توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
دکتری-مدیریت آموزش عالی
هوستون
هوستون
آمریکا
1993
2
کارشناسی- مهندسی عمران
""
""
آمریکا
84
3
کارشناسی ارشد-مدیریت آموزش حرفه ای
هوستون
هوستون
آمریکا
85
آشنایی با زبان
#
زبان
میزان مهارت ترجمه
میزان مهارت مکالمه
1
انگلیسی
خوب
خوب
علایق تحقیقاتی
#
عنوان علاقمندى
تاریخ آغاز فعالیت
1
مدیریت آموزش عالی
2
سیاستگذاری و برنامه ریزی در آموزش عالی
طرح‌های تحقیقاتی
#
عناوین طرح‌هاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
تکمیل شده
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
بررسی نقش تعامل بهینه نیروی انتظامی یا آموزش و پرورش در ارتقای فرهنگ نظم وترافیک
حسن رضا رفیعی
2
بررسی وضعیت اثر بخشی دبیرستانهای نورآباد لرستان در موفقیت تحصیلی دانش آموزان
امیر نظریان
3
الزامات کلان میانی وخرد توسعه خصوصی سازی آموزش عالی در ایران
لاله جمشیدی
4
بررسی عوامل موثر بر علاقه دانش آموزان سال سوم دبیرستان شهرستان بانه برای ادامه تحصیل دردانشگاهها
محمد فتاحی
5
رهبری خدمتگزار و تدریس اثر بخش در میان استادان دانشگاههای شهر تهران
الهام کربلایی زاده امامقلی
6
بررسی نقش تعملات علمی اجتماعی بر عزت نفس دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاههای دولتی شهر تهران
صدیقه رجبی علیائی
7
توسعه الگوی مستند سازی تجربیات صاحبان تجربه شرکت ملی پالایش و پخش فرورده های نفتی ایران
ام لیلا صمدی لولاکی
8
بررسی رفتارهای رهبری مدیران زن در دبیرستانهای نمونه دولتی شهر تهران با استفاده از نظریه
سیده مهناز سیدعلیخانی
9
بررسی نقش ابعاد شغلی و شخصیتی با تعهد سازمانی دبیران دوره متوسطه شهرستان سلماس 93-92
هاشم جعفری
10
بررسی رضایت دانشجویان کارشناسی ارشد از آداب استادان راهنما
یاسین سعیدی
11
آسیب شناسی انجمن های علمی در ایران از دیدگاه اعضای هیئت مدیره انجمن ها
فریبا مهدی زاده ممتازی
12
بررسی میزان تحقق اهداف برنامه پنج ساله چهارم توسعه دوره متوسطه آموزش وپرورش استان آذربایجان غربی
شیما جلیلی
13
بررسی رفتارهای رهبری مدیران زن در دبیرستان های دخترانه نمونه دولتی شهر تهران با استفاده از نظریه CPI
سیده مهناز سیدعلیخانی
14
ارزیابی وضعیت مشارکت اعضای هیئت علمی در تصمیم گیری های مدیریتی دانشکده های مدیریت دانشگاه های ذولتی شهر تهران در سال تحصیلی 94-93
سلیمه شهیدزاده
15
بررسی رابطه مدیریت تضاد و اثربخشی در دانشگاه های فنی- مهندسی دانشگاه های دولتی شهر تهران در سال تحصیلی 94-93
فاطمه توکل شوریجه
16
بررسی عوامل موثر بر انصراف دانشجویان از تحصیل در دانشگاه های علمی کاربردی
ایرج ایمانی شه پناه
17
طراحی الگویی برای ارتقای شایستگی های حرفه ای دانشجویان رشته پیش دبستانی و دبستانی دانشگاه فرهنگیان : مطالعه ای به روش ترکیبی
حیدر کریمیان
18
طراحی الگوی برون سپاری فعالیت ها ی آموزشی در دانشگاه علوم انتظامی امین
اکرم علیمردانی
19
طراحی الگوی شایستگی مدیران شاغل در روابط عمومی - مطالعه موردی شرکت ملی گاز ایران و شرکتهای تابعه
طهمورث بستانی املشی
20
اسیب شناسی سیستم پذیرش دانشجویان دکتری و ارائه الگوی مناسب
حاتم فرجی ده سرخی
21
نقش دانشگاه در توسعه کارآفرینی دانشجویان ارائه الگوی مفهومی ( مطالعه موردی دانشگاه خوارزمی)
علیرضا صالحی نیا
22
شناسایی و تبیین فعالیت ها و فرایندهای رهبری بازگشت به مسیر اصلی در دانشگاه فردوسی مشهد
هادی رمضانیان فهندری
23
طراحی الگوی پذیرش معلمان فنی و حرفه ای در نظام آموزشی ایران: مطالعه تطبیقی
محمدجواد حاجی قاسمی
24
شناسایی و اعتبار سنجی ، مدل تبیینی عوامل و عناصر موثر بر کژکاردیهای علمی دانشجویان در آموزش عالی ایران
علیرضا مطلبی فرد
25
تعیین تاثیر اعتیاد به اینترنت بر وی عملکرد تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های غیر دولتی دخترانه مشهد
حمیده نیازپور
26
طراحی الگوی چابکی سازمانی برای دانشگاه‌های دولتی شهر تهران
ملیحه قانع عبادی استاد
27
بررسی ابعاد همکاری جمعیت هلال احمر و مدارس در آمادگی در برابر حوادث طبیعی
ولی اله فتحیپور
28
تاثیر مشارکت والدین بر موفقیت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ششم منطقه 11 تهران
معصومه ابراهیم زاده
29
بررسی انگیزه و تاب آوری دانش آموزان دبیرستان سال چهارم برای ورود به دانشگاه مورد مطالعه شهر خرم آباد
مسلم یوسفوند
30
بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری معلمان و تاب آوری آنان در مدارس متوسطه اول شهر کرج
رضا جعفری
31
تاثیر استفاده از چند رسانه ای آموزشی محقق ساخته بر توانایی شاخصی و حل مساله دانش آموزان ابتدایی
لیلا خدری لیلوس
32
بررسی تاثیر فرسودگی شغلی بر رضایت از زندگی مدیران مدارس متوسطه شهرستان خرم آباد
زینب دولت شاه
33
تعیین رابطه مهارت های ارتباطی در مدیریت حل تعارض در میان مدیران دوره متوسطه شهرستان کرج
مریم آزرمیان باشسیز
34
شناسایی کارکرد های دانشگاهها در ارتقا امنیت اجتماعی جمهوری اسلامی ایران
علیرضا تنهایی چایی دره
35
ارائه الگوی تعالی سازمانی با رویکرد قرآنی برای سازمان های آموزشی
معصوم هاشم زاده تیمورآبادی
36
طراحی و اعتبار سنجی الگوی دانشگاه صنهت یار در ایران
زهرا غلامی
37
آسیب شناسی وضعیت موجود بسته های تحول و نوآوری در آموزش پزشکی و ارائه الگوی بهینه جهت پیاده سازی آن
راضیه قرباندوست
38
بررسی نقش باورهای فراشناختی و نگرش نسبت به مدرسه در پیش بینی عملکرد شغلی معلمان مدارس شهر زابل در سال تحصیلی 97-96
سمیه خسروی
39
آسیب شناسی ساختار مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی استان مازندران و ارائه الگویی برای اصلاح آن
محسن مرزه حاجی اقایی
40
شناسایی مؤلفه های تأثیرگذار بر توسعه دانشگاه پایدار: ارائه مدل مفهومی
سیده آویشن میرسنجری
41
طراحی الگوی مدیریت آموزشی پدافند غیرعامل برای دانشگاههای معین
سعید پرند
42
بررسی رابطه ی بین کیفیت منتورینگ و خودکارآمدی معلمان تازه کار در مدارس ابتدایی جنوب شهر تهران
مریم استادرحیمی
43
طراحی الگوی ارتقای کیفیت آموزش دستیاری در اجرای طرح تحول نظام سلامت
زینب جوادی
44
طراحی الگو جامع نقش‌های پرورشی معلمان دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران
ارزو احمدابادی
45
تحلیل فاسفه تحصیلات تکمیلی از دیدگاه فلسفه شناختی و سیاسی
فاطمه ورداسبی
46
شناسایی الزام های اجرایی آموزشهای آزاد دانشگاه پیام نور مبتنی بر خط آزاد انبوه (موک)
سکینه اشرفی فشی
47
طراحی الگوی دانشگاه دیجیتالی در ایران با رویکرد جهانی
کبری خباره
48
طراحی نظام منعطف جبران خدمات کارکنان دانشی در بنگاههای کوچک و متوسط
حدیثه خرمی
49
طراحی واعتبار سنجی ابزارارزیابی تدریس بالینی اعضای هیات علمی گروه پرستاری و برررسی وضعیت موجود
نزهت السادات تقوی
50
تحلیل شکاف محتویِ برنامه درسیِ قصدشده رشته تحصیلی مدیریت آموزشی در دوره کارشناسی ارشد با مشکلات موجود در مدیریت مدارس ایرانی و ارائه پیشنهادهایی برای بازنگری آن
یدالله فضلی
51
تبیین الگوی ماندگاری اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور
محمدجعفر کندی
52
بررسی عوامل درون سازمانی موثر بر بالندگی کارکنان؛مطالعه موردی: وزارت امور اقتصادی و دارایی
سحر هوشمند
53
طراحی الگوی دانشگاه جامعه محور در ایران و ارزیابی وضعیت موجود دانشگاههای دولتی شهر تهران
لیلا فشالنج
54
طراحی الگوی جامع ارزشیابی عملکرد اعضای هیأت علمی بالینی دانشکده های علوم پزشکی
زهرا کریمی
55
تبیین و طراحی الگوی مدیریت نوآوری
لیلا میرهادیان
56
ارائه چارچوبی مفهومی برای پاسخگویی دانشگاه‌های کشوربه بازارکار
مجیدرضا کتابدار
57
بررسی نقش آموزش دروس علوم انسانی در توسعه شایستگی های فردی، اجتماعی و حرفه ای دانش آموختگان دوره کارشناسی
زهرا رزاقیان گرمرودی
58
ارزشیابی دوره های تحصیلات تکمیلی فناوری نانو در جمهوری اسلامی ایران
افشین رمضی
59
بررسی عوامل موثر در تصمیم گیری دانش اموزان سوم دبیرستان شهر کرمانشاه
مهین شریفی حسین ابادی
60
استاندارهای چارتهای حرفه ای معلمان بااستفاده از تجارب بین المللی وشرایط بومی استا ن مازندران
منیژه طالشی
61
طراحی الگوی دانشگاه دیجیتالی
کبری خباره
62
ننتلنتیسنلتن
ملیحه مقدسی
63
تحلیل عوامل موثر بر افول اخلاقی اعضای هیئت علمی در ایران
ملیحه مقدسی
64
بررسی تأثیرکار احساسی اعضای هیئت علمی بر ارتباط آنان با دانشجویان در دانشگاه خوارزمی (پردیس تهران)
پری مقیلان صفت
65
طراحی الگوی مدیریت نوآوری باز در آموزش علوم پزشکی مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
لیلا میرهادیان
66
طراحی الگوی دانشجوی ایده آل در دانشگاه های دولتی ایران: مقطع کارشناسی
سعیده اسماعیلی
67
تحلیل فلسفه تحصیلات تکمیلی از دیدگاه فلسفه شناختی و سیاسی
فاطمه ورداسبی
68
طراحی الگوی جامع نقش­ های پرورشی معلمان مدارس ابتدایی نظام آموزشی ایران
ارزو احمدابادی
69
بررسی تأثیر آموزش معکوس بر میزان یادگیری دانش آموزان دوره متوسطه اول پایه هشتم دردرس علوم در مقایسه با آموزش سنتی
سمیه یعقوبی
70
بررسی تاثبر قصه گویی بر مدیرت پرخاسگری و اضطراب کودکان پیش دبستانی
زهره اسلامی
71
مدیریت دیجیتالی بحران آموزش در دوران شیوع کرونا در مدارس تهران (مطالعه موردی منطقه 12 تهران)
محمد حامدی گواری
72
بررسی تأثیر آموزش معکوس بر میزان یادگیری دانش آموزان دوره متوسطه اول پایه هشتم دردرس علوم
سمیه یعقوبی
73
تحلیل شکاف برنامه درسی قصد شده دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی باتوجه به چالش ها و مشکلات موجود در مدیریت مدارس در ایران
یدالله فضلی
74
طراحی چارچوب مفهومی برای پاسخگویی دانشگاه های کشوربه بازارکار
مجیدرضا کتابدار
75
بررسی تاثیر هوش معنوی بر اسیب های اجتماعی نوجوانان متوسطه اول استان تهران شهرستان کهریزک
مریم کوهی اقدمی
76
طراحی الگوی یادگیری فعال برای بهبود اشتغال پذیری دانشجویان مقطع کارشناسی رشته های فنی و مهندسی
معصومه جمالی
77
بررسی میزان کسب شایستگی های نومعلمان دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان شهر تهران براساس آیین نامه رتبه بندی
مهیار ترکمان
78
شناسایی روش های ایجاد فرهنگ خوش بینی تحصیلی در میان دانش آموزان متوسطه و ارائه راهکارهای اجرایی
امید کر
79
چالش های پساکرونا در مدارس و ارائه ی راهبردهایی برای رویارویی با آن
حجت اله افشارپور
دروس ترم جاری
932 - فلسفه آموزش عالی - روز: شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
770 - مدیریت و رهبری آموزش عالی - روز: سه شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
701 - اصول برنامه ریزی آموزشی - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
638 - رفتار سازمانی در سازمان های آموزشی - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
510 - مدیریت استراتژیک در سازمانهای آموزشی - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00