسی جهت گیری کارآفرینی اجتماعی بر شکل گیری نوآوری برند در خدمات صنعتی/آموزشی
مریم محمدزاده ویژه
38
بررسی نحوه شکل گیری تمایل به خرید آنی از طریق نظرات آنلاین و محیط وب سایت مبتنی بر تئوری جریان و مدل ELM
مرتضی شرقی
39
شناسایی تمایل به خرید در شبکه های اجتماعی آنلاین در صنعت توریسم با استفاده از پیش ران های اجتماعی و فردی
میعاد پورانیان
40
بررسی نقش هوش عاطفی بر عملکرد صادراتی مبتنی بر ابعاد اتمسفر (جو) ارتباطی
امید دارینی
41
بررسی پیشرانها و ستاده های اصالت برند مقصد: مطالعه کشور ایران به عنوان مقصد گردشگری
صهبا غفوری اصل
42
بررسی نحوه شکل گیری مزیت رقابتی پایدار مبتنی بر قابلیتهای دوسوتوانی و چابکی پایدار
فائزه وزیری شمس
43
بررسی تاثیر جهت گیری ارزشی مشتریان بر ایجاد دلبستگی به خدمات هتلداری لوکس با نقش میانجی ارزش لوکس ادراک شده
امیرحسین ایمنی
44
بررسی نحوه شکل گیری رفتار شهروندی مشتری مبتنی بر دو رویکرد تعاملی و روانشناختی با ارزیابی نقش خلق مشترک ارزش، ذهن آگاهی و غرور.
رویا موسوی کیفته
45
نقش هوش تجاری برعملکرد توسعه محصول جدید مبتنی بر نقش میانجی قابلیت های تکنولوژیکی، نوآوری محصول،راه اندازی ناب محصول و کارآفرینی سازمانی
رضا ابراهیمی
46
بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر ارزش طول عمر مشتری (مطالعه موردی : شرکت سایپا)
مهدی نیکونام ایرانی
47
بررسی برنامه های وفاداری با رویکرد خلق مشترک ارزش با تاکید بر رفتار مشارکتی و شهروندی مشتری
فواد دولت خواه دولت سرا
48
بررسی تاثیر مزایای بازیوارسازی بر قصد خرید مشتریان فروشگاههای آنلاین ایران مبتنی بر دو رویکرد ارزشمحور و مشارکت مشتری
غزاله سلیمانی
49
بررسی تاثیر عوامل دوسوتوان بر چابکی بازاریابی بین الملل مبتنی بر عوامل دوسوتوان ظرفیت محور و ستاده محور
امین هنری
50
بررسی نقش عملکرد سبز بر کیفیت تجربی سبز و وفاداری مشتریان مبتنی بر نقش واسطه ای تصویر برند ، رضایت و ارزش ویژه
مهرناز علیمرادزاده
51
بررسی تاثیر ابعاد برند شبه انسانی بر قصد خرید مشتری مبتنی بر نقش میانجی صمیمیت ادراک شده و حضور اجتماعی
فاطمه صفری کلاچائی
52
بررسی قصد خرید در شبکه اجتماعی اینستاگرام مبتنی بر اعتبار برند، اعتبار منبع پیام و پیشرانهای این عوامل
حمیده سادات حسینی خیاط
53
بررسی عملکرد سازمان مبتنی بر چابکی استراتژیک و توانمندسازی سازمانی و فردی آن
امیرعباس عزیزی
54
بررسی نحوه شکل گیری وفاداری مصرف کننده به برند لوکس مبتنی بر عوامل همگرایی برند-مصرف کننده و مصرف گرایی خودنمایانه
ارادا مارکاریان
55
بررسی تاثیرابعادشخصیتی افرادبررویکردهاواقدامات کارآفرینانه آنها(مطالعه موردی بیمه سامان)
حسن عبدالملکی
56
بررسی قصد خرید مبتنی بر مصرف تظاهرگرایانه و عوامل مؤثر بر آن
پوریا خزائی
57
بررسی عملکرد صادراتی شرکتها مبتنی بر منابع رسانه های اجتماعی و استراتژی جستجوی دانش خارجی
شادی ابراهیمی
58
بررسی اثر تاب اوری سازمان و گرایش کارافرینی بین الملل بر شدت صادرات شرکت های کوچک و متوسط
مریم رشیدی داراب
59
بررسی تجربه جریان در تکنولوژی واقعیت افزوده مبتنی بر تئوری های آستانه مجازی و استفاده و رضایت
لیلا عمادی صادقی
60
بررسی عملکرد صادراتی صنعت فرش ایران با مطالعه تاثیر منابع نامشهود (سازمان) و نوآوری محصول و اثر تعدیل کننده تصویر برند کشور مبدا و زنجیره تامین و توزیع محصول
زهرا جعفرزاده باروق
61
بررسی عملکرد بین المللی سازمان ها مبتنی بر اتحاد استراتژیک،چابکی استراتژیک و دوسوتوانی سازمانی
پیام پرتوی نیا
62
بررسی تأثیر ویژگیهای واقعیت افزوده در شکلگیری الهام روانشناختی و پیامدهای آن
مجتبی یوسفی دوگوری
63
بررسی ابعاد درگیری مشتریان بر وفاداری مشتریان در تجربه خرده فروشی فیجیتال
محسن سرخوش
64
بررسی عوامل موثر بر قصد رفتاری مشتریان در استفاده از واقعیت مجازی مبتنی بر نظریه های انتشار نوآوری، نظریه کاربرد ها و خشنودی ها و ارزش درک شده
نسیم رحیمی زاده
65
بررسی نقش پلتفرم های مشارکتی توزیع مجدد آنلاین خرید کالاهای دست دوم بر رضایت مشتری و بازاریابی دهان به دهان الکترونیک با نقش تعدیل کننده نوآوری تکنولوژیکی درک شده.
سعید شیخی
66
بررسی خلق ارزش اجتماعی در فرآیند کارآفرینی از طریق تاثیر قابلیت های پویای دوسوتوانی اکتشافی و بهره برداری بر نوآوری محصول
فرناز ابراهیمی داریان
67
تاثیر آسیب پذیری و تابآوری مصرف کننده بر تبلیغات دهان به دهان و ارزش ویژه برند با نقش میانجی رضایت خرید و تعدیلگری تطبیق پذیری مصرف کننده
حدیثه غلامی
68
شناسایی تاثیر بازنمایی واقعیت افزوده بر شکل گیری پیامدهای رفتاری نظیر تبلیغات دهان به دهان و قصد به اشتراک گذاری پیام در زمینه بازاریابی مقصد
سبا زارعیان
69
تاثیر موقعیت یابی برند نوستالژیک بر شکل گیری عشق به برند، با درنظرگرفتن نقش میانجی ابعاد نظریه ی سطح ساختاری(CLT)، شخصیت برند و ارزش ویژه برند.
الهه معماریان
70
بررسی نحوه تاثیر آنتروپومرفیسم بر نگرش برند در محیط خرده فروشی مبتنی بر تکنولوژی واقعیت افزوده
سارا ملتی
71
رفتار شهروندی مشتری، بازی وارسازی، دستاورد فردی ، موفقیت درگروه، چهارچوب MDA
شبنم بلاغی بخشایش
72
بررسی نحوه شکل گیری مالکیت روانشناختی برند مبتنی بر ابعاد تجربه برند با نقش میانجی اصالت برند
فاطمه کیایی
73
بررسی قصد خرید مبتنی بر شک و تردید مصرف کننده در دو سطح مسئولیت اجتماعی و تبلیغات سبز
مائده زینلی
74
شناسایی پیشران ها و پیامدهای تنفر از برند مبتنی بر تئوری رفتار برنامه ریزی شده و هویت اجتماعی
فائزه اقارضائی
75
تاثیر اجزای بازی وار سازی روی دلبستگی به برند مبتنی بر تئوری خودسیستمی انگیزشی
امیر اعتمادی
76
بررسی ابعاد بازاریابی محتوای دیجیتال و مولفه های کلیدی رسانه اجتماعی بر مشارکت مصرف کننده با برند مبتنی بر تئوری انتقال اثر اجتماعی
پیمان سیگاری
77
بررسی عوامل انگیزشی تمایل به زندگی پایدار با توجه به رویکردهای انگیزشی خودمحور و دگر محور و نظریه هویت اجتماعی.
سهیل فروزانی سیچانی
78
بررسی عوامل موثر بر نیت رفتاری کاربران در فضای متاورس
مهسا افشارپور
79
بررسی نحوه شکل گیری وفاداری مشتری مبتی بر ویژگیهای بازیوارسازی با بررسی نقش تجربه مشتری و رضایت مشتری
عرفان شکوهی
داوری مقالات در مجلات علمی
#
عناوین مجلات
تاریخ همکارى و توضیحات
1
تحقیقات بازاریابی نوین
۱۳۹۱
2
مدیریت برند
۱۳۹۳
3
کاوشهای مدیریت بازرگانی
۱۳۹۵
4
پژوهشهای مدیریت منابع سازمانی
۱۳۹۵
دانشجویان تحت مشاوره
#
عنوان
افراد
1
طراحي و ارزيابي مدل طرفداري مقصد مبتني بر تئوري نيازها و تئوري خود تجانسي با بررسي نقش ميانجي رضايت از مقصد و اعتماد به مقصد و دلبستگي به مقصد
بهناز سیاوشی
2
بررسي تاثير شخصيت برند بر روي عشق به برند وفاداري و تبليغات دهان به دهان
مهدی طیب زاده
3
تاثير چند وظيفه اي رسانه بر انگيزه خريد در ميان مشتريان لوازم خانگي الكتريكي
آریا فرشادی
4
بررسي نحوه شكل گيري مشاركت مشتري در رفتار خريد سازماني مبتني بر نقش باور هاي عملكردي و مسئوليتي اجتماعي
پریسا مظاهری
5
بررسي تاثير نوع آوري و بازار گرايي بر روي عملكرد مشتري با تاكيد بر مديريت داخلي برند
پدرام فضلی نژاد
6
طراحي مدل وفاداري به برند مقصد گردشگر بر اساس نقش تركيبي تجربه برند مقصد، شخصيت برند مقصد و ارزش ويژه برند مقصد
مهسا محمدی ساردو
7
بررسي افتخار به برند در صنعت هتلداري مبتني بر ابعاد تجربه برند با نقش ميانجيگري كيفيت رابطه اي برند و رفتار شهروندي برند
مسعود عباسی
8
طراحي مدل برندينگ ملي مبتني بر بازاريابي مقصد با توجه به فرصت هاي برند سازي ملي
ترزا میرزایانس
9
بررسي عوامل شناختي - فردي و عملكردي- سازماني بازاريابي سبز موثر بر قصد بازديد كننده در صثنعت هتل داري
حسام اشرف الکتابی
10
نگرش كاربران ايراني گوشي هاي هوشمند به تبليغات از طريق موبايل
محمد مطهری
11
<B><Font html:Color=
حسین فرهام
12
بررسي نقش پيش ران ها و ستاد هاي مشاركت مصرف كننده با برند مبتني بر عوامل زمينه ساز فردي و اجتماعي (مطالعه موردي دفاتر فروش آنلاين و رزرو تور بليط)
پردیس موسویون
13
تاثير باورهاي رفتاري و هنجاري و ويژگيهاي فردي بر قصد پذيرش سيستم پرداخت آنلاين با تاكيد بر اعتماد و ريسك درك شده
حسین فرهام
14
بررسي ايجاد وفاداري به برند مبتني بر نقش تجربه برند و پيشران هاي آن
سینا حائری سرشکه
15
بررسي تاثير احساس نوستالوژيك بر ارزش ويژه برند در صنعت رستوران
هومن فراهی شالچی
16
تاثير بازاريابي در رسانههاي اجتماعي بر ارزش ويژه مشتري خدمات لوكس با بررسي نقش ميانجي ارزش ويژه برند و قصد خريد لوكس
مصطفی همتی
17
بررسي تاثير رفتار شهروندي كاركنان بر علاقه مندي مشتريان: تبيين نقش ارزش ادراك شده
سعید براتی
18
بررسي تاثير فعاليت هاي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي بر ارزش ويپه برند و رفتار مصرف كننده
محمد جعفری
19
طراحی مدل ارزش ویژه نیروی فروش مبتنی بر خلق ارزش در زنجیره فروش با استفاده از رویکرد S_O_R
مهسا شریفی
20
بررسی اثر منابع سازمانی و رویکرد بازارگرایی سازمان بر عملکرد محصول جدید با تاکید بر ترتیب ورود بازار شرکتها
هدیه لشگری
21
طراحی مدل چند بعدی تصویر برند بانک بر پایه دیدگاه مبتنی بر مشتری
شاهد یوسفی
22
شناسایی نقش ترکیبی عوامل فردی ادراکی و محیطی موثر بر رفتار خرید سبز با تاکید بر ابعاد ارزش ادراک شده مصرف کننده
رقیه تیمور فامیان
23
بررسی تمایلات نوستالژی بر میراث برند و قصد خرید مصرف کنندگان
سپیده بروجردیان
24
تاثیر گرایش کارآفرینانه و گرایش تعاملی بر عملکرد بازار با نقش میانجی قابلیتهای استخراجی و اکتشافی بازاریابی
نگار فاریابی
25
بررسي تاثير عوامل موثر در مصرف تظاهري و نگرش خودنمايي بر قصد خريد كالاهاي لوكس (بررسي موردي مصرفكنندگان لگسوز در ايران)
علیرضا پناهی
26
طراحي مدل كيفيت خدمات با بررسي جامع نقش تعهد سازماني
احمد گلپایگانی
27
بررسي عوامل موثر بر قصد مشتري به خريد آنلاين محصولات سوپرماركتي
سید علیرضا طریحی
28
بررسي عوامل موثر بر قصد استفاده مشتريان از خدمات كارگزاري هاي بورس ايراني مبتني بر S-O-R
سید مهدی سادات حیات شاهی
29
بررسي تاثير درگيري مصرف كننده با برند بر وفاداري برند مصرف كننده مطالعه موردي استفاده كننده هاي كامپيوتر هاي شخصي در بين دانشجويان دانشگاه تهران
حامد نخعی
30
شناسايي و اولويت بندي عوامل برون سازماني موثر بر تجاري سازي ايده هاي فناورانه شركت هاي دانش بنيان
امین رجب زاده
31
بررسي تاثير استراتژي ايجاد ارزش از طريق هم افزايي بر وفاداري مشتري در مشتريان ديجي كالا در شرق تهران
حامد نوکی
32
بررسي نقش ارزش ويژه برند بر تمايل به خريد خريدار در كانال هاي خرده فروشي
مهدیه کیان
33
بررسي و اولويت بندي عوامل كليدي موفقيت استارت آپ هاي اكوسيستم كارآفريني در ايران
مهرناز فدايي فتح ابادي
34
تبيين نقش ميانجي يادگيري استراتژيك در تاثير كارآفريني استراتژيك و قابليت هاي ژويا بر عملكرد شركتهاي دانش بنيان
هدا بیت مشعل
35
طراحی مدل قصد خرید مبتنی بر ابعاد درگیری تبلیغات با تاکید بر اعتباز تایید کننده
سارا سادات شمس زاده
36
تجزیه و تحلیل معنایی اجتماعات پویا در شبکه های اجتماعی به منظور بازاریابی موثر در مخاطبین هدف
وحید حیدری پور
37
بررسی عوامل محیط سازمانی موثر بر عملکرد سازمان با تاکید بر نقش میانجی همکاری بین سازمانی و نوآوری سازمان
رقیه تاجری زرنق
38
بررسی تاثیر استفاده از عامل های پیشنهاددهنده بر رفتار خرید برنامه ریزی نشده مصرف کننده آنلاین
فاطمه عارف خانی
39
بررسی عوامل موثر بر نگرش کاربران همراه بانک ملت جهت استفاده مجدد از خدمات آن با تاکید بر نقش هنجارهای ذهنی و نوآوری فردی
مونا طاهری
40
طراحی مدل وفاداری مصرف کننده مبتنی بر پیشرانهای ادراک مصرف کننده از نوآوری با تاکید بر دو رویکرد کارکردی شناختی و عاطفی تجربی
حدیث السادات مشعشعی
41
بررسی عوامل تاثیرگذار بر استفاده مصرف کنندگان از تبلیغات موبایلی مبتنی بر نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده تکنولوژی(UTAUT)
مهسا مروتی شانجانی
42
اثر هدایت زیرآستانه ای روی ترجیح برند در اثر تحریک نیاز مصرف کننده
هادی هوشمند قره باغ
43
رویکرد جامع بازاریابی رابطه مند و تاثیر آن بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی بانک های خصوصی سطح شهر تهران)
مهسا بهلولی
44
بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر عکس العمل مصرف کننده با در نظر گرفتن نقش خودانگاره
زهرا بهکامی
45
كاربرد S-O-R در پاسخ هاي رفتاري مصرف كننده به برند خرده فروش با استفاده از رويكرد بازاريابي ارتباطي
فاطمه فخری
46
بررسی تاثیر عضویت در برنامه های وفاداری بر روی وفاداری رفتاری مشتری در قالب سهم خرید مشتری با تاکید بر جذابیت فروشگاه و کیفیت ادراک شده
مصطفی محمدی
47
شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت برای توسعه استراتژی های بازاریابی کسب و کارهای الکترونیکی با استفاده از ماتریس اهمیت-عملکرد
مریم سلطانی
48
نقش ارزش ویژه برند و استراتژی های برندینگ بر رویگردانی مشتریان
الهام کاظمی خورگو
49
مدل تعدیل رفتار مدیران فروش مبتنی بر مفهوم مدیریت واقعی سود با تاکید بر ساختار مالکیت و ستاده های عملکرد
فاطمه فاتحیان
50
بررسی عشق به برند، ابعاد و تاثیرات آن-مورد مطالعه برند پرسپولیس
محمدرضا عربی
51
بررسی عوامل موثر بر مزیت رقابتی بازاریابی و تاثیر آن بر عملکرد سازمان مبتنی بر سیستم اطلاعات بازار(مورد مطالعه شرکت تولیدی نایلون سپید)
حمید طایفه
52
ارزیابی تامین کنندگان و انتخاب تامین کننده مناسب در شرکت البرز مبتنی بر روش تحلیل سلسله مراتبی و تاپسیس فازی
محمد مهدی نیک نیا
53
طراحی مدل عملکرد بازار مبتنی بر استراتژی بازارگرایی پیش فعال
حمید رضا حاجعلی
54
بررسی رابطه قدرت و استراتژیهای خرید
بیتا تیموری غرب
55
طراحی مدل پیش بینی سود مبتنی بر شبکه های عصبی با استفاده از اطلاعات مالی و مدل کسب و کار شرکتهای حاضر در بورس اوراق بهادار تهران
سه بو آودیان
56
ارائه مدل پیش بینی انتخاب مشتری با استفاده از روش آنلاین جمعی
وحیده بجنوردی
57
پیش بینی رویگردانی مشتریان در مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از تکنیک داده کاوی؛مورد مطالعه:اپراتور تلفن همراه تالیا
وحید آسعیدی
58
عوامل موثر بر مزیت رقابتی پایدار با تاکید بر ظرفیت جذب،مطالعه موردی : شرکت ایران خودرو
شاهین بابایی
59
بررسي ابعاد برندينگ كارفرما بر تمايل به خروج كاركنان مبتني بر متغير ميانجي رضايت شغلي
پوریا فداکار
60
بررسی تاثیر رسانه اجتماعی و تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد تصویرذهنی گردشگر بر مقصد گردشگری (مطالعه موردی : اولین مزرعه گردشگری ایران (خورشید) )
ساره حبیبی
61
بررسی عوامل موثر بر مزیت رقابتی بازاریابی و و تاثیر آن بر عملکرد سازمان مبتنی بر سیستم اطلاعات بازار (مورد مطالعه: شرکت تولیدی نیایلون سژید)
حمید طایفه
62
تجزیه و تحلیل معنایی اجتماعات ژویا در شبکه های اجتماعی به منظور بازیابی موثر در مخاطبین هدف
وحید حیدری پورلاخانی
63
رویکرد جامع بازاریابی رابطه مند و تاثیر آن بر روی ارزش ویژه برند (بانکهای خصوصی شهر تهران)
مهسا بهلولی
64
بررس اثر منابع سازمان و رویکرد بازارگرایی سازمان بر عملکرد محصول جدید با تاکید بر ترتیب ورود به بازار شرکتها
هدیه لشگری بروجردی
65
بررسی تاثیر تمایلات نوستالوپی بر میراث برند و قصد خرید مصرف کنندگان
سپیده بروجردیان
66
بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده مشتریان از خدمات کارگزاری های بورس ایرانی مبتنی بر اس او آر
سیدمهدی سادات حیات شاهی
67
اثرزیرساختهای فناوری اطلاعات برانعطاف پذیری استراتژیک ونتایج آن برعملکرد سازمان پروژه محور (مطالعه موردی: شرکت بهسازان ملت)
حمیدرضا زمانیان
68
بررسی پیشران ها و پیامدهای تجربه مشتری در صنعت در خورده فروشی در شهر تهران
اشکان محامد
69
اثر نیاز به منحصر به فرد بودن و جهان شهرگرایی مصرف کننده بر پذیرش نوآوری
سمیرا یاعبدالهی
70
بررسی نحوه شکل گیری ارزش تجربی مشتری مبتنی بر پیشرانهای تجربه مشتری(با درنظرگرفتن خصوصیات مشتری،ابعاد سازمانی ،تکنولوژی)
آیدا کوهساری
71
بررسی عوامل موثر بر استفاده از فناوری رسانه های اجتماعی(اس ام تی ) و تاثیر آن بر عملکرد سازمان با نقش میانجی قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتری ( سی آر ام ) در بانک سرمایه
علیرضا دانش فاطمیه
72
بررسی ابعاد تجربه برند در شکل گیری قصد مجدد بازدید با تاکید بر هویت یابی برند و رضایت مندی از برند (مطالعه موردی بامیان)
صادق پناهی
73
اثر ابعاد شخصیت برند در تجانس تصویر از خود و تجانس عملکردی و تاثیر آن بر قصد خرید
زهرا آباریان
74
بررسی تاثیرات کاربردی دیمار کتینک در تغییر نگرش جامعه در استفاده از انرژی هسته ای با مقاصد صلح آمیز
شیرین رستگارپور
75
تاثیر تجربه حسی برند-درگیری ذهنی بر قصدخرید برند با میانجی گری تعامل مصرف کننده با برند ارزش ویژه برند
حجت امیری
76
بررسی عوامل موثر بر توسعه صادرات کسب و کارهای کوچک و متوسط با توجه بر نقش متغیر انطباق
محمد پورسردار
77
بررسی عوامل موثر بر فعالیت زیست محیطی شرکتهای فعال در صنایع غذایی و تاثیر آن بر عملکرد اقتصادی و عملکرد زیست محیطی با نقش میانجی استراتژی های بازاریابی سبز
الهه فضل اللهی
78
تاثیر تصویر ذهنی کشور مبدا بر تمایل به پرداخت بیشتر از طریق متغیر های میانجی عشق به برند ، لوکس بودن برند و ادراک مشتری مورد مطالعه ساعت رولکس
محمدامین محی الدین قمشه
79
توانمندسازهای مدیریت زنجیره تامین پایدار و اثرات آن برمزیت رقابتی با تاکید بر نقش شهرت شرکت
سمانه اکبری سیار
80
بررسی اثر پرستیژ برند بر انعطاف پذیری نسبت به برند محصولات تقلبی
سمیرا درخشاندل
81
بررسی تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر پاسخ مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش ویژه برند در برند های لاکچری (مورد مطالعه برند درسا)
سیدسجاد جلالی
82
تبلیغات در رسانه های اجتماعی و تاثیر آن بر قصد خرید مشتریان با در نظر گرفتن نقش همدلی مشتریان بر اسای نظریه عمل منطقی ( مورد مطالعه برند استیل البرز)
لیلا اکبراراجی
83
بررسی نقش کیفیت خدمات الکترونیک بر توانمندسازی شهروندان و موفقیت دولت الکترونیک (مطالعه موردی: شهرداری تهران- سامانه الکترونیک تهران من)
یاسر رضائی
84
بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی دیجیتال بر عملکرد هتل های شهر تهران با نقش میانحی قابلیت های بازاریابی
مازیار جعفریه
85
ارائه الگوی تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و استراتژی فروش با واسطه گری اعتماد
مهدی تبلانی
86
تأثیر تجربه مشتری از برند بر ارزش ویژه برند با توجه به نقش عوامل میانجیگر
مینا فرهبد
87
بررسی تاثیر بازاریابی شبکههای اجتماعی بر نیت خرید مصرفکننده برای استفاده از محصولات ارائه شده توسط شرکتهای خدمات انرژی در ایران
الهام سیفوری
88
بررسی برند کارفرما بر بهره وری نیروی انسانی با میانجی گری توانمند سازی کارکنان
هما خواجه وند
89
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتریان بر تصویر برند سازمانی: نقش میانجی متغیرهای رضایت مشتریان، وفاداری مشتریان و مزیت رقابتی (مورد مطالعه: شرکت ایرانسل)
مصطفی نعمتی
90
تاثیر اصالت برند بر تمایل به خرید از طریق متغیرهای عشق به برند، همآفرینی و وفاداری به برند: نقش تعدیلگر منحصربفرد بودن
مریم بختیاری
91
هویتیابی از برند، وفاداری به برند، اعتماد به برند، پرستیژ برند، تعامل مصرفکننده با برند، شک و تردید مصرفکننده، تعهد مؤثر، رضایت
مرتضی قربانی یسار
92
بررسی تاثیر شخصیت برند بر عشق به برند در صنعت گردشگری
محمدامین مظفری علی ابادی
93
بررسی تاثیر پیام های پایداری بانک سامان در شبکه های اجتماعی و تاثیر این پیام ها بر برندسازی و تصویر برند این بانک
ندا پیرانی احمداباد
94
ارائه الگو بهبود تجربه مشتری مبتنی بر بکارگیری کانال توزیع جامع
فهیمه قره سوفلو
95
بررسی اثر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در اینستاگرام و تعهد جامعه برند بر قصد خرید با در نظر گرفتن متغیر میانجی نگرش به برند( مورد مطالعه: کفش چرم تبریز )
حامد حمیدی راوری
96
بررسی تاثیر مادی گرایی و مصرف گرایی بر ترجیح برند
معصومه عسگری
97
تأثیر برندگرایی بر عملکرد برند با تبیین نقش میانجی مدیریت استراتژیک برند و همآفرینی ارزش مشتری (مورد مطالعه: دانشگاه کابل)
زبیراحمد صادقی
98
وفاداری به برند، اعتماد به برند، رضایت، تجربه برند ، کیفیت خدمات ، عشق به برند ، احترام به برند
پوریا شکیب نژاد
99
تبلیغات در رسانههای اجتماعی و تاثیر آن بر قصد خرید مشتریان براساس نظریه عمل منطقی (مورد مطالعه: برند استیل البرز)
لیلا اکبراراجی
100
بررسی اثر استفاده از رسانه های اجتماعی در شرکت ها بر نیت رفتاری مشتریان (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران)
عرفان خسروی اسب راهانی
101
ارزیابی اثر فرهنگ بر رفتار مصرف کننده از منظر هویت اجتماعی در رسانه های اجتماعی
عمید جمشیدی نیا
102
بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به برند با نقش میانجی تجربه برند و شخصیت برند(مطالعه موردی: شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس- تپ سی)
عماد قاسمی قلعه
103
بررسی پیشران ها و پیامدهای خودابرازی برند
نسرین فیاضی
104
بررسی تاثیر تجربه بین المللی و دانش صادراتی بر عملکرد صادراتی با نقش میانجی استراتژی صادراتی و تعهد صادراتی
کامران عزیزی
105
بررسی تاثیر هوش تجاری بر عملکرد شرکت با در نظر گرفتن نقش میانجی تسهیم دانش، نوآوری سازمانی و مزیت رقابتی
زهرا عبیدی
106
تاثیر صحه گذاری افراد مشهور بر قصد خرید مشتریان: نقش میانجی ادراک مشتریان از کیفیت، وفاداری به برند و ارزش ویژه برند
لیلا خانی
107
تاثیر جنسیت برند بر ارتباطات دهان به دهان الکترونیکی و قصد خرید مشتری در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مورد مطالعاتی کالاهای لوکس چرمی)
امیرحسین خداکرمی
108
بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بین المللی و جهت گیری بازار بر عملکرد صادراتی
پریسا فتحعلی پورزنجانی
109
عوامل موثر بر رفتار خرید تکانشی با در نظر گرفتن مدل S-O-R و الگوی های شخصیتی NEO
محمد صدری
110
تاثیر گذاری هوش تجاری، دانش بازار خارجی و ویژگی های کارافرینانه EMEs بر سرعت بینالمللی شدن با نقش میانجی چابکی سازمانی ( مورد مطالعه : شرکت های حوزه سلامت در شهرک صنعتی بهارستان)
هانیه بذرپور
111
بررسی رویکرد جامعه پذیری مصرف کننده در درک اجتناب از تبلیغات در پلتفرمهای رسانههای اجتماعی
محبوبه رضایت
112
بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید تکانشی (مورد مطالعه: فروشگاههای خرده فروشی شهر تهران)
سیدحسین اقائی علی ابادی
113
ارائه الگوی افزایش موفقیت توسعه محصول جدید با استفاده از استراتژی تبلیغات با در نظر گرفتن هدفگیری مشخص با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی تابع پایه شعاعی
ساسان شادی بدابی
114
تاثیر مسئولیت اجتماعی در وفاداری با نقش میانجی تصویر شرکت، شهرت شرکت و تبلیغات شفاهی
سجاد خوش اخلاق
115
بررسی اثربخشی عاملهای تجارت الکترونیکی و قابلیتهای بازاریابی بر بهبود عملکرد صادرات در زمان محدودیت های کرونایی (مطالعه موردی: شرکت های پتروشیمی)
فرناز زیدی دوزنده
116
طراحی الگوی مدیریت پارادوکس برنامه ریزی بازاریابی در استارتاپ ها
محمود طالبی پورچرخابی
117
دلبستگی به برند و شدت اقدامات ضد برند با توجه به اهمیت نسبی خود واقعی و خود ایده آل
ثریا مهراریا
118
بررسی عوامل موثر بر نگرش مثبت به اینترنت و قصد استفاده از آن در دوران کووید-1
مریم خلیلی
119
بررسی تاثیر کیفیت خدمات ادراکشده بر قصد خرید آنلاین از طریق متغیرهای ارزش خدمات درکشده، رضایت کاربران، تبلیغات توصیهای و تصویر برند
زهرا پاکزاده
120
بررسی عوامل موثر بر انتظارات لذت جویانه و کشف افکار عمومی و تاثیر آنها بر قصد انجام سفارش به وسیله صدا
علیرضا یوسفی
121
تاثیر گذاری هوش تجاری، دانش بازار خارجی و ویژگی های کارافرینانه بر سرعت بینالمللی شدن با نقش میانجی چابکی سازمانی ( مورد مطالعه : شرکت های SME دارویی استان البرز)
هانیه بذرپور
122
تاثیر سبزشویی بر تمایل به پذیرش محصولات سبز محصولات آرایشی بهداشتی
افسانه محمدی
123
ارائه مدل مدیریت استراتژیک سبز بنادر با هدف دستیابی به توسعه پایدار در کشور، مطالعه موردی بندر ماهشهر
امیرحسن قرباغی
124
ارائه الگوی تصمیم گیری ابتکاری مدیران در صنعت فناوری اطلاعات
مهدی زارعی ملکی
125
بررسی نقش نگرش برند در رابطه بین تجربه برند و قصد خرید محصولات ضد عفونی کننده برای مقابله با پاندمی کووید 19 در کشورهای جهان سوم (مورد مطالعه: کشور افغانستان)
نصیراحمد ولی زاده
126
برسی نقش مدیریت ریسک استراتژیک بر پایداری اقتصادی شرکتها (مورد مطالعه شرکت پالایش نفت تهران)
حافظ حیدرنژاد
127
تدوین استراتژی مدیریت دارایی فیزیکی سازمانی درشرکت های توزیع برق با آنالیز شناسایی عوامل ماتریس SWOT
بهمن فتحی فیروزاباد
128
ترسیم و تحلیل نگاشت نهادی در زنجیره ارزش صنعت تجهیزات پزشکی ایران
کیمیا هوشیدری
129
بررسی تأثیر استراتژیهای مدیریت منابع انسانی بر تاب آوری سازمانی با میانجی گری چابکی استراتژیک
ویدا شایانمهر
130
ررسی تاثیر سودمندی درک شده و رضایت بر قصد خربد مجدد آنلاین با نقش میانجیگری اعتماد و نقش تعدلیگر عادت
جعفر علیزاده
131
بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی برقصد خرید برند با توجه به نقش میانجی گری رابطه برند - مشتری و ارزش ویزه برند
مریم احمدی
132
بررسی عوامل موثر بر ارزش برند تجاری با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر قابلیت بازاریابی
هادی مهدیه
133
تاثیر فرهنگ سازمانی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد سازمانی در شرکت هواپیمایی معراج
روح اله تاجیک
134
بازاریابی فرانشیز برای توسعه کسب وکارهای جدید (فروشگاههای زنجیره ای دیلی مارکت)
محمد اسماعیلی
135
نقش فعالیتهای بازاریابی پایدار در تبلیغات توصیهای آنلاین مثبت؛ با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تصویر برند، اعتماد و عشق به برند
محمد مصباحی
136
بررسی تأثیر انسان انگاری بر خرید ناگهانی مبتنی بر نقش میانجی مادی گرایی و ارزش
عارفه مشهدی
137
بررسی انگیزه های بیرونی و درونی مصرف کننده در تمایل به اشتراک گذاری اطلاعات
مهدی محمدنیا
138
بررسی تاثیر بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و دلبستگی به برند با نقش میانجی اعتماد به برند و تعهد به برند (مورد مطالعه:شرکت بیمه آسیا)
مهدیس طاهری نیا
139
بررسی اثر نمادگرایی فرهنگی برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر پرستیژ، اصالت برند و ارزش گذاری برند
نیما شاه حسینی
140
ارایه مدلی جهت ارزیابی شاخص های کلان اقتصادی بر صادرات کالا ها و خدمات در کشور های منطقه خاورمیانه با استفاده از روش پانل دیتا
شایان صباغ
141
نحوه تاثیر یکپارچگی دانش بر عملکرد بازاریابی بین الملل مبتنی برنقش میانجی قابلیت پویای بازاریابی (مورد مطالعه : شرکت های بازرگانی شهر تهران)
علی بادامی
142
بررسی تاثیر ارزش درک شده مشتری بر قصد پذیرش گیمیفیکیشن و ارزش ویژه برند با نقش میانجی مشارکت مشتری: مطالعه موردی در شرکت اسنپ
رشاد سعیدی
143
تاثیر نوآوری های مدیریت منبع محور بر تاب آوری سازمانی و نوآوری سازمانی با توجه به نقش میانجی یادگیری سازمانی و نقش تعدیل گر خودآگاهی از پویایی های محیطی
محمدرضا اکبری نسب
144
بررسی اثر اسکیزوفرنی برند بر عملکرد برند با تاکید بر نقش جایگاه برند، هویت برند و وفاداری برند در شبکه های اجتماعی
پریناز اقانصیری
145
ارتباط بین بازارگرایی و عملکرد برند با نقش میانجی فرآیند مدیریت برند و استراتژی های موقعیت یابی در صنایع غذایی
سوده صوفی نالکیاشری
146
استفاده از دادهکاوی برای تحلیل رضایت مشتری از توئیتهای مشتریان خردهفروشی.
محمد نیکبخت بیده
147
بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد سازمان با متغیر میانجی قابلیت های پویا و استراتژیهای بازاریابی نوآورانه (مطالعه موردی: صنایع داروسازی تهران )
اسرا حمادی
148
پیشایند و پسایندهای تنفر از برند و تاثیر آن بر بخشش برند
محدثه افروشه
149
اثر کیفیت خدمات درک شده و بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی بر وفاداری مشتریان مبتنی بر نقش میانجی تصویر برند
اریا نیک نژادخسمخی
150
بررسی تاثیر تایید افراد مشهور بر قصد خرید از برند
محمدرضا پهلوانی
دروس ترم جاری
509 - بازاریابی و تحقیقات بازار - روز: دوشنبه - از ساعت 13:00 تا 15:00
017 - مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد بازاریابی - روز: سه شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
504 - مدیریت استراتژیک پیشرفته - روز: دوشنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
688 - استراتژی بازاریابی - روز: سه شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:30
دوره های درسی
#
عنوان درس
توصیف درس
سرفصل ها
دوره درسی
توضیحات
فایل
1
بازاریابی و تحقیقات بازار
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:12کد درس:509گروه درس:21تعداد دانشجو:14تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:13:00زمان پایان کلاس:15:00نام ساختمان:نام کلاس:
2
مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد بازاریابی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:16کد درس:017گروه درس:22تعداد دانشجو:19تعداد واحد2روز:سه شنبهزمان شروع کلاس:08:00زمان پایان کلاس:10:00نام ساختمان:نام کلاس:
3
مدیریت استراتژیک پیشرفته
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:16کد درس:504گروه درس:22تعداد دانشجو:21تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:00نام ساختمان:نام کلاس:
4
استراتژی بازاریابی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:12کد درس:688گروه درس:22تعداد دانشجو:29تعداد واحد3روز:سه شنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:30نام ساختمان:نام کلاس:
دورههای تدریس شده
#
عناوین دروس
مکان و تاریخ تدریس
1
استراتژی بازاریابی
2
مدیریت ارتباط با مشتری
3
مدیریت استراتژیک
4
مدیریت بازاریابی
5
رفتار مصرف کننده
6
روش تحقیق
کتابهای منتشر شده
#
عنوان
نگارندگان/مترجمان
ناشر
سال چاپ
1
چابکی استراتژیک
دکتر سهیلا خدامی_ دکتر پرویز احمدی
فوژان
۱۳۹۶
2
مدیریت راهبردی برند
دکتر پرویز احمدی _ دکتر سهیلا خدامی
دانشگاه تربیت مدرس
۱۳۹۱
3
T - T
T
T
T
4
Globalization in E-Commerce Context
Fouzhan
2018
5
Organizational Performance Measurement with Service approach
Fouzhan
2018
6
Strategic Agility
Fouzhan
2017
7
Brand Strategic Management
Tarbiat Modares University
2011
8
جهاني شدن در بستر تجارت الكترونيك
سهیلا خدامی--بهاره اصانلو-
فوژان
1397
9
ارزيابي عملكرد سازمان با رويكرد خدمات
بهاره اصانلو--سهیلا خدامی-
فوژان
1397
مقالات چاپ شده
#
عنوان
نگارندگان
عنوان مجله
سال انتشار
1
A nation brand model based on the brand constructs and underlying factors: a case study of Iran
Soheila Khoddami, Bahareh Osanlou, Teresa Mirzayans
Iranian Journal of Management Studies
2024
2
A Framework for Investigating Green Purchase Behavior with a Focus on Individually Perceived and Contextual Factors
Roghayeh Teimourfamian Asl, Soheila Khoddami
Business Perspectives and Research
2023
3
Investigating factors affecting the speed of internationalization with the mediating role of organizational agility in Pharmaceutical SME Companies of Alborz Province
, Soheila Khoddami, Hanie Bazrpour
2022
4
Exploring how customer engagement is involved in branding based on UGT theory and S-O-R framework
Soheila khoddami, Saeed Jafarinia, Hamed Khalili
2021
5
Exploring how customer participation is involved in branding cooperation in social media based on UGT theory and S-O-R framework
Soheila khoddami, Saeed Jafarinia, Hamed Khalili
2021
6
The Impact of the Experience of Gamification Marketing Activities on the Dimensions of Brand Appeal: Focusing on the Role of Brand Value
Leyla Mokhtarikarchegani, Soheila Khoddami, Bahareh Osanlou
2021
7
Designing a value-specific model of sales force based on value creation in the sales chain using S-O-R
Soheila khoddami, Bahareh Osanlou,
2019
8
Considering the Effect of Fantasy Proneness and Alienation on Consumer Purchase Intentions
Bahareh Osanlou,Soheila khoddami, Sepideh Boroojerdian
2019
9
Designing Retailer Brand Personality Based on Experiential Values in Marketing
Soheila khoddami, Bahareh Osanlou
2017
10
Considering the effect of brand image on customer profitability based on service quality and customer perceived value
Bahareh Osanlou, Soheila khoddami
2016
11
The Impact of Customers Emotional Attachment on Brand Equity with an Emphasis on the Mediating Role of Brand Relationship Quality and Brand Citizenship Behavior in Industrial Market
Bahareh Osanlou, Soheila khoddami
2016
12
Designing competitivity activity model through the strategic agility approach in a turbulent environment
Emidia Vagnoni, Soheila khoddami
Foresight
2016
13
Designing Ethical Behavior Model of Employees with Emphasis on the Role of Ethical Values of Organization
Soheila khoddami, Bahareh Osanlou
2015
14
Designing a Market Performance Model Based on the Marketing Dynamic Capabilities with Operational Agility Approach
, Soheila khoddami,
2015
15
نقش اتحاد راهبردی، ابعاد دوسوتوانی و چابکی راهبردی بر عملکرد بین المللی سازمانهای ایرانی
سهیلا خدامی, بهاره اصانلو, پیام پرتوی نیا
مطالعات مدیریت راهبردی
1403
16
بررسی تأثیر ویژگی های واقعیت افزوده در شکل گیری الهام روان شناختی
سهیلا خدامی, بهاره اصانلو, مجتبی یوسفی دوگوری
مدیریت بازرگانی
1403
17
نحوه شکل گیری تمایل به خرید تکانشی مبتنی بر تجربه جریان و مدل احتمال موشکافی
مرتضی شرقی, سهیلا خدامی, حسین نوروزی
کاوش های مدیریت بازرگانی
1403
18
اولویت بندی ابعاد و مؤلفه های کارآفرینی اخلاقی از منظر ارزش های اسلامی با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکه ای
عباس رضا شاطری, سهیلا خدامی, سعیدی پرویز
مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی
1403
19
ارایه روشی برای حل مسایل چندهدفه خطی بازه ای مبتنی بر رویکرد برنامه ریزی آرمانی
حمید مرادی, محمد علی خاتمی فیروز آبادی , سهیلا خدامی
تحقیق در عملیات در کاربردهای آن
1402
20
بررسی پیشران ها و ستاده های اصالت برند مقصد: مطالعه? ایران به منزله? مقصد گردشگری
سهیلا خدامی, بهاره اصانلو, صهبا غفوری اصل
گردشگری و توسعه
1402
21
بررسی تجربه جریان در تکنولوژی واقعیت افزوده مبتنی بر تئوری آستانه مجازی (مورد مطالعه: برنامه واقعیت افزوده (Kicks wanna)
لیلا عمادی صادقی, سهیلا خدامی, بهاره اصانلو
تحقیقات بازاریابی نوین
1402
22
بررسی تاثیر دانش کنترل فرآیندی سازمان بر عملکرد برندهای ایرانی مبتنی بر خلاقیت فردی، مدیریت راهبردی برند و ابعاد دوسوتوانی
پیام پرتوی نیا, سهیلا خدامی
مدیریت دانش سازمانی
1402
23
بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در تأثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر پاسخ مشتری (موردمطالعه: برند لاکچری درسا)
حسین نوروزی, سهیلا خدامی, سیدسجاد جلالی
مدیریت برند
1402
24
بررسی عوامل موثر بر قصد رفتاری مشتریان در استفاده از واقعیت مازی مبتنی بر نظریه های انتشار نوآوری، نظریه استفاده و رضامندی و مبانی ارزش درک شده
سهیلا خدامی, کاظم چاوشی, نسیم رحیمی زاده
علوم و فنون مدیریت اطلاعات
1402
25
بررسی قصد استفاده از واقعیت افزوده در برنامههای تلفنهای همراه در گردشگری مبتنی بر نظریه? یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری (UTAUT)، نگرش و دانش فناورانه درباره? واقعیت افزوده
پیام پرتوی نیا, سهیلا خدامی
گردشگری و توسعه
1402
26
بررسی تثیر هوش هیجانی بر عملکرد صادراتی مبتنی بر ابعاد اتمسفر (جو) ارتباطی مطالعه موردی صادرکنندگان فرش شهرهای تهران و مشهد
سهیلا خدامی, بهاره اصانلو, امید دارینی
بررسی های بازرگانی
1402
27
نقش نوآوری سازمان در عملکرد مشتری با برندسازی داخلی و برندگرایی
بهاره اصانلو, سهیلا خدامی, پدرام فضلی نژاد
کاوش های مدیریت بازرگانی
1402
28
بررسی عوامل موثر بر قصد رفتاری مشتریان در استفاده از واقعیت مجازی مبتنی بر نظریه های انتشار نوآوری، نظریه استفاده و رضامندی و مبانی ارزش درک شده
سهیلا خدامی, کاظم چاوشی, نسیم رحیمی زاده
علوم و فنون مدیریت اطلاعات
1402
29
بررسی تاثیر هوش هیجانی بر عملکرد صادراتی مبتنی بر ابعاد اتمسفر (جو) ارتباطی مطالعه موردی صادرکنندگان فرش شهرهای تهران و مشهد
سهیلا خدامی, بهاره اصانلو, امید دارینی
بررسی های بازرگانی
1402
30
ارائه مدل شبکه ارزش انرژی های تجدیدپذیر برای بخش مصرفی صنعت به روش مفهوم سازی داده بنیاد
محمد امیر سالاری کمانگر, سهیلا خدامی, احمد مهرابیان
چشم انداز مدیریت بازرگانی
1402
31
طراحی مدل کارآفرینی اخلاقی از منظر ارزش های اسلامی با استفاده از روش دلفی فازی
عباس رضا شاطری, سهیلا خدامی, پرویز سعیدی
مدیریت سبز
1402
32
طراحی مدل کارآفرینی اخلاقی از منظر ارزش های اسلامی با رویکرد دلفی فازی
عباس رضا شاطری, سهیلا خدامی, پرویز سعیدی
مدیریت سبز
1402
33
نقش جنسیت برند بر شکل گیری رفتار شوق محور مصرف کننده
سهیلا خدامی, حسین نوروزی, فاطمه اقاملایی
مدیریت برند
1401
34
شناسایی مزایای بازی وارسازی مشتریان فروشگاه های آنلاین مبتنی بر روش تحلیل تم
سهیلا خدامی, بهاره اصانلو, غزاله سلیمانی
چشم انداز مدیریت بازرگانی
1401
35
تاثیر هوش تجاری بر عملکرد شرکت با در نظر گرفتن نقش میانجی تسهیم دانش، نوآوری سازمانی و مزیت رقابتی، مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی
حسین نوروزی, سهیلا خدامی, زهرا عبیدی
مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی
1401
36
تاثیر تجربه فعالیت های بازاریابی گیمیفیکیشن بر ابعاد هواخواهی برند با تمرکز بر نقش ارزش برند
لیلا مختاری کرچگانی, سهیلا خدامی, بهاره اصانلو
مدیریت بازرگانی
1400
37
بررسی اثر جهت گیری های استراتژیک و نقش تقویت کننده دوسوتوانی بر شهرت برند دانشگاهی
سهیلا خدامی, نگار فاریابی
مدیریت بر آموزش سازمان ها
1400
38
اثر نیاز به منحصر به فردبودن و جهان وطنی مصرف کننده بر پذیرش نوآوری ساعت های هوشمند
بهاره اصانلو, سهیلا خدامی, سمیرا یاعبدالهی
تحقیقات بازاریابی نوین
1400
39
طراحی مدل وفاداری مصرف کننده مبتنی بر پیشران های ادراک مصرف کننده از نوآوری با رویکردهای کارکردی- شناختی و عاطفی-تجربی
سهیلا خدامی, بهاره اصانلو, حدیث السادات مشعشعی
کاوش های مدیریت بازرگانی
1400
40
بررسی نحوه مشارکت مشتری در همکاری در برندینگ در رسانه های اجتماعی مبتنی بر تئوری UGT و چارچوب S-O-R
سهیلا خدامی, سعید جعفری نیا, حامد خلیلی
تحقیقات بازاریابی نوین
1399
41
بررسی شیوه مشارکت مشتری در برندسازی در رسانه های اجتماعی مبتنی بر تئوری UGT و چارچوب S-O-R
سهیلا خدامی, سعید جعفری نیا, حامد خلیلی
تحقیقات بازاریابی نوین
1399
42
طراحی مدل وفاداری به برند مقصد گردشگر بر اساس نقش ترکیبی تجربه برند مقصد، شخصیت برند مقصد و ارزش ویژه برند مقصد از دیدگاه گردشگران خارجی
سهیلا خدامی, بهاره اصانلو, مهسا محمدی ساردو
گردشگری و توسعه
1399
43
رابطه میان کدهای اخلاقی و عملکرد پایدار سازمانی : با تاکید بر نقش بشر دوستی
سهیلا خدامی, احمد گلپایگانی
اخلاق در علوم و فناوری
1399
44
طراحی مدل ارزش ویژه نیروی فروش مبتنی بر خلق ارزش در زنجیره فروش با استفاده از رویکرد S-O-R
سهیلا خدامی, بهاره اصانلو, مهسا شریفی
راهبردهای بازرگانی
1398
45
بررسی تاثیر شخصیت برند و ابعاد آن بر روی عشق به برند، وفاداری و تبلیغات دهان به دهان (مورد مطالعه: خرده فروشی های اینترنتی و فروشگاه های زنجیره ای)
فراز صادق وزیری, سهیلا خدامی, مهدی طیب زاده
مدیریت برند
1398
46
بررسی تاثیر تمایل به خیال پردازی و ازخودبیگانگی بر قصد خرید مصرف کنندگان با تاکید بر تمایلات نوستالژی و میراث برند
بهاره اصانلو, سهیلا خدامی, سپیده بروجردیان
تحقیقات بازاریابی نوین
1397
47
بررسی عوامل تثیرگذار بر استفاد مصرفکنندگان از تبلیغات موبایلی مبتنی بر نظری یکپارچ پذیرش و استفاده از تکنولوژی (UTAUT)
سهیلا خدامی, حسین نوروزی, مهسا مروتی شانجانی
تحقیقات بازاریابی نوین
1396
48
طراحی مدل قصد خرید سبز مبتنی بر عوامل محیطی و فردی ادراکی با تکید بر ابعاد ارزش ادراک شده مصرف کننده
سهیلا خدامی, حسین نوروزی, رقیه تیمورفامیان اصل
مطالعات توسعه اجتماعی - فرهنگی
1396
49
سهیلا خدامی---حسین نوروزی---رقیه تیمورفامیان اصل---
مطالعات توسعه اجتماعی - فرهنگی
1396
50
طراحی مدل شکل گیری ابعاد هواخواهی برند، مبتنی بر نظریه های هویت-مشتری و ارتباط مشتری
سهیلا خدامی, بهاره اصانلو
مدیریت برند
1395
51
تاثیر اینرسی دانش و شدت کارآفرینی بر عملکرد برند
بهاره اصانلو, سهیلا خدامی
چشم انداز مدیریت بازرگانی
1395
52
طراحی مدل شکلگیری
سهیلا خدامی, بهاره اصانلو
اخلاق
1395
53
طراحی مدل شخصیت برند خرده فروش مبتنی بر ارزش های تجربی در بازاریابی
سهیلا خدامی, بهاره اصانلو
تحقیقات بازاریابی نوین
1395
54
بررسی تاثیر تصویر برند بر سودآوری مشتری برای سازمان مبتنی بر کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتری
بهاره اصانلو, سهیلا خدامی
پژوهشنامه مدیریت اجرایی
1394
55
تاثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه ای و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی
بهاره اصانلو, سهیلا خدامی
مدیریت برند
1394
56
بررسی توانمندی قابلیت مدیریت دانش مشتری در ایجاد نوآوری در مدل کسب و کار (شرکت آپکو)
سهیلا خدامی, بهاره اصانلو
پژوهش های مدیریت منابع سازمانی
1394
57
طراحی مدل ایجاد جذابیت برند کارفرما مبتنی بر ساخت برند متمایز کارفرما
سهیلا خدامی, بهاره اصانلو
پژوهش های مدیریت منابع سازمانی
1394
58
طراحی مدل هوشمندی رقابتی سازمان مبتنی بر هوشیاری کارآفرینانه
بهاره اصانلو, سهیلا خدامی
علوم مدیریت ایران
1394
59
طراحی مدل رفتار اخلاقی کارکنان با تاکید بر نقش ارزش های اخلاقی سازمان
سهیلا خدامی, بهاره اصانلو
اخلاق در علوم و فناوری
1394
60
طراحی مدل عملکرد بازار مبتنی بر قابلیتهای پویای بازاریابی با رویکرد چابکی عملیاتی
سید حمید خداداد حسینی, سهیلا خدامی, اصغر مشبکی
پژوهش های مدیریت در ایران
1394
61
سهیلا خدامی---بهاره اصانلو---
پژوهش های مدیریت منابع سازمانی
1394
62
سهیلا خدامی---بهاره اصانلو---
فرآیند مدیریت و توسعه
1393
63
بهاره اصانلو---سهیلا خدامی---
مطالعات توسعه اجتماعی - فرهنگی
1393
64
-سهیلا خدامی---بهاره اصانلو
تحقیقات بازاریابی نوین
1393
65
سهیلا خدامی---اسماعیل شاه طهماسبی---سارا شمس الهی---
ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر
1391
66
عادل آذر---اصغر مشبکی---سید حمید خداداد حسینی---سهیلا خدامی---
تحقیقات بازاریابی نوین
1391
67
سهیلا خدامی---بهاره اصانلو---حمید مرادی---
اخلاق در علوم و فناوری
1391
68
بهاره اصانلو---سهیلا خدامی---
مدیریت بازرگانی
1390
69
اصغر مشبکی---سهیلا خدامی---حمید مرادی---
پژوهش های مدیریت در ایران
1390
71
نظریهی نهادی نوین تلفیقی و نقش آن بر ایجاد مزیت رقابتی
اصغر مشبکی---سهیلا خدامی---الهه تقوی شوازی---
پژوهشنامه مدیریت اجرایی
1389
مقالات ارایه شده
#
عنوان
نگارندگان
مشخصات کنفرانس
سال برگزارى
نوع ارائه
1
بررسی تاثیر تکنولوژی بر ارزش تجربی مشتری از طریق متغیر میانجی تجربه مشتری
آیدا کوهساری___حسین نوروزی___سهیلا خدامی
ششمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری
۱۳۹۹
شفاهى
2
بازاریابی کالاهای لوکس در شبکه های اجتماعی: تاثیر آن بر حد قیمتی با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش ویژه برند
سهیلا خدامی ___حسین نوروزی___علی اکبر مسچی
دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت و حسابداری
۱۳۹۸
پوسترى
3
بررسی جهت گیری کارآفرینی اجتماعی بر شکل گیری نوآوری برند در خدمات صنعتی/آموزشی
سهیلا خدامی, حسین عباسیان, مریم محمدزاده ویژه
دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار - ایران
1402/05/25
شفاهى
4
طراحی مدل جامع بازاریابی رابطه مند بر مبنای تئوری مبادله اجتماعی و بررسی تاثیر آن بر ارزش ویژه برند
بهاره اصانلو, سهیلا خدامی, مهسا بهلولی
دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار - ایران
1402/05/25
شفاهى
5
نقش گردشگری خلاق در ارزش آفرینی شبکه ارزش انرژی های تجدید پذیر
محمد امیر سالاری کمانگر, سهیلا خدامی
گردشگری خلاق: فرصت ها و چالش ها - ایران
1402/03/10
شفاهى
6
تاثیر برند گرایی برعملکرد برند با تبین نقش میانجی مدیریت استراتژیک برند و هم آفرینی ارزش مشتری (مورد مطالعه: دانشگاه کابل)
فراز صادق وزیری, سهیلا خدامی, یعقوب رشنوادی, زبیراحمد صادقی
هشتمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار - ایران
1400/03/31
شفاهى
7
بازاریابی کالاهای لوکس در شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر حد قیمتی با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش ویژه برند
سهیلا خدامی, حسین نوروزی, سیدعلی اکبر مسچی زاده, علی شمس
دومین کنفرانس ملی تحقیقات بنیادی در مدیریت و حسایداری - ایران
1398/09/07
شفاهى
8
تاثیر ابعاد سازمانی بر ارزش تجربی مشتری از طریق متغیر میانجی تجربه مشتری
آیدا کوهساری, حسین نوروزی, سهیلا خدامی
- گرجستان
1398/07/26
شفاهى
9
بررسی تاثیر خصوصیات مشتری بر ارزش تجربی مشتری از طریق متغیر میانجی تجربه مشتری در بین مشتریان رستوران ارکیده کرج
آیدا کوهساری, حسین نوروزی, سهیلا خدامی
پنجمین همایش بین المللی مدیریت،روانشناسی و علوم انسانی با رویکرد توسعه پایدار - ایران
1398/06/21
شفاهى
10
طراحی مدل قصد خرید مبتنی بر ابعاد درگیری تبلیغات با تاکید بر اعتبار تایید کننده تبلیغ
سهیلا خدامی, حسین نوروزی, ساراسادات شمس زاده
پانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت - ایران
1397/09/19
شفاهى
11
شناسایی و رتبه بندی عوامل برون سازمانی موثر بر تجاری سازی ایده های فناورانه شرکت های دانش بنیان
توحید فیروزان سرنقی, سهیلا خدامی, امین رجب زاده
دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و توسعه - گرجستان
1397/01/11
شفاهى
12
طراحی مدل قصد خرید مبتنی بر ابعاد درگیری تبلیغات و با تاکید بر اعتبار تایید کننده تبلیغ
سهیلا خدامی--حسین نوروزی-- سارا سادات شمس زاده
پانزدهمين كنفرانس بين المللي مديريت
1397
شفاهى
13
تاثیر گرایش کارآفرینانه و گرایش تعاملی بر عملکرد بازار با نقش میانجی قابلیت هاي استخراجی و اکتشافی بازاریابی
سهیلا خدامی--بهاره اصانلو--نگار فاريابي-
پانزدهمين كنفرانس بين المللي مديريت
1397
شفاهى
14
بررسی ایجاد وفاداری به برند مبتنی بر نقش تجربه برند وپیشران¬های آن
سهیلا خدامی--بهاره اصانلو--سینا حائری سرشکه-
كنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران
1397
شفاهى
15
تاثیر نوآوری تکنولوژی و مدیریت دانش بر توسعه محصول جدید (مورد مطالعه شرکت های تولیدکننده تاسیسات ساخت و ساز شهری)
بهاره اصانلو--سهیلا خدامی-
کنفرانس ملی نقش مهندسی مکانیک در ساخت و ساز شهری
1397
شفاهى
16
عوامل موثر بر ارتقا ارزش ويژه برند در صنعت الكترونيك ايران
بهاره اصانلو--سهيلا خدامي-- ساره رحمتي
دومين كنفرانس ملي تحقيقات كاربردي در علوم انساني و روانشناسي
1397
شفاهى
17
تبیین جایگاه اخلاق اسلامی در اصول بازاریابی با رویکرد همسویی منافع سازمانی و رفاه اجتماعی
سهیلا خدامی--فاطمه فخری--
کنفرانس ملی پژوهش های نوین کاربردی در مدیریت
1397
شفاهى
18
بررسی عوامل محیط سازمانی موثر بر عملکرد سازمان با تاکید بر نقش اتحاد استراتژیک و نوآوری
بهاره اصانلو--سهیلا خدامی-- رقیه تاجری زرنق-
دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
1397
شفاهى
19
بررسی عوامل موثر بر نگرش کاربران همراه بانک ملت جهت استفاده مجدد از خدمات آن، با تاکید برنقش هنجارهای ذهنی و نوآوری های فردی
سهیلا خدامی--بهاره اصانلو--مونا طاهری
دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
1397
شفاهى
20
شناسايي و اولويت بندي عوامل برون سازماني موثر بر تجاري سازي ايده هاي فناورانه شركت هاي دانش بنيان
توحید فیروزان سرنقی--سهیلا خدامی--امین رجب زاده-
دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و توسعه
1396
شفاهى
21
شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت شرکت اینترنتی دی جی کالا با استفاده از ماتریس اهمیت/عملکرد
یعقوب رشنوادی--سهیلا خدامی--مریم سلطانی-
یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
1396
شفاهى
22
بررسی نقش عوامل درون سازمانی برتمایز محصول جدیدبارویکردکارآفرینانه
بهاره اصانلو--سهیلا خدامی--معصومه فرخ-
یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
1396
شفاهى
23
بررسی عملکرد بازار شرکتها در بازارهای صنعتی مبتنی بر سطوح مختلف آگاهی از نام و نشان تجاری
سهیلا خدامی --بهاره اصانلو--محمود صحرانورد-
یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
1396
شفاهى
24
طراحی مدل توسعه صادرات مبتنی بر قابلیت های پویای فناوری اطلاعات
سهیلا خدامی--بهاره اصانلو-
دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
1391
شفاهى