توصیف مختصر
علاقمندی ها:
ازمنظر تکنیک:
داده کاوی، بهینه سازی تحقیق در عملیات و الگوریتم های متاهیوریستیک، روش های آماری، فازی، الگوریتم های توصیه گر، ابزارهای مدیریت، روش های عدم قطعیت و احتمالی، روش های کیفی، روش های تولید و تست نرم افزار، مدل های مالی ارزشگذاری و تنزیل جریان نقدی و ...؛
- حوزه مالی فناوری و نوآوری: اقتصاد اطلاعات، مالی فناوری، مهندسی مالی و توسعه اقتصادی، سیستم های اطلاعاتی مالی (بورس، بانک، بیمه، لیزینگ، ریسک و ...)، ارزش گذاری شرکت های فناوری، ادغام و تملیک شرکت های فناوری (Merge and acquisition)، عرضه اولیه شرکت های فناوری در بورس (Initial public offering)، سرمایه گذاری جسورانه (Venture finance)، اعتبارسنجی مشتریان بانک ها، اپراتورهای موبایل و ... . سایر مباحث مرتبط؛
- حوزه توسعه کسب وکار(Business development): مدل های کسب وکار، کارآفرینی، فناوری، نوآوری و آینده نگاری، شتابدهی، رشد دادن کسب وکار، پول سازی (Monetization)، طراحی سازوکار قیمت گذاری محصول/خدمت (Pricing)؛ انطباق فناوری، استخراج مدل های کسب وکار از حوزه های نوین فناوری FinTech، IslamTech، Internet of things، Cultural technology ، سایر حوزه های نوین گارتنر، سایر مباحث مرتبط؛
- حوزه فناوری اطلاعات: سیستم های اطلاعاتی پیشرفته و راهبردی، تجارت الکترونیک، دولت الکترونیک، کسب و کار الکترونیک، سلامت الکترونیک، محتوای الکترونیک، گردشگری الکترونیک، سرگرمی الکترونیک و بازی های رایانه ایی، محتوی، رسانه های دیجیتال، سایر مباحث مرتبط؛
ازمنظر تکنیک:
داده کاوی، بهینه سازی تحقیق در عملیات و الگوریتم های متاهیوریستیک، روش های آماری، فازی، الگوریتم های توصیه گر، ابزارهای مدیریت، روش های عدم قطعیت و احتمالی، روش های کیفی، روش های تولید و تست نرم افزار، مدل های مالی ارزشگذاری و تنزیل جریان نقدی و ...؛
طرحهای تحقیقاتی
#
عناوین طرحهاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
تکمیل شده
2
T
T
T
تکمیل شده
T
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
شناسایی و اولویت بندی ریسکهای خرابی در نیروگاهای بادی با استفاده از مدل های نوین تصمیم گیری چند معیاره
عباس دین محمدی
2
ارائه رویکردی برای انتخاب بهترین فروشنده اینترنتی قهوه
علی سیاهی
3
بررسی و خوشه بندی مدلهای کسب و کار در حوزه گردشگری با رویکرد اقتصاد اشتراک گذاری
مجید برزنونی
4
ارزیابی گزینه های توسعه زیرساختهای حمل و نقل شهری با تاکید بر سازو کارهای حمل و نقل اشتراکی با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره مورد شهر تهران
محمد مهدیان بهنمیری
5
طراحی مدلی برای سنجش تصحیح سرمایه اجتماعی بر چرخه مدیریت دانش
عاطفه منتخب راد
6
بررسی شرکت های نو پای موفق فناوری مالی و استخراج الگوی جذب سرمایه
هومن خواجه پور
7
بررسی تاثیر مدیریت ساختار تیم مشخصه های اجتماعی و ابزارهای فناوری اطلاعات بر تمایل تسهیم دانش مورد مطالعه مدیران و کارکنان بانکهای شهر سیرجان
فاطمه موسی پورسیاه جل
8
شناسایی و اولویت بندی روش های انتقال تکنولوژی در نیروگاههای خورشیدی با استفاده از مدل های نوین تصمیم گیری چند معیاره به روش کوپراس با رویکرد فازی شهودی فاصله ای
حدیث مظفریان
9
بررسی اثر هموارسازی درآمد بر روی مدل های اعتبار سنجی بانکها با استفاده از داده کاوی
امیرحسین امیرزاده ایرانی
10
ارائه مدل بهینه فرایند های کسب و کار مبتنی بر زبان مدل سازی بی پی ام ان با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی
حمید اردستانی
11
انتخاب بهترین مکان مناسب برای احداث کافه در شمال تهران با روش ای ان پی و جی آی اس
زهرا جاهدی راد
12
روشی برای انتخاب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای فروشگاه های انلاین C2Bبا رویکرد نسل دوم (2CRM) مورد مطالعه فروشگاه اینترنتی تکمال اسژورت
محمدسعید سرائری فیروزآبادی
13
شناسایی آثار تقلب بر مدل های اعتبار سنجی مشتری های حقوقی با استفاده داده کاوی (مورد مطالعه یکی از بانک های توسعه ای ایران)
مهساسادات بختیاری
14
ارائه رویکردی نوین مبتنی بر داده کاوی و الگوریتمهای بهینه سازی به منظور پیش بینی موفقیت شرکتهای نوپا : مورد کشور ایران
نازنین حبیبی
15
شناسایی روابط بین شاخصها بمنظور تبدیل کاربران فریمیوم 1به مشتریان: مدل یک بازی مزرعهداری
فهیمه معینی رودبالی
16
تدوین نقشه سفر مشتری و شناسایی نقاط قابل بهبود در یک بازارگاه اجاره ای در ایران ( مطالعه موردی : سایت شب )
الهه طیبی
17
ارائه کارت امتیازی متوازن برای بازارگاه های اجاره ای و استخراج شاخص های کلیدی عملکرد آنها. مطالعه موردی : هتل ها و اقامتگاه های اجاره ای Airbnb
محدثه مسکریان
18
ارایه یک مدل کارت امتیازی ترکیبی از طریق داده کاوی به منظور رتبه بندی اعتباری و رفتاری مشتریان (مطالعه موردی مشتریان حقوقی یک بانک ایرانی)
الهام تنسخ
19
ارزیابی استراتژی های مختلف طراحی تبلیغات نمایشی (بنر) با استفاده از مدل های آماری و یادگیری ماشین مطالعه موردی شرکت زومجی
سمیه کریمی
20
شناسایی آثار مشترک زمان و نوع صنعت بر مدل های اعتبار سنجی در بانک ها با استفاده از رگرسیون لجستیک و مدل های نوین داده کاوی
مژگان آبباز
21
ترکیب مدل کانوی فازی با رویکرد مدیریت کیفیت جامع جهت اولویت بندی بسته ارزش پیشنهادی: مورد اقامتگاه های کوتاه مدت
احمد کهزادی
22
ارائه برنامه توسعه کسب و کار برای یک شرکت ایرانی در مبنای روش QFD
محمد صافدل
23
تدوین مدل کسب وکار توصیه گرهای خودکار مالی در ایران و ارزش گذاری آنها در شرایط عدم قطعیت
فاطمه مرادی
24
بررسی و اولویت بندی مشاغل خانگی مناسب برای زنان خانه دار با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای
حمیده پازوکی
25
شناسایی چالشها و اولویتهای اقتصادی برنامههای موبایل و ارائه راهکارها برای حل آن بر مبنای روش QFD
سیدعلی انتظار
26
شناسایی عوامل موثر بر تجربه مشتری و تاثیر رضایت مشتری بر خرید مجدد در خرده فروشی های آنلاین (مورد مطالعه : فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
محمدعلی طوسی
27
بررسی المان های آب و هوایی، سیکل های آن، و همچنین شاخصهای صادرکننده برمدلهای رتبهبندی اعتبارمشتریان بانکها
فواد پولادی
28
ارائه مدل موفقیت / شکست قاعده محور برای پیش بینی موفقیت شرکت های نوپای حوزه فناوری اطلاعات
محسن خداکرمی
29
بررسی سیاستهای دولت برای ارتقا نقش شرکتهای دانشبنیان در زنجیره تامین شرکتهای بزرگ صنعتی با تاکید بر همکاریهای فناورانه
حمیدرضا شکری
30
بررسی نقش بازاریابی کارآفرینانه در تقویت تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات بر عملکرد استارت آپ های فعال در حوزه صنایع دستی
سمیه فرهمندنژاد
31
بررسی اثر حسابرس بر مدل های کارت امتیاز اعتباری و استخراج کارت امتیاز ریسک
هدیه قربانی
32
توسعه روش نوین مبتنی برتکنیکهای یادگیری ماشین برای پیشبینی سنجش موفقیت شرکتهای استارتاپی:مورد کشور ایران
رقیه ساعدی اسبفروشانی
33
طراحی یک بستر اطلاعاتی برای صرفهجویی انرژی و رتبه بندی ساختمانها با کمک رفتار ساکنین؛ با رویکرد داده کاوی
مرتضی عمادی
34
طبقه بندی مدل کسب و کار استارت آپ های بازاریابی دیجیتال
هدیه گرامی
35
بررسی مدل کسبوکار شرکتهای نوپا در زمینه بلاکچین، طبقهبندی آنها و مشخص نمودن الگوهای کسبوکار قابلاجرا در ایران
هادی مصباح نمینی
36
طراحی چارچوبی برای تسهیل ارزشافزایی سرمایهگذاران جسور در شرکتهای سرمایهپذیر فناوری اطلاعات
دانیال زندی دره غریبی
37
سناریونگاری توسعه کسب وکار درصنعت اپراتور موبایل در منطقه خاورمیانه
سپیده سادات نوابی قمصری
38
پیش بینی موفقیت در جذب سرمایه مرحله اول و دوم شرکت های نوپا با استفاده از روش های یادگیری ماشین و استخراج قواعد برای بهبود تصمیم گیری سرمایه گذاری خطر پذیر درمورد شرکت های نوپا
فرشته مولائی
39
تبیین چگونگی ایفای نقش قابلیتهای پویا در شرکتهای فن مالی (فناوری مالی) ایران
رضوانه ریحانی
40
طراحی چارچوبی از خدمات ارزش افزای سرمایه گذاران جسور جهت انتخاب سرمایه گذار توسط کارآفرین
احمد نامنی
41
پیش بینی موفقیت در جذب سرمایه مرحله اول و دوم شرکت های نوپا با استفاده از روش های یادگیری ماشین برای بهبود تصمیم گیری سرمایه گذاری خطر پذیر درمورد شرکت های نوپا
فرشته مولائی
42
بررسی امکان پیش بینی حدود قیمتی رمزارزها با استفاده از تکنیک های یادگیری ماشین و ایجاد کلاس های مختلف استراتژی خرید یا فروش
میلاد حسین تبار
43
تحلیل نقطه نظرات مثبت یا منفی کاربران اقامتگاه اجاره ای از طریق استخراج ویژگی های آن: یک مورد اقامتگاه اجاره ای آنلاین ایرانی
امیر عامری
44
مقایسه عملکرد روش های مختلف RFM همراه با خوشه بندی برای بهبود مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی بانک آینده)
محمدپارسا صیاد
45
ارائه ی یک طبقه بندی هک رشد برای اعطای وام های خرد دیجیتال: مطالعه موردی سه شرکت فعال در صنعت لندتک ایران
فهیمه یوسفی بزچلویی
دانشجویان تحت مشاوره
#
عنوان
افراد
1
شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت براستقرار فناوری های نوین اطلاعاتی در صنعت بیمه، مطالعه موردی شرکت سهامی بیمه ایران
آزاده زارع قنبری
2
ارائه چارچوبی مفهومی برای طراحی و سایتهای تجارت الکترونیک بر مبنای نظریه طراحی عصبی وب سایت
ارش کمانگر
3
بررسی روند تحقیقات فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی با رویکرد فراترکیب تحقیقات انجام گرفته در پژوهشگاه ازتباطات و فناوری اطلاعات
علیرضا ساقی
4
بررسی تاثیر نوع صنعت بر مدل های اعتبار سنجی مطالعه موردی مشتریان حقوقی یک بانک ایرانی
نیلا جعفری
5
پایان نامه
سهیلا محمدی
6
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر پذیرش سیستم های هوش تجاری در بانکهای خصوصی شهر تهران
مازیار یکتا
7
شناسایی و اولویت بندی نوآوری در بازار و محصول صنعت غذایی ایران
سیدامیرحسین قریشی
8
بررسی عوامل موفقیت و شکست سیستمهای اطلاعاتی (مورد مطالعه سیستم جامع آموزش بانک ملی ایران)
شکوفه کاشانی
9
ارائه یک چارچوب و اولویت بندی کاربرد های تحلیل داده برای تبدیل برای تبدیل کاربران از فرمیوم پریموم مطالعه مودی استارت آپ نواک
زهرا کریمی
10
بررسی و بهینه سازی مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه خوارزمی از منظر sustain ability
اسماعیل راستی پور
11
طراحی سیستم های خبره فازی برای تشخیص بیماری سنگ و عفونت کلیه در شرایط عدم قطعیت
صادق سالاری زاده
12
شناسایی و اولویت بندی چالش های متقابل کسب و کار الکترونیک و سنتی
حسین ابراهیمی
13
بررسی تاثیر بازارگرایی بر نوآوری در حوزه نرم افزار بازیهای رایانه ای صنعت آی تی استان تهران
فریدالدین ملکی
14
شناسایی دلایل و عوامل موثر در استفاده از رسانه های اجنکاعی توسط مدیران دانشگاههای دولتی با استفاده از رویکرد استفاده و رضامندی
اکرم عباسزاده
15
بررسی عوامل موثر بر توسعه چهارچوب اینترنت اشیا در شهر هوشمند از منظر بهینه سازی مصرف انرژی
فایزه حدادی
16
اولویت بندی و سنجش کیفیت نرم افزار مدیریت دانش بر اساس استاندارد ایزو9126 صندوق بازنشستگی کشوری
زهرا صبور
17
طراحی و پیاده سازی سیستم مدیریت اسناد دانشگاه خوارزمی در بسیتر میکروسافت شیرپوینت
رضا جهانی هاشمی
18
شناسایی طبقه بندی و اولویت بندی کاربرد های جمع سپاری در اس ام ای
داریوش جهانی شرق
19
شبیه سازی پویای مدل مزیت رقابتی در استارت آپ های ایران
سیداسماعیل ملائکه
20
شناسایی ویژگیهای کلیدی نرم افزار " NETSUPPORT SCHOOL" در زمینه مدیریت کلاسهای هوشمند با رویکرد بومی سازی آن (مطالعه موردی در دبیرستانهای هوشمند شهر رشت)
امیر خادم کیمیائی
21
انتخاب ویژگیهای مبتنی بر سود در رتبه بندی اعتباری مشتریان بانک جهت اعطای وام به درخواست های جدید با استفاده از الگوریتم ترکیبی PSO و SA
محمد صفری
22
تحلیل نقش رایانش ابری در افزایش امنیت اطلاعات کسب و کار های کوچک و متوسط
وحید شلیله
23
شناسایی و طبقه بندی مدل های کسب و کار جدید مبتنی بر فنّاوری های اطلاعات در حوزه کسب و کارهای خانگی
فرانک غلامحسینیان نجار
24
تاثیر فرایند های مدیریت دانش بر نو آوری مبتنی بر دانش نقش واسطه ای بهره وری کارکنان بخش آی تی مجتمع گاز پارس جنوبی
مریم حاتمی
25
تجزیه و تحلیل مراکز اقامتی گردشگری در ایران با استفاده از کلان داده: مطالعه موردی TripAdvisor
امید قراخانی بهار
26
امکان سنجی ایجاد بازار الکترونیکی پسته در ایران
علیرضا علی پورمقدم
27
مدل پیش بینی ورشکستگی با استفاده از روش های هوشمند ترکیبی یادگیری ماشین در مجموعه داده های نامتوازن (مطالعه موردی:شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
سعید شفیعی
28
تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد نوآورانه با متغیر های میانجی رفتار کاری دوسوتوان و رهبری دو سو توان
نیوشا سنایی
29
شناسایی عوامل موفقیت در اجرای نوآوری در استارت آپ ها
فاطمه کریمیان
30
بررسی قصد استفاده مشتریان از اپلیکیشن های سفارش غذا با استفاده از مدل پذیرش فناوری و تئوری استفاده و خشنودی
فرید عربان
31
شناسایی، مقایسه و اولویت بندی عوامل اثرگذار بر رشد و توسعه کسب و کارهای دانشبنیان
نجمه زرنشان
32
بررسی تأثیر بازیآفرینی بر وفاداری مشتریان نسبت به برنامههای وفاداری شرکتها (مورد مطالعه: شرکت مواد غذایی مینو)
الناز وثوقی
33
تأثیر واقعیت مجازی بر ارزش برند شرکتها (مورد مطالعه: شهر فرش ایران)
زینب ابارقی
34
استخراج چارچوبی جامع از تحقیقات انجام شده در زمینه طراحی و معماری پلتفرمهای چندوجهی با استفاده از روش فراترکیب
فاطمه هزارخانی
35
تاثیرات استراتژی های نوآوری بر عملکرد نوآوری و قابلیت نوآوری با نقش میانجی تلاطم تکنولوژیک در صنعت بیمه
حمید ملکی
36
ارائه یک چارچوب و الویت بندی کاربردهای تحلیل داده برای تبدیل کاربران از فریمیوم به پریمیوم مطالعه موردی استارت آپ نواک
زهرا کریمی
37
بررسی نقش بازی آفرینی در اثر بخشی برنامه های وفاداری نام تجاری در صنعت تلکام (مورد مطالعاتی: شرکت ایرانسل)
محبوبه محسنی
38
شناسایی زمینه های یادگیری جمعی اثربخش در فضاهای کار اشتراکی
معراج میرزایی
39
بررسی تاثیر خلاقیت محصول و مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایتمندی مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در زمان همه گیری کووید 19 با استفاده از روش معادلات ساختاری
کیمیا صوفی رضایی
40
تدوین چارچوبی جهت ارتقای تجربه مشتری در صنعت گردشگری به کمک فناوریهای انقلاب صنعتی نسل چهارم
زهرا ریاحی
41
طراحی چارچوبی جهت طراحی و پیاده سازی مدیریت ارتباطات یکپارچه بازاریابی دیجیتال در تجارت B2B(موردمطالعه : فروش ATSها در صنعت HR )
امیرحسین جبه دار
دروس ترم جاری
704 - تجارت الکترونیک - روز: چهارشنبه - از ساعت 13:00 تا 15:30
012 - مدل های کسب و کار الکترونیک - روز: یک شنبه - از ساعت 13:00 تا 15:00
006 - کارآفرینی و نوآوری دیجیتال - روز: دوشنبه - از ساعت 13:00 تا 15:00
دوره های درسی
#
عنوان درس
توصیف درس
سرفصل ها
دوره درسی
توضیحات
فایل
1
تجارت الکترونیک
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:12کد درس:704گروه درس:21تعداد دانشجو:12تعداد واحد3روز:چهارشنبهزمان شروع کلاس:13:00زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:نام کلاس:
2
مدل های کسب و کار الکترونیک
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:14کد درس:012گروه درس:21تعداد دانشجو:7تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:13:00زمان پایان کلاس:15:00نام ساختمان:نام کلاس:
3
کارآفرینی و نوآوری دیجیتال
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:23کد گروه درسی:14کد درس:006گروه درس:21تعداد دانشجو:19تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:13:00زمان پایان کلاس:15:00نام ساختمان:نام کلاس:
دورههای تدریس شده
#
عناوین دروس
مکان و تاریخ تدریس
1
مدیریت سرمایه گذاری در فناوری اطلاعات (دوره دکتری)
2
اقتصاد اطلاعات (دوره دکتری)
3
مباحث منتخب (سرمایه گذاری جسورانه در شرکت های نوپا venture finance for IT startups) و توسعه کسب وکار در شرکت های بزرگ
4
کارآفرینی بر بستر فناوری اطلاعات
5
مدل های کسب وکار الکترونیک
6
کارآفرینی و نوآوری در اقتصاد دیجیتال
7
هوش کسب وکار (Business intelligence)
8
سیستم های اطلاعاتی استراتژیک (Strategic information systems)
9
داده کاوی ( Data mining) و کاربردهای آن در مدیریت بنگاه
مقالات چاپ شده
#
عنوان
نگارندگان
عنوان مجله
سال انتشار
1
Identification of challenges and solutions for smartphone mobile ap-plication development using quality function deployment (QFD):The case of Iranecosystem
Seyed Mahdi Sadat Rasoul, Farzad Haghighirad, ali entezar
International Journal of Systematic Innovation
2024
2
Investigating Revenue Smoothing Thresholds That Affect Bank Credit Scoring Models: An Iranian Bank Case Study
Seyed Mahdi Sadat Rasoul, Omid Mahdi Ebadati, amir amirzadeh
Journal of Artificial Intelligence and Data Mining
2023
3
Investigation of the Joint Effect of Economic Cycles and Industry Specific Sector on Credit Scoring Models
Sid Mehdi Sadat Rasol, , Mojgan Abbaz
Journal of Information Technology Management
2021
4
Sensing, Communication with Efficient and Sustainable Energy: An IoT Framework for Smart Cities
Omid Mahdi Ebadati, Seyed Mahdi Sadat Rasoul, Kaebeh Yaeghoobi, Faeze Haddadi
Green Energy and Technology
2021
5
A Hybrid Business Success Versus Failure Classification Prediction Model A Case of Iranian Accelerated Start-ups
Sid Mehdi Sadat Rasol, Omid Mahdi Ebadati, Roghaye Aaedi asbforoushani
Journal of Artificial Intelligence and Data Mining
2020
6
Does Fundraising Have Meaningful Sequential Patterns? The Case of Fintech Startups
Hooman Khajehpour, Sid Mehdi Sadat Rasol,
Iranian Journal of Management Studies
2020
7
Investigating the Missing Data Effect on Credit Scoring Rule Based Models: The Case of an Iranian Bank
Sid Mehdi Sadat Rasol, Zeinab Hajimohammadi
Journal of Industrial Engineering and Management Studies
2018
8
Matrix sequential hybrid credit scorecard based on logistic regression and clustering
Seyed Mahdi Sadat Rasoul
Iranian Journal of Management Studies
2018
9
تحلیل زیرساخت قانونی توسعه سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران
پریسال علیزاده, ساجده مختاری, سید مهدی سادات رسول
سیاستگذاری عمومی
1403
10
مطالعه تطبیقی سیاست های توسعه همکاری های فناورانه کره جنوبی و ایران
حمید رضا شکری, سید مهدی سادات رسول, رضا اسدی فر
بهبود مدیریت
1401
11
شناسایی ابزارهای سیاستی برای توسعه همکاری های فناورانه شرکت های بزرگ صنعتی با شرکت های دانش بنیان
سید مهدی سادات رسول, رضا اسدی فر, حمید رضا شکری, حسنی سید حمزه
مدیریت نوآوری
1401
12
ارائه مدل قاعده محور جدید برای پیشبینی موفقیت شرکتهای نوپای حوزه فناوری اطلاعات ایران
سید مهدی سادات رسول, سپیده شفیعا, محسن خداکرمی
مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
1401
13
شناسایی آثار تقلب بر مدل های اعتبارسنجی مشتریان حقوقی با استفاده از داده کاوی (موردمطالعه: یکی از بانک های توسعه ای ایرانی)
سید مهدی سادات رسول, امید مهدی عبادتی اصفهانی, مهسا بختیاری مهماندوست علیا
چشم انداز مدیریت صنعتی
1400
14
شناسایی آثار دست کاری احتمالی در داده های اعتبارسنجی بر مدل های اعتبارسنجی مشتریان حقوقی با استفاده از داده کاوی
سید مهدی سادات رسول, امید مهدی عبادتی اصفهانی, Mahsa Sadat Bakhtiari
چشم انداز مدیریت صنعتی
1400
15
سنجش اثر رشد سرمایه اجتماعی بر چرخه مدیریت دانش در بانک ها با رویکرد الگوگزینی رقابتی
سید مهدی سادات رسول, روح اله نوری, عاطفه منتخب راد
فصلنامه مدیریت راهبردی دانش سازمانی
1399
16
ارائه رویکردی نوین مبتنی بر داده کاوی و الگوریتم های بهینه سازی به منظور پیش بینی موفقیت شرکت های نوپا : مورد کشور ایران
سید مهدی سادات رسول, نازنین حبییب, امید مهدی عبادتی اصفهانی
مدیریت اطلاعات
1398
17
ارائه یک مدل تصمیم گیری چند معیاره جهت تعیین مناسبترین استراتژی انتقال فناوری توربین های بادی: مطالعه موردی از صنعت انرژی باد در ایران
عباس دین محمدی, سید مهدی سادات رسول, رضا یوسفی زنوز
فصلنامه توسعه تکنولوژی صنعتی
1397
مقالات ارایه شده
#
عنوان
نگارندگان
مشخصات کنفرانس
سال برگزارى
نوع ارائه
1
شناسایی عوامل موفقیت در اجرای نوآوری در استارت آپ ها
فاطمه کریمیان, مجتبی فرخ, سید مهدی سادات رسول
پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی - ایران
1400/02/02
شفاهى
2
استارت آپ و عوامل موففیت آن در ایران و جهان
سید مهدی سادات رسول
کنگره ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت اقتصاد و حسابداری - ایران
1397/12/20
شفاهى
3
introducing a sharing economy as a new model in supply and demand and the roles of shring economy startup
Sid Mehdi Sadat Rasol, Majid Barzanouni
international congress on management and business - France
1396/12/01
شفاهى
4
شناسایی دلایل و عوامل موثر در استفاده از رسانه های اجتماعی توسط مدیران دانشگاه های دولتی شهر تهران با استفاده از رویکرد استفاده و خشنودی
روح اله نوری, سید مهدی سادات رسول, اکرم عباسزاده
سومین کنفرانس علوم مدیریتی ایران - ایران
1396/10/27
شفاهى
5
بررسی تاثیر ابزارهای فناوری اطلاعات و مشخصه های اجتماعی بر تمایل به تسهیم دانش، موردمطالعه مدیران وکارکنان بانکهای شهر سیرجان
سید مهدی سادات رسول, روح اله نوری, فاطمه موسی پورسیاه جل
سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع - ایران
1396/10/07
شفاهى
6
طراحی الگوی ارزیابی کاربردهای داده کاوی در برنامه های کاربردی پخش موسیقی با مدل درآمدی فریمیوم
زهرا کریمی, روح اله نوری, سید مهدی سادات رسول
چهارمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی - ایران
1396/09/30
شفاهى
7
بررسی روند انتقال و مدیریت تکنولوژی در ساخت و تجهیز توربین های بادی در ایران
عباس دین محمدی, سید مهدی سادات رسول, روح اله نوری
اولین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی - ایران
1395/02/25
شفاهى