توصیف مختصر
علاقمندی ها:
  • حوزه مالی فناوری و نوآوری: اقتصاد اطلاعات، مالی فناوری، مهندسی مالی و توسعه اقتصادی، سیستم های اطلاعاتی مالی (بورس، بانک، بیمه، لیزینگ، ریسک و ...)، ارزش گذاری شرکت های فناوری، ادغام و تملیک شرکت های فناوری (Merge and acquisition)، عرضه اولیه شرکت های فناوری در بورس (Initial public offering)، سرمایه گذاری جسورانه (Venture finance)،  اعتبارسنجی مشتریان بانک ها، اپراتورهای موبایل و ... . سایر مباحث مرتبط؛
 
  • حوزه توسعه کسب وکار(Business development): مدل های کسب وکار، کارآفرینی، فناوری، نوآوری و آینده نگاری، شتابدهی، رشد دادن کسب وکار، پول سازی (Monetization)، طراحی سازوکار قیمت گذاری محصول/خدمت (Pricing)؛ انطباق فناوری، استخراج مدل های کسب وکار از حوزه های نوین فناوری FinTech، IslamTech، Internet of things، Cultural technology ، سایر حوزه های نوین گارتنر، سایر مباحث مرتبط؛
 
  • حوزه فناوری اطلاعات: سیستم های اطلاعاتی پیشرفته و راهبردی، تجارت الکترونیک، دولت الکترونیک، کسب و کار الکترونیک، سلامت الکترونیک، محتوای الکترونیک، گردشگری الکترونیک، سرگرمی الکترونیک و بازی های رایانه ایی، محتوی، رسانه های دیجیتال، سایر مباحث مرتبط؛  

  ازمنظر تکنیک:
داده کاوی، بهینه سازی تحقیق در عملیات و الگوریتم های متاهیوریستیک، روش های آماری، فازی، الگوریتم های توصیه گر، ابزارهای مدیریت، روش های عدم قطعیت و احتمالی، روش های کیفی، روش های تولید و تست نرم افزار، مدل های مالی ارزشگذاری و تنزیل جریان نقدی و ...؛
 
طرح‌های تحقیقاتی
#
عناوین طرح‌هاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
تکمیل شده
2
T
T
T
تکمیل شده
T
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
شناسایی و اولویت بندی ریسکهای خرابی در نیروگاهای بادی با استفاده از مدل های نوین تصمیم گیری چند معیاره
عباس دین محمدی
2
ارائه رویکردی برای انتخاب بهترین فروشنده اینترنتی قهوه
علی سیاهی
3
بررسی و خوشه بندی مدلهای کسب و کار در حوزه گردشگری با رویکرد اقتصاد اشتراک گذاری
مجید برزنونی
4
ارزیابی گزینه های توسعه زیرساختهای حمل و نقل شهری با تاکید بر سازو کارهای حمل و نقل اشتراکی با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره مورد شهر تهران
محمد مهدیان بهنمیری
5
طراحی مدلی برای سنجش تصحیح سرمایه اجتماعی بر چرخه مدیریت دانش
عاطفه منتخب راد
6
بررسی شرکت های نو پای موفق فناوری مالی و استخراج الگوی جذب سرمایه
هومن خواجه پور
7
بررسی تاثیر مدیریت ساختار تیم مشخصه های اجتماعی و ابزارهای فناوری اطلاعات بر تمایل تسهیم دانش مورد مطالعه مدیران و کارکنان بانکهای شهر سیرجان
فاطمه موسی پورسیاه جل
8
شناسایی و اولویت بندی روش های انتقال تکنولوژی در نیروگاههای خورشیدی با استفاده از مدل های نوین تصمیم گیری چند معیاره به روش کوپراس با رویکرد فازی شهودی فاصله ای
حدیث مظفریان
9
بررسی اثر هموارسازی درآمد بر روی مدل های اعتبار سنجی بانکها با استفاده از داده کاوی
امیرحسین امیرزاده ایرانی
10
ارائه مدل بهینه فرایند های کسب و کار مبتنی بر زبان مدل سازی بی پی ام ان با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی
حمید اردستانی
11
انتخاب بهترین مکان مناسب برای احداث کافه در شمال تهران با روش ای ان پی و جی آی اس
زهرا جاهدی راد
12
روشی برای انتخاب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای فروشگاه های انلاین C2Bبا رویکرد نسل دوم (2CRM) مورد مطالعه فروشگاه اینترنتی تکمال اسژورت
محمدسعید سرائری فیروزآبادی
13
شناسایی آثار تقلب بر مدل های اعتبار سنجی مشتری های حقوقی با استفاده داده کاوی (مورد مطالعه یکی از بانک های توسعه ای ایران)
مهساسادات بختیاری
14
ارائه رویکردی نوین مبتنی بر داده کاوی و الگوریتم‌های بهینه سازی به منظور پیش بینی موفقیت شرکت‌های نوپا‌ : مورد کشور ایران
نازنین حبیبی
15
شناسایی روابط بین شاخصها بمنظور تبدیل کاربران فریمیوم 1به مشتریان: مدل یک بازی مزرعهداری
فهیمه معینی رودبالی
16
تدوین نقشه سفر مشتری و شناسایی نقاط قابل بهبود در یک بازارگاه اجاره ای در ایران ( مطالعه موردی : سایت شب )
الهه طیبی
17
ارائه کارت امتیازی متوازن برای بازارگاه های اجاره ای و استخراج شاخص های کلیدی عملکرد آنها. مطالعه موردی : هتل ها و اقامتگاه های اجاره ای Airbnb
محدثه مسکریان
18
ارایه یک مدل کارت امتیازی ترکیبی از طریق داده کاوی به منظور رتبه بندی اعتباری و رفتاری مشتریان (مطالعه موردی مشتریان حقوقی یک بانک ایرانی)
الهام تنسخ
19
ارزیابی استراتژی های مختلف طراحی تبلیغات نمایشی (بنر) با استفاده از مدل های آماری و یادگیری ماشین مطالعه موردی شرکت زومجی
سمیه کریمی
20
شناسایی آثار مشترک زمان و نوع صنعت بر مدل های اعتبار سنجی در بانک ها با استفاده از رگرسیون لجستیک و مدل های نوین داده کاوی
مژگان آبباز
21
ترکیب مدل کانوی فازی با رویکرد مدیریت کیفیت جامع جهت اولویت بندی بسته ارزش پیشنهادی: مورد اقامتگاه های کوتاه مدت
احمد کهزادی
22
ارائه برنامه توسعه کسب و کار برای یک شرکت ایرانی در مبنای روش QFD
محمد صافدل
23
تدوین مدل کسب وکار توصیه گرهای خودکار مالی در ایران و ارزش گذاری آنها در شرایط عدم قطعیت
فاطمه مرادی
24
بررسی و اولویت بندی مشاغل خانگی مناسب برای زنان خانه دار با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای
حمیده پازوکی
25
شناسایی چالش‌ها و اولویت‌های اقتصادی برنامه‌های موبایل و ارائه راهکارها برای حل آن بر مبنای روش QFD
سیدعلی انتظار
26
شناسایی عوامل موثر بر تجربه مشتری و تاثیر رضایت مشتری بر خرید مجدد در خرده فروشی های آنلاین (مورد مطالعه : فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
محمدعلی طوسی
27
بررسی المان های آب و هوایی، سیکل های آن، و همچنین شاخص‌های صادرکننده برمدل‌های رتبه‌بندی اعتبارمشتریان بانک‌ها
فواد پولادی
28
ارائه مدل موفقیت / شکست قاعده محور برای پیش بینی موفقیت شرکت های نوپای حوزه فناوری اطلاعات
محسن خداکرمی
29
بررسی سیاست‌های دولت برای ارتقا نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در زنجیره تامین شرکت‌های بزرگ صنعتی با تاکید بر همکاری‌های فناورانه
حمیدرضا شکری
30
بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه در تقویت تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات بر عملکرد استارت آپ های فعال در حوزه صنایع دستی
سمیه فرهمندنژاد
31
بررسی اثر حسابرس بر مدل های کارت امتیاز اعتباری و استخراج کارت امتیاز ریسک
هدیه قربانی
32
توسعه روش نوین مبتنی برتکنیک‌های یادگیری ماشین برای پیش‌بینی سنجش موفقیت شرکت‌های استارتاپی:مورد کشور ایران
رقیه ساعدی اسبفروشانی
33
طراحی یک بستر اطلاعاتی برای صرفه‌جویی انرژی و رتبه بندی ساختمان‌ها با کمک رفتار ساکنین؛ با رویکرد داده کاوی
مرتضی عمادی
34
طبقه بندی مدل کسب و کار استارت آپ های بازاریابی دیجیتال
هدیه گرامی
35
بررسی مدل کسب‌وکار شرکت‌های نوپا در زمینه بلاک‌چین، طبقه‌بندی آن‌ها و مشخص نمودن الگوهای کسب‌وکار قابل‌اجرا در ایران
هادی مصباح نمینی
36
طراحی چارچوبی برای تسهیل ارزش‌افزایی سرمایه‌گذاران جسور در شرکت‌های سرمایه‌پذیر فناوری اطلاعات
دانیال زندی دره غریبی
37
سناریونگاری توسعه کسب وکار درصنعت اپراتور موبایل در منطقه خاورمیانه
سپیده سادات نوابی قمصری
38
پیش بینی موفقیت در جذب سرمایه مرحله اول و دوم شرکت های نوپا با استفاده از روش های یادگیری ماشین و استخراج قواعد برای بهبود تصمیم گیری سرمایه گذاری خطر پذیر درمورد شرکت های نوپا
فرشته مولائی
39
تبیین چگونگی ایفای نقش قابلیت‌های پویا در شرکت‌های فن مالی (فناوری مالی) ایران
رضوانه ریحانی
40
طراحی چارچوبی از خدمات ارزش افزای سرمایه گذاران جسور جهت انتخاب سرمایه گذار توسط کارآفرین
احمد نامنی
41
پیش بینی موفقیت در جذب سرمایه مرحله اول و دوم شرکت های نوپا با استفاده از روش های یادگیری ماشین برای بهبود تصمیم گیری سرمایه گذاری خطر پذیر درمورد شرکت های نوپا
فرشته مولائی
42
بررسی امکان پیش بینی حدود قیمتی رمزارزها با استفاده از تکنیک های یادگیری ماشین و ایجاد کلاس های مختلف استراتژی خرید یا فروش
میلاد حسین تبار
43
تحلیل نقطه نظرات مثبت یا منفی کاربران اقامتگاه اجاره ای از طریق استخراج ویژگی های آن: یک مورد اقامتگاه اجاره ای آنلاین ایرانی
امیر عامری
44
مقایسه عملکرد روش های مختلف RFM همراه با خوشه بندی برای بهبود مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی بانک آینده)
محمدپارسا صیاد
45
ارائه ی یک طبقه بندی هک رشد برای اعطای وام های خرد دیجیتال: مطالعه موردی سه شرکت فعال در صنعت لندتک ایران
فهیمه یوسفی بزچلویی
دروس ترم جاری
704 - تجارت الکترونیک - روز: چهارشنبه - از ساعت 13:00 تا 15:30
012 - مدل های کسب و کار الکترونیک - روز: یک شنبه - از ساعت 13:00 تا 15:00
006 - کارآفرینی و نوآوری دیجیتال - روز: دوشنبه - از ساعت 13:00 تا 15:00